در حالی که بیمارستان ها به دنبال کاهش هزینه ها هستند، پزشکان از اورژانس ناپدید می شوند


ناتاشا واله باردار و ترسیده در ژانویه 2021 به دلیل خونریزی به بیمارستان تننووا در کلارکسویل، تنسی رفت. او چیز زیادی در مورد سقط جنین نمی دانست، اما به نظر می رسید.

او گفت که در اورژانس معاینه شد و سپس به خانه فرستاده شد. زمانی که گرفتگی عضلاتش دردناک شد، برگشت. بعد دوباره خونه در نهایت سه سفر به اورژانس در سه روز متوالی طول کشید و سه صورت حساب جداگانه تولید شد، قبل از اینکه دکتری را دید که به آزمایش خون او نگاه کرد و ترس او را تأیید کرد.

واله به یاد می آورد: “در آن زمان فکر نمی کردم، “اوه، من باید به دکتر مراجعه کنم.” «اما وقتی به آن فکر می‌کنید، مثل این است که «خب – دنگ – چرا من به دکتر مراجعه نکردم؟» مشخص نیست که آیا ویزیت‌های مکرر به دلیل تاخیر در ملاقات با پزشک بوده است یا خیر، اما این تجربه او را نگران کرد. و او هنوز در حال پرداخت صورت حساب ها است.

بیمارستان به دلیل حفظ حریم خصوصی بیمار از بحث در مورد مراقبت از واله خودداری کرد. اما 17 ماه قبل از مصیبت سه روزه‌اش، تنوا اتاق‌های اورژانس خود را به American Physician Partners، یک شرکت پرسنل پزشکی که متعلق به سرمایه‌گذاران خصوصی است، واگذار کرده بود. طبق یک سند محرمانه شرکت که توسط KHN و NPR به دست آمده است، APP پزشکان کمتری را در اورژانس خود به کار می گیرد تا یکی از ابتکارات صرفه جویی در هزینه برای افزایش درآمد باشد.

این استراتژی کارکنان در بیمارستان‌ها و به‌ویژه اورژانس‌ها نفوذ کرده است که به دنبال کاهش هزینه‌های اصلی خود هستند: نیروی کار پزشک. در حالی که زمانی تشخیص و درمان بیماران در حیطه کاری آنها بود، پزشکان به طور فزاینده ای با پرستاران و دستیاران پزشک جایگزین می شوند که در مجموع به عنوان «پزشکان سطح متوسط» شناخته می شوند، که می توانند بسیاری از وظایف مشابه را انجام دهند و بیشتر از نیمی از درآمدهای یکسان را به دست آورند. پرداخت.

این سند می‌گوید: «APP طرح‌های متعددی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به‌عنوان بخشی از تمرکز مستمر شرکت بر بهینه‌سازی هزینه در دست اجرا دارد، از جمله «تغییر کارکنان» بین پزشکان و پزشکان سطح متوسط.

در بیانیه ای به KHN، American Physician Partners گفت این استراتژی راهی است برای اطمینان از اینکه تمام اورژانس ها به طور کامل پرسنل باقی می مانند، و آن را “مدل ترکیبی” نامیدند که به پزشکان، پزشکان پرستار و دستیاران پزشک اجازه می دهد تا “در نهایت پتانسیل خود مراقبت کنند.”

منتقدان این استراتژی می گویند تلاش برای صرفه جویی در هزینه منجر به درمان می شود که توسط فردی با آموزش بسیار کمتر از یک پزشک انجام می شود و بیماران را در برابر تشخیص اشتباه، هزینه های پزشکی بالاتر و مراقبت ناکافی آسیب پذیر می کند. و این ترس ها با شواهدی تقویت می شود که نشان می دهد کنار گذاشتن پزشکان از اورژانس ممکن است برای بیماران خوب نباشد.

یک مقاله کاری، که در ماه اکتبر توسط دفتر ملی تحقیقات اقتصادی منتشر شد، تقریباً 1.1 میلیون بازدید از 44 اورژانس را در سراسر اداره بهداشت جانبازان مورد تجزیه و تحلیل قرار داد، جایی که پرستاران می توانند بیماران را بدون نظارت پزشکان درمان کنند.

محققان دریافتند که درمان توسط یک پرستار به طور متوسط ​​منجر به افزایش 7 درصدی هزینه مراقبت و افزایش 11 درصدی در طول اقامت می‌شود و زمان حضور بیماران در اورژانس را با دقیقه برای ویزیت‌های جزئی و ساعات طولانی‌تر افزایش می‌دهد. این مطالعه گفت که این شکاف‌ها در میان بیمارانی که تشخیص‌های شدیدتری داشتند بیشتر شد، اما می‌توان آن را تا حدودی توسط پرستاران با تجربه بیشتر کاهش داد.

این مطالعه همچنین نشان داد که بیماران ER که توسط یک پرستار درمان می‌شوند، 20 درصد بیشتر احتمال دارد که طی 30 روز به دلایل قابل پیشگیری مجدد در بیمارستان بستری شوند، اگرچه خطر کلی بستری مجدد بسیار کم بود.

Yiqun Chen که استادیار اقتصاد در دانشگاه ایلینویز-شیکاگو و یکی از نویسندگان این مطالعه است، گفت که این یافته‌ها اتهامی علیه پرستاران در اورژانس نیست. در عوض، او گفت که امیدوار است این مطالعه نحوه به کارگیری بهترین پرستاران را راهنمایی کند: در درمان بیماران ساده‌تر یا شرایطی که پزشک در دسترس نیست.

چن گفت: «این فقط یک سؤال ساده نیست که آیا می‌توانیم پزشکان را با پرستاران جایگزین کنیم یا نه». “این بستگی به نحوه استفاده ما از آنها دارد. اگر ما فقط از آنها به عنوان ارائه دهندگان مستقل استفاده کنیم، به ویژه … برای بیماران نسبتاً پیچیده، به نظر نمی رسد استفاده خوبی باشد.

تحقیقات چن بازتاب مطالعات کوچک‌تری است، مانند تحقیقی از موسسه سیاست سلامت هاروی ال. نیمن که نشان می‌دهد پزشکان غیرپزشک در اورژانس‌ها با افزایش 5.3 درصدی در تصویربرداری مرتبط هستند، که می‌تواند به‌طور غیرضروری صورت‌حساب بیماران را افزایش دهد. به طور جداگانه، مطالعه ای در کلینیک Hattiesburg در می سی سی پی نشان داد که پزشکان سطح متوسط ​​در مراقبت های اولیه – نه در بخش اورژانس – هزینه های اضافی را برای بیماران افزایش می دهند و در عین حال منجر به عملکرد بدتر در 9 معیار از 10 معیار کیفیت مراقبت می شوند. از جمله غربالگری سرطان و نرخ واکسیناسیون.

دکتر کامرون گتل، استادیار پزشکی اورژانس در دانشگاه ییل، گفت: اما شواهد قطعی مبنی بر اینکه جایگزینی پزشکان اورژانس با غیرپزشکان تأثیر منفی بر بیماران دارد، مبهم باقی مانده است. گتل گفت که سرمایه گذاری خصوصی و استفاده از پزشکان سطح متوسط ​​در اورژانس افزایش یافت و در غیاب تحقیقات تغییر دهنده بازی، این الگو احتمالا ادامه خواهد داشت.

او گفت: «نتایج بدتر بیماران واقعاً در همه جا نشان داده نشده است. و من فکر می‌کنم تا زمانی که این نشان داده شود، آنها به ایفای نقش فزاینده‌ای ادامه خواهند داد.»

برای سهام خصوصی، حذف اسناد ER یک “معادله ساده” است

شرکت‌های سهام خصوصی، پول سرمایه‌گذاران ثروتمند را جمع‌آوری می‌کنند تا راه خود را به صنایع مختلف بخرند، اغلب هزینه‌ها را کاهش می‌دهند و به دنبال تغییر دادن کسب‌وکار در سه تا هفت سال هستند. در حالی که این مدل کسب‌وکار در وال استریت یک پول‌ساز ثابت شده است، اما نگرانی‌هایی را در زمینه مراقبت‌های بهداشتی ایجاد می‌کند، جایی که منتقدان نگران هستند فشار برای کسب سودهای کلان بر تصمیم‌گیری‌های مرگ یا زندگی که زمانی تنها به متخصصان پزشکی واگذار شده بود، تأثیر بگذارد.

طبق گزارش PitchBook ردیاب صنعت، تقریباً 1 تریلیون دلار از صندوق های خصوصی خصوصی در حدود 8000 تراکنش مراقبت های بهداشتی در دهه گذشته صرف شده است، از جمله خرید در شرکت های کادر پزشکی که بسیاری از بیمارستان ها برای مدیریت بخش های اورژانس خود استخدام می کنند.

دو شرکت بر صنعت پرسنل اورژانس تسلط دارند: TeamHealth که توسط شرکت سهام خصوصی Blackstone در سال 2016 خریداری شد، و Envision Healthcare که توسط KKR در سال 2018 خریداری شد. American Physician Partners، یک شرکت به سرعت در حال گسترش است که اورژانس را حداقل در اورژانس مدیریت می کند. 17 ایالت و 50٪ متعلق به شرکت سهام خصوصی BBH Capital Partners است.

در یک دوره آموزشی دو روزه شرکتی که توسط American Physician Partners در سال 2020 برگزار شد، دکتر تونی برینینگستول، افسر ارشد پزشکی، به پزشکان و پرستاران آموزش می دهد که چگونه در بخش اورژانس به طور ایمن از آرامبخش استفاده کنند. به عنوان یک استراتژی صرفه جویی در هزینه، اتاق های اورژانس پزشکان کمتری را استخدام می کنند و در عوض به پزشکان سطح متوسط ​​متکی هستند. (بلیک کشاورز برای KHN)

دکتر رابرت مک نامارا، بنیانگذار آکادمی پزشکی اورژانس آمریکا و رئیس پزشکی اورژانس در دانشگاه تمپل، گفت که این شرکت های پرسنل در میان تهاجمی ترین شرکت ها در جایگزینی پزشکان برای کاهش هزینه ها بوده اند.

مک نامارا گفت: «این یک معادله نسبتاً ساده است. “هزینه شماره 1 آنها پزشک اورژانس تایید شده توسط هیئت مدیره است. بنابراین آنها می خواهند این هزینه را تا حد امکان پایین نگه دارند.»

همه روند سرمایه خصوصی در کارکنان اورژانس را منفی نمی بینند. جنیفر اوروزکو، رئیس آکادمی پزشکان آمریکایی، که نماینده دستیاران پزشک است، گفت: حتی اگر تغییر – استفاده از ارائه دهندگان غیرپزشک بیشتر – ناشی از تمایل شرکت های پرسنل برای کسب درآمد بیشتر باشد، باز هم به بیماران توسط یک تیم به خوبی خدمات ارائه می شود. رویکردی که شامل پرستاران و دستیاران پزشک است.

Orozco گفت: “اگرچه من این تغییر را می بینم، اما در پایان روز به سود نیست.” “این در مورد بیمار است.”

“تغییر” تقریباً برای بیماران نامرئی است زیرا بیمارستان ها به ندرت برندسازی را از شرکت های پرسنل ER خود تبلیغ می کنند و اسناد عمومی کمی از سرمایه گذاری های سهام خصوصی وجود دارد.

دکتر آرتور اسمولنسکی، متخصص طب اورژانس تنسی که تلاش می‌کند نفوذ سهام خصوصی به اورژانس را اندازه‌گیری کند، گفت که بررسی او از آگهی‌های شغلی بیمارستانی و قراردادهای کاری در 14 منطقه بزرگ شهری نشان داد که 43 درصد از بیماران اورژانس در اورژانس‌هایی دیده می‌شوند که توسط شرکت‌هایی با غیرپزشک کار می‌کنند. مالکان، که تقریباً همه آنها سرمایه گذاران سهام خصوصی هستند.

اسمولنسکی امیدوار است که مطالعه کامل خود را با گسترش به 55 منطقه مترو در اواخر سال جاری منتشر کند. اما این تحقیق صرفاً چیزی را که بسیاری از پزشکان قبلاً می‌دانند، کمیت می‌کند: ER تغییر کرده است. او گفت که با توجه به افزایش تمرکز بر سود، و محتاط بودن مازاد دستیاران پزشکی اورژانس، زیرا مشاغل کمتری برای پر کردن وجود دارد، بسیاری از پزشکان با تجربه به تنهایی اورژانس را ترک می کنند.

در آزمایشگاهی در دانشگاه لیپسکامب در سال 2020، پرستاران به پزشکان ملحق می‌شوند تا نحوه قرار دادن لوله قفسه سینه را برای رفع یک ریه از بین رفته با عبور دادن یک شلنگ لاستیکی از طریق قفسه‌ای از دنده‌های خوک، تمرین کنند. NP ها که برای American Physician Partners کار می کنند، قبل از اینکه به خود اجازه انجام آن را بدهند، باید این روش را تحت نظارت پزشک انجام دهند. (بلیک کشاورز برای KHN)

اسمولنسکی گفت: “بیشتر ما برای نظارت بر ارتشی از افرادی که به خوبی ما آموزش ندیده اند، وارد پزشکی نشدیم.” “ما می خواهیم از بیماران مراقبت کنیم.”

“فکر می کنم ما اولین خوکچه هندی برای اورژانس خود هستیم”

جاشوا آلن، یک پرستار در بیمارستان کوچک کنتاکی، یک شلنگ لاستیکی را از داخل یک قفسه دنده‌های گوشت خوک عبور داد تا تمرین کند که یک لوله قفسه سینه را برای تعمیر یک ریه فرو ریخته قرار دهد.

سال 2020 بود، و American Physician Partners در حال تغییر ساختار اورژانسی بود که آلن در آن کار می‌کرد و شیفت‌ها را از دو پزشک به یک پزشک کاهش داد. هنگامی که آلن 10 لوله را تحت نظر پزشک قرار داد، به او اجازه داده شد که این کار را به تنهایی انجام دهد.

او گفت: “من حدس می زنم که ما اولین خوکچه هندی برای ER خود هستیم.” «اگر ضربه‌ای شدید داشته باشیم و قربانیان متعددی وارد شوند، فقط یک پزشک آنجا است. ما باید آماده باشیم.»

آلن یکی از بسیاری از پزشکان سطح متوسط ​​است که در بخش های اورژانس کار پیدا می کند. طبق گزارش اداره آمار کار ایالات متحده، پرستاران و دستیاران پزشک از جمله مشاغلی هستند که سریع‌ترین رشد را در کشور دارند.

به طور کلی، آنها دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و چندین سال آموزش تخصصی دریافت می کنند، اما آموزش کمتری نسبت به پزشکان دارند. بسیاری از آنها مجاز به تشخیص بیماران و تجویز دارو با نظارت اندک یا بدون نظارت پزشک هستند، اگرچه محدودیت ها در ایالت ها متفاوت است.

مؤسسه نیمن دریافت که سهم بازدیدهای اورژانسی که در آن یک پزشک سطح متوسط ​​پزشک اصلی بود، بین سال‌های 2005 تا 2020 بیش از 172 درصد افزایش یافت. مطالعه دیگری در مجله پزشکی اورژانس گزارش داد که اگر روند ادامه یابد، ممکن است تعداد مساوی وجود داشته باشد. پزشکان و پزشکان سطح متوسط ​​در اورژانس تا سال 2030.

راز کمی در مورد دلیل وجود دارد. داده های فدرال نشان می دهد که پزشکان فوریت های پزشکی به طور متوسط ​​سالانه 310000 دلار دستمزد می گیرند، در حالی که پزشکان پرستار و دستیاران پزشک کمتر از 120000 دلار درآمد دارند. به طور کلی، بیمارستان‌ها می‌توانند هزینه مراقبت‌های یک پزشک سطح متوسط ​​را با نرخ ۸۵ درصد از یک پزشک، در حالی که کمتر از نصف آن را پرداخت می‌کنند، بپردازند.

سهام خصوصی می تواند میلیون ها نفر را در این شکاف ایجاد کند.

به عنوان مثال، طبق یک ارائه پاورپوینت در سال 2017، Envision یک بار اورژانس را تشویق کرد تا از “کم هزینه ترین منبع” استفاده کنند و تا 35٪ از بیماران را با پزشکان سطح متوسط ​​درمان کنند. این ارائه در رسانه های اجتماعی مورد تحقیر قرار گرفت و از وب سایت Envision ناپدید شد.

Envision درخواست مصاحبه تلفنی را رد کرد. در یک بیانیه کتبی به KHN، سخنگوی Aliese Polk گفت که این شرکت به رهبران پزشکان خود در مورد نحوه مراقبت از بیماران راهنمایی نمی کند و این ارائه را “راهنمای مفهومی” نامید که دیدگاه های فعلی را نشان نمی دهد.

American Physician Partners در سال 2021 در پاسخ به قانون بدون غافلگیری که سود شرکت را با غیرقانونی کردن صورتحساب های پزشکی غافلگیرکننده تهدید می کرد، تقریباً همان استراتژی کارکنان را تبلیغ کرد. در طرح محرمانه خود به وام دهندگان، این شرکت تخمین زد که می تواند با تغییر کارکنان بیشتر از پزشکان به پزشکان سطح متوسط، تقریباً 6 میلیون دلار کاهش دهد.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان