معامله ظریف کارگری-صنعتی در جریان است زیرا نیوزوم حداقل دستمزد 25 دلاری بهداشت را بازبینی می کند


ساکرامنتو، کالیفرنیا – فرماندار گاوین نیوسام در حال بازبینی مرحله ای در کالیفرنیا برای حداقل دستمزد 25 دلاری پیشرو در کشور برای کارکنان بهداشتی در مواجهه با کسری پیش بینی شده 38 میلیارد دلاری است، کمتر از سه ماه پس از تصویب این اقدام. اما مذاکره مجدد در مورد دستمزدها می تواند یک سازش ظریف بین اتحادیه ها و صنعت بهداشت را تهدید کند.

نیوسام که دولتش در ابتدا مخالف قرارداد دستمزد به عنوان بسیار پرهزینه بود، لایحه SB 525 را بدون اطلاع از قیمت نهایی امضا کرد. دولت دموکرات او اکنون هزینه سال اول را 4 میلیارد دلار پیش بینی می کند، اگرچه این رقم توسط رهبران کارگری مورد تردید قرار گرفته است.

مقامات مالی با استناد به داده های اداره آمار کار ایالات متحده گفتند که این قانون دستمزد حداقل 500000 کارگری را که مستقیماً مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهند، بدون احتساب کارمندان مرتبط مانند سرایداران، نگهبانان زمین و کارکنان امنیتی که تحت پوشش قانون هستند، افزایش می دهد. به گفته وزارت دارایی، این امر همچنین باعث افزایش دستمزد کارکنان دولتی و افزایش هزینه خدمات بهداشتی با افزایش پرداخت های مراقبت مدیریت شده Medi-Cal می شود. انتظار می رود حدود نیمی از این هزینه توسط مالیات دهندگان کالیفرنیا پرداخت شود و بقیه توسط پرداخت های فدرال به ارائه دهندگان Medi-Cal پوشش داده شود.

آخرین بودجه فرماندار از قانونگذار ایالتی می‌خواهد تا یک محرک سالانه اضافه کند که افزایش حداقل دستمزد را منوط به درآمدهای ایالتی می‌کند و با استناد به “تأثیر مالی قابل توجه” قانون، مشخص می‌کند که کدام کارمندان دولتی شامل می‌شوند. نیوسام یک ماه پس از آن که دفترش اعلام کرد مذاکرات آغاز خواهد شد، اذعان کرد که مذاکرات ادامه دارد.

او گفت: «ما به کار خود ادامه می‌دهیم تا بتوانیم آن را محقق کنیم.

فرماندار اصرار داشت که در تمام مدت دارای ملاحظاتی بود و متعهد شد که برای مقرون به صرفه‌تر کردن قانون با دیگر دموکرات‌هایی که قوه مقننه را کنترل می‌کنند، همکاری کند. اما لایحه‌ای که او امضا کرد شامل محرک‌های داخلی نمی‌شد، مانند مواردی که توسط سلف او، فرماندار دموکرات جری براون، که می‌توانست افزایش را در مواجهه با رکود بودجه به تعویق بیندازد. با این حال، نیوسام سال گذشته تعدادی از صورتحساب های هزینه ای را رد کرد.

نیوسام در پاسخ به پرسش خبرنگاران در 10 ژانویه گفت: «ما تعهدی بر روی ماشه داشتیم»، اگرچه در لایحه وجود نداشت. و خیلی زود این کار را انجام دهید.»

دیوید هوئرتا، ​​رئیس اتحادیه بین‌المللی کارکنان خدمات کالیفرنیا و SEIU United Service Workers West، در بیانیه‌ای در 10 ژانویه گفت که اتحادیه مشتاقانه منتظر همکاری با دولت و قانونگذار است «تا اطمینان حاصل شود که این سرمایه‌گذاری‌های نیروی کار به شدت مورد نیاز در عین به حداکثر رساندن اجرا می‌شوند. وجوه فدرال و مسئول نگه داشتن صنعت مراقبت های بهداشتی برای سرمایه گذاری منابع خود بر روی کارگران و مراقبت از بیماران.”

با این حال، ماه گذشته، دیو ریگان، رئیس SEIU-United Healthcare Workers West اظهار داشت که ایالت باید «به تعهد خود پایبند باشد». SEIU-UHW یک شعبه محلی SEIU کالیفرنیا است.

رابرت ریواس، رئیس مجلس، که به مذاکره در مورد توافق قبلی کمک کرد، در مورد بازگشایی مذاکرات اظهار نظری نکرد و سناتور ایالتی ماریا النا دورازو، دموکرات لس آنجلس که این لایحه را معرفی کرد نیز از اظهار نظر خودداری کرد.

این قانون در حال حاضر افزایش دستمزدها را طی می‌کند و امکانات بهداشتی بزرگ و کلینیک‌های دیالیز به حداقل 25 دلار ساعتی در سال 2026 می‌رسد. کلینیک های اجتماعی در سال 2027; و سایر تسهیلات بهداشتی در سال 2028. حداقل 25 دلار تا سال 2033 برای بیمارستان‌هایی که درصد بالایی از بیماران تحت پوشش Medicare یا Medicaid، بیمارستان‌های مستقل روستایی و امکانات شهرستان‌های کوچک دارند، اعمال نخواهد شد.

این مرحله قرار است در ماه ژوئن آغاز شود و به مقامات ایالتی فرصت می دهد تا قبل از سال مالی جدید آنها را به عقب برگردانند.

من فقط نمی فهمم که فرماندار چگونه لایحه را برای شروع امضا کرد. نمی‌دانم چرا کسی فکر می‌کرد که این کار برای دولت نسبتاً ارزان خواهد بود. «آیا او فکر می‌کند اتحادیه‌ها آنقدر به او اهمیت می‌دهند که در مورد چیزی که قبلاً برنده شده‌اند به میز مذاکره بازگردند؟ این بسیار ساده لوحانه خواهد بود.»

طرفداران این قانون می گویند که حدود 3000 کارمند در ادارات ایالتی اصلاحات و احیاء، امور جانبازان و خدمات توسعه ای را تحت پوشش قرار می دهد، زیرا آنها از تأسیسات دارای مجوز به عنوان بیمارستان، درمانگاه یا خانه سالمندان بهره می برند.

اما لغو یک بخش از قانون، کل سازش پیچیده بین نیروی کار و صنعت بهداشت را تهدید می کند.

به عنوان مثال، به عنوان بخشی از قرارداد United Healthcare Workers West در یادداشت تفاهم جداگانه ای موافقت کرد که تلاش های مکرر خود برای اعمال مقررات بر کلینیک های دیالیز را به مدت چهار سال متوقف کند.

این اتحادیه همچنین قبلاً از افزایش حداقل دستمزد کارکنان بهداشتی در چندین شهر کالیفرنیا حمایت کرده بود. این سازش چنین افزایش های محلی را به مدت 10 سال ممنوع کرد، که تسکین بزرگی برای انجمن بیمارستان کالیفرنیا بود.

ریگان، از SEIU-UHW، گفت که برآورد هزینه دولت “به شدت اغراق شده است.”

لورل لوسیا، مدیر برنامه مراقبت های بهداشتی در دانشگاه کالیفرنیا، گفت: تقریبا نیمی از کارکنان بهداشتی که شاهد افزایش دستمزد هستند، یا یکی از اعضای خانواده، در حال حاضر به برنامه های شبکه ایمنی مانند Medi-Cal، CalFresh و CalWORKs متکی هستند. مرکز کار برکلی بنابراین افزایش درآمد آنها باعث کاهش اتکای آنها به این برنامه های مالیاتی می شود.

“ما تخمین می زنیم که تاثیر حداقل دستمزد مراقبت های بهداشتی بر بودجه ایالتی می تواند تا 300 میلیون دلار در سال اول باشد، اما این امکان وجود دارد که به میزان قابل توجهی کمتر از آن باشد” بسته به اینکه ایالت چگونه و چه زمانی Medi-Cal را تنظیم می کند. لوسیا گفت که پرداخت به بیمارستان ها و کلینیک ها.

Genest در یک محاسبات آگوست برای صنعت بهداشت زمانی که با این لایحه قبل از مصالحه در آخرین لحظه مخالفت کرد، هزینه صندوق عمومی ایالت را حدود 1.2 میلیارد دلار اعلام کرد.

HD Palmer سخنگوی وزارت دارایی اذعان کرد که محاسبات دولت شامل جبران‌هایی مانند کاهش تعداد کارگران کم‌درآمد متکی به Medi-Cal نمی‌شود.

لوسیا تخمین زد که قانون حداقل دستمزد 25 دلاری دستمزدها را برای حدود 450000 پرسنل بهداشتی، چه کسانی که مراقبت مستقیم می‌کنند و چه در مشاغل مرتبط، افزایش می‌دهد – حداقل 50،000 کمتر از برآورد دولت.

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که منتشر می کند خط سلامت کالیفرنیا، یک سرویس مستقل از سرمقاله بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان