پزشکان تازه کار از کشورهای ممنوعه سقط جنین اجتناب می کنند


میزبان

یک تحلیل جدید نشان می‌دهد که دانشجویان فارغ‌التحصیل پزشکی امسال کمتر برای تحصیل در ایالت‌هایی که سقط جنین را ممنوع یا محدود می‌کنند، درخواست می‌کنند. این نه تنها در مورد زنان متخصص زنان و زایمان و سایرین که به طور منظم بیماران باردار را درمان می کنند، بلکه برای همه تخصص ها صادق بود.

در همین حال، مطالعه دیگری نشان داده است که بیش از 4 میلیون کودک از زمانی که دولت فدرال مقررات مربوط به کووید را برای جلوگیری از این گونه عدم ثبت نام پایان داده است، از مدیکید یا برنامه بیمه سلامت کودکان خاتمه یافته است. این مطالعه تخمین می‌زند که حدود سه چهارم این کودکان هنوز واجد شرایط بودند و به دلایل رویه‌ای از کار اخراج شدند.

میزگردهای این هفته جولی روونر از اخبار سلامت KFF، لورن وبر از واشنگتن پست، جوآن کنن از دانشکده های پرستاری و بهداشت عمومی دانشگاه جان هاپکینز و مجله پولیتیکو، و آنا ادنی از اخبار بلومبرگ هستند.

از جمله نکات مهم اپیزود این هفته:

  • تعداد بیشتری از دانشجویان پزشکی از درخواست برای برنامه های اقامت در ایالت های دارای محدودیت سقط جنین اجتناب می کنند. این می تواند مشکلات دسترسی را در مناطقی بدتر کند که در حال حاضر پزشکان و سایر ارائه دهندگان بهداشتی کافی در جوامع خود ندارند.
  • تهدیدهای جدید برای مراقبت از سقط جنین در ایالات متحده نه تنها شامل قوانین ایالتی است که همراه داشتن قرص سقط جنین و سفر سقط جنین را جریمه می کند، بلکه کمپین های اطلاعات نادرست آنلاین را نیز شامل می شود – که تلاش می کنند مردم را از حمایت از اقدامات رای سقط جنین با گفتن دروغ هایی درباره نحوه استفاده از اطلاعاتشان منصرف کنند. .
  • آخرین اخبار در مورد سرنوشت مدیکر منتشر شده است و به نظر می رسد یک اقتصاد بسیار قوی پنج سال دیگر صندوق امانی این برنامه را خریداری کرده است. با این حال، سلامت کلی آن به یک راه حل بلندمدت بستگی دارد – و یک راه حل بلند مدت به کنگره بستگی دارد.
  • در اخبار گسترش Medicaid، آخرین تلاش قانونگذاران می سی سی پی برای گسترش این برنامه ناموفق بود و گزارشی نشان می دهد که دو ایالت غیر توسعه یافته دیگر – تگزاس و فلوریدا – حدود 40٪ از 4 میلیون کودکی را تشکیل می دهند که سال گذشته از Medicaid و CHIP اخراج شدند. با گسترش ندادن Medicaid، ایالت های نگهدارنده به میلیاردها دلار فدرال که می تواند برای پوشش مراقبت های بهداشتی برای ساکنان کم درآمد استفاده شود، نه می گویند.
  • سرانجام، ورشکستگی بیمارستان های زنجیره ای Steward Health Care داستان قابل توجهی را بیان می کند که وقتی سهام خصوصی در مراقبت های بهداشتی سرمایه گذاری می کند چه اتفاقی می افتد.

همچنین در این هفته، روونر با کاترین هاتون، از اخبار سلامت KFF مصاحبه می کند، که آخرین ویژگی KFF Health News-NPR “Bill of the Month” را گزارش کرده و نوشته است، درباره بیماری که برای یک عمل جراحی به خارج از شبکه بیمه خود رفته و فکر می کند همه چیز را پوشش داده است. پایگاه های او معلوم شد که این کار را نکرده است. اگر یک صورتحساب پزشکی ظالمانه یا غیرقابل درک دارید که می خواهید با ما در میان بگذارید، می توانید این کار را در اینجا انجام دهید.

به‌علاوه، برای «اعتبار اضافی»، اعضای پانل داستان‌های مربوط به سیاست‌های بهداشتی را که این هفته خوانده‌اند پیشنهاد می‌کنند که فکر می‌کنند شما نیز باید بخوانید:

جولی روونر: «قرص سقط جنین زیرزمینی» توسط امی لیتلفیلد.

جوآن از: کارل الیوت «در پزشکی، امر اخلاقی غیرقابل تصور خیلی آسان به نظر عادی می رسد» نوشته نیویورک تایمز.

آنا ادنی: ProPublica در مواجهه با شیوع غیرقابل کنترل سیفلیس، قبایل دشت بزرگ به دنبال کمک فدرال بودند. ماه‌ها بعد، هیچ‌کس پاسخ نداد» نوشته آنا ماریا بری جستر.

لورن وبر: Stat’s “استادهای نیویورک که از ویپینگ دفاع کردند، روابط خود را با Juul فاش نکردند، اسناد نشان می دهد” توسط نیکلاس فلورکو.

همچنین در پادکست این هفته ذکر شده است:


برای شنیدن همه پادکست های ما، اینجا کلیک کنید.

و در «سلامت چیست؟» در KFF Health News مشترک شوید. بر Spotify، پادکست های اپل، قالب های جیبی، یا هر جا که به پادکست گوش می دهید.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان