از هر 3 نفر 1 نفر توسط یوتا مدیکد بدون بیمه رها شده اند، نشانه ای نگران کننده برای ملت


به گفته مقامات ایالتی که اولین نظرسنجی در نوع خود از افرادی که از این برنامه خارج شده بودند، حدود 30 درصد از ساکنان یوتا که امسال از مدیکید محروم شدند، می گویند که بیمه نشده اند.

یوتا بیش از 130,000 نفر از حدود 500,000 ذینفع Medicaid را از آوریل کنار گذاشته است، پس از اینکه دولت فدرال الزام دوران بیماری همه گیر را لغو کرد مبنی بر اینکه ایالت ها افراد را در برنامه بیمه افراد کم درآمد ثبت نام کنند. از آن زمان، هر ایالت کاری را آغاز کرده است که به آن «بازگشت» گفته می شود تا ارزیابی مجدد کند که آیا افراد در Medicaid هنوز واجد شرایط هستند یا خیر و افرادی که دیگر واجد شرایط نیستند – از جمله افرادی که در پاسخ به سؤالات دولت ناکام هستند.

نظرسنجی یوتا سرنوشت 11 میلیون نفری را که تاکنون در سراسر کشور از این برنامه حذف شده اند روشن می کند. در حالی که مقامات پیش‌بینی می‌کردند که برخی از آنها بدون بیمه تمام می‌شوند، هنوز اطلاعات کمی در مورد تعداد پوشش‌های دریافت شده در جاهای دیگر در دسترس است. بر اساس گزارش ردیاب آزاد KFF، ایالت ها پوشش Medicaid را برای بیش از 20 میلیون نفر تمدید کرده اند.

آریل کین، مدیر ابتکارات Medicaid در گروه حمایت از خانواده‌های ایالات متحده آمریکا، گفت: نظرسنجی یوتا به طرز بدی به ما فرصتی می‌دهد، زیرا یوتا ایالتی با نرخ بیکاری بسیار پایین است – بنابراین در ایالتی با بالاترین نرخ بیکاری. بیکاری ممکن است بدتر باشد.»

علاوه بر این همه‌گیری که میلیون‌ها آمریکایی را از کار بیکار کرد و به فهرست‌های Medicaid رفت، در سال 2020 یوتا برنامه خود را تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه گسترش داد و صلاحیت را برای پوشش افراد شاغل بیشتر با درآمد پایین افزایش داد. در نتیجه، ده‌ها هزار نفری که سه سال پیش ثبت‌نام کردند، هرگز روند تجدید پوشش خود را طی نکرده بودند.

جنیفر استروهکر، مدیر مدیکید یوتا، نتایج نظرسنجی از افراد خارج‌شده را در 14 نوامبر اعلام کرد.

حامیان گسترش پوشش بیمه ایالات متحده می ترسند بسیاری از افرادی که در اثر رهاسازی بیمه نشده اند، کودکان باشند، زیرا آنها بیش از 40 درصد از ثبت نام کنندگان Medicaid را تشکیل می دهند.

کلبی یانگ، سخنگوی آژانس Medicaid گفت: این نظرسنجی 1003 پاسخ دهنده داشت و حاشیه خطای مثبت یا منفی 3٪ داشت. این آژانس از در دسترس قرار دادن نتایج کامل نظرسنجی خودداری کرد و گفت که آنها هنوز در دست بررسی هستند.

در سراسر کشور، نشانه‌های دیگری نیز وجود دارد که نشان می‌دهد بسیاری از افرادی که از Medicaid خارج شده‌اند، بیمه نشده‌اند. Epic Research، یکی از بخش‌های شرکت ثبت‌های پزشکی الکترونیک، مطالعه‌ای را در 17 نوامبر منتشر کرد که نشان می‌دهد در تابستان امسال، پس از شروع تعطیلات، مراجعه‌های اورژانس بدون بیمه به طور قابل‌توجهی افزایش یافت.

محققان سوابق ER را از نزدیک به 1300 بیمارستان بررسی کردند. آنها دریافتند که نرخ خودپرداختی در میان بیماران از 6.1 درصد در ماه مارس به 8.5 درصد در ماه اوت افزایش یافته است – بالاترین نرخ مشاهده شده از هفته های اول همه گیری.

رابین رودویتز، محقق سیاست Medicaid و معاون رئیس KFF گفت، حتی قبل از همه‌گیری، برای بسیاری از افرادی که پوشش Medicaid را از دست داده‌اند، برای مدتی بدون بیمه می‌مانند. او گفت: “ما از تحقیقات قبلی می دانیم که پس از حذف از Medicaid، دو سوم افراد در طول سال بعد دوره ای از بیمه نداشتند.”

امیلی ژوتلین، تحلیلگر سیاست سلامت در پروژه سیاست سلامت یوتا و یکی از اعضای هیئت مشورتی مدیکید ایالت، گفت: نتایج نظرسنجی یوتا – که نشان می‌دهد حدود یک سوم افراد خارج‌شده از بیمه فاقد بیمه هستند – عجیب نیست، اما بسیار نگران‌کننده است. .

او گفت که مردم در ایالت در تمدید پوشش Medicaid خود با مشکلات طولانی مدت در تماس با آژانس ایالتی Medicaid مواجه بوده اند. او گفت که بسیاری از مردم همچنین نمی دانند که باید واجد شرایط بودن خود را مجدداً تأیید کنند.

بدون پوشش بهداشتی، افراد ممکن است جستجوی مراقبت های مورد نیاز را به تعویق بیندازند یا در صورت دریافت صورتحساب های غیرقابل دسترس باقی بمانند.

ریچل کریگ، مدیر امور دولتی انجمن سلامت جامعه یوتا، که نمایندگی مراکز بهداشتی محلی را بر عهده دارد، نگران بود تا نیمی از افرادی که از Medicaid خارج شده اند، بیمه نباشند.

او گفت: “این بهتر از حد انتظار است، اگرچه هنوز عدد بزرگی است.”

اما او گفت که نظرسنجی ایالتی ممکن است دچار انحراف باشد زیرا احتمال پاسخگویی افراد دارای بیمه نسبت به افرادی که بیمه نیستند بیشتر است.

هانا رشت، خبرنگار داده‌های اخبار سلامت KFF در این گزارش مشارکت داشت.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان