بیمارستان‌های کالیفرنیا، حامیان به دنبال بودجه پایدار برای حفظ ناوبری سلامت رفتاری هستند


ارائه دهندگان بهداشت و کارشناسان اعتیاد هشدار می دهند که ساختار بودجه برای یک ابتکار کالیفرنیا که بیماران مبتلا به اختلال مصرف مواد را پس از ترخیص از اورژانس به سمت درمان طولانی مدت هدایت می کند، ناپایدار است، که قبلاً باعث شده است برخی از کارکنان بحرانی شغل خود را ترک کنند.

حامیان برنامه ناوبری سلامت رفتاری CA Bridge که در سال 2022 راه اندازی شد، می گویند اتکای آن به بودجه یک بار مصرف باعث می شود که بیمارستان ها در بحبوحه بحران رو به رشد دارو، ناوبری را حفظ کنند. در سال 2022، آخرین سالی که داده‌های مربوط به آن در دسترس است، 7385 کالیفرنیایی به دلیل مصرف بیش از حد مواد افیونی جان خود را از دست دادند، که 88 درصد از آنها مربوط به فنتانیل بود، یک ماده مخدر مصنوعی که می‌تواند 50 برابر هروئین قوی‌تر باشد.

اندرو هرینگ، پزشک اورژانس در بیمارستان هایلند سیستم سلامت آلامدا در اوکلند، کالیفرنیا و یکی از بنیانگذاران این بیماری، گفت: “این باید بسیار اساسی باشد، 101 کمک اولیه برای اختلال مصرف مواد افیونی، و ما واقعا در تلاش برای حفظ آن هستیم.” پل CA “همه به دیگران نگاه می کنند تا برای این هزینه بپردازند. پزشکان، پرستاران، مددکاران اجتماعی و مدیران مراقبت‌ها آماده انجام کاری هستند که ذاتاً قانع‌کننده و شگفت‌انگیز است، اما به سادگی برای انجام آن پولی دریافت نمی‌کنند.»

برنامه Navigator تنها یکی از اجزای CA Bridge است، یک برنامه چند لایه با هدف گسترش استفاده از داروها برای اختلالات مصرف مواد در اورژانس. CA Bridge به آموزش پزشکان و پرستاران برای افزایش استفاده از داروهای تجویزی کمک مالی می کند و برنامه ناوبری آن تا سقف 120000 دلار به بیمارستان ها می پردازد تا با کارکنان بهداشت رفتاری قرارداد ببندند.

در حال حاضر، 284 ناوبر گماشته شده اند تا بیماران را پس از ترخیص از اورژانس تحت درمان طولانی مدت قرار دهند. یک بار در سال، بیمارستان ها این گزینه را دارند که ناوبران را به کارمندان خود بیاورند یا اجازه دهند این قراردادها منقضی شود. مقامات پل CA تایید کردند که بیش از صد ناوگر موقعیت خود را ترک کرده اند.

در پاسخ، مقامات ایالتی می گویند که در تلاشند تا استفاده از Medi-Cal، برنامه Medicaid ایالتی را که افراد کم درآمد را تحت پوشش قرار می دهد، گسترش دهند تا با اجرای برنامه های مراقبت مدیریت شده برای پوشش چنین خدماتی، به پرداخت هزینه ناوبرها کمک کنند. مقامات گفتند که ایالت همچنین در تلاش است تا کمک های مالی اضافی فدرال را تا مارس 2025 دریافت کند. با این حال، فرماندار دموکرات، گاوین نیوسام، بودجه جدید ایالتی را به دلیل کسری 38 میلیارد دلاری در آخرین بودجه خود لحاظ نکرد.

CA Bridge در سال 2018 شروع به کار کرد و از آن زمان تاکنون تقریباً 100 میلیون دلار بودجه فدرال و ایالتی دریافت کرده است زیرا در سراسر کالیفرنیا گسترش یافته است. از ژانویه 2024، 265 بیمارستان با بخش های اورژانس، یا 83 درصد از بیمارستان های ایالتی، در این برنامه شرکت می کنند و حدود 100 بیمارستان ناوبر را به عنوان کارمند دائمی استخدام کرده اند. بر اساس گزارش ژانویه 2023 CA Bridge، 76801 بیمار بوپرنورفین تجویز شده اند و تخمین زده می شود که 34560 بیمار به مراقبت های بعدی متصل شده اند.

نمایندگان صنعت بیمارستان می گویند اگر بدانند که این برنامه دارای بودجه طولانی مدت پایدار خواهد بود، تعداد بیشتری از اعضای آنها به این برنامه خواهند پیوست.

این برنامه آگاهی پزشکان را از مزایای تجویز داروهایی مانند بوپرنورفین که با اتصال به گیرنده های مغزی مشابه مواد افیونی خطرناک تر عمل می کند و علائم ترک را کاهش می دهد، افزایش می دهد. بوپرنورفین، نالترکسون و متادون تنها داروهایی هستند که در ایالات متحده برای درمان اختلال مصرف مواد افیونی تایید شده اند. بر اساس تجزیه و تحلیل سال 2022 توسط بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا، تنها 10 درصد از کالیفرنیایی های مبتلا به اختلال مصرف مواد در سال گذشته درمان مناسب را دریافت کردند.

در همین حال، ناوبران CA Bridge که در زمینه کاهش آسیب، سلامت رفتاری، و اطلاع رسانی جامعه آموزش دیده اند، به بیماران کمک می کنند تا پس از ترخیص در درمان طولانی مدت قرار گیرند، مرحله ای که می تواند نجات دهنده باشد و سیستم بهداشت رفتاری اغلب برای تکمیل آن تلاش می کند. یک مطالعه روی بیماران در انگلستان نشان داد که احتمال مرگ آنها در اثر مصرف بیش از حد مواد افیونی در عرض 48 ساعت پس از مراجعه به اورژانس در مقایسه با سایر موارد، چهار برابر بیشتر است.

در یک مطالعه که از سپتامبر 2021 تا ژانویه 2022 در سه بیمارستان دولتی انجام شد، مشخص شد بیمارانی که از یک ناوبر کمک دریافت کرده‌اند، سه برابر بیشتر از بیمارانی که کمک دریافت نکرده‌اند، در طی 30 روز پس از مراجعه به اورژانس تحت درمان قرار می‌گیرند. از جمله هایلند.

حتی اگر بیمارستان‌هایی که ناوبر استخدام می‌کنند می‌توانند با پرداخت صورت‌حساب Medi-Cal برای خدمات مراقبت‌های بهداشتی جامعه بازپرداخت شوند، بیمارستان‌های معدودی با طرح‌های بهداشتی Medi-Cal منتفع شده‌اند. دیوید سایمون، سخنگوی انجمن بیمارستان کالیفرنیا، گفت که این سرویس جدید است و ایالت هنوز باید راهنمایی هایی در مورد نحوه صدور صورتحساب برنامه های بهداشتی ارائه کند.

در گذشته، حامیان برنامه ناوبر پیشنهاد کاهش موانع برای صدور صورت‌حساب Medi-Cal و بهره‌برداری از بودجه‌های مختلف دولتی را داده‌اند.

سال گذشته ائتلافی متشکل از ده‌ها ارائه‌دهنده سلامت و حامیان سلامت نوشت: «یک مکانیسم تأمین مالی در سراسر ایالت برای حفظ خدمات ناوبری به طور مداوم هنوز مستحکم نشده است».

ایمی مولین، محقق اصلی و یکی از بنیانگذاران CA Bridge، گفت که این برنامه برای جلوگیری از شیوع مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد نیاز به سرعت دارد. او گفت که در حالی که این برنامه به گسترش استفاده از داروها برای اعتیاد به مواد افیونی کمک کرده است، هنوز کار برای ایجاد بیمارستان های اضافی و متقاعد کردن آنها برای ترکیب مراقبت های اعتیاد وجود دارد.

مولین گفت: «برای اختلالات مصرف مواد افیونی، داروهای بسیار مؤثری داریم. اینطور نیست که ما نمی دانیم چه چیزی کار می کند. فقط مهم این است که آنها را بیرون بیاوریم.»

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که منتشر می کند خط سلامت کالیفرنیا، یک سرویس مستقل از سرمقاله بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا.

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – یک منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).