کالیفرنیا آماده است تا از کارگران در برابر گرمای شدید محافظت کند – در داخل خانه


گرمای خفه کننده در برخی از انبارها که کارگران ممکن است 10 ساعت روز را در آن سپری کنند، فقط یک مشکل تابستانی نیست. در کالیفرنیای جنوبی، در تمام طول سال می تواند مانند تابستان باشد.

کارگران می‌گویند عرق کردن و خسته شدن آسان است. آنها می گویند که تهویه ناسازگار است و کارگران در یک جلسه عمومی در مورد خونریزی بینی، حالت تهوع و سرگیجه شهادت داده اند. در برخی از انبارها، پیاده روی برای یافتن مکانی برای خنک شدن حداقل نیم مایل است.

ما در حرکت دائمی هستیم. سارا فی، کارگر سابق یک انبار آمازون در سن برناردینو، کالیفرنیا، که در ماه مه در مقابل هیئت ایمنی محل کار ایالتی شهادت داد، گفت: در طول روز، پیراهن من سه تا چهار بار خیس عرق می‌شود. “من حالت تهوع داشتم، سرگیجه داشتم.”

با گرم شدن آب و هوا و گسترش تهدید گرمای شدید، کالیفرنیا آماده محافظت از افرادی است که در انبارهای با تهویه ضعیف، آشپزخانه‌های رستوران‌های بخار‌آلود، و سایر مکان‌های شغلی سرپوشیده کار می‌کنند که درجه حرارت می‌تواند به سطوح بالقوه خطرناک افزایش یابد. ایالت از سال 2005 استانداردهای گرمایی را برای کارگران در فضای باز در نظر گرفته است و محل های کار سرپوشیده در رتبه بعدی قرار دارند.

به گفته اداره ایمنی و بهداشت شغلی ایالات متحده، تنها دو ایالت دیگر، مینه سوتا و اورگان، قوانین گرمایی را برای کارگران داخل ساختمان اتخاذ کرده اند. در سطح ملی، قوانین در کنگره متوقف شده است، و حتی اگر دولت بایدن روند طولانی ایجاد استانداردهای ملی گرما را برای کار در فضای باز و داخلی آغاز کرده است، احتمالاً این قوانین سال ها طول می کشد تا نهایی شود.

اگر کالیفرنیا پیشنهاد خود را در بهار بپذیرد، کسب‌وکارها ملزم به خنک کردن محیط‌های کاری زیر 87 درجه فارنهایت در هنگام حضور کارکنان و کمتر از 82 درجه در مکان‌هایی که کارگران لباس‌های محافظ می‌پوشند یا در معرض گرمای تابشی هستند، مانند کوره‌ها، خواهند بود. اگر کسب‌وکارها نتوانند دما را پایین بیاورند، باید برای کارگران آب، استراحت، مناطقی که می‌توانند خنک شوند، جلیقه‌های خنک‌کننده یا وسایل دیگر برای جلوگیری از گرمازدگی کارمندان فراهم کنند.

آلیس برلینر، مدیر برنامه بهداشت و ایمنی کارگران در دانشگاه کالیفرنیا-مرسدس، گفت: «هر سال گرمتر می شود. “داشتن محافظ برای کارگران داخلی و خارجی، به کسی این امکان را می دهد که احساس کند می تواند به آب آشامیدنی دسترسی داشته باشد و زمانی که احساس می کند گرم است به استراحت دسترسی داشته باشد.”

نه کارگران و نه مشاغل از این طرح راضی نیستند. برخی از کسب‌وکارها می‌ترسند که نتوانند الزامات را برآورده کنند، حتی با وجود انعطاف‌پذیری که مقررات ارائه می‌دهد. کارگران استدلال می کنند که ساختمان ها باید حتی خنک تر نگه داشته شوند.

استرس گرمایی می تواند منجر به گرمازدگی، گرمازدگی، ایست قلبی و نارسایی کلیه شود. در سال 2021، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها 1600 مورد مرگ و میر ناشی از گرما را گزارش کردند که احتمالاً تعداد آنها کم است زیرا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ملزم به گزارش آنها نیستند. مشخص نیست که چه تعداد از این مرگ و میرها مربوط به کار، چه در داخل خانه و چه در خارج از منزل است.

بر اساس گزارش Rand Corp. که قوانین گرمایش داخلی پیشنهادی ایالت را تجزیه و تحلیل می کند، در کالیفرنیا، بین سال های 2010 تا 2017، 20 کارگر بر اثر گرما جان خود را از دست دادند که هفت نفر از آنها به دلیل گرمای داخل خانه بودند.

پس از شکستن یک موج گرما در شمال غربی اقیانوس آرام در سال 2021، اورگان در سال 2022 حفاظت هایی را برای کارگران داخل ساختمان اتخاذ کرد که با رسیدن دما به 80 درجه شروع می شود. دمای آستانه مینه سوتا بسته به نوع کار از 77 درجه تا 86 درجه متغیر است. خوانیتا کانستیبل، حامی ارشد آب و هوا و سلامت در شورای دفاع از منابع طبیعی، گفت: حجم عظیم نیروی کار کالیفرنیا، که حدود 18 میلیون نفر تخمین زده می شود، می تواند تغییراتی را برای بقیه کشور ایجاد کند.

او گفت: «همانطور که کالیفرنیا پیش می‌رود، ملت در بسیاری از چیزها پیش می‌رود.

تنظیم‌کننده‌های کالیفرنیا قوانین داخلی را برای تکمیل حمایت‌های ایالتی برای کارگران در فضای باز ایجاد کرده‌اند. آنها می گویند که وقتی دما از 80 درجه فراتر می رود، کارفرمایان باید سایه ایجاد کنند و کارگران را برای علائم بیماری گرما مشاهده کنند. در دمای 95 درجه یا بالاتر، آنها باید راه هایی را برای جلوگیری از بیماری گرما، مانند کاهش ساعات کاری یا ایجاد استراحت اضافی، ارائه دهند. کلرادو، اورگان و واشنگتن نیز قوانینی برای کارگران در فضای باز دارند.

هیئت استانداردها و ایمنی شغلی کالیفرنیا، که مسئولیت تنظیم حفاظت از کارگران را بر عهده دارد، در حال بررسی مقرراتی است که کارفرمایان را ملزم می‌کند تا ساختمان‌های خود را با تهویه مطبوع، پنکه‌ها، میسترها و سایر روش‌ها خنک کنند، زمانی که دما یا شاخص گرما به 82 یا 87 رسید. برخی از کارمندان، از جمله کارمندانی که از راه دور کار می کنند و کسانی که در عملیات اضطراری دخیل هستند، از این قانون مستثنی خواهند شد.

آتمن گونزالس، مشاور ارشد هیئت مدیره، گفت که انتظار می رود هیئت در ماه مارس در مورد قوانین رای دهد و این قوانین تا تابستان امسال اجرایی خواهند شد.

کارگران می‌گویند ساختمان‌ها باید خنک‌تر از دمای پیشنهادی باشند، به‌ویژه در انبارها، کارخانه‌های فرآوری مواد غذایی و سایر مکان‌هایی که کارمندان به طور معمول جابجا می‌شوند و بلند می‌شوند.

رابرت مورنو، راننده یو پی اس در سن دیگو که در ماه مه به هیئت مدیره گفت که بیشتر عمر خود را صرف کار در انبارها کرده است، گفت: این آستانه های دما “خیلی بالا هستند.” او گفت که در دمای پیشنهادی، برای نشستن بیرون و خوردن ناهار خیلی گرم است، چه رسد به کار کردن در ساختمانی که تمام روز در زیر نور آفتاب پخته شده است.

“بیشتر این انبارها ورق فلزی هستند، بدون جریان هوا.”

در تأسیسات آمازون در سن برناردینو که فی کار می کرد، سخنگوی شرکت استیو کلی گفت که ساختمان دارای تهویه مطبوع و مجهز به پنکه های سقفی است و کارگران تشویق می شوند هر زمان که نیاز داشتند استراحت کنند.

کلی که از گفتن اینکه آیا شرکت از پیشنهاد کالیفرنیا حمایت می‌کند یا خیر، گفت: «ما تأثیرات مثبت یک برنامه مؤثر کاهش گرما را دیده‌ایم و معتقدیم که همه کارفرمایان باید با استانداردهای یکسانی رفتار کنند.

کلی گفت که دمای داخل ساختمان 658000 فوت مربعی از 78 درجه بالاتر نرفت.

تنظیم‌کننده‌ها اذعان کرده‌اند که برخی از کسب‌وکارها نمی‌توانند محل کار خود را خنک کنند، مانند خشک‌شویی‌ها یا آشپزخانه‌های رستوران‌ها، که در آن دیگ‌های تجاری، اجاق‌ها و سرخ‌کن‌ها کار می‌کنند، و به آنها این امکان را داده‌اند که به کارگران مناطق خنک‌کننده و سایر تسهیلات بدهند.

کیتی دیوی، مدیر سابق قانونگذاری انجمن رستوران‌های کالیفرنیا، در ماه می به هیئت مدیره گفت، اما این راه‌حل‌ها همیشه امکان‌پذیر نیستند. او گفت، برای مثال، در بسیاری از رستوران‌های کوچک فضایی برای استراحت وجود ندارد. او افزود که کاهش دما در آشپزخانه می‌تواند باعث نقض قوانین ایمنی غذا در رستوران‌ها شود که نیاز به گرم کردن غذا تا دمای خاص دارند.

دیوی گفت: «ما نگران این هستیم که مقررات پیشنهادی بیماری گرمای داخل خانه ممکن است با مقرراتی که بر توانایی ما برای گرم کردن و نگهداری مواد غذایی تا دمای لازم برای محافظت از سلامت عمومی در برابر بیماری های ناشی از غذا تأثیر می گذارد، در تضاد باشد.

تنظیم‌کننده‌های کالیفرنیا سال‌ها صرف پیش‌نویس پیشنهاد خود کرده‌اند و بعید به نظر می‌رسد که دمای آستانه را 82 درجه و 87 درجه کاهش دهند. اریک برگ، معاون رئیس بهداشت و تحقیقات و استانداردها در بخش ایمنی و بهداشت شغلی کالیفرنیا، گفت: انجام این کار تعداد مشاغلی را که باید رعایت کنند و هزینه را افزایش می دهد و باعث بازنگری جدیدی می شود که انتشار این مقررات را به تاخیر می اندازد. مقررات را اجرا کند.

لورا استاک، عضو هیئت مدیره، در نشست ماه مه گفت: “من فکر می کنم که آستانه باید به طور کلی کاهش یابد.” اما به همان اندازه، اگر نه، مهمتر از آن، این است که ما این فرآیند را متوقف نکنیم تا بتوانیم استانداردی را در سریع ترین زمان ممکن به دست آوریم.»

این فوریت تا حدی به دلیل عدم اقدام فدرال است. قانون در کنگره متوقف شده است تا OSHA را ملزم به انتشار یک قانون اضطراری برای وضع استانداردهای موقت برای همه کارگران کند در حالی که آژانس استانداردهای دائمی را دنبال می کند. بعید است که این لایحه در مجلس نمایندگان جمهوری خواهان تصویب شود، مجلسی که از مقررات تجاری حمایت نکرده است.

نماینده گرگ کاسار (دولت تگزاس)، یکی از حامیان آن لایحه، گفت که وضعیت در ایالت او وخیم شده است. در ژوئن، فرماندار جمهوری‌خواه تگزاس، گرگ ابوت، قانونی را امضا کرد که قوانین محلی موجود در آستین، دالاس و دیگر شهرها را که کارفرمایان را ملزم می‌کرد به کارگران ساختمانی در فضای باز معافیت آب بدهند، حذف کرد.

کاسار به KFF Health News گفت: «با بدتر شدن آب و هوا و گرمتر شدن تابستان ها، ما باید برای محافظت از کارگران بیشتر تلاش کنیم تا حقوق آنها را از بین ببریم. اغلب اوقات، قوانین حمایت از کارگران اجازه داده شده است که در یک فرآیند طولانی مدت قوانین، با مرگ آهسته بمیرند، و ما نمی توانیم اجازه دهیم که این اتفاق در اینجا بیفتد.

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که منتشر می کند خط سلامت کالیفرنیا، یک سرویس مستقل از سرمقاله بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان