مدیکر در مدیریت یک مشکل پرهزینه – بیماری مزمن دست و پا می زند


نزدیک به یک دهه پیش، Medicare برنامه‌ای را برای کمک به دو سوم ذینفعان مبتلا به بیماری‌های مزمن با پرداخت هزینه ماهانه اضافی به پزشکان برای هماهنگ کردن مراقبت‌هایشان راه‌اندازی کرد.

این استراتژی تا حد زیادی نتوانسته است به پتانسیل خود عمل کند. فقط در مورد 4 درصد طبق الف، ذینفعان واجد شرایط بالقوه در برنامه مدیکر سنتی ثبت نام می شوند ریاضیات تحلیل و بررسی.

ولی هزاران پزشک با شرکت در آن دستمزد خود را افزایش داده اندو کسب و کارهای انتفاعی کمکی به وجود آمده اند تا به پزشکان در استفاده از این برنامه کمک کنند. تجزیه و تحلیل داده های فدرال توسط همکار KFF Health News هالی کی هکر نشان می دهد که در مورد 4500 پزشکان حداقل دریافت کردند 100000 دلار هر کدام در سال 2021 در مدیریت مراقبت های مزمن پرداخت می کنند.

گفت: «این برنامه پتانسیل تأثیرگذاری زیادی داشت کنت تورپ، یک دانشگاه اموری استاد سیاست سلامت و کارشناس بیماری های مزمن. اما من می‌دانستم که از همان ابتدا هیچ‌وقت کارساز نخواهد بود، زیرا اشتباه جمع‌آوری شده بود.»

مراکز خدمات مدیکر و مدیکید سخنگویان به سوالات در مورد میزان مشارکت پایین برنامه پاسخ ندادند و مشخص نیست که آیا آژانس به این موضوع رسیدگی خواهد کرد یا خیر.

تحت برنامه CCM، Medicare به پزشکان پول می دهد تا برنامه مراقبت از بیمار را ایجاد کنند، درمان را با متخصصان هماهنگ کنند و مرتباً با ذینفعان بررسی کنند. پزشکان به طور متوسط ​​دریافت می کنند 62 دلار برای هر بیمار حداقل در ماه 20 دقیقه با توجه به شرکت های فعال در این کسب و کار.

بدون این برنامه، ارائه دهندگان اغلب انگیزه کمی برای صرف زمان برای هماهنگی مراقبت از بیماران خود دارند، زیرا آنها نمی توانند صورتحساب مدیکر را برای کار بپردازند.

به گفته تورپ و کارشناسان دیگر، مجموعه ای از عوامل شرکت در برنامه را محدود می کنند. مهمترین آنها این است که هم پزشکان و هم بیماران باید شرکت کنند.

پزشکان ممکن است توانایی نظارت منظم بر بیماران خارج از ویزیت مطب را نداشته باشند. برخی نیز نگران برآوردن الزامات سختگیرانه اسناد Medicare برای بازپرداخت هستند و تمایلی به درخواست از بیماران برای پیوستن به برنامه ای که ممکن است نیاز به پرداخت اشتراک ماهانه داشته باشد، ندارند، در صورتی که سیاست تکمیلی نداشته باشند.

تورپ گفت: «این کار بسیار زمان بر است و کاری نیست که پزشکان به انجام آن عادت داشته باشند یا زمانی برای انجام آن ندارند.

شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه جذب گسترده‌تر می‌تواند باعث صرفه‌جویی – و همچنین بیماران شادتر شود. یک بودجه فدرال مطالعه توسط Mathematica در سال 2017 برنامه CCM را در مورد Medicare ذخیره کرد 888 دلار به ازای هر بیمار در سال – بیشتر به دلیل کاهش مراقبت های بیمارستانی است.

کری لستر73 ساله، هر پنجشنبه منتظر تماس تلفنی دستیار پزشکی پزشکش است که از او می پرسد که وضعیت او چگونه است و آیا نیاز به پر کردن مجدد نسخه دارد یا خیر. دستیار به او در برخورد با اضطراب و سایر مسائل بهداشتی مشاوره می دهد.

لستر این چت ها را به خاطر دور نگه داشتن او از بیمارستان و کاهش نیاز به مراجعه به کلینیک برای مدیریت بیماری های مزمن از جمله افسردگی، فیبرومیالژیا و فشار خون بالا می داند.

لستر که با سگ‌هایش، سوفی و ​​دالی، در ایندیپندنس، کان زندگی می‌کند، گفت: «فقط دانستن اینکه کسی می‌خواهد مرا چک کند، آرامش‌بخش است.


این مقاله به دلیل محدودیت های بازنشر برای انتشار در دسترس نیست. اگر در مورد در دسترس بودن این یا محتوای دیگر برای انتشار مجدد سؤالی دارید، لطفاً با NewsWeb@kff.org تماس بگیرید.


مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان