خیلی بزرگ برای شکست؟ اکنون “برای هک کردن خیلی بزرگ است”


میزبان

اخبار سلامت مری اگنس کری KFF


@maryagnescarey

داستان های مری اگنس را بخوانید.

قانونگذاران در واشنگتن این هفته اولین جلسه استماع کنگره را در مورد حمله سایبری Change Healthcare برگزار کردند، نقضی که امواج شوک را در سیستم مراقبت های بهداشتی ایجاد کرد تا پرداخت ها برای مراقبت متوقف شود و برخی از ارائه دهندگان در مشکلات مالی قرار بگیرند. جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به طور یکسان متوجه این موضوع شدند که چگونه مجموعه‌های بزرگ مراقبت‌های بهداشتی – مانند شرکت مادر Change، UnitedHealth Group – بیماران را آسیب‌پذیر می‌کنند.

طبق یک نظرسنجی جدید KFF که تأثیرات آنچه را که به عنوان «بازگشت» نام‌نویسی در برنامه بیمه دولتی برای افراد کم‌درآمد از زمان همه‌گیری جهانی بررسی می‌کند، تقریباً 1 نفر از هر 4 بزرگسالی که پوشش Medicaid را در سال گذشته از دست داده‌اند، بیمه نیستند. حفاظت از دوران منقضی شده است.

اعضای پانل این هفته مری اگنس کری از اخبار سلامت KFF، جسی هلمن از CQ Roll Call، سارا کارلین اسمیت از صفحه صورتی و لورن وبر از واشنگتن پست هستند.

اعضای پانل

Jessie Hellmann CQ Roll Call


@jessiehellmann

داستان های جسی را بخوانید.

ملحفه صورتی سارا کارلین اسمیت


@SarahKarlin

داستان های سارا را بخوانید.

لورن وبر واشنگتن پست


@LaurenWeberHP

داستان های لورن را بخوانید.

از جمله نکات مهم اپیزود این هفته:

  • اگرچه جلسه استماع Change Healthcare در کاپیتول هیل توافق دو حزبی را در مورد خطرات یکپارچگی عمودی در مراقبت های بهداشتی روشن کرد، قانونگذاران در مورد راه حل های ممکن به توافق نرسیدند. با این حال، پرداختن به یکپارچگی می‌تواند مسائل مربوط به مراقبت‌های بهداشتی را فراتر از امنیت سایبری برطرف کند.
  • نظرسنجی KFF در مورد رهایی یافتن نشان داد که تقریباً نیمی از کسانی که پوشش خود را از دست داده‌اند، هفته‌ها یا ماه‌ها بعد دوباره برای Medicaid ثبت‌نام کردند، این سیگنالی است که این ثبت‌نام هرگز نباید از ابتدا حذف می‌شدند. حتی از دست دادن موقت در پوشش سلامت می تواند عواقب جدی و طولانی مدت داشته باشد.
  • جمهوریخواهان در آریزونا با پیامدهای قانون سقط جنین در دوران جنگ داخلی که به تازگی احیا شده در این ایالت دست و پنجه نرم می کنند – بازتاب مشکلات اخیر برای جمهوری خواهان آلاباما پس از حکم دادگاه عالی ایالتی مبنی بر لغو دسترسی به لقاح آزمایشگاهی در آنجا. مواضع ملایم تندروهای محافظه کار مانند کری لیک، نامزد سنا، به پیامدهای منفی بالقوه برای حزب در یک سال حساس انتخاباتی اشاره دارد.
  • و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها اطلاعات جدیدی را در مورد شیوع فعلی سرخک منتشر کردند که نشان می دهد بسیاری از مبتلایان کودکان و همچنین بزرگسالانی هستند که واکسینه نشده اند یا وضعیت واکسیناسیون آنها مشخص نیست.

همچنین در این هفته، جولی روونر، خبرنگار ارشد اخبار سلامت KFF در واشنگتن، با کارولین پیرسون از موسسه فناوری سلامت پترسون مصاحبه می‌کند.

به‌علاوه، برای «اعتبار اضافی»، اعضای پانل داستان‌های مربوط به سیاست‌های بهداشتی را که این هفته خوانده‌اند پیشنهاد می‌کنند که فکر می‌کنند شما نیز باید بخوانید:

مری اگنس کری: «وقتی کارگزاران سرکش سیاست‌های ACA مردم را تغییر می‌دهند، شگفتی‌های مالیاتی می‌توانند دنبال شوند» توسط جولی اپلبی.

جسی هلمن: «بیماران آسیب‌پذیر فلوریدا پس از پایان ناگهانی مدیکید دست و پنجه نرم می‌کنند» نوشته تگان سیمونتون.

سارا کارلین اسمیت: Stat’s “بقالی ها قوانینی را که ادعا می کنند ایمنی مواد غذایی را افزایش می دهد، اعمال می کنند.” مدافعان می گویند که قوانین FDA را تحت تأثیر قرار می دهد» نوشته نیکلاس فلورکو.

لورن وبر: “شرکت چینی تحت نظارت کنگره داروهای کلیدی ایالات متحده را می سازد” نوشته نیویورک تایمز نوشته کریستینا جوت.

همچنین در پادکست این هفته ذکر شده است:

  • نظرسنجی دریافته است: «تقریباً 1 از هر 4 بزرگسالی که از Medicaid رها شده‌اند، بیمه نیستند،» توسط فیل گالویتز.
  • “تحت فشار ترامپ، جمهوریخواهان آریزونا به ممنوعیت سقط جنین در سال 1864 پاسخ می دهند” نوشته کریس کامرون نوشته نیویورک تایمز.

وام

فرانسیس یانگ تهیه کننده صدا، اماری هوتمن ویرایشگر

برای شنیدن همه پادکست های ما، اینجا را کلیک کنید.

و در «سلامت چیست؟» در KFF Health News مشترک شوید. در Spotify، Apple Podcasts، Pocket Casts یا هر جا که به پادکست گوش می دهید.

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – یک منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).