طناب محکم تیم بایدن: مهار ماموران سرکش اوباماکر بدون کندی ثبت نام


پرزیدنت جو بایدن رکورد بالای تعداد افرادی را که امسال در برنامه های اوباماکر ثبت نام کرده اند، بیش از 21 میلیون نفر می داند. با این حال، در پشت صحنه، تنظیم‌کننده‌های فدرال با مشکلی برخورد می‌کنند که پوشش مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد: کارگزاران سرکشی که افراد را برای طرح‌های قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه ثبت‌نام کرده‌اند یا آنها را بدون اجازه آنها به برنامه‌های جدید تغییر داده‌اند.

مبارزه با مشکل تنش را برای دولت ایجاد می کند: چگونه می توان بازیگران بد را بدون تأثیرگذاری بر ثبت نام های ACA خنثی کرد.

به گفته کارگزارانی که با KFF Health News و کارگران فدرال تماس گرفتند، شکایات در مورد این تغییرات غیرمجاز – که می تواند باعث شود بیمه شدگان آسیب دیده دسترسی به مراقبت های پزشکی را از دست بدهند، فرانشیزهای بیشتری را بپردازند یا حتی قبض های مالیاتی غافلگیرکننده را متحمل شوند – در ماه های اخیر به شدت افزایش یافته است. شناسایی شود.

رونل نولان، رئیس و مدیر عامل انجمن تجاری Health Agents for America، گفت که گروه او به مراکز خدمات مدیکر و مدیکید پیشنهاد کرده است که احراز هویت دو مرحله‌ای را به healthcare.gov اضافه کند یا در صورت تلاش نماینده، هشدارهای متنی را برای مصرف‌کنندگان ارسال کند. به حساب های آنها دسترسی داشته باشید. اما آژانس به او گفت که همیشه اطلاعات تماس به‌روز ندارد.

او گفت: «ما کلی ایده به آنها داده ایم. آنها می گویند، “مراقب آرزوهایت باش.” اما اگر بتوانید جلوی این کلاهبرداری و سوء استفاده را بگیرید، مشکلی نداریم، زیرا مشتریان آسیب می بینند.»

برخی از مصرف‌کنندگان زمانی که به تبلیغات گمراه‌کننده بازاریابی رسانه‌های اجتماعی که وعده یارانه‌های دولتی را می‌دهند، تحت تعقیب قرار می‌گیرند، اما اکثر آنها نمی‌دانند که چگونه قربانی تغییر طرح شدند. به نظر می رسد مشکلات در 32 ایالتی که از مبادله فدرال استفاده می کنند متمرکز شده است.

تنظیم‌کننده‌های فدرال از بیان اینکه چه تعداد شکایت در مورد ثبت نام‌های غیرمجاز یا سوئیچ‌های طرح دریافت کرده‌اند یا چند نماینده بیمه را در نتیجه تحریم کرده‌اند، خودداری کرده‌اند. اما مشکل به اندازه‌ای بزرگ است که CMS می‌گوید روی راه‌حل‌های فنی و نظارتی کار می‌کند. مصرف کنندگان و نمایندگان تحت تأثیر یک شکایت مدنی در دادگاه منطقه فدرال در فلوریدا علیه شرکت های بخش خصوصی که ادعا می شود در طرح های تغییر غیرمجاز دخیل هستند، تنظیم کرده اند.

بایدن برای دائمی کردن یارانه‌های افزایش‌یافته‌ای که برای اولین بار در طول همه‌گیری کووید به اجرا گذاشته شد، تلاش زیادی کرده است که همراه با سایر مراحل از جمله افزایش بودجه فدرال برای اطلاع‌رسانی، به رشد قوی ثبت‌نام کمک کرد. بایدن حمایت خود از ACA را با موضع دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، که از تلاش ها برای لغو بیشتر قانون حمایت می کرد و بر کاهش بودجه و کاهش ثبت نام ها نظارت می کرد، مقایسه می کند.

بیشتر راه‌حل‌های پیشنهادی برای مشکل عامل سرکش شامل سخت‌تر کردن دسترسی نمایندگان به اطلاعات بیمه‌گذاران یا نیاز به استفاده گسترده‌تر از سؤالات هویتی مرتبط با سابقه اعتباری ثبت‌نام‌کنندگان است. سابرینا کورلت، یکی از مدیران مرکز اصلاحات بیمه سلامت در دانشگاه جورج تاون، گفت که این دومی می تواند مانعی برای افراد کم درآمد یا کسانی باشد که سوابق مالی محدودی دارند.

کورلت گفت: “این همان لبه چاقویی است که دولت باید طی کند.”

جف وو، سرپرست مرکز اطلاعات مصرف‌کننده و نظارت بر بیمه، در بیانیه‌ای گفت که آژانس در حال ارزیابی گزینه‌ها بر روی عواملی مانند میزان مؤثر بودن، تأثیر آن‌ها بر توانایی مصرف‌کنندگان برای ثبت‌نام و سرعت آنهاست. اجرا شد.

او نوشت، آژانس همچنین از نزدیک با شرکت‌های بیمه، بخش‌های بیمه ایالتی و مجریان قانون کار می‌کند «تا عواملی که قوانین CMS را نقض می‌کنند یا مرتکب کلاهبرداری می‌شوند، با عواقب مواجه شوند». و در حال دسترسی به ایالاتی است که بازارهای ACA خود را برای ایده ها اداره می کنند.

به این دلیل که واشنگتن، دی سی و 18 ایالتی که بازارهای ACA خود را اداره می کنند، شکایات بسیار کمتری در مورد ثبت نام غیرمجاز و تغییر طرح گزارش کرده اند. بیشتر آنها علاوه بر لایه هایی از امنیت که در بازار فدرال وجود دارد – برخی از آنها از احراز هویت دو مرحله ای استفاده می کنند – قبل از اینکه نمایندگان بتوانند به اطلاعات بیمه گذاران دسترسی پیدا کنند، هستند.

رابرت کینگستون، مدیر موقت بخش توسعه و فروش برای Covered California، بازار ACA ایالت، گفت که کالیفرنیا، به عنوان مثال، به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا یک نماینده را تعیین کنند و «به دلخواه خود وارد شوند و یک نماینده را اضافه یا حذف کنند». ایالت همچنین می‌تواند برای مصرف‌کنندگان رمز عبور یک‌بار مصرف ارسال کند تا با نماینده دلخواه خود به اشتراک بگذارند. مصرف کنندگان در کلرادو و پنسیلوانیا می توانند به طور مشابه نمایندگان خاصی را برای دسترسی به حساب های خود تعیین کنند.

در مقابل، نمایندگان هنگام استفاده از وب‌سایت‌های بخش خصوصی که آنها را به بازار فدرال ACA مرتبط می‌کند، آسان‌تر می‌توانند به اطلاعات بیمه‌گذاران دسترسی داشته باشند – تنها چیزی که نیاز دارند نام یک فرد، تاریخ تولد و ایالت محل سکونت است – برای ثبت نام یا تغییر پوشش آنها.

CMS ده‌ها وب‌سایت «ثبت‌نام مستقیم پیشرفته» را که توسط شرکت‌های خصوصی اداره می‌شوند تأیید کرده است، که برای تسهیل و سریع‌تر کردن کارگزاران دارای گواهینامه برای ارائه بیمه از طریق healthcare.gov طراحی شده‌اند.

قوانینی که در ژوئن گذشته به اجرا در آمدند و نمایندگان را ملزم می‌کردند قبل از ثبت نام یا تغییر پوشش مشتریان، رضایت کتبی یا ثبت شده را از مشتریان دریافت کنند، اما کارگزاران می‌گویند که به ندرت از آنها خواسته می‌شود اسناد را ارائه کنند. اگر CMS تغییراتی را در Healthcare.gov ایجاد کند – مانند افزودن رمزهای عبور، همانطور که کالیفرنیا انجام داده است – باید از همه شرکای ثبت نام جایگزین بخواهد که همین کار را انجام دهند.

جورج کالوگروپولوس، مدیر عامل، گفت که بزرگترین آنها HealthSherpa مستقر در سانفرانسیسکو است که به 52 درصد از ثبت نام های فعال در سطح ملی برای امسال کمک کرده است.

او گفت که این شرکت یک تیم تحقیقاتی 10 نفره در مورد کلاهبرداری دارد که شاهد افزایش قابل توجهی در نگرانی ها در مورد تعویض غیرمجاز بوده است. آنها مشکلات را به دپارتمان‌های بیمه ایالتی، شرکت‌های بیمه و تنظیم‌کننده‌های فدرال گزارش می‌کنند و مصرف‌کنندگان را به طرفداران تیم ما معرفی می‌کنند تا از اصلاح برنامه‌هایشان مطمئن شوند.

او گفت که راه حل ها باید “هدفمند” باشند. “مشکل برخی از راه حل های پیشنهادی این است که تاثیر منفی بر توانایی همه مصرف کنندگان برای ثبت نام دارد.”

اکثر افرادی که برای برنامه‌های ACA ثبت‌نام می‌کنند، به جای اینکه خودشان این کار را انجام دهند یا از سازمان‌های غیرانتفاعی کمک بگیرند، توسط عوامل یا پلتفرم‌هایی مانند HealthSherpa کمک می‌شوند. کارگزاران هزینه ای از مصرف کنندگان دریافت نمی کنند. در عوض، آنها از بیمه‌گران شرکت‌کننده در بازارهای ایالتی و فدرال برای هر فردی که در یک طرح ثبت‌نام می‌کنند، کمیسیون دریافت می‌کنند.

در حالی که مقامات کالیفرنیا می گویند که لایه های اضافی احراز هویت آنها تأثیر قابل توجهی بر تعداد ثبت نام نکرده است، رشد ثبت نام اخیر در ایالت کندتر از ایالت هایی بوده است که توسط Healthcare.gov ارائه می شود.

با این حال، کینگستون کالیفرنیا تحت پوشش به کاهش تعداد افراد بدون بیمه در این ایالت اشاره کرد. در سال 2014، زمانی که بخش عمده ای از ACA اجرا شد، 12.5 درصد از مردم کالیفرنیا فاقد بیمه بودند که طبق داده های گردآوری شده توسط KFF به 6.5 درصد در سال 2022 کاهش یافت. در آن سال سهم افراد فاقد بیمه در سراسر کشور 8 درصد بود.

کورلت گفت که بیمه‌گران نیز مانند ایالت‌ها و CMS نقش مهمی دارند.

«آیا الگوریتم‌هایی وجود دارند که می‌توانند بگویند: «این یک کارگزار با رفتار پرت است»؟ او گفت که شرکت‌های بیمه می‌توانند از کمیسیون خودداری کنند تا زمانی که آن را بفهمند.

کلی شولتز، معاون سیاست بازرگانی در AHIP، انجمن تجاری شرکت‌های بیمه بزرگ، گفت که به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر از بازار دولتی درباره اینکه کدام سیاست‌ها تغییر می‌کنند، می‌تواند به بیمه‌گران کمک کند تا الگوها را شناسایی کنند.

شولتز گفت، CMS همچنین می‌تواند محدودیت‌هایی را برای سوئیچ‌های پلان تعیین کند، زیرا به طور کلی نیاز قانونی به تغییرات متعدد در یک ماه معین وجود ندارد.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان