میلیون ها نفر در معرض خطر از دست دادن Medicaid با پایان حمایت های همه گیر هستند


ایالت‌ها در حال آماده‌سازی برای حذف میلیون‌ها نفر از Medicaid هستند، زیرا محافظت‌هایی که در شروع همه‌گیری کووید-19 به پایان می‌رسد اعمال می‌شود.

این تغییر ناگهانی که از آوریل آغاز می‌شود، میلیون‌ها آمریکایی را در معرض خطر از دست دادن پوشش بهداشتی قرار می‌دهد، دسترسی آن‌ها به مراقبت را تهدید می‌کند و به طور بالقوه آنها را در معرض قبوض گران قرار می‌دهد.

همچنین بر امور مالی بیمارستان‌ها، پزشکان و سایر افرادی که به پرداخت‌های Medicaid، برنامه مراقبت‌های بهداشتی دولتی فدرال که افراد کم‌درآمد و افراد دارای معلولیت را پوشش می‌دهد، وابسته هستند، فشار وارد می‌کند.

تقریباً سه سال پیش، زمانی که کووید اقتصاد را به سقوط آزاد کشاند، دولت فدرال موافقت کرد که میلیاردها دلار کمک مالی اضافی به ایالت‌ها بفرستد، مشروط بر اینکه آنها از خارج کردن مردم از برنامه خودداری کنند.

اما قانونی که در دسامبر تصویب شد، این پول را در سال آینده حذف می‌کند و از ایالت‌ها می‌خواهد که کاهش‌ها را برای دریافت‌کنندگانی که دیگر واجد شرایط نیستند، از سر بگیرند.

اکنون، ایالت‌ها با چالش‌های سختی روبرو هستند: اطمینان از اینکه افرادی که هنوز واجد شرایط هستند را حذف نمی‌کنند و بقیه را به پوشش‌های دیگر متصل می‌کنند.

حتی قبل از همه‌گیری، ایالت‌ها برای حفظ ارتباط با دریافت‌کنندگان Medicaid، که در برخی موارد آدرس یا اتصال اینترنتی ثابتی ندارند، انگلیسی صحبت نمی‌کنند یا سلامت را در میان نیازهای متعدد خود اولویت‌بندی نمی‌کنند، تلاش می‌کردند.

دانا هیتل، مدیر اجرایی مدیکید در اورگان، در مورد به اصطلاح کناره گیری از Medicaid گفت: “ما فکر نمی کنیم این کار شیرین یا فانتزی باشد، اما هر کاری می توانیم انجام دهیم تا کسی را در این روند از دست ندهیم.” .

با نرخ بدون بیمه در پایین ترین زمان 8٪، معکوس شدن آن دردناک خواهد بود.

دولت بایدن پیش بینی کرده است که 15 میلیون نفر – 17 درصد از کسانی که ثبت نام کرده اند – پوشش Medicaid یا CHIP، برنامه بیمه سلامت کودکان را از دست خواهند داد، زیرا این برنامه به فعالیت های عادی خود باز می گردد.

یک گزارش فدرال می‌گوید در حالی که بسیاری از این 15 میلیون نفر به دلیل اینکه دیگر واجد شرایط نیستند، پوشش خود را از دست خواهند داد، حدود نیمی از آنها به دلایل رویه‌ای مانند پاسخ ندادن به درخواست‌ها برای به‌روزرسانی داده‌ها، به مزایای آنها پایان می‌دهند.

برخی از ایالت‌ها به‌ویژه آسیب جدی خواهند دید: ثبت‌نام در Medicaid و CHIP نوادا از فوریه 2020 47 درصد افزایش یافته است. بسیاری از آنها در آغاز همه‌گیری، زمانی که نرخ بیکاری در ایالت به 30 درصد افزایش یافت، ثبت‌نام کردند.

معمولاً افراد همیشه به Medicaid وارد و خارج می شوند. ایالت‌هایی که در نحوه اجرای برنامه‌های خود انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی دارند، معمولاً با تغییر درآمد افراد و کسب یا از دست دادن واجد شرایط بودن، «تخلیه» قابل توجهی را تجربه می‌کنند.

روند حذف افراد از Medicaid بیش از یک سال طول خواهد کشید.

افرادی که پوشش Medicaid را از دست می دهند – در بیش از 30 ایالت تحت پوشش بازار بیمه درمانی فدرال – تا 31 ژوئیه 2024 فرصت خواهند داشت تا برای پوشش در بازارهای ایجاد شده توسط قانون مراقبت مقرون به صرفه ثبت نام کنند. Price (ACA)، مراکز مدیکر & Medicaid Services (CMS) در 27 ژانویه اعلام شد.

مشخص نیست که آیا ایالت هایی که بازارهای بیمه خود را اداره می کنند، همان تمدید را برای ثبت نام آزاد ارائه می دهند یا خیر.

حتی ایالت هایی که در حال حاضر برای اطمینان از اینکه مردم پوشش خود را از دست نمی دهند، اقدام می کنند، می گویند که انتقال سخت خواهد بود.

تنها در کالیفرنیا، دولت ایالتی پیش بینی می کند که حداقل 2 میلیون نفر از 15 میلیون نفری که امروز در این برنامه هستند، Medicaid را از دست خواهند داد یا به این دلیل که دیگر واجد شرایط نیستند یا به دلیل عدم ثبت نام مجدد.

مارک غالی، وزیر بهداشت و خدمات انسانی کالیفرنیا، گفت: “ما می دانیم که این یک مسیر با مانع خواهد بود.” ما هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می دهیم تا آماده باشیم.»

در تلاشی چهار دست، ایالت‌ها برنامه‌های بهداشتی Medicaid، پزشکان، بیمارستان‌ها، بازارهای بیمه دولتی و مجموعه‌ای از گروه‌های غیرانتفاعی از جمله مدارس و کلیساها را سازماندهی می‌کنند تا به افرادی که در معرض خطر از دست دادن پوشش خود هستند دسترسی پیدا کنند.

ایالت ها همچنین از رسانه های اجتماعی، تلویزیون، رادیو و تبلیغات و همچنین وب سایت ها و اپلیکیشن ها برای ارتباط با ذینفعان استفاده خواهند کرد. این علاوه بر نامه ها و ایمیل ها.

نوادا یک اپلیکیشن موبایل برای برقراری ارتباط با اعضا ایجاد کرده است، اما تاکنون تنها 15000 نفر از 900000 ثبت نام کننده Medicaid ثبت نام کرده اند.

یک گزارش ایالتی در ماه نوامبر نتیجه گرفت: “ماهیت موقت جمعیت نوادا به این معنی است که حفظ تماس مناسب دشوار بوده است.” حداقل یکی از هر 4 نامه ارسال شده به ذینفعان به عنوان “آدرس اشتباه” برگردانده شد.

قانونی که به ایالت‌ها اجازه می‌دهد از اول آوریل لغو ثبت نام دریافت‌کنندگان Medicaid واجد شرایط را آغاز کنند، هرکسی را از ثبت نام منع می‌کند، زیرا نامه‌ها تا زمانی که ایالت «تلاش با حسن نیت» برای برقراری ارتباط با فرد حداقل از یک راه دیگر انجام ندهد، بازگردانده شد. تلفن یا ایمیل.

برای کاهش شکاف در پوشش، قانون ایالت ها را ملزم می کند که کودکان را به مدت 12 ماه فراتر از تغییر شرایط تحت پوشش Medicaid و CHIP قرار دهند، اما این ماده تقریباً برای یک سال اجرا نمی شود.

جک رولینز، مدیر سیاست فدرال انجمن مدیران مدیکید، گفت که ایالت ها 60 روز به گیرندگان فرصت می دهند تا قبل از حذف آنها از برنامه، به درخواست های اطلاعات پاسخ دهند.

ایالت ها از پایگاه های اطلاعاتی دولتی مانند پایگاه های IRS یا اداره تامین اجتماعی برای بررسی واجد شرایط بودن بر اساس درآمد استفاده خواهند کرد تا بتوانند به طور خودکار پوشش برخی افراد را بدون نیاز به تماس با آنها تمدید کنند. اما برخی از ایالت ها از این پایگاه های داده استفاده کامل نمی کنند.

ایالت ها تا فوریه فرصت دارند تا طرح “بازنشستگی” Medicaid خود را به CMS ارسال کنند که این روند را نظارت خواهد کرد. آنچه تاکنون مشخص است این است که برخی از استادیوم‌ها بسیار بیشتر از سایرین برای حفظ امنیت مردم تلاش می‌کنند.

اورگان قصد دارد به کودکان اجازه دهد تا سن 6 سالگی در Medicaid بمانند و به همه افراد دیگر بدون توجه به تغییرات درآمد و بدون نیاز به درخواست مجدد، اجازه می دهد تا دو سال واجد شرایط باشند. هیچ ایالتی بیش از یک سال واجد شرایط بودن تضمین شده ارائه نمی دهد. به گفته مقامات، این برنامه همچنین در حال ایجاد یک طرح بهداشتی یارانه ای است که هر کسی که دیگر واجد شرایط نیست اما درآمد سالانه آن کمتر از 200 درصد سطح فقر فدرال یا 29000 دلار برای یک فرد است را پوشش می دهد. این برنامه مزایایی مشابه Medicaid با هزینه کم یا بدون هزینه برای ثبت نام خواهد داشت.

افرادی که دیگر واجد شرایط Medicaid نیستند و درآمد سالانه آنها کمتر از 200 درصد نرخ فقر است، به طور خودکار توسط رود آیلند به برنامه ACA منتقل می شوند و دو ماه اول حق بیمه خود را پرداخت خواهند کرد. مقامات ایالتی امیدوارند که این تغییر برای بسیاری از ثبت نام کنندگان راحت باشد زیرا آنها بین برنامه های بهداشتی که توسط همان شرکت اجرا می شود جابجا می شوند.

کالیفرنیا برخی از افراد را به یک طرح خصوصی یارانه ای در بازار ایالتی تحت پوشش کالیفرنیا منتقل خواهد کرد. اگر اعضا واجد شرایط یک طرح رایگان نباشند، باید موافقت کنند و حق بیمه بپردازند. جسیکا آلتمن، مدیر اجرایی آن گفت، با این حال، حق بیمه می تواند به 10 دلار در ماه برسد. او افزود: «ما می‌خواهیم بله گفتن به پوشش را آسان‌تر کنیم».

اما کارشناسان نگران هستند که چه اتفاقی برای دریافت کنندگان Medicaid در فلوریدا خواهد افتاد.

فلوریدا بازار ACA خود را ندارد. مانند بسیاری از ایالت ها، ساکنان آن از سایت فدرال برای خرید این طرح ها استفاده می کنند. جودی ری، مدیر یک سازمان غیرانتفاعی تحت پوشش کودکان و خانواده فلوریدا، گفت: در نتیجه، انتقال افراد از Medicaid به بازار ممکن است به اندازه ای کارآمد نباشد که دو سازمان دولتی به طور منظم با هم کار کنند. که به افراد در یافتن پوشش کمک می کند.

نگرانی دیگر برای مدافعان این است که فلوریدا کمتر از سایر ایالت ها از پایگاه داده های دولتی برای تأیید درآمد اعضا استفاده می کند. ری گفت: “ما همه را مجبور می کنیم به جای استفاده از همه داده های قابل قبول، فرآیند مشابهی را برای ثبت نام مجدد انجام دهند.”

او گفت که فلوریدا معمولاً هفته ها طول می کشد تا درخواست های Medicaid را بررسی کند، در حالی که برخی از ایالت ها یک روز طول می کشد.

طرح بازنشستگی Medicaid فلوریدا دشواری دستیابی به ذینفعان را نشان می دهد. این طرح می‌گوید که از سال 2020، ایالت 850000 مورد را شناسایی کرده است که در آن دریافت‌کنندگان Medicaid به درخواست‌های اطلاعات پاسخ نداده‌اند.

مقامات Medicaid در فلوریدا به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

در حالی که مقامات ایالتی در تلاش برای رسیدگی به این فراخوان هستند، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در حال آماده سازی برای این پیامد هستند.

دنیس سولسر، مدیر اجرایی Billings، مستقر در مونتانا Youth Dynamics، که خدمات بهداشت روانی را به بسیاری از کودکان مبتلا به Medicaid ارائه می دهد، انتظار دارد برخی از آنها پوشش خود را از دست بدهند زیرا در این فرآیند گم می شوند.

این امر می‌تواند باعث شود بیماران نتوانند پرداخت کنند و سازمان غیرانتفاعی برای جلوگیری از وقفه در درمان کودکان از نظر مالی با مشکل مواجه شود.

سولسر گفت: “اگر ما بخواهیم کودکی را که در خانه مراقبت گروهی ما است، ترخیص کنیم، و آنها فقط در نیمه راه هستند و تمام پایه های مراقبت حمایتی مورد نیاز خود را ندارند، ممکن است غم انگیز باشد.” .

دانیل چانگ، خبرنگاران KHN در فلوریدا؛ آنجلا هارت در کالیفرنیا؛ کاترین هاتون در مونتانا؛ برام سیبل اسمیت در میسوری; و سم وایتهد در جورجیا به این داستان کمک کردند.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان