آیداهو هزاران نفر را از Medicaid در سال های اول همه گیری کنار گذاشت


در طول دو سال اول همه‌گیری کووید-19، در حالی که دولت فدرال تلاش می‌کرد تا از از دست دادن پوشش بهداشتی افراد تحت درمان Medicaid جلوگیری کند، آیداهو نزدیک به 10000 نفر را از برنامه شبکه ایمنی حذف کرد.

قانون فدرال عموماً ایالت ها را از بیرون انداختن افراد منع می کند و مقامات فدرال می گویند آیداهو نادرست عمل کرده است. مقامات آیداهو، با این حال، گفتند که آنها فکر نمی کنند کار اشتباهی انجام داده اند.

این قسمت که در اسنادی که KHN از طریق درخواست سوابق عمومی و در مصاحبه با مقامات ایالتی به دست آمده نشان داده شد، پیش نمایشی از آنچه به زودی در سراسر ایالات متحده برای میلیون ها نفر تحت پوشش Medicaid، برنامه بیمه درمانی ایالتی فدرال برای افراد مبتلا به این بیماری، ارائه می دهد. درآمدهای پایین

این نشان می‌دهد که بوروکراسی‌های دولتی چقدر به راحتی می‌توانند افرادی را که نباید حذف می‌کردند، حذف کنند و این افراد را در خطرات مالی و پزشکی قرار دهند. همچنین پتانسیل سردرگمی و اختلاف نظر را در مورد رویه‌هایی که ایالت‌ها باید قبل از قطع مزایای هر کسی دنبال کنند، نشان می‌دهد، به‌ویژه زمانی که نمی‌توان با ثبت‌نام‌کنندگان تماس گرفت.

یک قانون امداد کووید که کنگره در سال 2020 تصویب کرد، ایالت ها را از حذف افراد از Medicaid منع می کرد، مگر در چند مورد محدود، مانند اگر یک ثبت نام کننده فوت کند یا از ایالت خارج شود.

در اول آوریل سال جاری، پس از انقضای این ممنوعیت، ایالت ها حذف افرادی را که دیگر واجد شرایط نیستند یا اطلاعات مورد نیاز را ارائه نمی دهند، از سر می گیرند. این فرآیند به عنوان “باز شدن پیچ” شناخته شده است. برخی از ایالت ها پایان مأموریت را فرصتی برای به دست آوردن سریع فهرست های Medicaid می دانند که به سطوح بی سابقه ای رسیده اند.

براد لیتل، فرماندار آیداهو یکی از ۲۵ فرماندار جمهوری خواه بود که در نامه ای در ماه دسامبر به جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن گفت که با نگه داشتن افراد ناشایست در فهرست مدیکید، این حکم “بر ایالت ها تاثیر منفی می گذارد.”

برنامه Medicaid آیداهو تا فوریه نزدیک به 450000 ثبت نام کرده بود. ایالت گفت حدود 150000 نفر از آنها دیگر واجد شرایط نبودند یا در طول اورژانس بهداشت عمومی با این برنامه در تماس نبودند.

در سطح ملی، با افزایش بی‌ثباتی، بسیاری از مقامات پیش‌بینی می‌کنند که یک آشفتگی وجود داشته باشد. وزارت بهداشت و خدمات انسانی پیش‌بینی کرده است که نزدیک به 7 میلیون نفر که هنوز هم از مزایای Medicaid برخوردار هستند، پوشش خود را از دست خواهند داد، زیرا نتوانسته‌اند تمدید را کامل کنند یا دولت‌های ایالتی نمی‌توانند با آنها تماس بگیرند.

مردم ممکن است تا زمانی که به دنبال مراقبت نباشند متوجه نشوند که از کار افتاده اند.

تریشیا بروکس، استاد پژوهشی مرکز کودکان و خانواده‌های دانشگاه جورج تاون، گفت: «این آسیب وارد خواهد شد».

بر اساس ایمیل‌های بین وزارت بهداشت و رفاه آیداهو و مراکز ایالات متحده، آیداهو مزایای Medicaid را برای بیش از 9800 ذی‌نفع در طول همه‌گیری پس از اینکه نامه‌ای که ایالت برای آنها ارسال می‌کرد به‌عنوان غیرقابل تحویل بازگردانده شد و سایر تلاش‌ها برای تأیید اینکه آنها هنوز در آیداهو زندگی می‌کنند با شکست مواجه شد. برای خدمات مدیکر و مدیکید.

ایمیل‌هایی که بهار و تابستان گذشته ارسال شده‌اند، دلایل منطقی آیداهو برای فسخ، نگرانی‌های CMS و تلاش‌های ایالت برای بازگرداندن مزایا را شرح می‌دهند.

طبق این ایمیل‌ها، مقامات CMS اظهار داشتند که وقتی نامه‌های آیداهو بدون آدرس فوروارد یا آدرس فوروارد خارج از ایالت بازگردانده شد، ایالت به اندازه کافی برای برقراری تماس با ذینفعان و اطمینان از اینکه آنها دیگر در آیداهو زندگی نمی‌کنند انجام نداده است. و مقامات دولتی

سارا اوکانر، یکی از مقامات CMS، در 18 اوت سال گذشته نوشت: «CMS از تلاش‌های ایالت برای رعایت قوانین قدردانی می‌کند.

شین لیچ، مدیر بخش رفاه در وزارت بهداشت و رفاه آیداهو، در مکاتباتی با CMS گفت که در جلسات با CMS، به مقامات آیداهو گفته شد که اگر ایالت “تماس فیزیکی” برقرار نکند، نمی تواند مردم را اخراج کند.

لیچ به KHN گفت: «چیزی که آنها در اوایل گفته بودند این است که اساساً ما به اندازه کافی اطلاع رسانی نکردیم تا واقعاً ثابت کنیم که این شخص دیگر در آیداهو نیست و واجد شرایط Medicaid نیست.»

او افزود: «دیدگاه من این است که ما دقت لازم را انجام دادیم.

برای دو سال اول همه‌گیری، زمانی که آیداهو نامه‌های برگشتی را با یک آدرس فوروارد خارج از ایالت یا بدون آدرس فوروارد دریافت کرد – که احتمالاً نشان می‌دهد ثبت‌نام‌کننده دیگر در آیداهو زندگی نمی‌کند – لیچ گفت که مقامات ایالتی با آنها تماس خواهند گرفت.

او گفت که بسیاری از تماس ها بی پاسخ مانده است.

لیچ در مورد CMS گفت: “آنها واقعا نگران صحبت فیزیکی با فرد یا گفتن “بله، من در وضعیت دیگری هستم” هستند. “و بنابراین آنجا بود که آنها گفتند، “خوب، خوب، شما باید آن افراد را بازگردانید.”

جنیفر پالاگی، معاون بخش بهداشت آیداهو افزود: «احساس می‌کردیم که از راهنمایی‌ها پیروی می‌کنیم.

راهنمای CMS در آگوست 2021 بیان کرد که نامه‌های برگشتی به تنهایی دلیل کافی برای لغو ثبت نام ذینفعان Medicaid در طول اورژانس بهداشت عمومی نیست. اما اگر CMS نسخه ای مکتوب از استانداردی که آیداهو را در اختیار داشت – که در آن لغو ثبت نام تنها در صورتی توجیه می شود که ایالت با ثبت نام کننده تماس بگیرد، منتشر کرده بود – حامیان مصرف کننده Medicaid و سایر متخصصان گفتند که از آن بی اطلاع بودند.

CMS از پاسخ دادن به چندین سوال در مورد وضعیت آیداهو خودداری کرد.

بروس الکساندر، مدیر دفتر ارتباطات CMS در بیانیه ای کتبی به KHN گفت: «CMS متعهد به کار با ایالت ها برای اطمینان از تداوم پوشش برای افراد واجد شرایط، از جمله افرادی که آژانس Medicaid نامه های برگشتی برای آنها دریافت می کند، متعهد است.

بر اساس دسته ای از ایمیل های به دست آمده توسط KHN، آیداهو در مارس 2022 رویه های ایالت را پس از بحث با CMS تغییر داد. تا ماه جولای، آژانس ایالتی Medicaid مزایای 6400 نفری را که ایالت نمی توانست به آنها دسترسی پیدا کند، بازگرداند.

در یکی از ایمیل‌هایی که آژانس آیداهو مدیکید در ژوئیه گذشته به CMS ارسال کرد، ایالت گفت که در حال بررسی میزان نیاز به پرداخت صورت‌حساب‌های پزشکی است که برنامه در ابتدا رد کرده بود.

ناتوانی در دسترسی به ثبت نام کنندگان Medicaid یک مشکل طولانی مدت بوده است. اسنادی که آژانس‌ها برای پر کردن افراد می‌فرستند اغلب بدون بازگشت می‌مانند. برخی به آدرس اشتباه ختم می شوند. ممکن است شماره تلفن یا آدرس ایمیل به‌روز برای کارگران ایالتی و شهرستانی در دسترس نباشد.

جک رولینز، مدیر سیاست فدرال انجمن ملی مدیران مدیکید، گفت: “در یک موقعیت عالی، یک عضو پاسخ می دهد تا آدرس فعلی، شماره تلفن، آدرس ایمیل و غیره را به شما بدهد.” “اما این برای بسیاری از موقعیت ها صدق نمی کند.”

حامیان مصرف‌کننده می‌گویند که پس از پایان دوره ثبت‌نام در دوران همه‌گیری در بهار امسال، این امر به یک مشکل بزرگ‌تر تبدیل خواهد شد. در 27 ژانویه، CMS به آژانس‌های بهداشتی در همه ایالت‌ها، حداقل‌هایی را که باید انجام دهند تا به دریافت‌کننده Medicaid که به یک فرم پستی پاسخ نداده است، انجام دهند، توضیح داد: قبل از پایان دادن به مزایا، یک ایالت باید سعی کند به‌روزرسانی‌های جدید را دریافت کند. تاریخ اطلاعات تماس و تلاش برای دستیابی به فرد حداقل از دو طریق، مانند پست، تلفن، ایمیل یا پیام متنی، در صورت وجود آن ابزار.

فرح ارزوکی، تحلیلگر ارشد سیاست های سلامت در مرکز اولویت های بودجه و سیاست، یک اتاق فکر در واشنگتن دی سی، گفت: با این حال، «تغییرات زیادی از نظر شکل ظاهری وجود دارد.

بروکس از دانشگاه جورج تاون گفت، اگر هر ایالتی قوانین را رعایت نکند، ممکن است ماه ها طول بکشد تا مشکلات برطرف شود – همه اینها در حالی است که مزایای مردم در تعادل است.

بروکس گفت: “این چیزی است که ما می خواهیم از آن اجتناب کنیم.” ما نیازی به صرف سه سال آینده پس از رهاسازی برای بازگرداندن افرادی نداریم که نباید از عضویت خارج می شدند.”

KHN (خبر سلامت قیصر) یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند. همراه با تجزیه و تحلیل سیاست و نظرسنجی، KHN یکی از سه برنامه عملیاتی اصلی در KFF (بنیاد خانواده قیصر) است. KFF یک سازمان غیرانتفاعی وقفی است که اطلاعات مربوط به مسائل بهداشتی را به ملت ارائه می دهد.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).