با خرید خانه های سالمندان غیرانتفاعی توسط گروه های سرمایه گذار، نگرانی ها در مورد کیفیت مراقبت افزایش می یابد.


مادر شلی اولسون که مبتلا به زوال عقل است، تقریباً پنج سال است که در آسایشگاه سالمندان دهکده اسکاندیا در روستایی Sister Bay، ویسکانسین زندگی می کند. اولسون گفت که در ابتدا مادرش مراقبت زیادی در این مرکز دریافت کرد، سپس تحت مالکیت یک سازمان غیرانتفاعی به نام انجمن انجیلی لوتری نیک سامریانی بود.

سپس در سال 2019، Sanford Health – یک سیستم بیمارستانی غیرانتفاعی و معاف از مالیات – خانه سالمندان را تصاحب کرد. همه گیری کووید-19 بلافاصله پس از آن شروع شد. اولسون، یک پرستار ثبت نام شده که قبلا در این مرکز کار می کرد، گفت که از آن زمان به بعد، این مرکز به طور منظم با کمبود پرسنل مواجه بود و ساکنان زمان انتظار طولانی و سایر مشکلات مراقبتی را تحمل کردند.

اکنون Scandia Village یک مالک جدید و انتفاعی به نام Continuum Healthcare دارد. اولسون گفت وقتی Continuum دو نفر محلی را به عنوان مدیر جدید مرکز و مدیر پرستاری استخدام کرد، به او اطمینان داده شد.

اما کتی واگنر، مدیر سابق پرستاری دهکده اسکاندیا، خوشبین نیست. واگنر که اکنون بازنشسته است و در یک کارگروه غیررسمی که کیفیت مراقبت مرکز را نظارت می کند، خدمت می کند، گفت: “مالک انتفاعی با مشکلات مشابهی روبرو خواهد شد.” “هیچ کس بیان نکرده است که مالک سودآور چه چیزی را برای تغییر تصویر روی میز خواهد آورد.”

فروش دهکده اسکاندیا در سال جاری بخشی از روند شرکت‌های انتفاعی، از جمله گروه‌های سهام خصوصی و تراست‌های سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات است، که خانه‌های سالمندان غیرانتفاعی را می‌خرند که بسیاری از آنها برای دهه‌ها توسط لوتریان و کاتولیک‌ها اداره می‌شدند. ، یهودیان و سایر سازمان های مبتنی بر ایمان.

بر اساس گزارش بانک سرمایه گذاری Ziegler، سرعت فروش افزایش یافته و در سال گذشته به بالاترین حد خود رسیده است. از سال 2015، 900 خانه سالمندان غیرانتفاعی و جوامع سالمندان در سراسر کشور تغییر کرده اند که بیش از نیمی از آنها توسط اپراتورهای انتفاعی خریداری شده است.

گروه های انتفاعی حدود 72 درصد از حدود 15000 خانه سالمندان در ایالات متحده را در اختیار دارند که به بیش از 1.3 میلیون ساکن خدمات ارائه می دهند.

دیوید گرابوفسکی، استاد دانشگاه گفت: در حالی که درصد کلی مالکیت انتفاعی در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری نداشته است، نوع شرکت‌های انتفاعی که این تسهیلات را در اختیار دارند به سمت سهام خصوصی، تراست‌های سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات و ساختارهای مالکیت پیچیده تغییر کرده است. سیاست مراقبت های بهداشتی در دانشکده پزشکی هاروارد

حامیان مصرف‌کننده، محققان و تنظیم‌کننده‌ها در مورد این روند نگران هستند. آن‌ها به مطالعاتی اشاره می‌کنند که نشان می‌دهد خانه‌های سالمندان متعلق به شرکت‌های انتفاعی – به‌ویژه سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی و املاک و مستغلات – تمایل به پرسنل کم‌تر، رتبه‌بندی کیفیت پایین‌تر و نقض مقررات بیشتر دارند. با انگیزه این نگرانی‌ها، دولت بایدن پاییز گذشته قانونی را صادر کرد که طبق آن خانه‌های سالمندان باید اطلاعات بیشتری درباره مالکان و شرکت‌های مدیریتی خود افشا کنند.

مدیران سازمان‌های غیرانتفاعی، و همچنین محققانی که خانه‌های سالمندان را مطالعه می‌کنند، تعجب می‌کنند که چگونه شرکت‌های انتفاعی می‌توانند آنچه را که مالکان غیرانتفاعی قبلی نمی‌توانستند انجام دهند: احیای خانه‌های سالمندان با مشکل مالی.

گرابوفسکی گفت: «من نمی‌دانم این گروه‌های سرمایه‌گذار کجا می‌توانند پس‌انداز را بدون کاهش سطح کیفیت ببینند.

بخشی از مشکل این است که برای افزایش سود، بسیاری از اپراتورهای انتفاعی شبکه ای از شرکت های مرتبط را برای ارائه خدمات مبتنی بر هزینه مانند مدیریت، فیزیوتراپی و کارکنان راه اندازی می کنند. آنها همچنین ممکن است املاک و مستغلات یک خانه سالمندان را به یک شرکت خواهر بفروشند، که سپس اجاره بالایی را دریافت می کند. این پرداخت‌ها به بودجه عملیاتی موجود کاهش می‌یابد تا کارکنان کافی و مراقبت با کیفیت را فراهم کنند.

سال گذشته، لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، از مالکان انتفاعی چهار خانه سالمندان به دلیل کلاهبرداری مالی و بی توجهی ساکنان شکایت کرد و ادعا کرد که آنها بیش از 83 میلیون دلار از بودجه عمومی را برای ثروتمند کردن خود از طریق شبکه پیچیده ای از شرکت های مرتبط و در عین حال ارائه خدمات وحشتناک استفاده کرده اند. اهميت دادن.

سام بروکس، مدیر خط مشی عمومی صدای مصرف کننده ملی برای مراقبت بلندمدت با کیفیت، می گوید: «وقتی سازمان های غیرانتفاعی فروخته می شوند، شاهد کاهش شدید کیفیت خواهید بود. «سازمان های غیرانتفاعی معمولاً بسیار بالاتر از سازمان های انتفاعی کار می کنند. وقتی کلیساها و سازمان‌های غیرانتفاعی این خانه‌ها را واگذار می‌کنند، انتفاعی وارد می‌شوند و مراقبت‌ها واقعاً بد می‌شود.»

رهبران مؤسسات غیرانتفاعی که تسهیلات را به اپراتورهای انتفاعی فروخته‌اند، دلایل مختلفی را برای خروج یا کاهش نیرو ذکر می‌کنند. این دلایل شامل نرخ های پرداخت ایالتی Medicaid است که برای پوشش هزینه های عملیاتی بسیار پایین است و کمبود پرستار و سایر کارکنان که حفظ کیفیت مراقبت را دشوار می کند. علاوه بر این، آنها می گویند که امکانات آنها پذیرش کمتری داشته است، حداقل تا حدی به این دلیل که برنامه های Medicare Advantage سیاست های پوششی برای مراقبت های توانبخشی در خانه های سالمندان را تشدید کرده است.

سوزان مک کری، مدیر اجرایی خدمات اجتماعی سنت ایگناتیوس در فیلادلفیا، گفت که سازمان او خانه سالمندان خود را فروخت زیرا در حال از دست دادن پول بود. او گفت که نرخ پایین Medicaid ایالتی حتی پس از اینکه ایالت پرداخت های Medicaid خود را تا 17.5٪ در ژانویه 2023 تقویت کرد، آنها را مجبور کرد.

مک کری گفت که هیئت مدیره سنت ایگناتیوس نگران است که این خسارات توانایی سازمان را برای ادامه مأموریت خود در خدمت به سالمندان کم درآمد، که برای آنها نیز سه ساختمان مستقل زندگی می‌کنند و با زندگی کمکی اداره می‌کند، به خطر می‌اندازد.

مک کری گفت: در همان زمان، “هیئت مدیره ما قطعاً نگرانی هایی در مورد فروش به یک سازمان انتفاعی داشت، زیرا ما از تحقیقاتی که نشان می دهد کیفیت مراقبت با یک غیرانتفاعی یکسان نیست، آگاه هستیم.” اما ما می دانستیم که برای ادامه خدمات خود در غرب فیلادلفیا باید با این روند پیش برویم.

نیت شیما، مدیر عامل انجمن انجیلی لوتری نیک سامری، گفت که سازمان او تصمیم گرفت برخی از امکانات مراقبت طولانی مدت خود را به Continuum Healthcare، یک شرکت مستقر در نیوجرسی، و یک شرکت دوم، Cascadia Healthcare مستقر در آیداهو، بفروشد. استراتژی خود برای خدمت بهتر به جوامع خود. Good Samaritan اکنون در هفت ایالت غرب میانه فعالیت می کند که از 22 ایالت کمتر است. ادغام بازارها سازمان او را قادر می سازد تا برنامه هایی را برای ساکنان خانه سالمندان در ارتباط با بیمارستان ها و کلینیک های سانفورد راه اندازی کند.

Schema گفت: “ما در مورد یافتن شرکای با کیفیت برای انجام ماموریت خود بسیار عمدی بوده ایم.” “متاسفانه، ما ندیده ایم که ارائه دهندگان غیرانتفاعی زیادی به ما مراجعه کنند.”

تیم هاجز، مدیر ارتباطات این شرکت گفت که Continuum که در ماه ژانویه خانه سالمندان روستای اسکاندیا را تصاحب کرد، با بهبود دستمزدها، مزایا و فرصت‌های شغلی به کمبود کارکنان رسیدگی خواهد کرد. Continuum که متعلق به سرمایه گذاران خصوصی و وام دهندگان تجاری است، دارای هشت خانه سالمندان در چهار ایالت است.

به طور مشابه، استیو لافورت، معاون اجرایی Cascadia، گفت که شرکت او تا حدودی با جذب مراجعات بیشتر بیماران و تقویت روابط با سیاست گذاران ایالتی، منابع مالی 9 خانه سالمندان Good سامری را که در شمال غربی اقیانوس آرام تصاحب کرده بود، احیا کرده است، به این امید که «منجر شود. به نرخ های واقعی تر Medicaid.” او گفت که Cascadia همچنین بر فرهنگ محل کار – مانند استفاده نکردن از کارگران آژانس‌های کارمند – و توانمندسازی افرادی که واحدهای فردی را اداره می‌کنند تا فروشنده‌هایی را برای داروخانه، توانبخشی و سایر خدمات انتخاب کنند، تمرکز کرده است.

او گفت که Cascadia از تاکتیک هایی مانند قرارداد با فروشندگان خواهر برای افزایش سود خود استفاده نمی کند. لافورت گفت: «این نوع سازمان نام بدی به کل صنعت می دهد.

زک شامبرگ، مدیر عامل انجمن مراقبت های بهداشتی پنسیلوانیا، گفت که تصور کلی از شرکت های انتفاعی ناعادلانه است، زیرا همه خانه های سالمندان به دلیل کمبود کارگران با نرخ ناکافی Medicaid و هزینه های نیروی کار بالا دست و پنجه نرم می کنند.

او گفت امیدوار است که افزایش نرخ مدیکید پنسیلوانیا – به علاوه حداقل نیاز کارکنان جدید و الزامی که 70 درصد از کل هزینه ها به مراقبت مقیم اختصاص داده شود – به مسائل مالی و کیفی رسیدگی کند. خانه‌های سالمندان در پنسیلوانیا و سراسر کشور نیز با قانون‌گذاران ایالتی و دولت فدرال برای ارائه پرداخت‌های اضافی مرتبط با نتایج با کیفیت برای ساکنان لابی می‌کنند.

شامبرگ گفت: «اگر نهادهای انتفاعی برای خرید این تسهیلات وجود نداشته باشند، این تسهیلات در حال بسته شدن هستند، که با افزایش سن جمعیت، بحران دسترسی موجود به مراقبت را تشدید می‌کند.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان