مانیکور ژل DIY ممکن است به سلامت شما آسیب برساند


مجموعه ای تازه از آسایش خانه خودتان؟ ناخن‌های ژل DIY در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته‌اند، اما این عمل می‌تواند باعث ایجاد آلرژی تغییر دهنده زندگی شما شود. در یک ویدیوی TikTok، خالق @alina.gene ایجاد آلرژی به آکریلات را از انجام ژل ناخن در خانه توضیح می‌دهد. حالا وقتی در معرض آکریلات ها قرار می گیرد، خالق درد شدیدی را احساس می کند.

سازنده به بینندگان هشدار می دهد که لاک ناخن را که برای درمان نیاز به نور ماوراء بنفش دارد، خود استفاده نکنند. در ویدیوهای بعدی، @alina.gene توضیح می‌دهد که استفاده در خانه با استفاده در سالن متفاوت است، زیرا متخصصان سالن به مواد شیمیایی با کیفیت بالاتری دسترسی دارند که احتمال کمتری ایجاد واکنش دارند و همچنین آموزش مناسبی در مورد نحوه استفاده ایمن از آن دارند. محصولات

@alina می‌گوید: «می‌دانم که واقعاً دراماتیک به نظر می‌رسم، زیرا آلرژی به ناخن‌های ژل یا حتی آلرژی به آکریلات‌ها نمی‌تواند شما را بکشد، اما نکته اینجاست که در شرایط نامناسب می‌تواند مانع از دریافت مراقبت‌های پزشکی نجات‌بخش شود.» .gene در ویدیوی دیگر. محصولات پزشکی رایج حاوی آکریلات هستند و ایجاد این آلرژی می‌تواند باعث مشکلات عمده در دریافت مراقبت‌های پزشکی در آینده شود.

ما از یک متخصص آلرژی خواستیم تا ما را در این ویدیوی ویروسی راهنمایی کند.

اگر از این داستان تیم اجتماعی KFF Health News لذت بردید، ما را در اینستاگرام @KFFHealthNews دنبال کنید.

✍️: تیم تعامل با مخاطبان اخبار سلامت KFF

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – یک منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).

ما سازمان ها را تشویق می کنیم که محتوای ما را به صورت رایگان بازنشر کنند. در اینجا چیزی است که ما می پرسیم:

شما باید ما را به عنوان ناشر اصلی، با یک پیوند به سایت kffhealthnews.org ما اعتبار دهید. در صورت امکان، لطفاً نویسنده (های) اصلی و اخبار سلامت KFF» را در خط فرعی ذکر کنید. لطفا لینک های موجود در داستان را حفظ کنید.

مهم است که توجه داشته باشید، همه چیز در kffhealthnews.org برای بازنشر در دسترس نیست. اگر داستانی با عنوان “همه حقوق محفوظ است” باشد، نمی‌توانیم اجازه انتشار مجدد آن مورد را اعطا کنیم.

سوالی دارید؟ به ما در KHNHelp@kff.org اطلاع دهید