گروه حقوق بین الملل از آمریکا می خواهد که به بیمارستان ها اجازه بدهی میلیون ها نفر را بدهند


دیده بان حقوق بشر، سازمان غیرانتفاعی که برای دهه ها توجه قربانیان جنگ، قحطی و سرکوب سیاسی را در سراسر جهان جلب کرده است، بیمارستان های ایالات متحده را به دلیل وادار کردن میلیون ها بیمار آمریکایی به بدهی مورد هدف قرار داده است.

در گزارش جدیدی که در 15 ژوئن منتشر شد، این گروه خواستار اقدام قوی‌تر دولت برای محافظت از آمریکایی‌ها در برابر صورت‌حساب‌های تهاجمی و جمع‌آوری بدهی‌ها توسط بیمارستان‌های غیرانتفاعی است که به گفته دیده‌بان حقوق بشر به طور سیستماتیک حقوق بشر بیماران را تضعیف می‌کند.

این گزارش که به طور گسترده از تحقیقات جاری در مورد بدهی های پزشکی توسط KFF Health News و NPR استفاده می کند، نتیجه گیری می کند: «با توجه به شیوع بالای بدهی های پزشکی مرتبط با بیمارستان در ایالات متحده، این سیستم به وضوح کار نمی کند.

این گزارش ادامه می‌دهد: «الگوی ایالات متحده برای یارانه دادن به بیمارستان‌های خصوصی با معافیت‌های مالیاتی، به این امید که دسترسی به مراقبت‌های بیمارستانی را برای بیمارانی که بیمه نشده‌اند و بیمه‌نشده افزایش می‌دهد، امکان استفاده نادرست از صورت‌حساب‌های پزشکی و شیوه‌های وصول بدهی‌ها را فراهم می‌کند و حقوق بشر از جمله حقوق بشر را تضعیف می‌کند. حق سلامتی.»

یک نظرسنجی KFF که برای پروژه KFF Health News-NPR انجام شد، نشان داد که در سراسر کشور، حدود 100 میلیون نفر – یا 41٪ از بزرگسالان – به نوعی بدهی مراقبت های بهداشتی دارند. و در حالی که بدهی بیماران توسط طیفی از قبض های پزشکی و دندانی هدایت می شود، نظرسنجی ها و مطالعات نشان می دهد که بیمارستان ها سهم عمده ای دارند.

نظرسنجی KFF نشان داد که حدود یک سوم بزرگسالان آمریکایی با بدهی مراقبت های بهداشتی برای بستری شدن در بیمارستان بدهکار هستند. نزدیک به نیمی از آنها حداقل 5000 دلار بدهکار بودند. حدود یک چهارم 10000 دلار یا بیشتر بدهکار بودند.

مت مک کانل، محقق، نویسنده آن، گفت که مقیاس این بحران – که در بین کشورهای ثروتمند بی نظیر است – دیده بان حقوق بشر را وادار به انتشار گزارش جدید کرد. او گفت: «از لحاظ تاریخی، دیده بان حقوق بشر سازمانی بوده است که بر مسائل بین المللی حقوق بشر تمرکز کرده است. اما در مورد بدهی های پزشکی، ایالات متحده یک امر پرت است. آنچه می بینید سیستمی است که به تعداد کمی امتیاز می دهد اما موانع بزرگی برای دسترسی مردم به حقوق اولیه بهداشتی ایجاد می کند.

مسئولان صنعت بیمارستان از کار خود دفاع می کنند و به کار گسترده تر بیمارستان ها برای کمک به جوامعی که در آنها خدمت می کنند اشاره می کنند. ملیندا هاتون، مشاور عمومی انجمن بیمارستان‌های آمریکا، در پاسخ به گزارش دیده‌بان حقوق بشر نوشت: «به عنوان یک حوزه، بیمارستان‌ها بیش از هر بخش دیگری در مراقبت‌های بهداشتی به جوامع خود سود می‌رسانند.

قانون فدرال بیمارستان‌های خصوصی و معاف از مالیات – که بیش از نیمی از مراکز پزشکی کشور را تشکیل می‌دهند – ملزم می‌کند که بدون هزینه یا با تخفیف به بیماران کم‌درآمد مراقبت کنند. اما گزارش KFF Health News و دیگران نشان داده است که بسیاری از بیمارستان ها دریافت این کمک را برای بیماران دشوار می کنند.

در همان زمان، هزاران مرکز پزشکی – از جمله بسیاری از مراکز معاف از مالیات – در تاکتیک‌های جمع‌آوری بدهی تهاجمی برای تعقیب بیماران، از جمله تخصیص دستمزد بیماران، قراردادن حق التزام در خانه‌های آنها، یا فروش بدهی‌هایشان به وصول بدهی‌های شخص ثالث، شرکت می‌کنند.

به طور کلی، اخبار سلامت KFF دریافت که اکثر بیمارستان‌های کشور با حدود 5100 بیمارستان که به عموم مردم خدمات می‌دهند، سیاست‌هایی برای استفاده از اقدامات قانونی یا سایر تاکتیک‌های تهاجمی علیه بیماران دارند. و از هر 5 نفر 1 نفر از مراقبت غیر اورژانسی به افرادی که بدهی معوقه دارند خودداری می کند.

مارسلین وایت، مدیر اجرایی اکونومیک اکشن مریلند، گفت: «بدهی‌های پزشکی بسیاری از خانواده‌های کم‌درآمد و شاغل را غرق می‌کند، در حالی که بیمارستان‌ها همچنان از وضعیت مالیات غیرانتفاعی بهره می‌برند، زیرا خانواده‌ها را برای بدهی‌های پزشکی دنبال می‌کنند.» این گروه حمایتی به وضع قوانین سخت‌گیرانه‌تری کمک کرده است تا اطمینان حاصل شود که بیمارستان‌های مریلند کمک‌های مالی را آسان‌تر می‌کنند و بیمارستان‌ها را از برخی تاکتیک‌های جمع‌آوری بدهی تهاجمی، مانند قرار دادن حق حبس در خانه‌های بیماران، محدود می‌کند.

تلاش های مشابهی در سایر ایالت ها از جمله کلرادو، نیومکزیکو، نیویورک، اورگان و واشنگتن در حال انجام است. اما بسیاری از حامیان بیماران و مصرف کنندگان می گویند که اقدامات فدرال قوی تر برای گسترش حمایت از بیمار مورد نیاز است.

گزارش دیده بان حقوق بشر – با عنوان “در لباس گوسفند: بیمارستان های غیرانتفاعی ضعیف ایالات متحده دسترسی به مراقبت های بهداشتی را تضعیف می کند” – بیش از دوجین توصیه را فهرست می کند. این شامل:

  • کنگره باید قانونی را تصویب کند تا اطمینان حاصل شود که بیمارستان ها حداقل به همان میزانی که در یارانه های دولتی دریافت می کنند، خدمات خیریه ارائه می کنند.
  • IRS باید استانداردهای ملی یکسانی را در مورد صلاحیت بیماران برای کمک های مالی در بیمارستان های غیرانتفاعی تعیین کند. در حال حاضر، بیمارستان ها آزادند تا استانداردهای خود را تعیین کنند، که در نتیجه تغییرات گسترده ای ایجاد می شود که می تواند بیماران را گیج کند.
  • اداره حمایت مالی مصرف کننده، یک آژانس نظارتی فدرال، باید با وصول بدهی هایی که اطمینان حاصل نمی کنند بیماران قبل از تعقیب برای کمک مالی غربالگری شده اند، برخورد کند.
  • مراکز فدرال خدمات مدیکر و مدیکید، که دو برنامه بزرگ بیمه عمومی را مدیریت می‌کنند، باید بیمارستان‌هایی را که کمک مالی کافی به بیماران ارائه نمی‌کنند جریمه کند.

مک‌کانل گفت: «بیمارستان‌های غیرانتفاعی به بدهی‌های پزشکی کمک می‌کنند و در شیوه‌های صورت‌حساب و وصول بدهی سوءاستفاده می‌کنند. دلیل اینکه این اتفاق ادامه می‌یابد فقدان دستورالعمل‌های واضح و اجرای ناکافی مقررات موجود توسط دولت فدرال است.

درباره این پروژه

“تشخیص: بدهی” مشارکت گزارشی بین اخبار سلامت KFF و NPR است که مقیاس، تأثیر و علل بدهی پزشکی در آمریکا را بررسی می کند.

این مجموعه از نظرسنجی های اصلی توسط KFF، سوابق دادگاه، داده های فدرال در مورد امور مالی بیمارستان، قراردادهای به دست آمده از طریق درخواست های سوابق عمومی، داده های مربوط به سیستم های بهداشتی بین المللی، و یک تحقیق سالانه در مورد کمک های مالی و سیاست های جمع آوری بیش از 500 بیمارستان در سراسر کشور است. .

تحقیقات بیشتری توسط مؤسسه Urban انجام شد که اداره اعتبار و سایر داده‌های جمعیتی در مورد فقر، نژاد و وضعیت سلامتی را برای KFF Health News تجزیه و تحلیل کرد تا بررسی کند که بدهی‌های پزشکی در ایالات متحده در کجا متمرکز است و چه عواملی با سطوح بالای بدهی مرتبط است.

موسسه JPMorgan Chase سوابق نمونه برداری از دارندگان کارت اعتباری Chase را تجزیه و تحلیل کرد تا ببیند چگونه موجودی مشتریان ممکن است تحت تأثیر هزینه های عمده پزشکی قرار گیرد. و پروژه CED، یک سازمان غیرانتفاعی دنور، با KFF Health News در یک نظرسنجی از مشتریان خود برای بررسی ارتباط بین بدهی های پزشکی و بی ثباتی مسکن همکاری کرد.

روزنامه نگاران KFF Health News با محققان افکار عمومی KFF برای طراحی و تجزیه و تحلیل “بررسی بدهی مراقبت های بهداشتی KFF” کار کردند. این نظرسنجی از 25 فوریه تا 20 مارس 2022، به صورت آنلاین و از طریق تلفن، به زبان انگلیسی و اسپانیایی، در میان یک نمونه ملی از 2375 بزرگسال ایالات متحده، از جمله 1292 بزرگسال با بدهی فعلی مراقبت های بهداشتی و 382 بزرگسال که بدهی مراقبت های بهداشتی در کشور داشتند، انجام شد. پنج سال گذشته حاشیه خطای نمونه به علاوه یا منهای 3 درصد برای نمونه کامل و 3 درصد برای کسانی که بدهی فعلی دارند است. برای نتایج بر اساس زیر گروه ها، حاشیه خطای نمونه گیری ممکن است بیشتر باشد.

خبرنگاران KFF Health News و NPR همچنین صدها مصاحبه با بیماران در سراسر کشور انجام دادند. با پزشکان، رهبران صنعت سلامت، حامیان مصرف کننده، وکلای بدهی و محققان صحبت کرد. و تعداد زیادی از مطالعات و نظرسنجی ها در مورد بدهی های پزشکی را مرور کرد.