انحصار بیمارستانی که توسط دولت تحریم شده است، نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند


این کمیسیون تجارت فدرال مدتهاست که استدلال می کند که رقابت باعث بهتر شدن اقتصاد می شود. اما برخی از ایالت‌ها آژانس را از جلوگیری از ادغام بیمارستان‌ها که انحصارات محلی یا منطقه‌ای را ایجاد می‌کند، متوقف کرده‌اند و نتایج کثیف بوده است.

دو ده ایالت در برخی موارد قوانین بحث برانگیز را تصویب کرده اند که قوانین ضد انحصاری را کنار گذاشته و به بیمارستان های رقیب اجازه می دهد ادغام شوند و نظارت طولانی مدت دولت را جایگزین رقابت کنند.

شش سال پیش، تنسی و ویرجینیا با ایجاد بیمارستان، بزرگترین انحصار بیمارستانی تحت تحریم دولت را در این کشور آغاز کردند. تصنیف سلامتی. برای اکثر 1.1 میلیون ساکنان منطقه Tri-Cities در شمال شرقی تنسی و جنوب غربی ویرجینیا، سیستم ادغام شده تنها گزینه برای مراقبت های بیمارستانی شد.

استدلال بالاد این بود که دو شرکت بیمارستانی نمی توانند در منطقه دوام بیاورند و ادغام آنها از بسته شدن یا خریدن آنها جلوگیری می کند. اما منتقدان می گویند ترس از انحصار که دسترسی و کیفیت مراقبت را به خطر می اندازد، محقق شده است. به عنوان مثال، از زمان ادغام، بیماران سه برابر بیشتر در اتاق های اورژانس Ballad بگذرانید طبق گزارش های منتشر شده توسط اداره بهداشت تنسی، قبل از پذیرش در بیمارستان ها.

من نمی‌خواهم زندگی‌ام را بیشتر به خطر بیندازم و در بیمارستان تصنیف بمیرم نیل آزبورنآزبورن، یکی از اعضای شورای شهر در بریستول، ویرجینیا، در مصاحبه ای گفت که امسال 30 ساعت را در یک مرکز درمانی Balad گذراند زیرا از بحران دیابت رنج می برد. زمان انتظار برای ورود و مراجعه به پزشک در اورژانس به طور تصاعدی افزایش یافته است.

قانونی که تصنیف ایجاد کرد به عنوان گواهی مزیت عمومی یا COPA شناخته می شود. FTC بارها به ایالت ها هشدار داده است که نسبت به COPA ها که “فقط برای محافظت از ادغامی وجود دارد که در غیر این صورت طبق قانون ضد تراست غیرقانونی است” محتاط باشند. راهول رائو، معاون مدیر دفتر رقابت در آژانس، سال گذشته در مصاحبه ای به KFF Health News گفت.

در مورد وجود داشته است ادغام 10 بیمارستان رائو گفت که در سه دهه گذشته که به COPA ها بستگی داشت، و پس از آن، فدرال رزرو شاهد افزایش قیمت ها، کاهش کیفیت، کاهش دسترسی و کاهش دستمزدها بود.

از زمان COPA Ballad، سیستم ادغام شده است اکثر اهداف کیفیت مراقبت را برآورده نکرده است توسط ایالت ها در سال های اخیر تعیین شده است. تقریباً از قول‌های خیریه‌ای که به تنسی داده شده بود، کوتاهی کرده است 191 میلیون دلار در یک بازه زمانی پنج ساله

Ballad تلاش‌های کیفی خود را به همه‌گیری ویروس کرونا، کمبودهای خیریه‌اش به تغییرات Medicaid و ماندن طولانی‌مدت اورژانس آن به چالش‌های مربوط به کارکنان و مرخصی‌ها نسبت داده است که می‌گوید خارج از کنترل آن است.

بلاد گفت زمان ER برای بیماران بستری شده به حدود کاهش یافته است 7.5 ساعت از آخرین گزارش سالانه آن

سخنگوی Ballad گفت: «در مورد آن موضوعاتی که Ballad Health می تواند مستقیماً کنترل کند، عملکرد ما از سال 2022 بهبود یافته است. مولی لوتون.

FTC در سال 2019 اعلام کرد که ادغام Ballad را مطالعه خواهد کرد اما هنوز گزارشی منتشر نکرده است.

قانونی برای محدود کردن COPA ها در تنسی امسال معرفی شد. اما در روز سه شنبه، یک کمیته فرعی قانونگذاری ایالتی به حذف این لایحه رای داد بدون بحث، امتناع از شنیدن شهادت از ساکنان Tri-Cities که پنج ساعت رانندگی به نشویل برای فرصتی برای صحبت علیه تصنیف.


این مقاله به دلیل محدودیت های بازنشر برای انتشار در دسترس نیست. اگر در مورد در دسترس بودن این یا محتوای دیگر برای انتشار مجدد سؤالی دارید، لطفاً با NewsWeb@kff.org تماس بگیرید.


مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان