بیمارستان‌های کالیفرنیا، حامیان به دنبال بودجه پایدار برای حفظ ناوبری سلامت رفتاری هستند


ارائه دهندگان بهداشت و متخصصان اعتیاد هشدار می دهند که ابتکاری در کالیفرنیا که به بیماران مبتلا به اختلال مصرف مواد کمک می کند پس از ترخیص از اورژانس وارد درمان طولانی مدت شوند، ساختار بودجه ناپایداری دارد و آن را ناپایدار می کند. برخی از کارکنان بحرانی قبلاً استعفا داده اند.

حامیان برنامه ناوبری سلامت رفتاری CA Bridge، که در سال 2022 راه اندازی شد، می گویند تکیه بر یک دور بودجه، نگهداری ناوبرها را برای بیمارستان ها در بحبوحه بحران رو به رشد دارویی دشوار می کند.

در سال 2022، آخرین سالی که داده‌های مربوط به آن در دسترس است، 7385 کالیفرنیایی به دلیل مصرف بیش از حد مواد افیونی جان خود را از دست دادند که 88 درصد از آنها مربوط به فنتانیل بود، یک ماده مخدر مصنوعی که می‌تواند 50 برابر قوی‌تر از هروئین باشد.

اندرو هرینگ، پزشک اورژانس در بیمارستان هایلند سیستم سلامت آلامدا در اوکلند، کالیفرنیا و یکی از بنیانگذاران، گفت: “این باید بسیار ابتدایی باشد، کمک های اولیه 101 برای اختلال مصرف مواد افیونی، و ما واقعا در تلاش برای حفظ آن هستیم.” پل CA

“همه به دنبال این هستند که دیگران هزینه این کار را بپردازند. پزشکان، پرستاران، مددکاران اجتماعی و مدیران مراقبتی آماده انجام کارهای ذاتاً قانع‌کننده و شگفت‌انگیز هستند، اما به سادگی برای انجام آن پولی دریافت نمی‌کنند.»

برنامه ناوبر یکی از اجزای متعدد CA Bridge است، ابتکاری با هدف گسترش استفاده از داروهای اختلال مصرف مواد در اتاق‌های اورژانس.

CA Bridge به آموزش پزشکان و پرستاران برای افزایش مصرف داروهای تجویزی کمک مالی می کند و برنامه ناوبری آن تا سقف 120000 دلار به بیمارستان ها برای استخدام کارکنان بهداشت رفتاری پرداخت می کند.

در حال حاضر 284 ناوبر برای قرار دادن بیماران در درمان طولانی مدت پس از ترخیص از اورژانس تعیین شده اند. پس از گذشت یک سال، بیمارستان ها این گزینه را دارند که ناوبری را به عنوان کارمند دائمی استخدام کنند یا اجازه دهند این قراردادها منقضی شود. مقامات پل CA تایید کردند که بیش از 100 ناوبر موقعیت خود را ترک کرده اند.

در پاسخ، مقامات ایالتی می گویند که در تلاشند تا استفاده از Medi-Cal، برنامه Medicaid ایالتی را که افراد کم درآمد را تحت پوشش قرار می دهد، گسترش دهند تا با اجرای برنامه های مراقبت مدیریت شده برای پوشش خدمات ناوبری، به پرداخت هزینه ناوبری کمک کنند.

مقامات گفتند که ایالت همچنین در تلاش است تا کمک های مالی اضافی فدرال را تا مارس 2025 دریافت کند. با این حال، فرماندار دموکرات، گاوین نیوسام، بودجه جدید ایالتی را در آخرین بودجه خود که با کسری 38 میلیارد دلاری مواجه است، لحاظ نکرده است.

پل CA در سال 2018 شروع به کار کرد و از آن زمان تاکنون نزدیک به 100 میلیون دلار بودجه فدرال و ایالتی دریافت کرده است زیرا در سراسر کالیفرنیا گسترش یافته است. از ژانویه 2024، 265 بیمارستان با بخش های اورژانس، یا 83 درصد از بیمارستان های ایالتی، در این برنامه شرکت می کنند و حدود 100 بیمارستان ناوبری را به عنوان کارمند دائمی استخدام کرده اند.

طبق گزارش CA Bridge از ژانویه 2023، 76801 بیمار برای بوپرنورفین نسخه دریافت کرده اند و تخمین زده می شود که 34560 بیمار با مراقبت های بعدی مرتبط بوده اند.

نمایندگان صنعت بیمارستان می گویند اگر بدانند که این برنامه دارای بودجه طولانی مدت و پایدار است، اعضای بیشتری به این برنامه خواهند پیوست.

این برنامه آگاهی پزشکان را در مورد فواید تجویز داروهایی مانند بوپرنورفین افزایش می‌دهد که با اتصال به گیرنده‌های مغزی مشابه مواد افیونی خطرناک‌تر عمل می‌کند و علائم ترک را کاهش می‌دهد.

بوپرنورفین، نالترکسون و متادون تنها داروهای تایید شده در کشور برای درمان اختلال مصرف مواد افیونی هستند. بر اساس تجزیه و تحلیل سال 2022 توسط بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا، تنها 10 درصد از کالیفرنیایی های مبتلا به اختلال مصرف مواد در سال گذشته درمان مناسب را دریافت کردند.

در همین حال، ناوبری CA Bridge، که در زمینه کاهش آسیب، سلامت رفتاری و اطلاع رسانی جامعه آموزش دیده اند، به بیماران کمک می کنند تا درمان طولانی مدت را پس از ترخیص شروع کنند، مرحله ای که می تواند حیاتی باشد و سیستم مراقبت بهداشتی.

یک مطالعه در انگلستان نشان داد که احتمال مرگ بیماران در اثر مصرف بیش از حد مواد افیونی ظرف 48 ساعت پس از مراجعه به اورژانس، چهار برابر بیشتر از سایر مواقع بود.

بر اساس مطالعه سپتامبر 2021، بیمارانی که از یک ناوبر کمک دریافت کردند، بیش از 3 برابر بیشتر از بیمارانی که در 30 روز پس از مراجعه به اورژانس تحت درمان قرار گرفتند، از ژانویه 2022 در سه بیمارستان دولتی، از جمله هایلند.

اگرچه بیمارستان‌هایی که ناوبر استخدام می‌کنند می‌توانند برای پرداخت صورت‌حساب Medi-Cal برای خدمات مراقبت‌های بهداشتی جامعه بازپرداخت دریافت کنند، تعداد کمی از آنها با طرح‌های بهداشتی Medi-Cal در مورد سود آن مذاکره کرده‌اند. دیوید سیمون، سخنگوی انجمن بیمارستان کالیفرنیا، گفت که این سرویس جدید است و ایالت هنوز راهنمایی در مورد نحوه صدور صورتحساب برنامه های بهداشتی ارائه نکرده است.

در گذشته، حامیان برنامه ناوبر پیشنهاد کاهش موانع برای صدور صورت‌حساب Medi-Cal و استفاده از بودجه‌های مختلف دولتی را داده‌اند.

سال گذشته ائتلافی متشکل از ده‌ها ارائه‌دهنده و حامی سلامت نوشت: «مکانیسم تأمین مالی دولتی برای حفظ خدمات ناوبری به‌طور مداوم هنوز مستحکم نشده است».

ایمی مولین، محقق اصلی و یکی از بنیانگذاران CA Bridge، گفت که این برنامه برای مهار شیوع مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد نیاز به شتاب دارد.

او افزود که در حالی که این برنامه به گسترش استفاده از داروهای اعتیاد به مواد افیونی کمک کرده است، اما هنوز کارهایی وجود دارد که باید مراقبت های اعتیاد را در بیمارستان های بیشتری گنجانده و آنها را متقاعد کرد که آن را ادغام کنند.

مولین گفت: «برای اختلالات مصرف مواد افیونی، ما داروهای بسیار مؤثری داریم. اینطور نیست که ما نمی دانیم چه چیزی کار می کند. این فقط یک موضوع است که آنها را در دسترس قرار دهیم.”

این داستان توسط اخبار سلامت KFF، که منتشر می کند خط سلامت کالیفرنیا، یک سرویس مستقل از سرمقاله بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان