دولت بایدن به بحران سلامت مادران دست و پا می زند


انتخاب محل زایمان معمولاً به این بستگی دارد که چه بیمارستانی برای خانه شما راحت‌تر است، جایی که پزشک متخصص زنان و زایمان شما و شبکه ارائه‌دهنده شرکت بیمه شما مناسب‌تر است.

اکنون، دولت بایدن فاکتور دیگری را به والدین باردار داده است که باید در نظر بگیرند: آیا بیمارستان آنها برنده لقب جدید دولت برای زایمان شده است یا خیر.

اما نگران نباشید – یافتن یک بیمارستان مناسب برای زایمان سخت نخواهد بود: بر اساس داده های مرکز خدمات مدیکر و مدیکید و مارس آف دایمز، اکثر مراکز ایالات متحده که نوزادان را به دنیا می آورند، برنده این جایزه شدند.. و این سوالاتی را در مورد سختی تست های دولت برای تعیین تعیین می کند. گفت: “من حدس می‌زنم که این یک شروع خوب است، اما یک استاندارد کاملا ضعیف است.” کاتلین سیمپسون، سردبیر مجله آمریکایی پرستاری مادر/کودک.

در منطقه DC، اکثر بیمارستان‌ها و سیستم‌های بهداشتی بزرگی که مراقبت‌های زایمانی را ارائه می‌دهند، از جمله بیمارستان دانشگاه جورج تاون، بیمارستان دانشگاه جورج واشنگتن، بیمارستان دانشگاه هوارد، سیبلی مموریال، مرکز بیمارستان MedStar واشنگتن و سیستم بهداشتی Inova در فهرست قرار گرفتند.

ایالات متحده نرخ مرگ و میر مادران و نوزادان بسیار بالاتری نسبت به کشورهای بزرگ و ثروتمند مشابه دارد، به خصوص برای رنگین پوستان – و مشکل در سال های اخیر بدتر شده است. علاوه بر این، تصمیم دیوان عالی در سال 2022 برای لغو رو در مقابل وید موانع سقط جنین را در بسیاری از ایالت‌ها افزایش داده است و فشار بیشتری را بر فدرال‌های تغذیه برای بهبود سلامت مادر و نوزاد وارد می‌کند. کاخ سفید بحران را در اولویت قرار داده است و معاون رئیس جمهور هریس پاسخ دولت را رهبری می کند.

در حالی که دولت گفته است که این مشکل را در چندین جبهه مورد حمله قرار می دهد، نامگذاری مناسب برای زایمان یکی از تلاش های قابل مشاهده برای مصرف کنندگان است.

دولت بایدن همچنین با موفقیت ایالت ها را تحت فشار قرار داد تا زنان باردار را تحت پوشش Medicaid، برنامه بیمه برای افراد کم درآمد، تا یک سال پس از زایمان، تحت پوشش قرار دهند. تاکنون، دولت تمدید پوشش پس از زایمان را برای 39 ایالت و دی سی تایید کرده است Medicaid حدود 4 مورد از هر 10 تولد در ایالات متحده را پرداخت می کند.

برای به دست آوردن نام مناسب برای زایمان، که در 8 نوامبر اعلام شد، بیمارستان ها فقط باید تأیید می کردند که در یک همکاری کیفیت دولتی یا ملی شرکت می کنند و پایبندی به “مراقبت مبتنی بر شواهد” را تایید می کردند.

سیمپسون گفت: «این کمترین میزانی است که آنها می توانستند تعیین کنند. “این چیزی را اندازه نمی گیرد.”

سیمپسون امیدوار بود که CMS از نسبت های پرسنل پرستاری در بخش های زایمان یا نوزادان استفاده کند تا به مشتریان کمک کند تا بین بیمارستان ها تفاوت قائل شوند.

او گفت: “من از دیدن اتفاقات خوشحالم، اما این نامگذاری چیزی نیست که تغییری ایجاد کند.”

ارین جونز، مدیر قانونگذاری و مشاور راهبردی در مارس دایمز، نام تولد را “گام اول مثبت” نامید.

او گفت که متقاعد کردن بیمارستان ها برای مشارکت در همکاری های بهبود کیفیت همیشه آسان نیست. او گفت که این نامگذاری ممکن است برای شروع به کار بر بیمارستان هایی که درگیر بهبود کیفیت در مراقبت های زایمانی نیستند، فشار بیاورد.

یک سخنگوی CMS گفت 66 درصد از حدود 3100 بیمارستانی که داده ها را به یک برنامه بررسی کیفیت فدرال گزارش می دهند، برنده این جایزه شدند. اما سخنگوی نمی تواند بگوید چه تعداد از 3100 مورد مراقبت های زایمانی را ارائه می دهند. برخی از بیمارستان ها در سراسر کشور – به ویژه در مناطق روستایی – اخیراً این کار را انجام داده اند واحدهای کار و تحویل خود را تعطیل کردند.

سیمپسون گفت: «به نظر می‌رسد که هر بیمارستانی این نام را دارد یا بسیار نزدیک به آن است.


این مقاله به دلیل محدودیت های بازنشر برای انتشار در دسترس نیست. اگر در مورد در دسترس بودن این یا محتوای دیگر برای انتشار مجدد سؤالی دارید، لطفاً با NewsWeb@kff.org تماس بگیرید.


مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان