کنگره می تواند (بودجه) را در مسیر پایین بیاورد. از نو.


میزبان

Julie Rovner KFF Health News


@jrovner

داستان های جولی را بخوانید. جولی روونر، خبرنگار ارشد واشنگتن و میزبان پادکست اخبار هفتگی سیاست سلامتی KFF Health News، «سلامت چیست؟» است. جولی که یک متخصص برجسته در زمینه مسائل مربوط به سیاست های بهداشتی است، نویسنده کتاب مرجع مورد ستایش انتقادی “سیاست مراقبت های بهداشتی و خط مشی A تا Z” است که اکنون چاپ سوم آن است.

کنگره به سختی از تعطیلی دولت فدرال برای دومین بار در چند ماه گذشته اجتناب کرد، زیرا دموکرات‌های مجلس آرای لازم را برای رئیس جمهوری‌خواه جدید مجلس نمایندگان، مایک جانسون فراهم کردند تا از اولین فاجعه قانونی خود در دوره کوتاه تصدی خود جلوگیری کنند. اما تامین مالی دولت فدرال زمانی که آخرین وصله‌های موقت در اوایل سال 2024 منقضی می‌شود، آسان‌تر نخواهد شد. به نظر می‌رسد جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان هنوز نپذیرفته‌اند که تا زمانی که سنا و کاخ سفید تحت کنترل هستند، نمی‌توانند کاهش شدید هزینه‌های مورد نظر خود را انجام دهند. توسط دموکرات ها

در همین حال، یک جفت تحقیق که در این هفته رونمایی شد، بر دشواری دریافت مراقبت های طولانی مدت مورد نیاز برای سالمندان تأکید کرد. یکی، از اخبار سلامت KFF و نیویورک تایمز، هزینه های مالی خانواده ها را برای افرادی که برای فعالیت های روزمره به کمک نیاز دارند، شرح می دهد. مورد دیگر، از Stat، جزئیات چگونگی استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی توسط برخی شرکت‌های بیمه را برای رد مراقبت‌های توانبخشی مورد نیاز برای بیماران مدیکر نشان می‌دهد.

میزگردهای این هفته جولی روونر از اخبار سلامت KFF، راشل کورز از استات، جوآن کنن از دانشکده بهداشت عمومی جان هاپکینز بلومبرگ و مجله پولیتیکو، و آلیس میراندا اولشتاین از پولیتیکو هستند.

اعضای پانل

اخبار آماری راشل کورز


@rachelcohrs

داستان های راشل را بخوانید، جوآن کنن جان هاپکینز بلومبرگ مدرسه بهداشت عمومی و سیاست


@JoanneKenen

داستان های جوآن آلیس میراندا اولشتاین پولیتیکو را بخوانید


@AliceOllstein

داستان های آلیس را بخوانید

از جمله نکات مهم اپیزود این هفته:

  • کنگره این هفته قطعنامه‌ای دو بخشی را به تصویب رساند که از تعطیلی دولت فدرال در زمان انقضای CR فعلی در 18 نوامبر در ساعت 12:01 بامداد جلوگیری می‌کند. 19. بقیه آژانس های فدرال، از جمله بیشتر وزارت بهداشت و خدمات انسانی، تا 2 فوریه تمدید می شوند.
  • مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان (رئیس‌آلمان) گفته است که می‌خواهد از دو ماه آینده برای پایان کار روی لوایح تخصیصی فردی استفاده کند که هیچ‌یک از آنها تاکنون هم مجلس و هم سنا را تصویب نکرده‌اند. مشکل: آنها عمیقاً بسیاری از برنامه های محبوب فدرال را قطع خواهند کرد. آنها همچنین مملو از تغییرات در محدودیت‌های سقط جنین و سیاست‌های ترنس‌جندر هستند که شکاف بین جناح راست افراطی حزب جمهوری‌خواه و اعضای میانه‌روتر آن را برجسته می‌کند.
  • در پی موفقیت های حقوق سقط جنین در تصویب طرح های رای گیری حقوق سقط جنین، تلاش های جدیدی در اوهایو و میشیگان در میان قانونگذاران ایالتی شکل می گیرد که استدلال می کنند که وقتی دابز این تصمیم را به ایالت ها برگرداند، این تصمیم برای قانونگذاران ایالتی معنی داشت – نه دادگاه ها یا رأی دهندگان. اکثر کارشناسان معتقدند که این رویکرد بعید است که پیروز شود. با این حال، تلاش‌های مستمر برای تغییر قوانین پیرامون این موضوع قطبی را برجسته می‌کند.
  • سناتور تیم اسکات (RS.C.) – که تنها نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری باقی مانده بود که برای ممنوعیت ملی 15 هفته ای سقط جنین تلاش می کرد – هفته گذشته کارزار انتخاباتی خود را به حالت تعلیق درآورد. او به همراه مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، که در پایان اکتبر از رقابت خارج شد، قوی ترین نامزدهای ضد سقط جنین در این حوزه بودند. به نظر می رسد این نشان می دهد که ممنوعیت 15 هفته ای حتی در میان جمهوری خواهان مورد حمایت رای دهندگان نیست. در همین حال، رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ که مایل‌ها پیشتاز حزب جمهوری‌خواه است، همچنان مایل است هر دو طرف بحث سقط جنین را بازی کند.
  • در میان نگرانی های روزافزون در مورد استفاده از هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی، یک دعوی حقوقی در کالیفرنیا ادعا می کند که UnitedHealth Group از الگوریتم هایی برای رد مراقبت توانبخشی برای ثبت نام در برنامه Medicare Advantage استفاده می کند. این شکایت در پی تحقیقات Stat در مورد الزامات بیمه‌گر مطرح می‌شود که مدیران پرونده بر اساس تخمین‌های هوش مصنوعی از مدت زمانی که شرکت برای مراقبت‌های توانبخشی صرف نظر از وضعیت پزشکی واقعی بیمار پرداخت می‌کند، انجام می‌شود.
  • بیش از 10 میلیون نفر از زمانی که ایالت ها در اوایل سال بررسی واجد شرایط بودن را آغاز کردند، پوشش Medicaid را از دست داده اند. حامیان بیماران Medicaid نگران هستند که دولت بایدن به اندازه کافی برای اطمینان از اینکه افرادی که هنوز واجد شرایط این برنامه هستند – به ویژه کودکان – به اشتباه خاتمه ندهند، انجام نداده است.

به‌علاوه، برای «اعتبار اضافی»، اعضای پانل داستان‌های مربوط به سیاست‌های بهداشتی را که این هفته خوانده‌اند پیشنهاد می‌کنند که فکر می‌کنند شما نیز باید بخوانید:

جولی روونر: «چگونه قانونگذاران در تگزاس و فلوریدا تلاش‌های واکسیناسیون کووید را تضعیف می‌کنند» توسط امی مکسمن توسط KFF Health News.

آلیس میراندا اولشتاین: نیویورک تایمز می‌خواستند هوشیار شوند. آنها در عوض یک کابوس دیدند» نوشته جک هیلی.

ریچل کورز: Stat’s “UnitedHealth کارکنان را وادار کرد تا از الگوریتمی برای قطع مراقبت های بازتوانی بیماران مدیکر پیروی کنند” توسط کیسی راس و باب هرمان.

جوآن از: ProPublica “می سی سی پی بیش از 800 نفر را در انتظار درمان روانپزشکی در یک سال زندانی کرد. فقط یک زندان با استانداردهای ایالتی مطابقت دارد، نوشته ایزابل تافت، می سی سی پی امروز.

همچنین در قسمت این هفته ذکر شده است:

«روبه‌رو شدن با ویرانی مالی به دلیل افزایش هزینه‌ها برای مراقبت از سالمندان» توسط رید آبلسون، نیویورک تایمز، و جردن راو از KFF Health News.

JAMA Internal Medicine «میزان مرگ و میر بیش از حد برای رأی دهندگان ثبت نام شده جمهوری خواه و دموکرات در فلوریدا و اوهایو در طول همه گیری COVID-19» توسط جاکوب والاس و همکاران.

وام

Zach Dyer تهیه کننده صوتی Stephanie Stapleton Editor

برای شنیدن همه پادکست های ما، اینجا را کلیک کنید.

و در «سلامت چیست؟» در KFF Health News مشترک شوید. در Spotify، Apple Podcasts، Pocket Casts یا هر جا که به پادکست گوش می دهید.

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – یک منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).

ما سازمان ها را تشویق می کنیم که محتوای ما را به صورت رایگان بازنشر کنند. در اینجا چیزی است که ما می پرسیم:

شما باید ما را به عنوان ناشر اصلی، با یک پیوند به سایت kffhealthnews.org ما اعتبار دهید. در صورت امکان، لطفاً نویسنده (های) اصلی و اخبار سلامت KFF» را در خط فرعی ذکر کنید. لطفا لینک های موجود در داستان را حفظ کنید.

مهم است که توجه داشته باشید، همه چیز در kffhealthnews.org برای بازنشر در دسترس نیست. اگر داستانی با عنوان “همه حقوق محفوظ است” باشد، نمی‌توانیم اجازه انتشار مجدد آن مورد را اعطا کنیم.

سوالی دارید؟ به ما در KHNHelp@kff.org اطلاع دهید