دولت بایدن دستورات کارکنان بالاتری را تعیین می کند. اکثر خانه های سالمندان آنها را ملاقات نمی کنند.


دولت بایدن قوانین مربوط به کارکنان خانه سالمندان را روز دوشنبه نهایی کرد که هزاران نفر از آنها را ملزم می کند پرستاران و دستیاران بیشتری را استخدام کنند – در حالی که سال ها به آنها فرصت می دهد تا این کار را انجام دهند.

قوانین جدید مراکز خدمات مدیکر و مدیکید، اساسی ترین تغییرات در نظارت فدرال بر تقریباً 15000 خانه سالمندان کشور در بیش از سه دهه است. اما آنها سختگیرانه تر از آن چیزی هستند که طرفداران بیمار گفتند برای ارائه مراقبت با کیفیت بالا لازم است.

به دلیل مرگ‌های نامتناسب ناشی از کووید-19 در مراکز مراقبت طولانی‌مدت، هدف این قوانین رسیدگی به تعداد کم کارکنان دائمی است که می‌تواند علت اصلی تشخیص‌های نادرست، زخم‌های بستر شدید و زمین خوردن‌های مکرر باشد.

کامالا هریس معاون رئیس جمهور هنگام ملاقات با کارگران خانه سالمندان در لا کراس، ویسکانسین گفت: “برای ساکنان، این به معنای کارکنان بیشتر است، که به معنای بازدیدهای بالقوه اورژانس کمتر، استقلال بیشتر است.” “برای خانواده ها، این به معنای آرامش خاطر از نظر مراقبت از عزیز شما خواهد بود.”

CMS تخمین زده است که وقتی مقررات به طور کامل اجرا شود، از هر 5 خانه 4 خانه باید حقوق و دستمزد خود را افزایش دهند. اما استانداردهای جدید احتمالاً برای بسیاری از 1.2 میلیون ساکن در تأسیساتی که در حال حاضر کاملاً به حداقل سطوح نزدیک یا مطابقت دارند، به بهبود جزئی نیاز دارند.

بلانکا کاسترو، بازپرس مراقبت های طولانی مدت کالیفرنیا، در مصاحبه ای گفت: «از لحاظ تاریخی، این یک معامله بزرگ است و ما خوشحالیم که اکنون یک طبقه ایجاد کرده ایم. از اینجا می‌توانیم به سمت بالا برویم، زیرا متوجه می‌شویم که شکایت‌های زیادی در مورد اینکه کجا می‌خواهیم افراد بیشتری را برای پر کردن این موقعیت‌ها جذب کنیم، وجود خواهد داشت.»

این قوانین در درجه اول به سطوح کارکنان برای سه نوع از کارگران خانه سالمندان می پردازد. پرستاران ثبت نام شده یا RN ها ماهرترین و مسئول هدایت مراقبت های کلی و تنظیم برنامه های درمانی هستند. پرستاران عملی دارای مجوز، که گاهی پرستاران حرفه‌ای دارای مجوز نیز نامیده می‌شوند، تحت هدایت RNs کار می‌کنند و مراقبت‌های پزشکی معمولی مانند گرفتن علائم حیاتی را انجام می‌دهند. قرار است دستیاران پرستار دارای گواهی فراوان ترین باشند و به ساکنین در انجام فعالیت های روزانه مانند رفتن به حمام، لباس پوشیدن و غذا خوردن کمک کنند.

در حالی که این صنعت از فوریه 2020 دستمزدها را 27 درصد افزایش داده است، خانه‌ها می‌گویند که هنوز در رقابت با کار با دستمزد بهتر برای پرستاران در بیمارستان‌ها و خرده‌فروشی‌ها و رستوران‌ها برای دستیاران هستند. بر اساس جدیدترین داده های اداره آمار کار، به طور متوسط، RN های خانه سالمندان در ساعت 40 دلار، پرستاران عملی دارای مجوز 31 دلار در ساعت و دستیاران پرستاری 19 دلار در ساعت حقوق می گیرند.

CMS تخمین زده است که قوانین در نهایت سالانه 6 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت، اما این طرح هیچ گونه پرداخت دیگری از جانب Medicare یا Medicaid را حذف می کند، شرکت های بیمه عمومی که اقامت بیشتر ساکنان را پوشش می دهند – به این معنی که دستمزد اضافی باید از جیب مالکان یا بودجه تسهیلات موجود خارج شود.

انجمن مراقبت‌های بهداشتی آمریکا، که نماینده صنعت خانه‌های سالمندان است، این مقررات را «استاندارد غیرمنطقی» نامید که «یک کار غیرممکن برای ارائه‌دهندگان ایجاد می‌کند» در میان کمبود مداوم کارگر در سراسر کشور.

مارک پارکینسون، مدیر عامل انجمن، در بیانیه ای گفت: “این دستور بدون بودجه بحران پرستاری را به طور جادویی حل نمی کند.” پارکینسون گفت که صنعت به کنگره فشار خواهد آورد تا این مقررات را لغو کند.

ریچارد مولوت، مدیر اجرایی Long Term Care Community Coalition، یک سازمان غیرانتفاعی حمایتی مستقر در نیویورک، گفت: «به سختی می توان آن را یک پیروزی برای ساکنان خانه سالمندان و خانواده ها نامید» با توجه به اینکه حداقل سطوح پایین تر از آنچه مطالعات نشان داده است. ایده آل بودن

این طرح مورد استقبال اتحادیه‌های کارگری قرار گرفت که نماینده پرستاران هستند – و جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا برای حمایت از آنها در کمپین انتخاب مجدد خود حساب باز کرده است. مری کی هنری، رئیس اتحادیه بین‌المللی کارکنان خدمات، آن را «تغییر دریای دیرینه» خواند. این پیوند سیاسی با تصمیم دولت مبنی بر اعلام قانون توسط هریس با اعضای SEIU در ویسکانسین، یک ایالت نوسان، برجسته شد.

قوانین جدید جایگزین دستور مبهم فدرال می شود که از دهه 1980 وضع شده بود و خانه های سالمندان را ملزم می کرد که کارکنان «کافی» برای رفع نیازهای ساکنان داشته باشند. سوابق فدرال نشان می دهد که در عمل، بازرسان به ندرت کارکنان ناکافی را به عنوان یک تخلف جدی که منجر به مجازات های احتمالی می شود، طبقه بندی می کنند.

از دو سال دیگر، اکثر خانه ها باید به طور متوسط ​​حداقل 3.48 ساعت مراقبت روزانه را برای هر ساکن ارائه کنند. تجزیه و تحلیل KFF نشان داد که حدود 6 خانه از هر 10 خانه سالمندان در آن سطح فعالیت می کنند.

این قوانین قبل از اینکه خانه ها با الزامات خاص تری مطابقت داشته باشند، فضای تنفسی می دهد. در طی سه سال، اکثر خانه‌های سالمندان باید حداقل 0.55 ساعت به ازای هر ساکن و 2.45 ساعت از دستیاران مراقبت‌های روزانه را ارائه دهند.

CMS همچنین موظف است که در مدت دو سال یک RN باید همیشه در صورت بروز بحران بیمار در تعطیلات آخر هفته یا شبانه روز در حال انجام وظیفه باشد. در حال حاضر، CMS به حداقل هشت ساعت حضور متوالی RN در هر روز و یک پرستار دارای مجوز از هر سطحی در شبانه روز نیاز دارد. یک گزارش بازرس کل نشان داد که نزدیک به هزار خانه سالمندان این شرایط اولیه را برآورده نمی کنند.

خانه های سالمندان در مناطق روستایی زمان بیشتری برای پرسنل خواهند داشت. در عرض سه سال، آنها باید تعداد کل کارکنان و نیاز RN شبانه روزی را برآورده کنند. قانون CMS می‌گوید خانه‌های روستایی چهار سال فرصت دارند تا به آستانه‌های RN و کمک پرستار دست یابند، اگرچه سردرگمی‌هایی در CMS وجود داشت، زیرا مطالب مطبوعاتی آن می‌گفتند خانه‌های روستایی پنج سال فرصت دارند.

طبق قوانین جدید، متوسط ​​خانه سالمندان که حدود 100 ساکن دارد، باید حداقل دو RN در هر روز کار کنند و حداقل 10 یا 11 کمک پرستار داشته باشد. خانه‌ها می‌توانند نیازهای کلی را از طریق دو کارگر دیگر، که می‌توانند RN، پرستار حرفه‌ای یا دستیار باشند، برآورده کنند.

اگر خانه‌ها در مناطقی با جمعیت کم پرستار یا دستیار باشند و تلاش‌های خوبی برای استخدام نشان دهند، می‌توانند از حداقل‌ها معاف شوند.

دموکرات ها قوانین را ستودند، اگرچه برخی گفتند که دولت به اندازه کافی پیش نرفت. نماینده لوید داگت (دی-تگزاس)، عضو رتبه بندی کمیته فرعی بهداشت راه ها و ابزارهای مجلس، گفت که این تغییرات “پیشرفت های اندکی” است اما “برای اطمینان از مراقبت کافی و ایمنی ساکنان به چیزهای بیشتری نیاز است.” یک سناتور جمهوری خواه از نبراسکا، دب فیشر، گفت که این قانون “خانه های سالمندان را در سراسر کشور ویران می کند و کمبود نیروی انسانی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم را بدتر می کند.”

حامیان ساکنان خانه سالمندان سال‌ها بر CMS فشار می‌آوردند تا استانداردی بالاتر از آنچه که در نهایت بر آن استوار شود، اتخاذ کنند. یک مطالعه به سفارش CMS در سال 2001 نشان داد که کیفیت مراقبت با افزایش کارکنان تا سطح 4.1 ساعت به ازای هر ساکن در روز بهبود یافته است – تقریباً یک پنجم بیشتر از آنچه CMS نیاز دارد. مشاورانی که CMS در تهیه قوانین جدید خود استخدام کرده بود، یافته‌های قبلی را در ارزیابی گزینه‌ها لحاظ نکردند.

CMS گفت سطوحی که تایید کرده از نظر مالی برای خانه‌ها امکان‌پذیرتر است، اما این ادعا نبرد ادامه‌دار را در مورد اینکه چند نفر مایلند با دستمزد فعلی در خانه‌ها کار کنند و مالکان خانه‌ها چقدر از نظر مالی در تنگنا هستند را خاموش نکرد.

جان باوبلیس، استاد اقتصاد و پژوهشگر مرکز پیری شناسی اسکریپس در دانشگاه میامی، گفت: «اگر ایالت‌ها پرداخت‌های Medicaid به خانه‌های سالمندان را افزایش ندهند، تسهیلات بسته می‌شوند. «کارگر کافی وجود ندارد و همه جا کمبود وجود دارد. وقتی 3 تا 4 درصد نرخ بیکاری دارید، از کجا می خواهید مردم را در خانه های سالمندان کار کنید؟»

با این حال، محققان در مورد اینکه همه خانه‌های سالمندان به همان اندازه که صنعت ادعا می‌کند یا کتاب‌هایشان نشان می‌دهد خراب هستند، تردید داشتند. مطالعه‌ای که در ماه مارس توسط دفتر ملی تحقیقات اقتصادی منتشر شد، تخمین زد که 63 درصد از سود به طور مخفیانه از طریق اجاره‌های متورم و سایر هزینه‌هایی که به شرکت‌های دیگر متعلق به سرمایه‌گذاران خانه‌های سالمندان پرداخت می‌شود، به مالکان منتقل می‌شود.

چارلین هرینگتون، استاد بازنشسته دانشکده پرستاری دانشگاه کالیفرنیا-سانفرانسیسکو، گفت: «صنعت خانه سالمندان در تلاش برای کسب سود، مشکلات خاص خود را با پرداخت نکردن دستمزدها و مزایای مناسب و تعیین بارهای کاری سنگین پرستاری ایجاد کرده است. که باعث بی توجهی و آسیب به ساکنین و ایجاد محیط کاری نامطلوب و پر استرس می شود.»

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان