مرخصی استعلاجی پرداختی پس از ناپدید شدن بسیاری از محافظت‌های بیماری همه‌گیر


همسر بیل تامپسون هرگز او را با اعتماد به نفس لبخند ندیده بود. در 20 سال اول رابطه آنها، عفونتی در دهانش دندان هایش را یکی یکی از او ربود.

این مرد 53 ساله اهل ایندیپندنس، میسوری، گفت: “من هیچ دندانی برای لبخند زدن نداشتم.”

تامپسون می‌گوید که سال‌ها به عنوان آشپز در برگر کینگ با درد دندان‌های ضربان‌دار و تورم دردناک صورتش به دلیل آبسه دست و پنجه نرم می‌کرد. او به شدت نیاز داشت که به دندانپزشک مراجعه کند، اما گفت که نمی تواند بدون حقوق مرخصی بگیرد. میسوری یکی از بسیاری از ایالت هایی است که کارفرمایان را ملزم به ارائه مرخصی استعلاجی با حقوق نیست.

بنابراین، تامپسون تایلنول را می بلعید و در حالی که روی کباب پز داغ کار می کرد، درد را از بین می برد.

تامپسون گفت: “یا ما به سر کار می رویم، چک حقوق بگیریم.” “یا ما مراقب خودمان هستیم. ما نمی‌توانیم از خود مراقبت کنیم، زیرا خوب، این دور باطلی که در آن گیر کرده‌ایم.»

در کشوری که در طول همه‌گیری کووید-19 در مورد دستورات بهداشتی دولت به شدت اختلاف نظر داشت، عموم مردم نسبت به ایده قوانین دولتی که مرخصی استعلاجی با حقوق را فراهم می‌کنند، گرم شده‌اند.

قبل از همه‌گیری، 10 ایالت و ناحیه کلمبیا قوانینی داشتند که کارفرمایان را ملزم به ارائه مرخصی استعلاجی با حقوق می‌کردند. از آن زمان، کلرادو، نیویورک، نیومکزیکو، ایلینوی و مینه‌سوتا قوانینی را تصویب کرده‌اند که نوعی مرخصی با حقوق را برای بیماری ارائه می‌دهند. اورگان و کالیفرنیا قوانین مرخصی با حقوق قبلی را گسترش دادند. در میسوری، آلاسکا و نبراسکا، وکلای مدافع تلاش می کنند تا پاییز امسال این موضوع را در رای گیری قرار دهند.

بر اساس داده های جمع آوری شده توسط مرکز تحلیل سیاست جهانی، ایالات متحده یکی از 9 کشوری است که مرخصی استعلاجی با حقوق را تضمین نمی کند.

در پاسخ به همه‌گیری، کنگره قوانین مرخصی استعلاجی با حقوق اضطراری و مرخصی اضطراری خانوادگی و پزشکی را تصویب کرد. این اقدامات موقت به کارمندان اجازه می‌دهد تا دو هفته از مرخصی استعلاجی با حقوق برای بیماری‌های مرتبط با کووید و مراقبت استفاده کنند. اما این مقررات در سال 2021 منقضی شد.

هیلاری ویتینگ، اقتصاددان گفت: «هنگامی که همه‌گیری شیوع پیدا کرد، ما در نهایت اراده سیاسی واقعی برای حل مشکل نداشتن مرخصی استعلاجی با حقوق فدرال دیدیم.

ویتینگ یکی از نویسندگان گزارش اخیر موسسه سیاست اقتصادی در مورد وضعیت مرخصی استعلاجی در ایالات متحده است. این نشان داد که بیش از نیمی، یعنی 61 درصد از کارگران کم دستمزد نمی توانند به دلیل بیماری مرخصی بگیرند.

او گفت: “من واقعاً از اینکه چگونه سریع از دست دادن حقوق – به دلیل بیمار بودن – می تواند به کاهش فوری و ویرانگر بودجه خانواده یک خانواده تبدیل شود، شگفت زده شدم.”

ویتینگ خاطرنشان کرد که دستمزد از دست رفته حتی یک یا دو روز می‌تواند معادل بنزینی باشد که یک کارگر برای رسیدن به شغل خود یا انتخاب بین پرداخت قبض برق یا خرید غذا به آن نیاز دارد. ویتینگ گفت که حضور در محل کار بیمار به طور یکسان برای همکاران و مشتریان خطراتی دارد. مشاغل کم دستمزد که اغلب فاقد مرخصی استعلاجی با حقوق هستند – مانند صندوقدار، تکنسین ناخن، دستیاران بهداشت در خانه و کارکنان فست فود – شامل تعاملات چهره به چهره زیادی است.

او گفت: «بنابراین مرخصی استعلاجی با حقوق هم برای محافظت از سلامت عمومی یک جامعه و هم تأمین امنیت اقتصادی کارگران است که به شدت به آن‌ها نیاز دارند، زمانی که نیاز به دوری از کار دارند.

فدراسیون ملی کسب و کار مستقل با قوانین مرخصی استعلاجی اجباری در سطح ایالت مخالفت کرده است و استدلال می کند که محل کار باید انعطاف پذیری داشته باشد تا کارمندان خود را در هنگام بیماری انجام دهند. این گروه گفت که هزینه پرداخت به کارگران برای مرخصی، کاغذبازی اضافی و از دست دادن بهره وری بار کارفرمایان کوچک را سنگین می کند.

طبق گزارش دفتر ملی تحقیقات اقتصادی، پس از اجرایی شدن این دستورات، کارمندان به طور متوسط ​​دو روز بیشتر از قبل از اجرای قانون در سال دو روز مریضی در سال می گذرانند.

قوانین مرخصی با حقوق ایلینویز امسال اجرایی شد. لورن پتان یکی از مالکین شرکت Old Bakery Beer Co. در آنجا است. قبل از امسال، کارخانه آبجوسازی کرافت برای کارکنان ساعتی خود مرخصی با حقوق ارائه نمی کرد. پتان گفت که از قانون جدید ایلینوی حمایت می کند اما باید نحوه پرداخت هزینه آن را بیابد.

او گفت: “ما واقعاً سعی می کنیم به کارمندان خود احترام بگذاریم و مکان خوبی برای کار باشیم و در عین حال نگران عدم توانایی مالی برای خرید هستیم.”

پاتان گفت که این می تواند به این معنی باشد که مشتریان باید برای پوشش هزینه بیشتر بپردازند.

در مورد بیل تامپسون، او مقاله ای برای روزنامه کانزاس سیتی استار در مورد مبارزات دندانپزشکی خود نوشت.

او می‌نویسد: «با وجود نزدیک به ۴۰ ساعت کار در هفته، بسیاری از همکارانم بی‌خانمان هستند. “بدون مراقبت های بهداشتی، هیچ یک از ما نمی توانیم یک پزشک یا دندانپزشک را بپردازیم.”

این مقاله توجه محلی را به خود جلب کرد و در سال 2018، یک دندانپزشک در جامعه خود زمان و نیروی کار خود را برای برداشتن دندان های باقی مانده تامپسون و جایگزینی آنها با دندان مصنوعی اختصاص داد. این به دهان او اجازه داد تا از عفونت هایی که سال ها با آن دست و پنجه نرم می کرد بهبود یابد. امروز، تامپسون لبخند جدیدی دارد و شغلی – با مرخصی استعلاجی با حقوق – در سرویس غذا در یک هتل کار می کند.

او در اوقات فراغت خود در حال جمع‌آوری امضا بوده است تا ابتکار عملی را در رأی‌گیری نوامبر ارائه دهد که حداقل پنج روز مرخصی استعلاجی با حقوق در سال را برای کارگران میسوری تضمین می‌کند. سازمان دهندگان این طومار گفتند که امضای کافی برای ارائه آن به رای دهندگان دارند.

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – یک منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).