دادستان کل کالیفرنیا لایحه ممنوعیت بدهی های پزشکی را از گزارش های اعتباری افزایش داد


راب بونتا، دادستان کل کالیفرنیا، روز دوشنبه اعلام کرد که از قوانینی برای جلوگیری از نمایش بدهی‌های پزشکی در گزارش‌های اعتباری مصرف‌کننده، تلاشی تحت رهبری دموکرات‌ها برای ارائه حمایت از بیماران تحت فشار صورت‌حساب‌های مراقبت‌های بهداشتی، حمایت می‌کند.

Bonta حامی لایحه سناتور Monique Limón است که به دنبال آن است تا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و همچنین هر آژانس جمع آوری قراردادی را از تقسیم بدهی پزشکی بیمار با آژانس های گزارش اعتباری مسدود کند. همچنین از پذیرش، ذخیره یا به اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به بدهی های پزشکی توسط آژانس های گزارش اعتبار جلوگیری می کند. بدهی های پزشکی لزوماً بازتاب دقیق ریسک اعتباری نیست و گنجاندن آن در گزارش های اعتباری می تواند امتیازات اعتباری را کاهش دهد و کار، اجاره آپارتمان یا وام خودرو را برای افراد سخت کند.

بونتا، یک دموکرات، به KFF Health News گفت: «این یک بخش شکسته از سیستم فعلی ما است که باید اصلاح شود. “این فرصت کالیفرنیا است و ما از توانایی در مقابل مسائل کلیدی لذت می بریم.”

در صورت تصویب، کالیفرنیا پس از کلرادو و نیویورک در سال 2023، سومین ایالتی خواهد بود که صورتحساب های پزشکی را از گزارش های اعتبار مصرف کننده حذف می کند. مینه سوتا نیز پیشنهادی برای انجام همین کار دارد. سال گذشته، دولت بایدن برنامه‌هایی برای تدوین قوانین فدرال مشابه از طریق اداره حمایت مالی مصرف‌کننده اعلام کرد، اما آنها هنوز منتشر نشده‌اند. و اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به کاخ سفید بازگردد، این حق را خواهد داشت که قوانین را لغو کند.

لیمون گفت که برای ایالت مهم است که حمایت های خود را در کنار فشار فدرال به قانون وارد کند. دموکرات سانتا باربارا گفت: “ممکن است برای مدت طولانی منتظر نتایجی باشیم که کالیفرنیا می تواند در سال آینده ارائه دهد.”

بونتا گفت که مطمئن نیست که چه نوع مخالفتی با این لایحه باید انتظار داشته باشد، اما نمی‌داند که آیا ارائه‌دهندگان و آژانس‌های جمع‌آوری در برابر این لایحه مقاومت خواهند کرد.

یک تحلیل KFF Health News نشان داد که تهدیدات گزارش اعتباری رایج‌ترین تاکتیک جمع‌آوری است که توسط بیمارستان‌ها برای وادار کردن بیماران به پرداخت صورت‌حساب‌هایشان استفاده می‌شود. برای مثال، یک بیمارستان ممکن است نگران باشد که ممنوعیت امتیاز اعتباری ممکن است پرداخت هزینه مراقبت های پزشکی را که قبلاً دریافت کرده اند از بیماران دشوارتر کند.

سه آژانس اعتباری ایالات متحده – Equifax، Experian و TransUnion – گفته‌اند که از سال 2022 شامل برخی از بدهی‌های پزشکی در گزارش‌های اعتباری را متوقف خواهند کرد. در میان بدهی‌های مستثنی، قبوض پرداخت‌شده و آن‌هایی کمتر از 500 دلار است، اما آژانس‌ها داوطلبانه هستند. این اقدامات باعث شد میلیون‌ها بیمار با قبض‌های پزشکی بزرگ‌تر در گزارش‌های اعتباری خود حذف شوند.

لیمون می‌گوید که اغلب از طرف انتخاب کنندگان در مورد تأثیر بدهی پزشکی بر زندگی آنها می‌شنود. به گفته بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا، بدهی های پزشکی به طور نامتناسبی بر مردم کم درآمد، سیاه پوست و لاتین تبار کالیفرنیا تأثیر می گذارد.

و به طور فزاینده ای، افرادی با درآمد سالم که اغلب دارای بیمه پزشکی هستند، دچار بدهی های پزشکی می شوند. تحقیقات KFF Health News-NPR نشان داد که حدود 100 میلیون نفر در سراسر کشور با بدهی های پزشکی مواجه هستند، که برخی را مجبور به رها کردن خانه های خود، جیره بندی غذا و انجام کار اضافی کرده است.

اگرچه این قانون بدهی های پزشکی را نمی بخشد، لیمون گفت امیدوار است که مردم را تشویق کند تا در صورت نیاز به دنبال مراقبت های پزشکی باشند.

لیمون گفت: «اکنون افراد زیادی را می شنوید که نگران دریافت مراقبت های پزشکی هستند زیرا نمی توانند هزینه آن را بپردازند و در عوض منتظر بدتر شدن هستند. اگر این لایحه تصویب شود، ترس کمتری را شاهد خواهیم بود و تعداد بیشتری از مردم تحت مراقبت‌های پزشکی قرار خواهند گرفت.»

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که منتشر می کند خط سلامت کالیفرنیا، یک سرویس مستقل از سرمقاله بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا.

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – یک منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).