کارکنان بهداشت کالیفرنیا ممکن است با قانون حداقل دستمزد 25 دلاری با بیداری بی ادبانه مواجه شوند


ساکرامنتو، کالیفرنیا – اگر بیمارستان‌ها و سایر ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی کاهش‌های بالقوه ساعت‌ها و مزایا را دنبال کنند، تقریباً نیم میلیون کارمند بهداشتی که از قانون پیشرو در کشور کالیفرنیا با حداقل دستمزد 25 دلاری سود می‌برند، می‌توانند بیدار شوند.

چالش صنعت پزشکی در قبال قانون جدید حداقل دستمزد در یکی از شهرهای جنوبی کالیفرنیا نشان می‌دهد که اخراج کارکنان و کاهش ساعات و مزایا، از جمله کاهش حقوق حق بیمه و زمان مرخصی، می‌تواند یکی از نتایج قانونی ایالتی باشد که قرار است در ماه ژوئن اجرایی شود. با این حال، برخی از کارشناسان نسبت به این احتمال تردید دارند.

انجمن بیمارستان کالیفرنیا یک چالش قانونی تا حدی موفقیت آمیز را برای قانون حداقل دستمزد 25 دلاری اینگلوود ایجاد کرد که کارفرمایان را از انجام این گونه اقدامات برای جبران هزینه های بالاتر منع می کرد.

اخراج کارکنان، کاهش نرخ پرداخت حق بیمه، کاهش مزایای غیر دستمزدی، کاهش ساعت‌ها و افزایش هزینه‌ها، پیامدهایی هستند که کارفرما پول کمتری برای خرج کردن دارد – که لزوماً با توجه به افزایش قابل توجه هزینه‌ها برای دستمزدها به دلیل افزایش قابل توجه هزینه‌های دستمزدی، وجود خواهد داشت. حداقل دستمزد،» این انجمن در دادخواست خود گفته است. نمونه های اضافی شامل کاهش پوشش بهداشتی و هزینه برای پارکینگ یا تجهیزات مربوط به کار است.

رای دهندگان اینگلوود این فرمان را در نوامبر 2022 تصویب کردند، تقریباً یک سال قبل از اینکه قانونگذاران کالیفرنیا حداقل دستمزد 25 دلاری را برای کارکنان بهداشتی وضع کنند. این دستمزدهای بالاتر در سراسر ایالت قرار است از ماه ژوئن بر اساس قانون اولین کشور کالیفرنیا آغاز شود، اما فرماندار گاوین نیوسام از آن زمان گفته است که این دستمزدها بسیار گران هستند زیرا ایالت با کسری تخمینی بین 38 تا 73 میلیارد دلار مواجه است. مشخص نیست که آیا قانونگذاران با تاخیر موافقت خواهند کرد یا اقدامات دیگری برای کاهش هزینه انجام خواهند داد.

قاضی ناحیه ایالات متحده، دیل اس. فیشر، در یک حکم آزمایشی در 11 مارس با صنعت بیمارستان موافقت کرد، زمانی که او بخشی از فرمان اینگلوود را مبنی بر ممنوعیت اخراج و بازگرداندن کارگران توسط کارفرمایان، در حالی که اجازه می داد بقیه مقررات به قوت خود باقی بماند، سرنگون کرد. او به طرفین زمان داد تا به تصمیم اولیه او اعتراض کنند، اما هیچ کدام این کار را نکردند.

انجمن بیمارستان کالیفرنیا بیش از 400 بیمارستان را نمایندگی می کند و حامی کلیدی قانون مصالحه ایالتی بود که به دقت تدوین شده بود، که به ویژه شامل هیچ یک از ضمانت های حفاظتی کارکنان مندرج در فرمان اینگلوود نمی شود.

سخنگوی جان امرسون شی گفت که انجمن نمی داند ارائه دهندگان پس از اجرایی شدن قانون ایالتی چه واکنشی نشان خواهند داد. او گفت: «ما هیچ بینشی نداریم.

جوآن اسپتز، مدیر مؤسسه مطالعات سیاست سلامت فیلیپ آر لی در دانشگاه کالیفرنیا-سانفرانسیسکو، گفت: «چالش برای هر سازمان مراقبت بهداشتی، کشف نحوه پرداخت دستمزدهای بالاتر است. از آنجایی که هزینه‌های نیروی کار بزرگ‌ترین بخش هزینه‌های هر سازمان مراقبت‌های بهداشتی را تشکیل می‌دهند، دشوار است که بفهمیم چگونه می‌توان هزینه‌ها را بدون توجه به هزینه‌های نیروی کار کاهش داد.

او گفت که ارائه دهندگان می توانند با چانه زنی برای بازپرداخت بیشتر از بیمه های تجاری سعی کنند درآمد را افزایش دهند. بیمارستان‌های دولتی، خانه‌های سالمندان و کلینیک‌های محلی بیشتر پول خود را از طریق Medi-Cal، برنامه Medicaid ایالتی، دریافت می‌کنند.

اسپتز گفت که ارائه دهندگان می توانند خدماتی را که ارائه می دهند کاهش دهند، مراقبت های خیریه را کاهش دهند و سرمایه گذاری های سرمایه ای را کاهش دهند یا به تاخیر بیاندازند. در دراز مدت، او انتظار دارد ترکیبی از کاهش هزینه ها و افزایش درآمد باشد.

هر دو قانون ایالتی و مقررات محلی بسیار بیشتر از پزشکان و پرستاران را پوشش می دهد، با تعریفی از کارمند بهداشتی که شامل سرایداران، خانه داران، نگهبانان زمین، نگهبانان، کارکنان خدمات غذایی، کارگران خشکشویی و کارکنان دفتری می شود.

آخرین تخمین برنامه مراقبت های بهداشتی در مرکز کار دانشگاه کالیفرنیا-برکلی این است که 426000 کارمند بهداشت به طور متوسط ​​6400 دلار در سال اول قانون اضافه می کنند که 19 درصد افزایش متوسط ​​دستمزد عمدتاً به نفع افراد کم درآمد است. کارگران رنگین پوست و زنان مقامات مالی ایالتی پیش بینی می کنند که بیش از 500000 کارگر سود خواهند برد.

لورل لوسیا، مدیر برنامه، گفت که محققان هنگام پیش‌بینی هزینه‌ها و مزایای قانون ایالتی، اخراج و سایر کاهش‌های بالقوه کارکنان و مزایا را در نظر نگرفتند. اما او به پیش‌بینی‌های اولیه بیمارستان‌ها، پزشکان و گروه‌های تجاری و مالیات دهندگان اشاره کرد که افزایش دستمزد سالانه 8 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت، در نتیجه خدمات را به خطر می‌اندازد و در نتیجه حق بیمه‌های بالاتر و هزینه‌های بالاتر برای دولت‌های ایالتی و محلی را به همراه خواهد داشت.

لوسیا، که قیمت بسیار پایین‌تری را پیش‌بینی می‌کند، گفت: «به نظر می‌رسد تناقض است که بگوییم این قانون میلیاردها دلار هزینه دارد و در عین حال گفته شود که کل غرامت کارگران را کاهش می‌دهد».

او افزود که مقامات مالی ایالتی پیش بینی کرده بودند که بازپرداخت Medi-Cal منعکس کننده افزایش هزینه های نیروی کار باشد، در حالی که Medicare در نهایت حداقل تا حدی هزینه های کار بالاتر را جبران می کند.

مایکل رایش، رئیس مرکز پویایی دستمزد و اشتغال در مؤسسه تحقیقات کار و اشتغال دانشگاه کالیفرنیا برکلی، و جاستین ویلتشایر اقتصاددان وابسته اخیراً استدلال کردند که قانون جدید حداقل دستمزد ۲۰ دلاری کالیفرنیا برای کارگران فست فود منجر به اخراج دسته جمعی و همانطور که برخی پیش بینی کرده اند، قیمت ها افزایش می یابد.

رایش اذعان کرد که مراقبت های بهداشتی بسیار متفاوت از فست فود است، اما او برای همین نتیجه مثبت استدلال می کند.

«حداقل دستمزد بالاتر، استخدام و نگهداری این کارگران را برای بیمارستان‌ها آسان‌تر و ارزان‌تر می‌کند. رایش گفت، صرفه جویی در هزینه و مزایای بهره وری کارگران با تجربه تر، می تواند بسیاری از افزایش هزینه نیروی کار را جبران کند.

انجمن بیمارستان شکایت خود را علیه حکم اینگلوود در ماه جولای تسلیم کرد، در حالی که هنوز با نسخه های اولیه قانون حداقل دستمزد در سراسر ایالت مخالف بود. در میان بسیاری از مقررات دیگر، قانون ایالتی ابتکاری را برای محدود کردن حقوق مدیران بیمارستان در لس آنجلس متوقف کرد.

چالش حقوقی انجمن بیمارستان به اخراج بخشی از کارکنان و کاهش ساعات کاری که توسط مرکز پزشکی بیمارستان سنتینلا پس از اجرایی شدن حکم اینگلوود اعمال شد، اشاره داشت.

اما سنتینلا گفت که این کاهش به طور کامل با این قانون ارتباطی ندارد و به همه کارکنان پست های جایگزین پیشنهاد شده است که بسیاری آن را پذیرفتند.

بیمارستان در بیانیه ای گفت: «بیمارستان سنتینلا همچنین از آن زمان مشاغل بیشتری را در موقعیت های بالینی جدید بالاتر از مقیاس حداقل دستمزد اضافه کرده است.

کارمندان خدمات اتحادیه بین‌المللی-کارگران بهداشت و درمان متحد وست، حامی اصلی قوانین محلی و قانون سراسری، در آوریل 2023 از بیمارستان شکایت کرد و مدعی شد که ساعات کاری کارگران را برای جبران حداقل دستمزد بالاتر کاهش داده است. پرونده هنوز در جریان است.

اتحادیه به درخواست های مکرر برای اظهار نظر پاسخی نداد.

با این حال، اتحادیه و شهر اینگلوود در یک پرونده قضایی اعلام کردند که محدودیت‌های مشابه کارفرما در قوانین حداقل دستمزد قبلی همچنان پابرجاست.

این فرمان «صرفاً زمینه را برای مذاکرات چانه زنی دسته جمعی فراهم می کند» و کارفرمایان را از قفل کردن کارمندان یا استخدام کارگران جایگزین در طول اعتصاب منع نمی کند. آنها گفتند که کارفرمایان همچنان می توانند کارگران را اخراج کنند یا ساعات کاری آنها را کاهش دهند، تا زمانی که این کار را برای تامین حداقل دستمزد بالاتر انجام ندهند.

اما فیشر با انجمن بیمارستان موافقت کرد که اخراج و کاهش در بسته‌های غرامت کل کارکنان «پاسخ آشکار کارفرما به افزایش هزینه‌های غرامت است».

او گفت که محدود کردن گزینه های کارفرمایان، قوانین روابط کار فدرال را نقض می کند.

او نوشت: «حداقل دستمزدی که یک کارفرما باید به کارمندانش بپردازد، همواره بر میزان کل غرامتی که می‌تواند یا می‌خواهد بپردازد، تأثیر می‌گذارد. برای کار برنامه ریزی خواهد شد.»

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که منتشر می کند خط سلامت کالیفرنیا، یک سرویس مستقل از سرمقاله بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان