برخی از ارائه‌دهندگان Medicaid در میان اختلالات پرداختی «لها» وام می‌گیرند یا بدهی می‌گیرند


جیسون جورج در سپتامبر متوجه شد که پرداخت‌های Medicaid برای برخی از ساکنان تسهیلات زندگی کمکی او متوقف شده است، افرادی که برای زندگی روزمره به کمک نیاز دارند.

گروه گاردین مونتانا، که دارای سه مرکز کوچک در روستایی مونتانا است، برای پوشش مراقبت از ساکنان کم درآمد به بیمه درمانی دولتی متکی است. جورج، که مدیریت این تسهیلات را بر عهده دارد، گفت که تأخیر در مدیکید ساکنان از چند هفته تا بیش از شش ماه به طول انجامیده است و در یک مقطع زمانی مجموع آن به حدود 150000 دلار رسیده است.

جورج گفت که شرکت پول کافی برای پرداخت حقوق کارکنانش را ندارد. زمانی که او با مقامات بهداشتی ایالتی و کمک های عمومی برای کمک تماس گرفت، آنها به او گفتند که در حال رسیدگی به حجم زیادی از پرونده های مدیکید هستند و ساکنانش باید منتظر نوبت خود باشند.

من به برخی از آنها گفته ام، “خب اگر چهار یا پنج ماه حقوق نگیریم، چه کنیم؟ آیا باید ساکن را بیرون کنیم؟» او پرسید.

جورج گفت، در عوض، شرکت وام های بانکی با بهره 8 درصد دریافت کرد.

مقامات مونتانا بررسی های اولیه خود را در مورد اینکه چه کسی واجد شرایط مدیکید است در ژانویه به پایان رساندند، کمتر از یک سال پس از اینکه دولت فدرال ممنوعیت عدم ثبت نام را در اوج همه گیری کووید-19 لغو کرد. بر اساس آخرین داده های ایالتی از اواسط فوریه، بیش از 127200 نفر در مونتانا Medicaid را از دست دادند و ده ها هزار پرونده هنوز در حال رسیدگی است.

ارائه دهندگانی که از Medicaid استفاده می کنند، گفته اند که پرداخت های دولتی آنها مختل شده است و آنها را در بحبوحه رکود دچار مشکل مالی کرده است. آنها بدون دستمزد مراقبت می کنند و گاهی اوقات بدهکار می شوند. این بر مراکز مراقبت بلندمدت کوچک، کلینیک‌های اختلال مصرف مواد، و مراکز بهداشتی با بودجه فدرال که برای ارائه درمان بر اساس نیاز به Medicaid متکی هستند، تأثیر می‌گذارد، نه آنچه مردم می‌توانند بپردازند.

مقامات بهداشت ایالتی از روند تعیین مجدد Medicaid خود دفاع کرده و گفته اند که برای رسیدگی به عقب ماندگی کمک های عمومی تلاش کرده اند.

از آنجایی که افرادی که به طور قانونی دیگر واجد شرایط نیستند از پوشش حذف شدند، انتظار می رفت که مشکلات مالی وجود داشته باشد. اما کسب و کارها گفته اند که نیروی کار بیش از حد دولتی مجموعه متفاوتی از مشکلات را ایجاد می کند. در برخی موارد، ماه ها طول کشیده است تا افراد پس از حذف مجدد برای Medicaid درخواست دهند یا برای اولین بار به این پوشش دسترسی پیدا کنند. به گفته ارائه دهندگان، بخشی از مشکل، انتظار طولانی مدت برای مرکز تماس ایالتی و کمک حضوری محدود است.

مشکل ادامه دارد: جورج گفت که دو نفر از ساکنان گاردین در اواسط ماه مارس از مدیکید خارج شدند و ایالت کمبود اطلاعات را دلیل آن ذکر کرد.

او گفت: “من شواهدی دارم که اطلاعات مورد نیاز را هفته ها پیش ارائه کرده ایم.”

ارائه دهندگان گفتند که مواردی از پرداخت های Medicaid متناقض را برای افرادی که پوشش خود را از دست نداده اند نیز تجربه کرده اند. تشخیص اینکه چرا پرداخت ها به طور ناگهانی متوقف می شوند، می تواند دشوار باشد. بیماران و ارائه دهندگان در همان سیستم بیش از حد کشیده کار می کنند.

جان فورته رئیس بخش بهداشت شهرستان یلوستون در بیلینگز است که مراکز بهداشتی را اداره می کند که بدون توجه به توانایی پرداخت بیماران، مراقبت ارائه می کنند. او گفت که در یک مقطع زمانی برخی از مطالبات معمول درمانگاه ها تا شش ماه پرداخت نشد. او گفت که پزشکان آنها در تلاش هستند تا بیماران را برای مراقبت های تخصصی به بیرون ارجاع دهند، زیرا برخی از ارائه دهندگان از مشتریان خود کم می کنند.

فورته گفت: “برخی صادقانه مجبور شده اند از دیدن بیماران Medicaid خودداری کنند تا بتوانند نیازهای خود را برآورده کنند و چراغ ها را روشن نگه دارند.” “این فقط به بحران دسترسی ما در ایالت اضافه می کند.”

کمبود پرداخت ها به ویژه به کلینیک هایی که هزینه ها را بر اساس درآمد بیمار تعیین می کنند، آسیب می زند.

دیوید مارک، پزشک و مدیر عامل One Health که دارای کلینیک‌های روستایی در شرق مونتانا و وایومینگ است، گفت که این شرکت پیش‌بینی کرده است که تا کنون حدود 500,000 دلار در سال بودجه خود سود داشته باشد. در عوض، 1.5 میلیون دلار قرمز است.

فورته گفت، در شهرستان یلوستون، بخش بهداشت، معروف به RiverStone Health، 2.2 میلیون دلار از درآمد پیش بینی شده خود در Medicaid کاهش یافته است. فورته گفت که در حالی که مقامات ایالتی تقریباً به پرداخت‌های مستقیم Medicaid RiverStone Health پرداخته‌اند، ارائه‌دهندگان کوچک‌تر هنوز با تأخیر مواجه هستند که به مشکلات ارجاع بیماران برای مراقبت کمک می‌کند.

جان ایبلت، سخنگوی وزارت بهداشت عمومی و خدمات انسانی مونتانا، گفت که Medicaid می تواند به طور عطف به ماسبق برای افرادی که پوشش خود را از دست داده اند، اما پس از 90 روز واجد شرایط تشخیص داده شوند، پرداخت کند. او گفت که میانگین زمان پردازش مجدد تعیین مجدد در ایالت 34 روز، متوسط ​​زمان پردازش درخواست ها 48 روز است و زمانی که زمان پردازش طولانی تر است، اغلب به دلیل ارتباط مداوم با مشتری است.

Ebelt تأخیرهای گسترده‌تر پرداخت Medicaid را تأیید نکرد، اما در عوض گفت که ممکن است ارائه‌دهنده ادعاهایی را برای ثبت‌نام‌کنندگان Medicaid که واجد شرایط نیستند ارسال کند. او این ایده را رد کرد که نمونه‌های منفرد اختلالات به یک مشکل سیستمی تبدیل می‌شوند.

ایبلت در پاسخ ایمیلی به پرسش خبری KFF Health News گفت: «ما به شما هشدار می‌دهیم که از استفاده از حرکات قلم موی گسترده برای ترسیم تصویری از سیستم و فرآیندهای واجد شرایط بودن ما بر اساس تعداد انگشت شماری از داستان‌های حکایتی، استفاده نکنید.

Ebelt مستقیماً به سؤالات مربوط به ادامه انتظار طولانی برای افرادی که به دنبال کمک بودند پاسخ نداد، اما در عوض گفت ادامه پوشش بستگی به ارسال اطلاعات به موقع توسط ذینفعان دارد.

داده‌های فدرال نشان می‌دهد که میانگین زمان انتظار مرکز تماس مونتانا 30 دقیقه است که آن را در میان ایالت‌هایی با بالاترین میانگین زمان انتظار قرار می‌دهد. مایک وایت، یکی از مالکان Caslen Living Centers، که دارای شش تسهیلات زندگی کمکی کوچک در مرکز و جنوب غربی مونتانا است، گفت که برخی از اعضای خانواده به شرکت اجازه دادند تا حساب‌های Medicaid ساکنان را مدیریت کند تا از مهلت‌های زمانی یا مدارک از دست نرود. او گفت که با این وجود، شرکت منتظر حدود 30000 دلار پرداخت های Medicaid است و دسترسی به ایالت در صورت بروز مشکلات دشوار است.

وقتی به مرکز تماس ایالتی می‌رسند، فرد طرف مقابل همیشه نمی‌تواند مشکل خود را حل کند یا در هر بار فقط برای یک مورد به سؤالات پاسخ می‌دهد.

وایت گفت: “شما نمی دانید چقدر طول می کشد – ممکن است دو ماه، شش ماه باشد – و کسی نیست که با او صحبت کنید.”

ایبلت گفت که امکانات مراقبت درازمدت اطلاعاتی در مورد چگونگی آماده شدن برای فرآیند رهاسازی ارائه شده است. او گفت موارد جدید Medicaid برای تسهیلات مراقبت طولانی مدت پیچیده است و ممکن است زمان ببرد.

استن کلامان در انیس زندگی می کند و وکالت نامه ای برای مادر 94 ساله خود دارد که در یکی از خانه های گاردین زندگی می کند. کلاومن گفت که در حالی که او هرگز پوشش خود را از دست نداد، دولت بیش از چهار ماه برای مراقبت طولانی مدت او پرداختی به Medicaid پرداخت نکرد و او هنوز دلیل آن را نمی داند.

او گفت که از پاییز گذشته، ایالت به طور مداوم اسناد معمولی را که باید پر کند و در ازای پرداخت های Medicaid برای ادامه دادن به او بازگرداند، پست نکرده است. او گفت که او مرکز تماس ایالتی را امتحان کرد، اما هر بار بیش از دو ساعت در انتظار منتظر ماند. او چهار سفر دو ساعته رفت و برگشت به نزدیک‌ترین دفتر کمک‌های مردمی خود انجام داد تا بتواند پاسخ‌ها را دریافت کند.

او گفت: گاهی اوقات کارگران به او می‌گفتند که یک خطای دولتی وجود دارد، و بارها دیگر اسنادی را که قبلاً ارائه کرده بود، از دست داده است، مثلاً پول فروش ماشین مادرش کجا رفته است.

کلاومن گفت: “هر بار که می رفتم، آنها پاسخ متفاوتی به من می دادند که چرا صورت حساب های مادرم پرداخت نمی شود.”

در سراسر کشور، مردم خطاهای سیستمی و اطلاعات تماس قدیمی را گزارش کرده اند که باعث شده است ایالت ها افراد واجد شرایط را حذف کنند. طبق داده‌های فدرال، حداقل 28 ایالت لغو ثبت نام رویه‌ای را متوقف کردند تا دسترسی افراد واجد شرایط را افزایش دهند. به گفته KFF، مونتانا به چارچوب زمانی اولیه خود پایبند بوده و نسبت به بسیاری از ایالت‌های دیگر، نرخ عدم ثبت نام رویه‌ای بالاتری دارد.

استفان فرگوسن، مدیر اجرایی Crosswinds Recovery در میسولا، گفت که برنامه اختلال مصرف مواد یک فرد تمام وقت متمرکز بر صورت‌حساب ندارد و گاهی اوقات متوجه نمی‌شود که مشتریان پوشش Medicaid را از دست داده‌اند تا زمانی که ایالت هزاران دلار از خدمات Crosswinds را رد کند. برای بازپرداخت ارائه می کند. پس از آن، ممکن است ماه ها طول بکشد تا مشتریان یا دوباره ثبت نام کنند یا یاد بگیرند که واقعاً دیگر واجد شرایط نیستند.

فرگوسن گفت که او در حال نوشتن پیشنهادهای کمک مالی است تا به درمان مردم با وجود ناتوانی آنها در پرداخت ادامه دهد.

او گفت: «ما در حال حاضر روی صندلی شلوارمان سوار هستیم. “ما مطمئن نیستیم که ماه آینده یا سه ماهه آینده چگونه است.”

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان