پاریس هیلتون برای نوجوانان «پریشان» کالیفرنیا صحبت می کند


وارث پاریس هیلتون در ماموریتی است که بر «صنعت مشکل‌دار نوجوانان» که عمدتاً مقررات‌ناپذیر است، روشن کند چند میلیارد دلاری صنعتی که به دلیل سوء استفاده ادعایی از جوانان آسیب پذیر مورد بررسی عمومی قرار گرفته است.

هیلتون روز دوشنبه به قانونگذاران ایالتی در ساکرامنتو گفت که دهه‌ها پیش زمانی که در مراکز مسکونی برای نوجوانانی که با سوءمصرف مواد، بیماری‌های روانی و رفتارهای مشکل‌ساز دست و پنجه نرم می‌کردند، تحت آزار و اذیت قرار گرفت که به‌عنوان درمان پنهان شده بود.

او در کنگره ایالتی در حمایت از آن شهادت داد یک صورت حساب دستور افشای استفاده از محفظه ها یا اتاق های انزوا در تنبیه خردسالان در اماکن مسکونی.

هیلتون، 43 ساله، در یک کنفرانس خبری قبل از جلسه دادگاه گفت: «وقتی شب ها چشمانم را می بندم، 20 سال بعد هنوز کابوس های مربوط به سلول انفرادی را می بینم. صداهای فریاد همسالانم در حالی که تعداد زیادی از کارکنان آن‌ها را مهار می‌کردند و به آنها داروی آرام‌بخش تزریق می‌شد نیز هرگز مرا رها نمی‌کرد.»

هیلتون که قبلاً قوانین را در چندین ایالت دیگر به دست آورده بود، روشن کرد که خواهان نظارت فدرال بر تأسیسات بهداشت روانی و رفتاری است – حتی در شرایطی که ستاره واقعیت با واقعیت این کنگره جنجالی برخورد می کند.

هیلتون گفت: “اگر شما از کودکان سوء استفاده می کنید، من متوجه خواهم شد.” “من تو را پیدا خواهم کرد و با نورافکن عظیم خود می آیم و هر کجا که باشی به آن می تابم.”

هیلتون سال گذشته برای حمایت از فدرال از دی سی بازدید کرد قانون سازمانی کودک آزاری را متوقف کنیدکه بهترین شیوه ها و شفافیت را در برنامه های مراقبت های اقامتی جوانان ایجاد می کند.

اما این پیشنهاد در کنگره متوقف شده است و تلاش های مشابه فدرال برای آن شکست خورده استبیش از یک دهه.

پس از انتشار مستند در سال 2020 اینجا پاریس است“، که در آن هیلتون به جزئیات سوء استفاده هایی می پردازد که به گفته او در حین حضور با آنها مواجه شده است مدرسه Provo Canyon در پروو، یوتا، او در کنگره ایالتی شهادت داده است و از صورتحساب های موفق در این کشور حمایت کرده است میسوری، مونتانا، اورگان و یوتا.

در حال حاضر، تازه کردناسلاید کواچلا با رفیق کشا، هیلتون به پرجمعیت ترین ایالت چشم دوخته است.

هیچ مخالفت رسمی با این لایحه دو حزبی که به اتفاق آرا از مجلس سنای ایالت به تصویب رسید وجود ندارد. کمیته خدمات انسانی. هنوز چندین مرحله قبل از تصویب دارد، از جمله بررسی توسط اعضای کامل هر دو مجلس قانونگذار.

را انجمن ملی مدارس و برنامه های درمانیبزرگترین سازمان عضو این کشور، به KFF Health News گفت که از لایحه کالیفرنیا و همچنین پیشنهادهای فدرال حمایت می کند.

سناتور ایالت جمهوری خواه شانون گرو از بیکرزفیلد، نویسنده اصلی این لایحه، گفت که هدف محافظت از جوانانی است که در برنامه های درمانی مسکونی کوتاه مدت اقامت دارند. قانون او مستلزم این است اداره خدمات اجتماعی کالیفرنیا – که مجوز تأسیسات را صادر می کند – تا سال 2026 یک داشبورد عمومی در مورد استفاده از محدودیت ها و اتاق های خلوت و همچنین صدمات جدی یا مرگ ناشی از آنها تولید کند.

گروو گفت: «شکایاتی از شکستگی دست‌ها، کوبیدن دست‌ها به درها وجود دارد. هیچ داده ای وجود ندارد که نشان دهد چه اتفاقی افتاده و چه چیزی باعث آن شده است. و بنابراین، هدف این است که به دنبال داده ها برویم.”

گرو مطمئناً در هیلتون و او متحدی پیدا کرد 16.4 میلیون دنبال کنندگان در بستر اجتماعی ایکس.


این مقاله به دلیل محدودیت های بازنشر برای انتشار در دسترس نیست. اگر در مورد در دسترس بودن این یا محتوای دیگر برای انتشار مجدد سؤالی دارید، لطفاً با NewsWeb@kff.org تماس بگیرید.


مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان