حمایت پاریس هیلتون از لایحه کالیفرنیا مبنی بر نیاز به نور آفتاب در مورد “صنعت نوجوان پریشان”


پاریس هیلتون، وارث هتل مشهور، از تلاش قانونگذاران کالیفرنیا برای افزایش شفافیت مراکز درمانی نوجوانان مسکونی با الزام این برنامه‌ها به گزارش استفاده از محدودیت‌ها یا اتاق‌های انزوا در تنبیه خردسالان حمایت می‌کند.

هیلتون روز دوشنبه به کمیته خدمات انسانی سنا در ساکرامنتو شهادت داد: «نباید جوانان را بدون اینکه بدانیم این کودکان در معرض چه چیزهایی قرار خواهند گرفت، در امکانات قرار دهیم. “قانون پاسخگویی در مورد رفتار با کودکان یک اقدام شفاف سازی ساده است که تأثیری پایدار خواهد داشت و به جهان نشان می دهد که واقعاً پشت درهای بسته چه اتفاقی می افتد.”

هیلتون، 43 ساله، به یک مدافع برجسته برای سخت گیری در مورد آنچه که او به عنوان «صنعت نوجوان مشکل دار» توصیف می کند، تبدیل شده است، که قول می دهد نوجوانانی را که با سوء مصرف مواد، بیماری روانی و رفتارهای مشکل ساز دست و پنجه نرم می کنند، بازپروری کند. چنین برنامه‌هایی فاقد نظارت فدرال هستند و در معرض شورش‌ها، حمله‌ها، و حتی مرگ خردسالان قرار گرفته‌اند، که باعث عقب‌نشینی برای حمایت از حقوق جوانان شده است.

هیلتون پس از انتشار مستندی در سال 2020 که جزئیات سوء استفاده ای را که هنگام حضور در مدرسه پروو کانیون در پروو، یوتا، در نوجوانی با آن مواجه شده بود، به ایالت بازگشت و به تصویب لایحه ای برای تقویت بازرسی و نظارت بر صنعت کمک کرد. وکلای مدافع قوانین مرتبط را در ایلینوی، میسوری، مونتانا و اورگان با موفقیت به تصویب رسانده اند.

سال گذشته، هیلتون به واشنگتن دی سی رفت تا از قانون فدرال جلوگیری از سوء استفاده از کودکان، که بهترین شیوه ها و شفافیت را در برنامه های مراقبت های اقامتی جوانان ایجاد می کند، حمایت کند. اما تلاش های ملی برای بیش از یک دهه شکست خورده و آخرین پیشنهاد برای یک سال متوقف شده است.

اکنون، هیلتون و دیگران به پرجمعیت ترین ایالت به عنوان فرصتی برای تغییر چشم دوخته اند.

لایحه 1043 سنا یک لایحه دو حزبی توسط سناتور ایالتی جمهوری خواه شانون گروو است و همچنین توسط سناتورهای دموکرات عایشه وهاب و آنجلیک اشبی تهیه شده است. هدف این لایحه محافظت از جوانانی است که در برنامه‌های درمانی مسکونی کوتاه‌مدت دارای مجوز از وزارت خدمات اجتماعی کالیفرنیا هستند، با الزام آژانس به تهیه داشبورد عمومی تا سال 2026 در مورد استفاده از اتاق‌های منزوی و منزوی و زمانی که منجر به آسیب‌های جدی شود. یا مرگ همچنین لازم است که والدین و سرپرستان خانواده هنگام استفاده از اتاق‌های انزوا و محدودیت‌ها برای کودکان زیر سن قانونی مطلع شوند.

گروو گفت: «شکایاتی از شکستگی دست‌ها، کوبیدن دست‌ها به درها وجود دارد. هیچ داده ای وجود ندارد که نشان دهد چه اتفاقی افتاده و چه چیزی باعث آن شده است. و بنابراین، هدف این است که به دنبال داده ها برویم.”

مخالفت رسمی وجود نداشت. انجمن ملی مدارس و برنامه های درمانی، بزرگترین سازمان عضو این کشور، به KFF Health News گفت که از لایحه کالیفرنیا حمایت می کند.

در طول جلسه استماع روز دوشنبه، هیلتون به اشتراک گذاشت که در حالی که در مراکزی در کالیفرنیا، یوتا و مونتانا اسکان داده شده بود، مورد آزار و اذیت قرار گرفت که به عنوان درمان پنهان شده بود. او گفت اگر بخواهد در مورد آزار و اذیت والدینش بگوید، کارکنان مرکز تلفن را از دست او جدا می کنند، او را مهار می کنند و او را به سلول انفرادی وادار می کنند.

هیلتون می‌گوید: «وقتی شب‌ها چشمانم را می‌بندم، 20 سال بعد هنوز کابوس‌هایی درباره سلول انفرادی می‌بینم. صداهای فریاد همسالانم در حالی که تعداد زیادی از کارکنان آن‌ها را مهار می‌کردند و به آنها داروی آرام‌بخش تزریق می‌شد نیز هرگز مرا رها نمی‌کرد.»

زوئی شرایبر، یکی دیگر از بازماندگان، گفت که او در سن 13 سالگی به یکی از مراکز یوتا فرستاده شد، جایی که شش بزرگسال او را برای ساعت ها زیر باران در گل و لای نگه داشتند. شرایبر تحمل انزوا، کار سخت و تحقیر را به مدت چهار سال توصیف کرد.

ماری آلوارادو گیل، سناتور ایالت دموکرات، که ریاست کمیته خدمات انسانی را بر عهده دارد، گفت که در چنین مراکز درمانی مسکونی کار کرده است و متوجه شده است که کارکنان اغلب آموزش مناسبی ندارند.

فکر نمی‌کنم همه آن‌ها بد باشند، اما فکر می‌کنم آنهایی که بد هستند، بر آسیب‌های روحی کودکان ما تأثیر می‌گذارند، غیرقانونی هستند، بی‌ساختار هستند، برنامه‌نویسی مبتنی بر شواهد ندارند. ما اینجا در کالیفرنیا با این مشکل کنار می‌آییم.» آلوارادو گیل گفت.

وهاب گفت که برای کالیفرنیا مهم است که در غیاب لایحه فدرال اقدام کند. کالیفرنیا در سال 2021 قوانین مربوطه را برای جلوگیری از فرستادن کودکان خوانده به مراکز خارج از ایالت وضع کرد.

وهاب گفت: “امیدوارم که در مورد بچه های اینجا عدالت را رعایت کنیم.”

کمیته خدمات انسانی سنا با رای 5-0 SB 1043 را تصویب کرد. اکنون این لایحه به کمیسیون تخصیص اعتبار می رود.

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که منتشر می کند خط سلامت کالیفرنیا، یک سرویس مستقل از سرمقاله بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان