قانونگذاران کالیفرنیا در مورد فروت لوپ و کاندوم رایگان بحث می کنند


ساکرامنتو، کالیفرنیا – قانونگذاران ایالتی کالیفرنیا در سال جاری با ده ها پیشنهاد از جمله ممنوعیت مواد تشکیل دهنده فروت لوپس و کاندوم رایگان برای دانش آموزان دبیرستانی، به تمایل خود به سیاست های بهداشتی ادامه می دهند.

از آنجایی که ایالت ها به طور فزاینده ای در امتداد خطوط حزبی شکست می خورند، دموکرات های کالیفرنیا بر قوانینی که تا پایان ماه اوت به تعویق انداختن آنها رسیدگی خواهند کرد، بر اکثریت اکثریت خود مهر می زنند. اما هزینه این پیشنهادها با توجه به کسری عظیم ایالت که در حال حاضر بین 38 تا 73 میلیارد دلار تخمین زده می شود، عامل اصلی خواهد بود.

پوشش سلامت

قانونگذاران مجدداً در حال بررسی این هستند که آیا یک سیستم مراقبت بهداشتی دولتی و تک پرداختی برای همه کالیفرنیایی ها ایجاد کنند یا خیر. AB 2200 دومین تلاش از قبیل Ash Kalra عضو مجلس دموکرات است، پس از اینکه لایحه مشابهی در سال 2022 شکست خورد. برچسب قیمت بسیار زیاد خواهد بود، اگرچه موافقان می گویند که پس انداز مرتبط نیز وجود خواهد داشت. هزینه بالقوه بالا باعث شد که رئیس مجلس، رابرت ریواس و سایرین تردید داشته باشند که ممکن است در حالی که ایالت با کسری بودجه مواجه است، به قانون تبدیل شود.

AB 4 از Covered California، بورس بیمه درمانی ایالت، می خواهد که بیمه نامه های درمانی را برای افرادی که در غیر این صورت قادر به دریافت پوشش به دلیل وضعیت مهاجرت خود نیستند، ارائه دهد، تا جایی که طبق قانون فدرال می تواند. این در نهایت می تواند منجر به حق بیمه یارانه ای شود که مشابه آنهایی است که در کلرادو و واشنگتن ارائه می شود.

بدهی پزشکی

ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و آژانس‌های جمع‌آوری خدمات از به اشتراک گذاشتن بدهی پزشکی بیماران با آژانس‌های گزارش‌دهی اعتباری تحت SB 1061 منع می‌شوند. این لایحه همچنین آژانس‌های گزارش‌دهی اعتباری را از پذیرش، ذخیره یا اشتراک‌گذاری چنین اطلاعاتی بدون رضایت مشتری منع می‌کند. سال گذشته، دولت بایدن اعلام کرد که قصد دارد قوانین فدرال را ایجاد کند که قبض‌های پزشکی پرداخت نشده را از تأثیرگذاری بر امتیاز اعتبار بیماران منع کند. کالیفرنیا سومین ایالتی خواهد بود که صورتحساب های پزشکی را از گزارش های اعتبار مصرف کننده حذف می کند.

Medi-Cal

برنامه Medi-Cal، که مراقبت های بهداشتی را برای افراد کم درآمد ارائه می کند، باید از اول ژوئیه 2026، تحت AB 1975، مواد غذایی و تغذیه حمایتی پزشکی را پوشش دهد. این لایحه بر اساس یک برنامه آزمایشی موجود اما محدود است. این قانون می‌گوید رنگین پوستان کالیفرنیا می‌توانند از غذا و تغذیه کافی برای مبارزه با بیماری‌های مزمن مزمن تا حد زیادی قابل پیشگیری بهره ببرند و این یکی از 14 اقدامی است که توسط انجمن سیاهپوستان قانون‌گذاری کالیفرنیا به عنوان بخشی از غرامت برای بی‌عدالتی نژادی به دنبال آن است.

بیش از 1.6 میلیون نفر از ساکنان کالیفرنیا، که به طور نامتناسبی لاتین تبار هستند، از زمانی که این ایالت بررسی های سالانه صلاحیت را که در طول همه گیری کووید-19 متوقف شده بود، از سر گرفت، از Medi-Cal اخراج شده اند. AB 2956 از ایالت می‌خواهد تا با اتخاذ اقداماتی مانند اجازه دادن به افراد 19 ساله و بالاتر به مدت 12 ماه پوشش خود را به طور خودکار پوشش دهند، به دنبال تأیید فدرال برای کند کردن این عدم عضویت باشد.

پیشگیری از خشونت

افزایش حملات به کارکنان بهداشتی، قانونگذاران را به فکر افزایش مجازات های کیفری برمی انگیزد. در کالیفرنیا، حمله ساده به کارگران در داخل یک اورژانس مانند حمله ساده علیه تقریباً هر فرد دیگری در نظر گرفته می شود و حداکثر مجازات آن 1000 دلار جریمه و شش ماه زندان است. در مقابل، حمله ساده به کارکنان فوریت های پزشکی در این زمینه، مانند EMT که به تماس 911 پاسخ می دهد، حداکثر مجازات 2000 دلاری و یک سال زندان را در پی دارد. AB 977 حداکثر مجازات را برای حمله به کارکنان مراقبت های بهداشتی اورژانسی در محل کار، خواه در صحرا باشند یا اورژانس، تعیین می کند.

کالیفرنیا می تواند مجازات ها را برای تداخل در خدمات مراقبت های بهداشتی باروری تشدید کند. ارسال اطلاعات شخصی یا عکس‌های یک بیمار یا ارائه‌دهنده، در صورتی که یکی از آنها در نتیجه آسیب ببیند، جرم محسوب می‌شود. AB 2099 همچنین مجازات هایی را برای ارعاب یا ممانعت افزایش می دهد.

بر اساس SB 53، صاحبان اسلحه باید سلاح های خود را در صندوق های امانات یا جعبه های قفل تایید شده ایالت قفل کنند، جایی که برای هیچ کس غیر از مالک یا کاربر مجاز دیگری غیرقابل دسترس باشد. سناتور دموکرات آنتونی پورتانتینو، نویسنده این لایحه، می‌گوید که استفاده از اسلحه برای آسیب رساندن به خود یا دیگران یا استفاده از سلاح برای ارتکاب جنایت برای هر کسی، از جمله کودکان، سخت‌تر می‌شود. منتقدان می گویند که دسترسی به سلاح در مواقع مورد نیاز، مانند مقابله با تهاجم به خانه، دشوارتر می شود. به همین ترتیب، AB 2621 و AB 2917 به دستورات بازدارنده خشونت با اسلحه می پردازند.

استفاده از مواد

افزایش مصرف بیش از حد دارو واکنش‌های متعددی را برانگیخته است: AB 3073 از اداره بهداشت عمومی ایالت می‌خواهد با آژانس‌های بهداشت عمومی محلی، تأسیسات تصفیه فاضلاب و سایرین برای آزمایش آزمایشی فاضلاب برای یافتن آثار داروهای خطرناک در تلاش برای شناسایی نقاط داغ دارو شریک شود. و داروهای جدید را شناسایی کنید. AB 1976 به کیت های کمک های اولیه در محل کار نیاز دارد که شامل اسپری بینی نالوکسان باشد، که می تواند مصرف بیش از حد مواد افیونی را معکوس کند. و سناتورها حداقل 9 لایحه را با هدف مهار مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد، به ویژه از فنتانیل مواد مخدر مصنوعی، پیشنهاد کرده اند.

رفاه جوانان

بر اساس AB 2229، با حمایت یک کمپین “دوره خود را بشناسید”، برنامه درسی آموزش جنسی مناطق مدرسه باید شامل سلامت قاعدگی باشد. هیچ مخالفت ثبت شده ای وجود نداشت.

به گفته نویسنده، سناتور دموکرات، کارولین منجیوار، مدارس دولتی باید برای همه دانش‌آموزان کلاس‌های نهم تا دوازدهم تحت SB 954 کاندوم رایگان در دسترس قرار دهند، که به جلوگیری از بارداری ناخواسته و عفونت‌های مقاربتی کمک می‌کند. فرماندار دموکرات گاوین نیوسام سال گذشته لایحه مشابهی را وتو کرد.

پاریس هیلتون، ستاره نمایش های واقعیت، از یک لایحه دو حزبی حمایت می کند تا گزارش های بیشتری در مورد درمان جوانان در برنامه های درمانی کوتاه مدت مسکونی با مجوز دولتی ارائه شود. SB 1043 از وزارت خدمات اجتماعی ایالتی می خواهد که اطلاعات مربوط به استفاده از محدودیت ها و اتاق های خلوت را در داشبورد عمومی ارسال کند.

کالیفرنیا مقررات خود را در مورد محصولات کنف گسترش خواهد داد، محصولاتی که به طور فزاینده ای در بین جوانان به عنوان راهی برای دور زدن محدودیت های ایالتی برای بزرگسالان در مورد حشیش قانونی محبوب شده اند. AB 2223 بر اساس قانونی در سال 2021 است که سیسیلیا آگیار-کوری، عضو مجمع، در گذشته گفت که به اندازه کافی پیش نمی رود.

طبق AB 2316، مدارس دولتی معمولاً از ارائه مواد غذایی حاوی رنگ قرمز 40، دی اکسید تیتانیوم و سایر مواد بالقوه مضر که در حال حاضر در محصولاتی از جمله Froot Loops و Flamin’ Hot Cheetos استفاده می شوند، منع می شوند. جسی گابریل، عضو مجلس دموکرات، سال گذشته قانون خود را دنبال کرد که سعی در ممنوعیت یک ماده شیمیایی مورد استفاده در Skittles داشت.

تندرستی بانوان

AB 2515 فروش محصولات قاعدگی با PFAS اضافه شده عمدی را ممنوع می کند که به عنوان “مواد شیمیایی برای همیشه” نیز شناخته می شود. PFAS، مخفف مواد perfluoroalkyl و polyfluoroalkyl، با مشکلات جدی سلامتی مرتبط است. نیوسام تلاش قبلی را وتو کرد.

طبق AB 2901، مدارس کلاس دولتی و کالج‌های محلی باید 14 هفته مرخصی با حقوق برای بارداری، سقط جنین، زایمان، ختم بارداری یا بهبودی ارائه کنند. نیوسام لایحه مشابهی را در سال 2019 وتو کرد.

AB 2319 اجرای قانون سال 2019 را با هدف کاهش نرخ نامتناسب مرگ و میر مادران در میان زنان سیاه پوست و سایر زنان باردار رنگین پوست بهبود می بخشد.

رسانه های اجتماعی

شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی در صورتی که به اندازه کافی برای محافظت از کودکان انجام ندهند، تحت AB 3172، ممکن است با جریمه‌های قابل توجهی روبرو شوند. این اقدام به هر کودک زیر 18 سال که در دادگاه ثابت می‌کند تا سه برابر آسیب مالی دیده است، تا 1 میلیون دلار خسارت مالی می‌دهد. میزان خسارت واقعی کودک صنعت با این لایحه مخالف است و آن را سانسور مضر می نامد.

زورگویان سایبری ممکن است با تعهدات مدنی تا 75000 دلار تحت SB 1504 مواجه شوند و هر کسی می تواند این خسارت را بخواهد. طبق قانون فعلی، خسارت 7500 دلار محدود شده است و فقط توسط دادستان کل ایالت قابل پیگیری است.

سلامتی

رئیسان ممکن است به دلیل تماس مکرر با کارمندان پس از ساعات کاری تحت AB 2751 جریمه شوند، لایحه «حق قطع ارتباط» که بر اساس محدودیت های مشابه در 13 کشور الگوبرداری شده است. نویسنده این لایحه، عضو مجلس دموکرات، مت هانی، گفت با وجود ظهور تلفن های هوشمند که “مرزهای بین کار و زندگی خانگی را محو کرده اند”، نباید از کارمندان انتظار داشت که شبانه روز کار کنند. این اقدام با مخالفت اتاق بازرگانی کالیفرنیا مواجه شده است.

در نهایت، آنتونی رندون، دموکرات، رئیس مجلس ایالتی با سابقه طولانی مدت، آخرین سال خود را در این مجلس سپری می‌کند و رهبری اولین کمیته منتخب کشور در زمینه شادی و نتایج سیاست عمومی را بر عهده دارد. این کمیته هیچ قانونی را برنامه‌ریزی نمی‌کند اما قصد دارد گزارشی را پس از تعویق قانون‌گذاران در ماه اوت منتشر کند.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان