کنگره احتمالاً سیاست‌های بهداشت از راه دور در دوران کووید را تحت تأثیر قرار خواهد داد


تقریباً دو ساعت پس از جلسه استماع کاپیتول هیل با تمرکز بر سلامت روستایی، نماینده براد ونستراپ قاطعانه به پنج شاهد کمیته گفت: “با ما همراه باشید.”

قانونگذاران فدرال با یک ضرب الاجل پایان سال روبرو هستند تا مجموعه ای از تغییرات پرداخت مربوط به دوران کووید را برای خدمات بهداشتی از راه دور که شامل اجازه دادن به افراد برای ماندن در خانه های خود برای ملاقات با پزشک یا درمانگر می شود، تثبیت یا خنثی کنند.

در طول جلسه استماع در اوایل ماه مارس، ونستراپ و سایر اعضای مجلس حکایات شخصی در مورد اینکه چگونه سلامت از راه دور، بازدید از منزل، و نظارت از راه دور به بیماران، بستگان و انتخاب کنندگانشان کمک می کند، ارائه کردند. ونستراپ، یک جمهوری‌خواه از اوهایو که همچنین جراح اطفال و یک سرباز ذخیره بازنشسته ارتش است، به حضار گفت: «بیماران کمتر مضطرب می‌شوند و زمانی که بتوانند در خانه باشند بهتر بهبود می‌یابند.»

بیشتر پیشنهادها بر نحوه پوشش Medicare خدمات بهداشتی از راه دور تمرکز دارند. اما این قوانین بر بیماران در تمام انواع طرح‌های بیمه تأثیر می‌گذارد، زیرا معمولاً بیمه‌گران خصوصی و برخی برنامه‌های دولتی از الگوی مدیکر پیروی می‌کنند. بدون اقدام کنگره، خدمات مراقبت های بهداشتی مجازی مانند تماس های صوتی یا ملاقات آنلاین با پزشکان متخصص – مانند کاردرمانگر – ممکن است پایان یابد. این لوایح همچنین به کلینیک‌های بهداشتی روستایی و سایر مراکز بهداشتی اجازه می‌دهد تا خدمات بهداشتی از راه دور ارائه دهند و در عین حال از الزام برای مراجعه حضوری سلامت روان چشم‌پوشی کنند.

استفاده از سلامت از راه دور در ماه های اولیه همه گیری کووید-19 افزایش یافت و به یک اصطلاح خانگی تبدیل شد. این رویه به موضوعی محبوب برای قانونگذاران در هر دو طرف تبدیل شده است.

در یک نظرسنجی اداره سرشماری ایالات متحده که از آوریل 2021 تا آگوست 2022 انجام شد، ثبت نام کنندگان Medicare و Medicaid بیشترین استفاده را از بازدیدهای بهداشتی از راه دور داشتند – به ترتیب 26.8٪ و 28.3٪. بررسی نزدیک به 1.2 میلیون بزرگسال همچنین نشان داد که بیماران سیاه پوست و کسانی که کمتر از 25000 دلار درآمد دارند، میزان بالای استفاده از سلامت از راه دور را گزارش کردند. قابل ذکر است که افراد رنگین پوست بیشتر از بازدیدهای فقط صوتی استفاده می کنند.

دبی کورتیس، نایب رئیس McDermott+Consulting، یک شرکت لابی مراقبت های بهداشتی مستقر در واشنگتن، گفت: تضمین دسترسی به خدمات بهداشت از راه دور “بهترین سیاست عمومی است.” این بهترین نتیجه تجاری است. این بهترین نتیجه مراقبت از بیمار است.»

کورتیس گفت، اما سال انتخابات ریاست جمهوری است و کنگره یک “سازمان مهلت محور” است. او انتظار دارد که کنگره پس از انتخابات نوامبر “لگد بزند”.

کایل زبلی، معاون ارشد سیاست عمومی در انجمن پزشکی از راه دور آمریکا که در کاپیتول هیل نیز لابی می‌کند، گفت که کنگره «ممکن است در آن دوره بی‌معنی باشد». او گفت: «این راهی برای اجرای یک سیستم مراقبت بهداشتی در مورد یک موضوع محبوب دو حزبی نیست.

در ماه ژانویه، قانونگذاران – از جمله سناتورهای می سی سی پی و داکوتای جنوبی – نامه ای به دولت بایدن ارسال کردند و از کاخ سفید خواستند تا به سرعت با کنگره همکاری کند تا اطمینان حاصل شود که پرداخت ها برای بیماران مدیکر که از سلامت از راه دور استفاده می کنند، “به ویژه برای جوامع روستایی و محروم” ادامه دارد.

مایا سندالو، تحلیلگر ارشد سیاست مرکز سیاست دو حزبی، یک اندیشکده مستقر در واشنگتن، گفت که قانونگذاران و سیاست گذاران احتمالاً به جای تغییرات دائمی، تمدید موقت پرداخت ها را در نظر خواهند گرفت.

سندالو گفت: «تحقیقی هنوز در حال انجام است که سال‌های اخیر را بیشتر از اثرات حاد همه‌گیری پوشش می‌دهد. این مرکز انتظار دارد در ماه های آینده توصیه های سیاستی را منتشر کند.

سؤالاتی که در نظر گرفته می شوند عبارتند از اینکه کدام نوع خدمات بهداشتی برای بازدیدهای فقط صوتی و تصویری بهترین است. سندالو گفت که محققان همچنین در حال بررسی این موضوع هستند که چگونه سلامت از راه دور می‌تواند «دسترسی به مراقبت‌های مقرون‌به‌صرفه و با کیفیت را افزایش دهد و در عین حال اطمینان حاصل شود که گزینه‌های حضوری برای بیماران باقی می‌ماند».

در داکوتای شمالی، دیوید نیومن از Sanford Health گفت که مراقبت مجازی اغلب تنها راهی است که برخی از بیماران او در بخش غربی ایالت می توانند از مراقبت های فوق تخصصی مانند سلامت رفتاری برخوردار شوند.

نیومن، متخصص غدد درون ریز و افسر پزشکی مراقبت مجازی سانفورد، گفت که 10 تا 20 درصد از بیماران او در طول تابستان به طور مجازی ویزیت می شوند، در مقایسه با حدود 40 درصد در ماه های زمستان، زیرا «آب و هوا می تواند به قدری بد باشد» که جاده ها دچار مشکل می شوند. صعب العبور

در زمستان‌های گذشته، نیومن می‌نشست و «یک روز کاری انجام نمی‌داد» زیرا بیماران نمی‌توانستند او را ملاقات کنند. اکنون، او یک کلینیک کامل با استفاده از فناوری بهداشت از راه دور دارد.

نیومن گفت: «من به بیمارانم می‌گویم که اگر می‌توانید یک رستوران رزرو کنید یا اگر می‌توانید یک پیتزا به صورت آنلاین سفارش دهید، می‌توانید یک ویزیت مجازی انجام دهید.

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – یک منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).