پزشکان اورژانس قبوض غافلگیرکننده آمبولانس هوایی را محکوم کردند


پزشکان اورژانس می گویند که بیمه ها به طور فزاینده ای از پوشش هزینه های آمبولانس هوایی برای بیماران بدحال خودداری می کنند و ادعا می کنند که آنها از نظر پزشکی ضروری نیستند. و انجمن ملی پزشکان EMS می گوید قانون بدون غافلگیری که در سال 2022 تصویب شد، تا حدودی مقصر است.

این قانون با الزام بیمه‌گران و ارائه‌دهندگان به چانه‌زنی بر سر پرداخت منصفانه، از بیماران در برابر بسیاری از صورت‌حساب‌های پزشکی خارج از شبکه محافظت می‌کند. اما بیمه‌گران می‌توانند قانون را نادیده بگیرند اگر تشخیص دهند که مراقبت از نظر پزشکی “ضروری نیست” – و خود بیمه‌گران باید تصمیم بگیرند که این به چه معناست.

در پاییز 2022، سارا انگلستان سالیناس، کالیفرنیا، زمانی که از نزدیک در مورد این موضوع یاد گرفت پزشکان اورژانس در بیمارستانی در شهرش، پسر 3 ماهه او، آماری را از طریق هوایی به بیمارستان منتقل کردند. دانشگاه کالیفرنیا در مرکز پزشکی سانفرانسیسکو برای آنچه که معلوم شد عفونت RSV است. بیمه گر او، سیگنا، تشخیص داد که هواپیما سواری نوزاد ضروری نیست زیرا سوابق پزشکی او نشان نمی دهد که آمبولانس زمینی “مشکلات مراقبت پزشکی به موقع و مناسب را ایجاد می کند.”

(آمبولانس های زمینی هستند معاف از قانون بدون غافلگیری.)

انگلیس برای هزینه کامل سفر با آمبولانس هوایی: بیش از 97000 دلار آماده است.. انگلیس گفت: “من فکر می کردم باید اشتباهی رخ داده باشد.” هیچ راهی وجود ندارد که بتوانیم این را پرداخت کنیم. آیا این یک چیز واقعی است؟»

سخنگوی سیگنا جاستین سشنز این لایحه را “وحشتناک” خواند و گفت: “ما سخت تلاش می کنیم تا این موضوع را برای خانواده حل کنیم.”

انجمن پزشکان اورژانس گفت که اغلب با انکارهایی مانند انگلستان روبرو می شود. گروه نوشت به وزیر بهداشت و خدمات انسانی خاویر بسرا، سرپرست منشی کار جولی سو و وزیر خزانه داری جانت ال. یلن در فوریه از دولت فدرال خواست تا از بیمه‌گران بخواهد که ضرورت پزشکی برای استفاده از آمبولانس هوایی را، مشروط به بررسی گذشته‌نگر، فرض کنند.

در این نامه آمده است: “تصمیمات بالینی انجام شده توسط یک پزشک ارجاع دهنده (یا دیگر متخصصان پزشکی واجد شرایط) نباید توسط یک طرح مورد بررسی قرار گیرند.” خوزه کاباناس، رئیس گروه را انجمن حمل و نقل مراقبت های ویژه یک ساخته است درخواست مشابه.

سخنگوی HHS سارا لوناردو گفت که آژانس متعهد به تقویت حمایت ها در قانون بدون غافلگیری است.

بیمه‌گران انگشت خود را به سوی ارائه‌دهندگان آمبولانس هوایی نشانه می‌روند. رابرت ترینهام، سخنگوی گروه صنعت AHIPگفت که ارائه دهندگان اغلب سوابق پزشکی را ارسال نمی کنند، که مانع از ارزیابی کامل می شود. او گفت که AHIP همچنین مشکوک است که شرکت‌های آمبولانس هوایی گاهی از بیمارستان‌های دورتر که با آنها قرارداد می‌بندند، ترجیح می‌دهند.

صنعت آمبولانس هوایی – که بیشتر آن توسط شرکت های سهامی خاص کنترل می شود – شناخته شده است برای قیمت‌های با رشد سریع، قراردادهای محدود درون شبکه و میانگین قبوض غیرمنتظره خارج از شبکه تقریبا 20000 دلار. و مراکز خدمات مدیکر و مدیکید داده‌ها نشان می‌دهد که وقتی بیمه‌گران و ارائه‌دهندگان در داوری بدون غافلگیری با هم روبرو می‌شوند، 8 در 10 مورد هستند به نفع ارائه دهنده حل و فصل شد، آنها را تشویق می کند تا قیمت ها را بالاتر ببرند.

گفت که فقدان ضرورت پزشکی در بخش عمده تکذیب ادعاهای آمبولانس هوایی ذکر شده است لورن آدلر، که این صنعت را برای موسسه بروکینگز.

پس از گذشت بیش از یک سال، انگلیس همچنان در حال مبارزه با لایحه خود است. او گفت: “من نمی دانم چه کار دیگری انجام دهم جز اینکه یک چرخ جیرجیر باشم و تا حد امکان در مورد آن سروصدا ایجاد کنم، زیرا این کار درست نیست.”


این مقاله به دلیل محدودیت های بازنشر برای انتشار در دسترس نیست. اگر در مورد در دسترس بودن این یا محتوای دیگر برای انتشار مجدد سؤالی دارید، لطفاً با NewsWeb@kff.org تماس بگیرید.


مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان