با از بین رفتن مقررات پزشکی دوران همه گیری، میلیون ها نفر به صخره پوشش نزدیک می شوند


ایالت‌ها در حال آماده‌سازی برای حذف میلیون‌ها نفر از Medicaid هستند زیرا محافظت‌هایی که در اوایل مهلت پاندمی کووید-19 اعمال می‌شود.

این تحول که از ماه آوریل آغاز می شود، میلیون ها آمریکایی کم درآمد را در معرض خطر از دست دادن پوشش بهداشتی قرار می دهد و دسترسی آنها به مراقبت را تهدید می کند و به طور بالقوه آنها را در معرض هزینه های سنگین پزشکی قرار می دهد.

همچنین بر امور مالی بیمارستان‌ها، پزشکان و سایر افراد متکی به پرداخت‌های Medicaid، یک برنامه دولتی-فدرال که افراد کم‌درآمد و افراد دارای معلولیت را پوشش می‌دهد، فشار خواهد آورد.

تقریباً سه سال پیش، در حالی که کووید اقتصاد را به سقوط آزاد رساند، دولت فدرال موافقت کرد که میلیاردها دلار کمک مالی اضافی به ایالت‌ها بفرستد، به شرطی که از کنار گذاشتن افراد از فهرست خود جلوگیری کنند.

اما قانونی که در دسامبر تصویب شد، این پول را در سال آینده حذف می‌کند و از ایالت‌ها می‌خواهد که قطع ارتباط با افراد مدیکید را که دیگر واجد شرایط نیستند، از سر بگیرند.

اکنون، ایالت‌ها با چالش‌های شدیدی روبرو هستند: اطمینان از اینکه افرادی را که هنوز هم حق استفاده از Medicaid را دارند حذف نمی‌کنند و بقیه را به سایر منابع پوشش متصل می‌کنند.

حتی قبل از همه‌گیری، ایالت‌ها تلاش می‌کردند تا با دریافت‌کنندگان Medicaid که در برخی موارد آدرس یا سرویس اینترنتی ثابتی ندارند، انگلیسی صحبت نمی‌کنند یا بیمه درمانی را بر نیازهای ضروری‌تر اولویت ندارند، در تماس باقی بمانند.

دانا هیتل، مدیر موقت مدیکید اورگان، در مورد به اصطلاح باز شدن Medicaid گفت: “ما هیچ توهمی نداریم که این زیبا یا برازنده خواهد بود، اما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا کسی را در این روند از دست ندهیم.”

با توجه به اینکه نرخ آمریکایی های بیمه نشده در پایین ترین حد خود یعنی 8 درصد است، تغییر مسیر دردناک خواهد بود.

دولت بایدن پیش بینی کرده است که 15 میلیون نفر – 17 درصد از ثبت نام کنندگان – پوشش خود را از طریق Medicaid یا CHIP، برنامه بیمه سلامت کودکان مرتبط با آن، از دست خواهند داد، زیرا برنامه ها به عملکرد عادی خود باز می گردند. در گزارش فدرال آمده است، در حالی که بسیاری از 15 میلیون نفر به دلیل اینکه دیگر واجد شرایط نیستند، سقوط خواهند کرد، تقریباً نیمی از آنها به دلایل رویه‌ای، مانند پاسخ ندادن به درخواست‌ها برای اطلاعات شخصی به‌روز شده، کنار گذاشته خواهند شد.

برخی از ایالت ها ممکن است آسیب جدی ببینند: ثبت نام نوادا در Medicaid و CHIP از فوریه 2020 47٪ افزایش یافته است. بسیاری از آنها در آغاز همه گیری ثبت نام کردند، زمانی که نرخ بیکاری در ایالت به نزدیک به 30٪ رسید.

به طور معمول، مردم همیشه به داخل و خارج از Medicaid رفت و آمد می کنند. ایالت‌هایی که در نحوه اجرای برنامه‌های Medicaid انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی دارند، معمولاً با تغییر درآمد افراد و کسب یا از دست دادن واجد شرایط بودن، «تغییر» قابل‌توجهی را تجربه می‌کنند.

بازگشایی بیش از یک سال انجام خواهد شد.

CMS در 27 ژانویه اعلام کرد افرادی که پوشش Medicaid را از دست می دهند – در بیش از 30 ایالت تحت پوشش بازار فدرال – تا 31 ژوئیه 2024 فرصت دارند برای پوشش ACA ثبت نام کنند. مشخص نیست که آیا بازارهای ایالتی ارائه خواهند کرد یا خیر. همان دوره طولانی ثبت نام آزاد.

حتی ایالت هایی که اقدامات گسترده ای را انجام می دهند تا مطمئن شوند که مردم در نهایت بیمه نشده نخواهند شد، نگران این هستند که انتقال سخت باشد.

تنها در کالیفرنیا، دولت ایالتی پیش‌بینی می‌کند که حداقل 2 میلیون نفر از 15 میلیون نفری که امروز در برنامه هستند، به دلیل از دست دادن واجد شرایط بودن یا عدم ثبت نام مجدد، پوشش Medicaid را از دست خواهند داد.

مارک غالی، وزیر بهداشت و خدمات انسانی کالیفرنیا، گفت: “ما تصدیق می کنیم که این یک جاده پر دست انداز خواهد بود.” ما تمام تلاش خود را می کنیم تا آماده باشیم.»

در تلاشی همه جانبه، ایالت‌ها از برنامه‌های بهداشتی Medicaid، پزشکان، بیمارستان‌ها، بازارهای بیمه دولتی و مجموعه‌ای از گروه‌های غیرانتفاعی، از جمله مدارس و کلیساها، استفاده می‌کنند تا با افرادی که در معرض خطر از دست دادن پوشش هستند، تماس بگیرند.

ایالت ها همچنین از رسانه های اجتماعی، تلویزیون، رادیو و بیلبوردها و همچنین وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه برای ارتباط با ثبت نام کنندگان استفاده خواهند کرد. این علاوه بر نامه ها و ایمیل ها است.

نوادا یک اپلیکیشن موبایل برای برقراری ارتباط با اعضا ایجاد کرده است، اما تنها 15000 نفر از 900000 ثبت نام کننده Medicaid تاکنون ثبت نام کرده اند.

“[T]ماهیت گذرا جمعیت نوادا به این معنی است که حفظ اطلاعات تماس مناسب دشوار بوده است. حداقل 1 از 4 نامه ارسال شده به ثبت نام کنندگان به دلیل آدرس اشتباه برگردانده شد.

قانونی که به ایالت‌ها اجازه می‌دهد از اول آوریل لغو نام‌نویسی دریافت‌کنندگان Medicaid واجد شرایط را آغاز کنند، از لغو نام‌نویسی هرکسی منع می‌شود، زیرا نامه‌ها به‌عنوان غیرقابل تحویل بازگردانده می‌شد تا زمانی که ایالت «تلاش با حسن نیت» برای تماس با آن شخص حداقل از طریق یک راه دیگر، مانند تلفن، انجام ندهد. یا ایمیل

برای کاهش بیشتر اختلال، قانون ایالت ها را ملزم می کند که کودکان را به مدت 12 ماه بدون توجه به تغییر شرایط تحت پوشش Medicaid و CHIP قرار دهند، اما این ماده تقریباً برای یک سال اجرا نمی شود.

جک رولینز، مدیر سیاست فدرال در انجمن ملی مدیران مدیکید، گفت که ایالت‌ها حداقل ۶۰ روز به دریافت‌کنندگان Medicaid فرصت می‌دهند تا به درخواست‌های اطلاعات قبل از رها کردن آنها پاسخ دهند.

ایالت ها از پایگاه های اطلاعاتی دولتی مانند پایگاه های IRS و اداره تامین اجتماعی برای بررسی واجد شرایط بودن درآمد ثبت نام کنندگان استفاده خواهند کرد تا بتوانند بدون نیاز به تماس با آنها پوشش برخی افراد را به طور خودکار تمدید کنند. اما برخی از ایالت ها به طور کامل از پایگاه های داده استفاده نمی کنند.

ایالت ها تا ماه فوریه فرصت دارند تا برنامه های خود را به مراکز فدرال خدمات مدیکر و مدیکید ارائه کنند که این روند را نظارت خواهد کرد.

اما از قبل واضح است که برخی از ایالت ها بسیار بیشتر از سایرین برای بیمه نگه داشتن مردم انجام می دهند.

اورگان قصد دارد به کودکان اجازه دهد تا سن 6 سالگی در Medicaid بمانند و به بقیه اجازه دهد تا دو سال بدون توجه به تغییر درآمد و بدون نیاز به درخواست مجدد، واجد شرایط باشند. هیچ ایالتی بیش از یک سال واجد شرایط بودن تضمین شده را ارائه نمی دهد.

مقامات ایالتی گفتند که اورگان همچنین در حال ایجاد یک طرح بهداشتی یارانه ای است که هر کسی که دیگر واجد شرایط مدیکید نیست اما درآمد سالانه آن کمتر از 200 درصد سطح فقر فدرال است را پوشش می دهد، مقامات ایالتی گفتند که حدود 29000 دلار برای یک فرد است. این برنامه مزایایی مشابه مزایای Medicaid با هزینه کم یا بدون هزینه برای ثبت نام خواهد داشت.

رود آیلند به طور خودکار افرادی را که دیگر واجد شرایط Medicaid نیستند – و درآمد سالانه آنها کمتر از 200٪ نرخ فقر است – به یک برنامه مراقبت مقرون به صرفه منتقل می کند و دو ماه اول حق بیمه خود را پرداخت می کند. مقامات ایالتی امیدوارند این تغییر برای بسیاری از ثبت نام کنندگان بدون مشکل باشد زیرا آنها بین برنامه های بهداشتی که توسط همان شرکت اجرا می شود حرکت می کنند.

کالیفرنیا برخی از افراد را به یک طرح خصوصی یارانه ای در بازار این ایالت، کالیفرنیا تحت پوشش منتقل می کند. در صورت عدم واجد شرایط بودن برای طرح رایگان، ثبت نام کنندگان باید موافقت کنند و حق بیمه بپردازند. جسیکا آلتمن، مدیر اجرایی Covered California گفت: با این حال، حق بیمه می تواند به 10 دلار در ماه برسد. (پدر آلتمن، درو آلتمن، رئیس و مدیر اجرایی KFF است. KHN یک برنامه مستقل از تحریریه KFF است.)

آلتمن گفت: «ما می‌خواهیم بله گفتن به پوشش را آسان‌تر کنیم.

اما کارشناسان نگران این هستند که چه سرنوشتی برای ثبت نام کنندگان مدیکید فلوریدا رخ خواهد داد.

فلوریدا بازار ACA خود را ندارد. مانند بسیاری از ایالت ها، ساکنان آن از صرافی فدرال برای خرید برنامه های ACA استفاده می کنند. جودی ری، مدیر بخش حمایت از کودکان و خانواده های فلوریدا، یک سازمان غیرانتفاعی که به مردم کمک می کند پیدا کنند، گفت: در نتیجه، انتقال افراد از Medicaid به بازار ممکن است به اندازه دو سازمان دولتی که به طور منظم با هم کار می کنند کارآمد نباشد. پوشش.

یکی دیگر از نگرانی‌های مدافعان این است که فلوریدا نسبت به سایر ایالت‌ها کمتر از پایگاه‌های اطلاعاتی دولتی برای بررسی درآمد ثبت‌نام‌کنندگان استفاده می‌کند. ری گفت: «ما همه را وادار می‌کنیم به جای استفاده از همه داده‌های قابل قبول، دوباره ثبت‌نام کنند.

او گفت که فلوریدا معمولاً هفته ها طول می کشد تا درخواست های Medicaid را پردازش کند، در حالی که برخی از ایالت ها این کار را در یک روز انجام می دهند.

طرح بازگشایی فلوریدا دشواری دستیابی به ثبت نام کنندگان را نشان می دهد. این طرح می‌گوید که از سال 2020، ایالت 850000 مورد را شناسایی کرده است که در آن دریافت‌کنندگان Medicaid به درخواست‌های اطلاعات پاسخ نداده‌اند.

مقامات فلوریدا مدیکید به تماس ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

در حالی که مقامات ایالتی برای مدیریت این نابسامانی ها تلاش می کنند، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در حال آماده شدن برای پیامدهای آن هستند.

دنیس سولسر، مدیر اجرایی Billings، مستقر در مونتانا Youth Dynamics، که خدمات بهداشت روانی را به بسیاری از کودکان در Medicaid ارائه می دهد، انتظار دارد برخی از آنها پوشش خود را از دست بدهند زیرا در این فرآیند گم می شوند.

این امر می‌تواند باعث شود بیماران نتوانند پرداخت کنند و سازمان غیرانتفاعی از نظر مالی تلاش کند تا کودکان را با وقفه در درمان جلوگیری کند.

سولسر گفت: “اگر مجبور شویم کودکی را که تحت مراقبت های گروهی در خانه ما است، ترخیص کنیم، و آنها فقط در نیمه راه هستند و همه پایه های حمایت مراقبتی مورد نیاز را ندارند، ممکن است غم انگیز باشد.”

دانیل چانگ، خبرنگاران KHN در هالیوود، فلوریدا؛ آنجلا هارت در ساکرامنتو، کالیفرنیا؛ کاترین هاتون در میسولا، مونتانا؛ برام سیبل اسمیت در سنت لوئیس; و سم وایتهد در آتلانتا در این گزارش مشارکت داشتند.

KHN (خبر سلامت قیصر) یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند. همراه با تجزیه و تحلیل سیاست و نظرسنجی، KHN یکی از سه برنامه عملیاتی اصلی در KFF (بنیاد خانواده قیصر) است. KFF یک سازمان غیرانتفاعی وقفی است که اطلاعات مربوط به مسائل بهداشتی را به ملت ارائه می دهد.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).