اکثر ایالت ها بستن زن باردار را در بازداشت ممنوع می کنند، با این حال بسیاری از آنها گزارش می دهند که محدود هستند


اشلی دنی در سال 2022 حدود هفت ماهه باردار بود که پلیس در حین دستگیری در شهرستان کارول جورجیا به او دستبند زد. با وجود اینکه ایالت استفاده از محدودیت ها را برای زنان باردار در بازداشت از شروع سه ماهه دوم بارداری ممنوع کرده است، افسران او را به بند انداختند.

او گفت که در اوایل ژوئیه دوباره این اتفاق افتاد.

از افسر پرسیدم، لطفاً جلوتر بروید. قرار نیست به من دستبند بزنند. دنی گفت: من حامله هستم. در آن زمان، او نزدیک به پایان سه ماهه اول خود بود، اگرچه او معتقد بود بارداری او پیشرفته تر است. یکی از مقامات دپارتمان پلیس کارولتون که فیلم‌های ویدئویی مربوط به دستگیری را بررسی کرد، گفت که افسران دستگیر کننده از بارداری او اطلاعی نداشتند.

گروه‌های پزشکی، مانند کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان، به طور گسترده بستن زن و شوهر باردار را محکوم می‌کنند که به عقیده آنها غیراخلاقی و ناامن است زیرا خطر سقوط را افزایش می‌دهد، مراقبت‌های پزشکی را مختل می‌کند و جنین را به خطر می‌اندازد.

به گفته یک گروه تحقیقاتی دانشگاه جان هاپکینز، حدود 40 ایالت، از جمله جورجیا، قوانینی را تصویب کرده‌اند که استفاده از محدودیت‌هایی مانند دستبند، پابند، و زنجیر شکم را برای افراد باردار در بازداشتگاه‌های اجرای قانون محدود می‌کند. قوانینی که به دنبال بهبود رفتار با زنان باردار در زندان‌ها و زندان‌ها هستند، از حمایت دو حزبی برخوردار شده‌اند، از جمله قانون قدم اول، که در سال 2018 تصویب شد و استفاده از محدودیت‌ها را برای افراد باردار در بازداشت فدرال محدود می‌کند. با این حال، مدافعان می‌گویند که همچنان گزارش‌های آژانس‌های مجری قانون و کارکنان بیمارستان را ثبت می‌کنند که این ممنوعیت‌ها را نادیده می‌گیرند و به افراد باردار اجازه می‌دهند که به زنجیر، دستبند و یا به گونه‌ای دیگر محدود شوند.

سردرگمی در قوانین، فقدان تحریم برای تخلفات، و خلأهای گسترده به ادامه غل و زنجیر زنان باردار در بازداشت کمک می کند. اما به دلیل جمع آوری داده های محدود و نظارت مستقل اندک، تقریباً غیرممکن است که بتوان تصویر دقیقی از شیوع آن بدست آورد.

“مردم قوانینی از این دست را می بینند و می گویند “بررسی”. اشلی لاول، یکی از مدیران پروژه تولد زندان آلاباما، گروهی که با زندانیان باردار کار می کند، گفت: آنها نمی دانند چگونه اجرا می شوند و آیا نتایج مورد نظر را ایجاد می کنند. او گفت که بدون نظارت، این قوانین “کلماتی روی کاغذ هستند”. “آنها هیچ معنایی ندارند.”

طبق تخمین‌هایی که بر اساس داده‌های سال 2017 توسط کارولین سافرین، دانشیار زنان و زایمان در دانشگاه جانز هاپکینز که در مورد مراقبت از بارداری در زندان‌ها و زندان‌ها تحقیق می‌کند، زندان‌های ایالات متحده سالانه 55000 باردار را پذیرش می‌کنند. او گفت: «این واقعیت که ما نمی‌دانیم چه اتفاقی دارد می‌افتد، بخشی از خود داستان است.

با این حال، گزارش‌های مربوط به غل و زنجیر کردن همچنان ظاهر می‌شود و اغلب به تیتر اخبار محلی تبدیل می‌شود.

به گفته پاملا وین، بنیانگذار RestoreHER US.America، گروهی که با افراد درگیر در سیستم قضایی جنایی کار می کند، در ژانویه، یک زن جورجیا، در هفته 32 بارداری، در حالی که منتظر یک قرار پزشکی و در حین حمل و نقل بود، ساعت ها در غل و غل بود. این زن نخواست هویتش فاش شود زیرا در بازداشت دولتی به سر می برد و از انتقام می ترسد. او گفت که دستبندهای او تنها پس از درخواست کادر پزشکی برداشته شد.

تجربه او توسط زنان در سراسر کشور در بازداشتگاه اجرای قانون تکرار شد.

مینه سوتا در سال 2014 یک لایحه ضد غل و زنجیر را تصویب کرد، اما شش سال بعد یک زن حومه شهر مینیاپولیس پس از دستگیری نادرست از شهرستان هنپین شکایت کرد که طی آن او در حین زایمان فعال به غل و زنجیر کشیده شد – رویدادی که اولین بار توسط رسانه های محلی گزارش شد.

و علی‌رغم ممنوعیت غل و زنجیر تگزاس، در آگوست 2022، یک افسر در شهرستان هریس، که شامل هیوستون می‌شود، مچ پای امی گروکاک را برای ساعت‌ها به یک نیمکت در محوطه دادگاه زنجیر کرد.

گروکاک که هشت ماهه باردار بود و نگران قطع شدن گردش خون در پای متورمش بود، گفت: «بسیار دردناک بود.

ممنوعیت های غل و زنجیر به واقعیت های شبکه پیچیده موسسات کیفری کشور وارد شده است. میلیون‌ها نفر در سیستمی نگهداری می‌شوند که شامل هزاران زندان شهرستانی، زندان‌های ایالتی و فدرال، و امکانات خصوصی با سیاست‌های متفاوت است. کورن کندریک، معاون مدیر پروژه ملی زندان ACLU، گفت: تأسیسات اغلب با نظارت اندک یا بدون نظارت مستقل عمل می کنند.

برخی از بخش‌های ACLU شکایاتی را در مورد نقض ممنوعیت‌های دولتی در قید و بند زنان باردار در زندان‌ها و زندان‌ها ثبت کرده‌اند. کندریک گفت که از شکایات و گزارش های نظارتی به نظر می رسد که مقامات معمولاً باید قانون را تفسیر کنند و رفتار خود را کنترل کنند.

قانون جورجیا محدود کردن زنان باردار در سه ماهه دوم و سوم بارداری را ممنوع می کند و در شرایط خاص بلافاصله پس از زایمان محدودیت ایجاد می کند. وزارت اصلاحات ایالتی یک سیاست ضد غل و زنجیر را برای افراد باردار در بازداشتگاه ایالتی حفظ می کند و باید موارد تخلف گزارش شود. اما مقامات آژانس، در پاسخ به درخواست‌های سوابق KFF Health News، گفتند که هیچ گزارش حادثه‌ای در رابطه با غل و زنجیر در سال 2022 و تا اواخر اکتبر وجود ندارد.

انجمن کلانترهای جورجیا از زندان‌های شهرستان می‌خواهد که داوطلبانه داده‌های مربوط به غل و زنجیر را ارسال کنند، اما تنها 74 زندان از 142 زندان در سال 2022 گزارش ارسال کردند. این زندان‌ها گزارش دادند که 1016 زن باردار را در خود جای داده بودند اما تنها دو زندانی که در دوره بلافاصله پس از زایمان بازداشت شدند.

مقامات انجمن معتقدند که غل و زنجیر کردن نادر است. بیل هالسورث، مدیر زندان و خدمات دادگاه انجمن گفت: «مردم زندان ما عقل سلیم و شفقت زیادی دارند و کاری نمی‌کنند که عمداً به کسی صدمه بزنند». او افزود که بسیاری از زندان های روستایی کارکنان پزشکی برای تأیید فوری بارداری ندارند.

به گفته افسر اطلاعات عمومی گروهبان، اداره پلیس کارولتون، که افسرانش به دنی دستبند زدند، معتقدند که قانون در طول دستگیری او، قبل از رزرو او در یک مرکز، اعمال نمی شد. مردیث هویل براونینگ.

شارون کوپر، نماینده ایالت جورجیا، یک جمهوری خواه که لایحه ایالتی را تهیه کرده است، گفت: «به نظر من به نظر می رسد که تفسیر گسترده ای از این لایحه توسط افرادی که از آنها می خواهیم اجرا شود، وجود داشته است. کوپر گفت که هیچ حادثه ای به او اطلاع داده نشده است، اما افزود که اگر زنان باردار زندانی همچنان در غل و زنجیر هستند، ممکن است قانونگذاران نیاز به تجدید نظر در قانون داشته باشند.

علاوه بر این، برخی از حوادثی که در آن زندانبانان افراد باردار را به غل و زنجیر می بندند، دچار خلأهای قانونی می شوند. در تگزاس، مانند بسیاری از ایالت های دیگر، افسران می توانند در صورت احساس خطر یا درک خطر پرواز، استثنا قائل شوند. بر اساس گزارش کمیسیون استانداردهای زندان تگزاس در ماه آوریل، سال گذشته 111 زن باردار گزارش دادند که در زندان بازداشت شده اند. در بیش از نیمی از موارد، زنان در حین حمل و نقل غل و زنجیر شده بودند، حتی اگر در آن زمان احتمال افتادن آنها بیشتر بود.

کمیسیون تگزاس یادداشت هایی را به زندان هایی ارسال کرده است که سیاست غل و زنجیر را نقض می کنند، اما اسناد بررسی شده توسط KFF Health News نشان می دهد که آژانس از صدور تحریم ها کوتاهی کرده است.

اکثر ایالت ها بودجه ای را برای آموزش افسران اصلاح و تربیت و کارکنان بیمارستان در مورد قوانین اختصاص نمی دهند. بیش از 80 درصد از پرستاران پری ناتال گزارش کردند که زندانیان حامله ای که از آنها مراقبت می کنند گاهی یا همیشه در غل و زنجیر بودند و اکثریت قریب به اتفاق از قوانین مربوط به استفاده از محدودیت ها و همچنین از موضع انجمن پرستاران علیه استفاده از آنها بی اطلاع بودند. مطالعه 2019.

حتی زمانی که متخصصان پزشکی به محدودیت‌ها اعتراض می‌کنند، معمولاً به مقامات مجری قانون مراجعه می‌کنند.

کیمبرلی گلدن بنر، مدیر توسعه تجاری، بازاریابی و ارتباطات بیمارستان، گفت که مرکز پزشکی منطقه ای جنوبی، درست در جنوب آتلانتا، بیماران باردار زندانی را از بخش اصلاحات جورجیا، زندان شهرستان کلایتون، و سایر امکانات رسیدگی می کند. او گفت که پزشکان از افسران درخواست می کنند که وقتی بیماران باردار زندانی برای زایمان و زایمان به مرکز می رسند، محدودیت ها را حذف کنند. او گفت، اما هنوز در اختیار افسران است.

کلانتر شهرستان کلایتون درخواستی برای اظهار نظر نداد. جوآن هیث، مدیر روابط عمومی، گفت: وزارت امور اصلاحات ایالتی سیاست محدود کردن استفاده از محدودیت ها برای افراد باردار زندانی را تنها به موارد شدید، مانند زمانی که خطر فرار قریب الوقوع وجود دارد، حفظ می کند. او گفت که همه کارکنان در تسهیلات برای زنان ملزم به گذراندن دوره آموزشی سالانه هستند که خط مشی را مشخص می کند.

تقویت قوانین برای اجرا مستلزم تأمین مالی است، مانند ایجاد سیاست های مدل برای بیمارستان ها و کارکنان مجری قانون. آموزش مداوم؛ الزامات گزارش دهی سخت تر؛ مدافعان می گویند و تحریم برای تخلفات.

سوفرین، استاد جانز هاپکینز، گفت: «قوانین گامی ضروری هستند و توجه را به این موضوع جلب می‌کنند. آنها “به هیچ وجه برای اطمینان از عدم انجام این عمل کافی نیستند.”

وین از ایالت‌ها می‌خواهد که به زنان باردار اجازه دهند فوراً از زندان خارج شوند و مجازات را تا پس از زایمان موکول کنند. در کلرادو قانونی در ماه اوت اجرایی شد که دادگاه ها را تشویق می کند تا مجازات های جایگزین را برای متهمان باردار در نظر بگیرند. قانونگذاران فلوریدا در نظر گرفتند اما امسال اقدام مشابهی را تصویب نکردند.

استفاده از محدودیت ها پنجره ای به سوی بدرفتاری است که زنان باردار در زندان ها و زندان ها با آن مواجه می شوند.

دنی گفت که در ماه اوت به اشتباه به جای تهوع به او داروی افسردگی و اضطراب داده اند. تهوع صبحگاهی او بدتر شد و یک وعده غذایی را از دست داد.

برد رابینسون، معاون رئیس کلانتری شهرستان کارول، گفت که کادر پزشکی سابقه ای مبنی بر تجویز داروهای اشتباه به دنی ندارند.

دنی در مورد مراقبت های بارداری که در دوران حبس دریافت کرده است، گفت: «آنها تو را جدی نمی گیرند. “آنها حداقل باید مطمئن شوند که حال نوزادان خوب است.”

گروکاک گفت که غل و زنجیر اولیه او در هیوستون اولین نشانه این بود که افسران برای رسیدگی به افراد باردار مجهز نیستند. او در یک سلول زندان به دنیا آمد و کمتر از دو هفته پس از دستگیری پسرش را تقریبا از دست داد. کمیسیون استانداردهای زندان تگزاس اذعان کرد که گروکاک که از مچ پای او در حالت مهار عکس گرفته بود، به غل و زنجیر کشیده شده بود. اما بر اساس یادداشتی که کمیسیون به زندان شهرستان هریس فرستاد، ناظر زندان هیچ تخلف دیگری را در مورد او اعتراف نکرد.

او گفت: «احساس می‌کردم اگر از قبل به درستی درمان نمی‌شدم، پس کل تجربه بد خواهد بود. “و این بود.”

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان