پس از ادغام بیمارستان‌های آپالاچی به یک انحصار، اورژانس آنها تا حد خزیدن کند شد.


در شهر کوچک آپالاچی بریستول، ویرجینیا، نیل آزبورن، عضو شورای شهر، جلسه ای را در صبح روز 3 ژانویه ترک کرد و خود را به سرعت به بیمارستان رساند.

آزبورن 36 ساله مبتلا به دیابت نوع 1 است. پمپ انسولین او بد کار کرده بود و بدون ذخیره ثابت این هورمون ضروری، قند خون آزبورن به شدت بالا رفت و بدنش در حال خاموش شدن بود.

آزبورن به نزدیکترین بیمارستان، مرکز پزشکی منطقه ای بریستول رفت. او گفت که روی صندلی چرخدار در قسمت انتظار اورژانس نشست، جایی که طی چند ساعت بعد از هوشیاری خارج شد و استفراغ کرد، سپس صفرا و سپس خون. آزبورن گفت که پس از 12 ساعت در اتاق انتظار، او را به تخت اورژانس منتقل کردند و در آنجا ماند تا روز بعد به بخش مراقبت های ویژه فرستاده شود. وی گفت که در مجموع، عضو شورا حدود 30 ساعت در اورژانس بود.

آزبورن گفت که مصیبت او بازتاب داستان هایی است که او سال ها از رای دهندگان شنیده است. آزبورن گفت که در بحران بعدی خود، قصد دارد بریستول را به مقصد اورژانس حدود دو ساعت دیگر ترک کند.

او گفت: “من می خواهم به ناکسویل یا روانوک بروم، زیرا نمی خواهم زندگی خود را بیشتر به خطر بیندازم و در بیمارستان “بالاد” بمیرم. زمان انتظار برای ورود و مراجعه به پزشک در اورژانس به طور تصاعدی افزایش یافته است.

Ballad Health، یک سیستم 20 بیمارستانی در منطقه Tri-Cities در تنسی و ویرجینیا، از بزرگترین انحصار بیمارستانی تحت تحریم دولت در ایالات متحده سود می برد. طبق گزارش های Ballad، در شش سالی که قانونگذاران در هر دو ایالت از قوانین ضد انحصار چشم پوشی کردند و Ballad تشکیل شد، ویزیت های اورژانس برای بیمارانی که به اندازه کافی بیمار بودند تا بستری شوند بیش از سه برابر افزایش یافت و اکنون بسیار فراتر از معیارهای تعیین شده توسط مقامات دولتی است. توسط وزارت بهداشت تنسی منتشر شد.

تنسی و ویرجینیا تاکنون هیچ اقدامی برای کاهش زمان صرف شده در Ballad ER اعلام نکرده اند. دپارتمان بهداشت تنسی که نقش مستقیم تری در تنظیم تصنیف دارد، هر سال گزارشی منتشر کرده است که می گوید توافقنامه ای که به بالاد انحصار می دهد «به ارائه مزیت عمومی ادامه می دهد». مقامات وزارتخانه دو بار از اظهار نظر در مورد عملکرد Ballad به KFF Health News خودداری کرده اند.

طبق آخرین گزارش سالانه Ballad که در این ماه منتشر شد و از ژوئیه 2022 تا ژوئن 2023 طول می‌کشد، میانگین زمانی که بیماران قبل از بستری شدن در بیمارستان در اورژانس‌های بالاد سپری می‌کنند، نزدیک به 11 ساعت است. این آمار هم زمان صرف شده در انتظار و هم زمان درمان در اورژانس را در بر می گیرد و بیمارانی را که بدون دریافت مراقبت بستری نشده اند یا اورژانس را ترک کرده اند، استثنا می کند.

دولت فدرال زمانی سرعت ER را به همان روش ردیابی می کرد. در مقایسه با آخرین داده‌های مربوطه فدرال از سال 2019، که شامل بیش از 4000 بیمارستان می‌شود اما قبل از همه‌گیری کووید-19 است، Ballad در میان 100 بیمارستان با کندترین اورژانس قرار می‌گیرد. داده های فعلی فدرال بیشتر در دسترس نیست زیرا مراکز خدمات مدیکر و مدیکید این آمار را در سال 2020 به نفع سایر اندازه گیری ها بازنشسته کردند.

داده های جدیدتر داستان مشابهی را بیان می کند. کمیسیون مشترک، یک سازمان غیرانتفاعی که سازمان‌های مراقبت بهداشتی را اعتبار می‌دهد، همین اندازه‌گیری را برای سال 2022 از حدود 250 بیمارستانی که داوطلبانه داده‌ها را تهیه کرده بودند، جمع‌آوری کرد و میانگین سرعت ER را 5 ساعت و 41 دقیقه یافت – یا حدود پنج ساعت سریع‌تر از آخرین گزارش سالانه بالاد.

مولی لوتون، سخنگوی بهداشت بلد در بیانیه ای ایمیلی گفت که با نگه داشتن بیماران در اورژانس، جایی که آنها در حالی که منتظر یک تخت هستند، تحت نظر قرار می گیرند، بالاد از “غلبه کردن” کارکنان خود جلوگیری می کند. لوتون گفت که تأخیرهای اورژانس نیز به دلیل دو بحران سراسری ایجاد می‌شود: کمبود پرستار و پذیرش کمتر در خانه‌های سالمندان و امکانات مشابه، که می‌تواند تعداد بیمارانی را که در انتظار ترخیص از بیمارستان هستند، ایجاد کند.

لوتون اضافه کرد که زمان اورژانس بالاد برای بیماران بستری شده طی ماه‌هایی که از آخرین گزارش سالانه شرکت می‌گذرد به حدود 7 ساعت و نیم کاهش یافته است.

لوتون گفت: “در مورد آن موضوعاتی که Ballad Health می تواند مستقیماً کنترل کند، عملکرد ما از سال 2022 بهبود یافته است و اکنون در میان بهترین ها در کشور است.”

لوتون همچنین خاطرنشان کرد که Ballad در چندین اندازه گیری دیگر عملکرد ER، از جمله داشتن بیماران کمتری که بدون درمان ترک می کنند، بهتر از میانگین ملی یا نزدیک به آن عمل می کند. داده های CMS نشان می دهد که میانگین ملی حدود 3٪ است. Ballad در آخرین گزارش سالانه خود 1.4 درصد را گزارش کرد.

آزبورن، عضو شورای بریستول، این آمار را به انحصار بالاد نسبت داد.

او گفت: “فقط به این دلیل که آنها اورژانس را ترک نمی کنند به این معنی نیست که از جایی که هستند خوشحال هستند.” “این فقط به این معنی است که آنها هیچ جای دیگری ندارند.”

انحصار بزرگ تصنیف

Ballad Health در سال 2018 پس از تایید مقامات ایالتی بزرگترین ادغام بیمارستان های کشور بر اساس توافقنامه گواهی مزیت عمومی یا COPA شکل گرفت. COPA در حدود 10 ادغام بیمارستان در طول سه دهه گذشته مورد استفاده قرار گرفته است، اما هیچ یک به اندازه بیمارستان Ballad درگیر بیمارستان ها نبوده است.

قانونگذاران ایالتی در تنسی و ویرجینیا از قوانین فدرال ضد انحصار چشم پوشی کردند تا سیستم های بیمارستانی رقیب – اتحاد سلامت ایالت های کوهستانی و سیستم بهداشت ولمونت – بتوانند در یک شرکت واحد بدون رقابت ادغام شوند. تصنیف اکنون تنها گزینه مراقبت بیمارستانی برای اکثر ساکنان حدود 1.1 میلیون نفر در یک منطقه 29 شهرستانی در همسایگی تنسی، ویرجینیا، کنتاکی و کارولینای شمالی است.

کمیسیون تجارت فدرال هشدار می دهد که انحصارات بیمارستانی منجر به افزایش قیمت و کاهش کیفیت مراقبت می شود. برای جبران خطرات انحصار بالاد، مقامات شرکت جدید را ملزم کردند که به فهرست بلندبالایی از شرایط خاص متعهد شود، از جمله ده‌ها معیار مراقبت کیفیت که با معیارهای خاص مشخص شده است.

در آخرین گزارش سالانه خود، Ballad در بسیاری از معیارهای کیفیت مراقبت در سال گذشته بهبود یافته است، از جمله چندین مورد که شرکت در اولویت قرار داده است، اما همچنان در 56 معیار از 75 معیار کوتاهی کرده است.

زمان ER برای بیماران بستری یکی از این موارد است. معیار در توافقنامه اولیه COPA سه ساعت و 47 دقیقه تعیین شده بود. بر اساس گزارش های سالانه، تصنیف به مدت سه سال به این هدف دست یافت یا تقریباً به آن رسید. سپس اورژانس کند شد.

در سال 2022، Ballad میانگین زمان ER برای بیماران بستری شده را حدود 6 ساعت گزارش کرد.

در سال 2023 نیز همین آمار را هفت ساعت و 40 دقیقه گزارش کرد.

در آخرین گزارش، زمان ER برای بیماران بستری شده به 10 ساعت و 45 دقیقه رسیده بود.

CMS که هزاران بیمارستان را در سراسر کشور درجه بندی می کند، در وب سایت خود هشدار می دهد که مراقبت به موقع ER “برای نتایج خوب بیمار ضروری است” و اینکه زمان بیشتری که در ER سپری می شود با نرخ عوارض بالاتر و تاخیر در دریافت داروهای ضد درد و آنتی بیوتیک در بیماران مرتبط است. .

بن هاردر، رئیس تجزیه و تحلیل سلامت US News & World Report، گفت که زمان‌های اورژانس گسترده می‌تواند نشانه‌ای از کاهش سرعت در سراسر بیمارستان، از جمله در اتاق عمل باشد.

هاردر گفت: “تأخیر طولانی در پذیرش بیماران به خودی خود یک خطر است، زیرا ممکن است آزمایش به این سرعت انجام نشود.” اما این همچنین نشان‌دهنده این است که بیمارستان پشتیبانی می‌شود و مشکلاتی در انتقال بیماران از یک واحد به واحد دیگر وجود دارد.»

بیل کریستین، سخنگوی وزارت بهداشت تنسی، گفت که افزایش زمان اورژانس بالاد «توجه شده است» اما نگفت که آیا آژانس اقدامی انجام داده یا در نظر دارد. کریستین سوالاتی در مورد آخرین آمار بالاد به خود شرکت داد.

“یک کابوس برای اعضای انجمن”

طبق اسناد بخش بهداشت و آخرین گزارش Ballad، Ballad همچنین – در حدود 191 میلیون دلار در طول پنج سال گذشته – از تعهد خود به تنسی برای ارائه مراقبت های خیریه، که مراقبت رایگان یا با تخفیف برای بیماران کم درآمد است، کوتاهی کرده است. وزارت بهداشت در هر یک از چهار سال مالی گذشته از این تعهد چشم پوشی کرده است. Ballad گفته است که امسال درخواست دیگری خواهد کرد.

در مصاحبه ای دو ساعته در سال گذشته، آلن لوین، مدیرعامل بلد، از شرکت خود دفاع کرد و گفت که چون منطقه Tri-Cities نمی تواند دو شرکت بیمارستانی رقیب را پشتیبانی کند، ادغام COPA احتمالاً حداقل از بسته شدن سه بیمارستان جلوگیری کرده است. لوین عدم موفقیت بالاد در برآورده کردن معیارهای کیفیت را به فشار ناشی از همه گیری کووید نسبت داد و گفت که کمبود خدمات خیریه تا حدودی ناشی از تغییرات Medicaid خارج از کنترل بالاد است.

«منتقدان ما می‌گویند: «نه تصنیف». ما تصنیف نمی خواهیم. خب پس چی؟” لوین گفت. چون بیمارستان‌ها در راه بسته شدن بودند.»

برخی از ساکنان بالاد را به عنوان یک نجات دهنده می بینند. جان کینگ، که یک کلینیک فیزیوتراپی را در مرکز منطقه بالاد اداره می‌کند، در یک جلسه عمومی در ژوئن گذشته گفت که در چندین بازدید از اورژانس‌های بالاد، از جمله یکی برای سکته، متوجه شد که مراقبت از آنها سریع و دلسوزانه است.

کینگ با توجه به متن شنیداری گفت: “اگر به خاطر سلامت آهنگ نبود، من به معنای واقعی کلمه امروز اینجا نبودم.”

ناکامی های Ballad در اجرای شرایط توافق نامه COPA در تحقیقات KFF Health News در سپتامبر گذشته به تفصیل بیان شد و این شرکت در ماه های بعد با موج جدیدی از انتقادات مواجه شد.

رهبران محلی در شهرستان کارتر، تنسی، در ماه اکتبر به بحث پرداختند، اما قطعنامه ای را تصویب نکردند که خواستار تنظیم بهتر آهنگ یا تجزیه آن شود. جاناتان اسکرمتی، دادستان کل تنسی، یک جمهوری خواه، در مصاحبه ای با Tennessee Lookout که در ماه نوامبر منتشر شد، گفت که تصنیف باید دائماً در پرتو شکایات جامعه تحت نظارت باشد. به گزارش wjhl.com، در اوایل این ماه، نماینده ایالت تنسی، دیوید هاوک (R-Greeneville)، که نماینده منطقه ای در انحصار بالاد است، خواستار استعفای لوین شد.

در پاسخ، بالاد هلث در بیانیه ای گفت که “روابط قوی با اکثریت مقامات منتخب” در شهرستان کارتر دارد و از بررسی دقیق دادستان کل تنسی استقبال کرد. بالاد گفت که “نظر هاوک قطعا منعکس کننده روابط گسترده تر ما” در منطقه نیست. قانونگذاران تنسی همچنین در حال بررسی قانونی برای منع ادغام COPA در آینده در این ایالت هستند که به گفته بالاد “خطر بسته شدن بیمارستان های بیشتری را در معرض خطر قرار می دهد.”

این لایحه توسط سناتور ایالتی هایدی کمبل (D-Nashville) و نماینده ایالتی گلوریا جانسون (D-Knoxville) که برای مجلس سنای ایالات متحده نامزد شده است، ارائه شد. جانسون گفت که این لایحه به حمایت بالاد در برابر قوانین ضد تراست پایان می دهد.

جانسون گفت: “این فقط یک کابوس برای اعضای جامعه است.” “و آنها هیچ گزینه دیگری ندارند.”

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – یک منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).