هزینه های تراشیده شده، ریسک بالا، حداکثر سود: رگولاتورها نگران رونق بالابر باسن فلوریدا هستند


میامی – نیکی راستون گفت که در آینده باید پرچم‌های قرمز را تشخیص می‌داد.

او گفت که دفتری در میامی که او در آنجا برنامه‌ریزی کرده بود که به عنوان بالابر باسن برزیلی شناخته می‌شود، بسته شده و سوابق او را به یک مرکز دیگر منتقل کرده است. قیمتی که از او نقل شد – و پیش پرداخت شد – روز عمل را افزایش داد، و او گفت که تا زمانی که قرار بود تحت بیهوشی عمومی قرار گیرد، با جراح خود ملاقات نکرد.

راستون، 44 ساله، از دریاچه آلفرد در فلوریدا مرکزی گفت: “من آماده بودم که بیرون بروم.” اما من همه چیز را پرداخته بودم.

چند روز پس از عمل جولای، راستون به دلیل عفونت، از دست دادن خون و حالت تهوع در بیمارستان بستری شد، سوابق پزشکی او نشان می دهد.

«من ارزان رفتم. این کاری بود که من انجام دادم. من به دنبال پایین ترین قیمت بودم و او را در اینستاگرام پیدا کردم.

به گفته محققان، حامیان بیماران و گروه‌های جراح، افرادی مانند Ruston معمولاً از طریق بازاریابی رسانه‌های اجتماعی که باعث می‌شود لیفت باسن برزیلی و سایر جراحی‌های زیبایی به‌طور فریبنده‌ای بدون درد، ایمن و مقرون به صرفه به نظر برسند، به مراکز جراحی در فلوریدا جنوبی جذب می‌شوند.

بر خلاف مراکز جراحی سرپایی و بیمارستان ها، که در آن بیمار ممکن است یک شب برای مشاهده پس از درمان بماند، مراکز جراحی مبتنی بر مطب، روش هایی را ارائه می دهند که معمولاً نیازی به بستری شدن ندارند و به عنوان گسترش مطب خصوصی پزشک تنظیم می شوند.

اما طبق گفته تنظیم‌کننده‌های ایالتی و پزشکان منتقد این تسهیلات، این دفاتر جراحی اغلب متعلق به شرکت‌هایی هستند که می‌توانند با عقد قرارداد با جراحانی که انگیزه‌ای برای کار بر روی تعداد زیادی از بیماران در روز و در کمترین زمان ممکن هستند، قیمت‌های تخفیفی ارائه دهند.

راستون گفت که او اکنون با درد مداوم زندگی می کند، اما برای سایر بیماران لیفت باسن برزیلی به قیمت جان آنها تمام شد. پس از تعداد زیادی مرگ و میر و در غیاب استانداردهای ملی، تنظیم‌کننده‌های فلوریدا اولین کسانی بودند که در سال 2019 قوانینی را به منظور ایمن‌تر کردن روش‌ها وضع کردند. با گذشت بیش از سه سال، داده ها نشان می دهد که هنوز مرگ و میر رخ می دهد.

حامیان بیمار و برخی جراحان – از جمله کسانی که خودشان این روش را انجام می دهند – پیش بینی می کنند که مشکل بدتر خواهد شد. محدودیت های اضطراری اعمال شده توسط هیئت پزشکی ایالت در ماه ژوئن در سپتامبر به پایان رسید و مدل کسب و کار شرکتی رایج در میامی در حال گسترش به شهرهای دیگر است.

دکتر باب باسو، نایب رئیس انجمن آمریکایی، گفت: “ما در حال مشاهده نهادهایی هستیم که ردپایی قوی در جراحی های زیبایی کم هزینه و با حجم بالا، مستقر در فلوریدا جنوبی، در سایر نقاط کشور نشان می دهند.” جراحان پلاستیک و یک پزشک شاغل در هیوستون.

در طول لیفت باسن برزیلی، چربی از طریق لیپوساکشن از سایر نواحی بدن – مانند نیم تنه، پشت یا ران – گرفته می شود و به باسن تزریق می شود. بر اساس داده های انجمن زیبایی، یک گروه تجاری از جراحان پلاستیک، بیش از 61000 عمل بزرگ کردن باسن، هم لیفت باسن و هم کاشت، در سال 2021 در سراسر کشور انجام شد که نسبت به سال قبل 37 درصد افزایش داشت.

مانند هر عمل جراحی، ممکن است عوارضی رخ دهد. بازرس پزشکی شهرستان میامی داد از سال 2009 تاکنون نزدیک به 32 مورد مرگ بیماران جراحی زیبایی را ثبت کرده است که از این تعداد 26 مورد ناشی از لیفت باسن در برزیل بوده است. در هر مورد، فرد به دلیل آمبولی چربی ریه جان خود را از دست داد، زمانی که چربی از طریق وریدهای عضلات گلوتئال وارد جریان خون شد و جریان خون به ریه ها را متوقف کرد.

هیچ سیستم گزارش ملی یا کد بیمه ای نتایج و جمعیت شناسی بیمار را برای لیفت باسن برزیلی ردیابی نمی کند. بر اساس گزارشی که در سال 2017 از یک کارگروه بنیاد تحقیقات و آموزش جراحی زیبایی زیبایی انجام شد، حدود 3 درصد از جراحان در سراسر جهان یک بیمار را در نتیجه این عمل فوت کردند.

کارشناسان پزشکی می گویند که این مشکل تا حدی ناشی از این است که متخصصان پزشکی مانند دستیاران پزشک و پزشکان پرستار بخش های کلیدی لیفت باسن را به جای پزشکان انجام می دهند. همچنین توسط یک مدل کسب‌وکار هدایت می‌شود که انگیزه آن سود است، نه ایمنی، و جراحان را تشویق می‌کند تا از تعداد جراحی‌های ذکر شده در قراردادشان فراتر روند.

افرادی که به دنبال لیفت باسن برزیلی و سایر روش‌های زیبایی هستند معمولاً از طریق بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و وعده قیمت‌های تخفیف‌دار به مراکز جراحی در فلوریدا جنوبی جذب می‌شوند. اما بسیاری از مراکز متعلق به شرکت‌ها هستند و منتقدان می‌گویند که مدل کسب‌وکار، سود را بر ایمنی بیمار ترجیح می‌دهد.(دانیل چانگ / KHN)

در ماه مه، پس از مرگ پنجمین بیمار در چند ماه گذشته بر اثر عوارض در شهرستان میامی داد، دکتر کوین کایرنز قانون اضطراری ایالتی را برای محدود کردن تعداد لیفت باسن که یک جراح می تواند هر روز انجام دهد، پیشنهاد کرد.

کایرنز، پزشک و عضو سابق هیئت پزشکی فلوریدا می‌گوید: «از خواندن در مورد زنان در حال مرگ و مشاهده مواردی که به هیئت مدیره می‌آیند خسته می‌شدم.

بر اساس موارد انضباطی علیه جراحانی که توسط وزارت بهداشت فلوریدا تحت تعقیب قرار گرفته اند، برخی از پزشکان به 7 نفر عمل کردند. قانون اورژانس آنها را به بیش از سه نفر محدود می کرد و استفاده از سونوگرافی را برای کمک به جراحان برای کاهش خطر لخته شدن چربی ریوی الزامی می کرد.

اما گروهی از پزشکان که لیفت باسن برزیلی را در فلوریدا جنوبی انجام می‌دهند، دست زدند و شکل گرفتند جراحان برای ایمنی آنها استدلال کردند که الزامات جدید وضعیت را بدتر می کند. آنها گفتند که پزشکان واجد شرایط باید اقدامات کمتری را انجام دهند، بنابراین بیماران را به سمت متخصصان پزشکی خطرناکی که از قوانین پیروی نمی کنند هدایت می کنند.

بر اساس داده های مربوط به مشارکت کمپین از وزارت امور خارجه فلوریدا، این گروه از آن زمان تاکنون بیش از 350000 دلار به حزب جمهوری خواه، نامزدهای جمهوری خواه و کمیته های اقدام سیاسی جمهوری خواه کمک کرده است.

جراحان برای ایمنی درخواست های مکرر مصاحبه KHN را رد کردند. اگرچه رئیس گروه، دکتر کنستانتینو مندیتا، در سرمقاله ای در ماه اوت نوشت که موافق است همه جراحان استانداردهای مراقبت را رعایت نکرده اند، او محدودیت های اعمال شده برای جراحان را “خودسرانه” خواند. او در جلسه ای با هیئت پزشکی فلوریدا گفت که این قانون “یک سابقه تاریخی برای کنترل جراحان” ایجاد می کند.

در ژانویه، سناتور ایالت فلوریدا، ایلینا گارسیا، یک جمهوری خواه، پیش نویس لایحه ای را به قانونگذار ایالتی ارائه کرد که در آن هیچ محدودیتی برای تعداد لیفت باسن برزیلی که جراح می تواند در یک روز انجام دهد، پیشنهاد نمی کند. درعوض، به مراکز جراحی اداری نیاز دارد که در آن روش‌ها برای هر بیمار یک پزشک انجام می‌شود و جراحان را از کار روی بیش از یک نفر در یک زمان منع می‌کند.

این لایحه همچنین به جراحان اجازه می‌دهد تا برخی از قسمت‌های این عمل را به سایر پزشکان تحت نظارت مستقیم آنها واگذار کنند و جراح باید از سونوگرافی استفاده کند.

مجلس قانونگذاری فلوریدا در 7 مارس تشکیل جلسه می دهد.

از مصرف کنندگانی که به دنبال روش های زیبایی هستند توصیه می شود احتیاط کنند. مانند Ruston، بسیاری از مردم انتظارات خود را بر اساس عکس های قبل و بعد و ویدیوهای بازاریابی منتشر شده در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اسنپ چت و اینستاگرام قرار می دهند.

باسو، از انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، گفت: «این بسیار خطرناک است. او گفت: «آنها از قیمت پایین هیجان زده هستند و انجام تکالیف خود را فراموش می کنند.

بر اساس داده های انجمن زیبایی، متوسط ​​​​قیمت بزرگ کردن باسن در سال 2021 4000 دلار بود. اما این فقط برای دستمزد پزشک است و هزینه های بیهوشی، هزینه های اتاق عمل، نسخه ها یا سایر هزینه ها را پوشش نمی دهد. یک لیفت باسن برزیلی “ایمن” که در یک مرکز معتبر و با مراقبت های بعدی مناسب انجام می شود، بین 12000 تا 18000 دلار هزینه دارد. مقاله اخیر در وب سایت انجمن جراحان پلاستیک آمریکا.

به گفته دکتر مارک مفید، اگرچه فلوریدا برای انجام لیپوساکشن در بیمارانی که تحت بیهوشی عمومی هستند به مجوز پزشک نیاز دارد، اما به گفته دکتر مارک مفید، در زمینه پزشکی معمول است که پزشکان سطح متوسط، مانند دستیاران پزشک و پرستاران، این عمل را در مطب انجام دهند. ، که در سال 2017 مطالعه گروه ضربت بنیاد تحقیقات و آموزش جراحی زیبایی را نوشت.

برخی از مراکز جراحی زیبایی فلوریدا جنوبی فضای اداری را با شرکت های حقوقی و سایر مشاغل به اشتراک می گذارند. در Avana Plastic Surgery، یک مرکز جراحی اداری در میامی، بیماران جدا از لابی اصلی از ورودی جداگانه استفاده می کنند. (دانیل چانگ / KHN)

با تکیه بر کارکنانی که آموزش تخصصی مشابهی ندارند و دستمزد کمتری دریافت می‌کنند، جراحان مطب می‌توانند تعداد بیشتری لیفت باسن را در روز انجام دهند و قیمت کمتری دریافت کنند.

مفید، جراح پلاستیک در سن دیگو، گفت: “آنها همه آنها را به طور همزمان در سه یا چهار اتاق مختلف انجام می دهند و یک جراح در آن کار می کند.” روز جراح کار واقعی را انجام نمی دهد. این دستیاران است.»

باسو گفت که بیماران باید بپرسند که آیا پزشک آنها برای انجام همان روش در بیمارستان یا مرکز جراحی سرپایی که قوانین سخت گیرانه تری نسبت به مراکز جراحی مطب دارند از نظر اینکه چه کسی می تواند لیفت باسن را انجام دهد و چگونه باید انجام شود، امتیاز دارد.

به افرادی که در جستجوی معامله هستند یادآوری می‌شود که جراحی زیبایی می‌تواند خطرات جدی دیگری فراتر از لخته‌های چربی کشنده داشته باشد، مانند عفونت و سوراخ شدن اندام، به‌علاوه مشکلات کلیه، قلب و ریه‌ها.

عمل جراحی راستون توسط یک جراح پلاستیک دارای مجوز بورد انجام شد که او گفت که او در اینستاگرام پیدا کرده است. در ابتدا به او 4995 دلار گفته شد که به گفته او قبل از عمل جراحی به طور کامل آن را پرداخت کرده است. او گفت، اما وقتی به میامی رسید، کلینیک هزینه‌های لیپوساکشن و لباس‌ها و دستگاه‌های بعد از جراحی را پرداخت کرد.

راستون گفت: «در نهایت مجبور شدم مثلاً 8000 دلار بپردازم. او گفت چند روز پس از بازگشت راستون به خانه در دریاچه آلفرد، احساس سرگیجه و ضعف کرد و با 911 تماس گرفت.

سوابق پزشکی او نشان می دهد که امدادگران او را به اورژانس بردند، جایی که پزشکان تشخیص دادند که او به کم خونی به دلیل از دست دادن خون، و عفونت های خونی و شکمی مبتلا است.

او گفت: «اگر می‌توانستم به گذشته برگردم، این کار را نمی‌کردم.»

Chaseedaw Giles از KHN در این گزارش مشارکت داشت.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان