آمریکایی های روستایی به احتمال زیاد در جوانی مردند. چرا؟


معمولاً سه کلمه برای توصیف روستاهای آمریکا و ساکنان آن تکرار می شود: مسن تر، بیمارتر و فقیرتر.

بدیهی است که در شهرهای کشور خیلی بیشتر از آن چیزی که این کلیشه خسته نشان می دهد اتفاق می افتد. اما گزارش جدیدی از اداره کشاورزی‘s سرویس تحقیقات اقتصادی به بخش “بیمارتر” تروپ اعتبار می دهد.

بر اساس این گزارش، روستایی‌های آمریکایی 25 تا 54 ساله که به عنوان جمعیت اصلی در سن کار در نظر گرفته می‌شوند، به دلایل طبیعی مانند بیماری‌های مزمن و سرطان با نرخ‌های بسیار بالاتری نسبت به همسالان خود در مناطق شهری جان خود را از دست می‌دهند.

محققان USDA داده های مربوط به مرگ و میر را تجزیه و تحلیل کردند مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری از دو دوره سه ساله – 1999 تا 2001، و 2017 تا 2019. در سال 1999، نرخ مرگ و میر ناشی از علل طبیعی برای بزرگسالان روستایی در سن کار فقط 6 درصد بالاتر از همتایان ساکن شهرشان. تا سال 2019، این شکاف بیشتر شده بود 43 درصد.

این نابرابری برای زنان – و به ویژه برای زنان بومی آمریکا – به طور قابل توجهی بدتر بود. این شکاف نشان می‌دهد که چگونه دشواری‌های مداوم دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی، و واکنش بی‌علاقه رهبران ملی، می‌تواند بافت جوامع روستایی را از بین ببرد.

پیوند احتمالی Medicaid

محققان USDA و دیگر کارشناسان خاطرنشان کردند که ایالت های جنوب که از گسترش Medicaid بر اساس قانون مراقبت مقرون به صرفه خودداری کرده اند، بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از علل طبیعی را برای مناطق روستایی دارند. اما محققان دلایل نابرابری کلی را مشخص نکردند.

هفت ایالت از 10 ایالتی که Medicaid را گسترش نداده‌اند در جنوب هستند، اگرچه ممکن است به زودی تغییر کند زیرا برخی از قانونگذاران در مخالفت خود تجدید نظر می کنندهمانطور که قبلاً اخبار سلامت KFF گزارش داده بود.

یافته های USDA تکان دهنده بود اما تعجب آور نبود آلن مورگان، مدیر عامل شرکت انجمن ملی بهداشت روستایی. او و دیگر کارشناسان بهداشت سال‌ها بر این باورند که آمریکای روستایی به توجه و سرمایه‌گذاری بیشتری در سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی خود توسط رهبران ملی و قانون‌گذاران نیاز دارد.

گزارش اخیر دیگری از شرکت مشاوره و تحلیل سلامت Chartis، 418 بیمارستان روستایی را شناسایی کرده است. در برابر بسته شدن آسیب پذیر است. کنگره، در تلاش برای کند کردن فروپاشی زیرساخت های بهداشتی روستایی، تصویب کرد تعیین بیمارستان اورژانس روستایی، که سال گذشته در دسترس قرار گرفت.

این طبقه بندی جدید با هدف جلوگیری از بسته شدن برخی از امکانات در شهرهای کوچکتر با اجازه دادن به بیمارستان ها برای توقف بسیاری از خدمات بستری انجام شد. اما تا کنون جذب شده است فقط در مورد 21از صدها بیمارستانی که واجد شرایط هستند.

بعید است که از سال 2019، سال گذشته در دوره‌هایی که محققان USDA بررسی کردند، اوضاع برای آمریکایی‌های روستایی بهبود یافته باشد. همه گیری ویروس کرونا به ویژه در مناطق روستایی کشور ویرانگر بود.

مورگان تعجب کرد: این شکاف امروز چقدر گسترده است؟ مورگان گفت که کنگره باید CDC را هدایت کند تا امید به زندگی در مناطق روستایی آمریکا را قبل و بعد از همه گیری بررسی کند: کووید واقعاً ماهیت بهداشت عمومی را در مناطق روستایی آمریکا تغییر داد.

انجمن ملی بهداشت روستایی فعلی تلاش های حمایتی شامل افزایش حمایت از سیاست‌ها قبل از کنگره، از جمله تقویت نیروی کار بهداشت روستایی و افزایش بودجه برای طرح‌های مختلف متمرکز بر بیمارستان‌های روستایی، حفظ خدمات زنان و زایمان، گسترش آموزش پزشکان و رسیدگی به پاسخ به مواد افیونی و غیره است.


این مقاله به دلیل محدودیت های بازنشر برای انتشار در دسترس نیست. اگر در مورد در دسترس بودن این یا محتوای دیگر برای انتشار مجدد سؤالی دارید، لطفاً با NewsWeb@kff.org تماس بگیرید.


مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان