چرا پول تسویه مواد افیونی حقوق کارمندان شهرستان را پرداخت می کند؟


بیشتر از 4.3 میلیارد دلار پول در شهرک سازی مواد افیونی تا به امروز به دست مقامات شهری، شهرستانی و ایالتی رسیده است – میلیاردها دلار دیگر در راه است. اما به جای استفاده از پول نقد برای افزودن خدمات درمانی، بهبودی و پیشگیری که به شدت مورد نیاز است، برخی مکان‌ها از آن برای جایگزینی بودجه موجود استفاده می‌کنند.

مقامات محلی می گویند که آنها در تلاش هستند تا بودجه های محدودی را به خصوص در مناطق روستایی افزایش دهند. اما منتقدان می‌گویند که این فرصتی از دست رفته برای تقویت پاسخ‌ها به بحران اعتیاد و نجات جان انسان‌ها است.

گفت: «تفکر اینکه جایگزین کردن آنچه که قبلاً خرج می‌کنید با وجوه تسویه حساب، اوضاع را بهتر می‌کند – اینطور نیست. رابرت کنت، مشاور عمومی سابق برای دفتر سیاست ملی کنترل مواد مخدر. «مطمئناً، روح شهرک‌ها این نبود که به کاری که می‌کنید ادامه دهید. این بود که کارهای بیشتری انجام دهیم.»

این مناظره در شهرستان اسکات، هند در حال انجام است. جامعه روستایی در سال 2015 پس از استفاده از مواد مخدر داخل وریدی که منجر به شیوع گسترده اچ آی وی شد، سرفصل خبرها شد. مایک پنس (R) برنامه های خدمات سرنگ قانونی. (شهرستان از آن زمان برنامه سرنگ خود را بسته است.)

در سال 2022، شهرستان دریافت کرد بیشتر از 570000 دلار در صندوق های تسویه حساب مواد افیونی حدودا خرج کرد 45 درصد بر اساس حقوق مدیر بهداشت و کارکنان خدمات فوریت های پزشکی آن گزارش می دهد که به ایالت ارسال شده است. پولی که معمولاً برای آن حقوق در نظر گرفته می شود آزاد شد برای خرید یک آمبولانس و ایجاد یک صندوق روزهای بارانی برای بخش بهداشت.

در جلسات عمومی، رهبران شهرستان اسکات گفتند که امیدوارند منابعی را که سال‌ها پیش برای شیوع HIV اختصاص داده‌اند به بخش‌ها بازپرداخت کنند.

گفتگوهای آنها منعکس کننده مبارزات دیگران است شهرستان های روستایی، که بودجه های فشرده دارند تا حدی به این دلیل که آنها سال ها برای مبارزه با بحران مواد افیونی پول ریختند. حالا آنها می خواهند بخشی از این هزینه ها را جبران کنند.

اما بسیاری از خانواده‌هایی که تحت تأثیر اعتیاد قرار گرفته‌اند، مدافعان بهبودی، و کارشناسان حقوقی و بهداشت عمومی می‌گویند که هدف از این شهرک‌ها کمک به پیشرفت ملت در برابر اپیدمی اوردوز است.

سیزده ایالت و واشنگتن دی سی، جایگزینی وجوه اسکان مواد افیونی را به جای مخارج فعلی دولت محدود کرده اند. راهنماهای ایالتی خلق شده توسط OpioidSettlementTracker.com و سازمان بهداشت عمومی استراتژی های حیاتی. یک ملی مجموعه ای از اصول خلق شده توسط دانشگاه جان هاپکینز همچنین توصیه به مخالفت با عمل می کند، به عنوان جایگزینی شناخته می شود.

اما به هر حال این اتفاق می افتد.

کمیسران شهرستان در شهرستان بلر، پ. مورد استفاده قرار گرفت 320000 دلار بر اساس گزارشی که این شهرستان در شورای ایالتی ناظر بر وجوه تسویه حساب ارائه کرده است، از وجوه تسویه حساب برای دادگاه مواد مخدر که بیش از دو دهه است با منابع مالی دیگر کار می کند.

در نیویورک، برخی از قانونگذاران و حامیان درمان می گویند بودجه پیشنهادی فرماندار جایگزین میلیون ها دلار اسکان مواد افیونی می شود برای بخشی از بودجه عادی اداره ترک اعتیاد دولتی.

با توجه به پیچیدگی های بودجه های ایالتی و محلی، تشخیص جایگزینی اغلب دشوار است. اما یک نقطه شروع این است که جامعه شما تا کنون چقدر پول تسویه حساب مواد افیونی دریافت کرده است. استفاده کنید پایگاه داده قابل جستجوی ما برای پیدا کردن. سپس از مقامات منتخب بپرسید که چگونه این دلارها را خرج می کنند. در بسیاری از نقاط، شهروندان فداکار تنها نگهبان این پول هستند.

اگر چیز جالبی کشف کردید، یک یادداشت به من بزنید.


این مقاله به دلیل محدودیت های بازنشر برای انتشار در دسترس نیست. اگر در مورد در دسترس بودن این یا محتوای دیگر برای انتشار مجدد سؤالی دارید، لطفاً با NewsWeb@kff.org تماس بگیرید.


مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان