در اورگان، Medicaid در حال خرید تهویه مطبوع برای مردم است


اورگان شروع به تهیه دستگاه های تهویه مطبوع، تصفیه کننده هوا و پاور بانک ها کرده است تا به برخی از دریافت کنندگان Medicaid کمک کند تا با گرمای شدید، آسمان دودآلود و سایر خطرات تغییرات آب و هوایی مقابله کنند.

این یک اولین آزمایش در کشور که استراتژی دولت بایدن را گسترش می دهد تا Medicaid را فراتر از مراقبت های پزشکی سنتی و به حوزه خدمات اجتماعی ببرد.

وزیر بهداشت و خدمات انسانی “تغییر آب و هوا یک مسئله مراقبت بهداشتی است.” خاویر بسرا به من گفت و افزود که ایالت ها باید تشویق شوند تا راه هایی را برای بهبود سلامت مردم آزمایش کنند.

اما گسترش Medicaid به خدمات اجتماعی می تواند منجر به سوء استفاده شود، به ویژه زمانی که دولت برای تجهیزات یا خدماتی که همه می خواهند پرداخت می کند. شری گلید، رئیس دانشگاه دانشگاه نیویورکمدرسه فارغ التحصیل خدمات عمومی.

گلید گفت: “چالش در اینجا این است که تهویه مطبوع چیزی است که هم افراد سالم و هم افرادی که شرایط واقعاً جدی شما را دارند از آن سود می برند.” “بیشتر مردم به دلایلی که ربطی به سلامتی آنها ندارد، کولر گازی دارند.”

بسیاری از ایالت ها در حال حاضر هزینه می کنند میلیاردها دلار مدیکید در مورد خدماتی مانند کمک به افراد بی خانمان برای دریافت مسکن و تهیه غذاهای سالم برای افراد مبتلا به دیابت. اما اورگان اولین کشوری است که پول Medicaid را به صراحت برای تجهیزات مرتبط با آب و هوا برای کمک به آسیب پذیرترین ساکنان خود خرج می کند – تخمین زده می شود 200000 ثبت نام کنندگان

دریافت‌کنندگان باید دستورالعمل‌های فدرال را رعایت کنند که آنها را به عنوان «روبه‌رو شدن با تغییر زندگی خاص» طبقه‌بندی می‌کند. مجموعه ای از الزامات که اکثر ثبت نام کنندگان را رد صلاحیت می کند. برای مثال، فردی با یک بیماری زمینه‌ای که می‌تواند در طول موج گرما بدتر شود، و همچنین در معرض خطر بی خانمانی قرار دارد یا در سال گذشته از زندان آزاد شده است، می‌تواند یک دستگاه تهویه مطبوع دریافت کند. اما کسی که مسکن ثابت دارد ممکن است واجد شرایط نباشد.

گفت: «به هر فرد به عنوان چیزی که برای شرایط خاص خود نیاز دارد نگاه می شود دیو بادن، معاون برنامه ها و سیاست گذاری در اداره بهداشت اورگان، که برنامه Medicaid ایالتی را مدیریت می کند، با حدود 1.4 میلیون کل ثبت نام کنندگان. این برنامه، بخشی از یک برنامه پنج ساله است 1.1 میلیارد دلار تلاش‌هایی که شامل خدمات مسکن و تغذیه می‌شود، همچنین برای یخچال‌های کوچک برای سرد نگه‌داشتن داروها، منابع تغذیه قابل حمل برای راه‌اندازی ونتیلاتورها و سایر دستگاه‌های پزشکی در زمان خاموشی، گرم‌کن‌های فضا برای زمستان و فیلترهای هوا برای بهبود کیفیت هوا در فصل آتش‌سوزی پرداخت می‌شود.

دانشمندان و مقامات بهداشت عمومی می گویند تغییرات آب و هوا خطر فزاینده ای برای سلامتی ایجاد می کند. مال دولت فدرال آخرین ارزیابی آب و هوا پروژه هایی که سیل های مکرر و شدید، خشکسالی، آتش سوزی های جنگلی، دمای شدید و طوفان باعث مرگ و میر بیشتر، بیماری های قلبی عروقی ناشی از کیفیت پایین هوا و سایر مشکلات می شود.

اثرات رو به افزایش سلامتی به طور نامتناسبی به آمریکایی های کم درآمد و رنگین پوستان که اغلب تحت پوشش Medicaid، برنامه بیمه سلامت فدرال ایالتی برای افراد کم درآمد هستند، ضربه می زند.

بیشتر 102 اورگانیایی‌هایی که در جریان گرمای مرگباری که در سال 2021 بر فراز شمال غربی اقیانوس آرام مستقر شدند جان باختند، «سالخورده، منزوی و با درآمد کم زندگی می‌کردند». گزارش سازمان بهداشت اورگان یافت.


این مقاله به دلیل محدودیت های بازنشر برای انتشار در دسترس نیست. اگر در مورد در دسترس بودن این یا محتوای دیگر برای انتشار مجدد سؤالی دارید، لطفاً با NewsWeb@kff.org تماس بگیرید.


مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان