سقط جنین – دوباره – در دادگاه عالی


میزبان

Julie Rovner KFF Health News


@jrovner

داستان های جولی را بخوانید. جولی روونر، خبرنگار ارشد واشنگتن و میزبان پادکست اخبار هفتگی سیاست سلامتی KFF Health News، «سلامت چیست؟» است. جولی که یک متخصص برجسته در زمینه مسائل مربوط به سیاست های بهداشتی است، نویسنده کتاب مرجع مورد ستایش انتقادی “سیاست مراقبت های بهداشتی و خط مشی A تا Z” است که اکنون چاپ سوم آن است.

برخی از قضات پیشنهاد کردند که دادگاه عالی در هنگام لغو قانون سقط جنین، قطعه خود را بیان کرده است رو در مقابل وید در سال 2022. با این حال، دادگاه با بررسی یک پرونده سقط جنین دیگر موافقت کرده است. موضوع این است که آیا قانون فدرال که به مراقبت های اضطراری در بیمارستان ها نیاز دارد، تقریباً ممنوعیت سقط جنین در آیداهو را لغو می کند یا خیر. انتظار می رود تا تابستان تصمیم گیری شود.

در همین حال، مراکز مدیکر و مدیکید برای اولین بار حداقل نیاز کارکنان را برای خانه های سالمندان شرکت کننده در برنامه ها نهایی کردند. اما این صنعت استدلال می کند که کارگران کافی برای استخدام برای رعایت استانداردها وجود ندارد.

میزگردهای این هفته جولی روونر از اخبار سلامت KFF، جوآن کنن از دانشکده های پرستاری و بهداشت عمومی دانشگاه جان هاپکینز و مجله پولیتیکو، تامی لوهبی از CNN و آلیس میراندا اولشتاین از پولیتیکو هستند.

اعضای پانل

دانشگاه جوآن کنن جان هاپکینز و پولیتیکو


@JoanneKenen

مقالات جوآن را بخوانید. تامی لوهبی CNN


@Luhby

داستان های تامی را بخوانید. آلیس میراندا اولشتاین پولیتیکو


@AliceOllstein

داستان های آلیس را بخوانید.

از جمله نکات مهم اپیزود این هفته:

  • جلسه دادگاه عالی این هفته در مورد مراقبت های اضطراری سقط جنین در آیداهو اولین چالش در برابر ممنوعیت سقط جنین در یک ایالت از زمان لغو حق سقط جنین در قانون اساسی بود. برخلاف موارد قبلی سقط جنین، این مورد بر تأثیرات روزمره ممنوعیت‌های مراقبت از سقط جنین متمرکز بود – مواردی که در آن بیماران باردار اورژانس‌های پزشکی را تجربه کردند.
  • با وضع قوانینی که ایالت ها برای دسترسی به سقط جنین وضع می کنند، گروه های پزشکی و خود پزشکان فعال تر و فعال تر می شوند. با انحراف از لحظات سیاسی قبلی، برخی از گروه‌های بزرگ پزشکی در حال کمپین در مورد اقدامات رای گیری دولتی هستند.
  • مقامات Medicaid در این هفته قوانین جدیدی را نهایی کردند که هدف آن تنظیم دقیق تر برنامه های مراقبت مدیریت شده است که بیماران Medicaid را ثبت نام می کند. هدف از این قوانین، تضمین دسترسی سریع بیماران به پزشکان و متخصصان مراقبت اولیه است.
  • همچنین در این هفته، کمیسیون تجارت فدرال به ممنوعیت اکثر بندهای “غیررقابتی” در قراردادهای کاری رای داد. چنین زبانی در مراقبت های بهداشتی رایج شده است و نه تنها پزشکان، بلکه سایر کارکنان بهداشتی را از تغییر شغل باز می دارد – اغلب آن کارگران را مجبور به جابجایی یا رفت و آمد برای ترک یک موقعیت می کند. منافع تجاری در حال حاضر برای جلوگیری از قوانین جدید شکایت می کنند و ادعا می کنند که آنها بسیار گران هستند و خطر از دست دادن اطلاعات اختصاصی را برای رقبا به همراه خواهند داشت.
  • پیامدهای حمله سایبری Change Healthcare همچنان ادامه دارد، زیرا گروه دیگری از UnitedHealth Group، مالک Change، تقاضای باج می کند. یونایتد هلث در بیانیه ای این هفته گفت که سوابق “بخش قابل توجهی از آمریکا” ممکن است در این نقض دخیل باشد.

به علاوه برای «اعتبار اضافی»، اعضای پانل داستان‌های خط‌مشی سلامتی را که این هفته خوانده‌اند پیشنهاد می‌کنند و فکر می‌کنند شما نیز باید بخوانید:

جولی روونر: تحقیقات نشان می‌دهد که «زنان در صورت درمان توسط پزشکان زن کمتر در معرض مرگ قرار دارند» توسط لیز سابو از NBC News.

آلیس میراندا اولشتاین: اتاق خبر ایالات متحده “از دست دادن حفاظت فدرال در آیداهو باعث می شود که بیماران باردار برای حمل و نقل هوایی اضطراری برنامه ریزی کنند” توسط کلسی موزلی موریس.

تامی لوهبی: آسوشیتدپرس «قانون‌گذاران می‌سی‌سی‌پی با نزدیک شدن به پایان جلسه قانون‌گذاری‌شان بر سر گسترش احتمالی مدیکید چانه‌زنی می‌کنند» نوشته امیلی واگستر پتوس.

جوآن از: «آژانس زندان میسوری» اتاق خبر ایالات متحده 60 هزار دلار برای نقض قانون Sunshine در مورد سوابق مرگ زندانیان پرداخت می کند، نوشته رودی کلر.

همچنین در پادکست این هفته ذکر شده است:

وام

فرانسیس یانگ تهیه کننده صدا، اماری هوتمن ویرایشگر

برای شنیدن همه پادکست های ما، اینجا را کلیک کنید.

و در «سلامت چیست؟» در KFF Health News مشترک شوید. در Spotify، Apple Podcasts، Pocket Casts یا هر جا که به پادکست گوش می دهید.

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – یک منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).

ما سازمان ها را تشویق می کنیم که محتوای ما را به صورت رایگان بازنشر کنند. در اینجا چیزی است که ما می پرسیم:

شما باید ما را به عنوان ناشر اصلی، با یک پیوند به سایت kffhealthnews.org ما اعتبار دهید. در صورت امکان، لطفاً نویسنده (های) اصلی و اخبار سلامت KFF» را در خط فرعی ذکر کنید. لطفا لینک های موجود در داستان را حفظ کنید.

مهم است که توجه داشته باشید، همه چیز در kffhealthnews.org برای بازنشر در دسترس نیست. اگر داستانی با عنوان “همه حقوق محفوظ است” باشد، نمی‌توانیم اجازه انتشار مجدد آن مورد را اعطا کنیم.

سوالی دارید؟ به ما در KHNHelp@kff.org اطلاع دهید