نتایج تزریق فیلر واقعی: آیا فیلرها واقعا موثرند؟


تزریق فیلر از مؤثرترین روش­های زیبایی است. نتایج تزریق فیلر نه­تنها واقعی، بلکه شگفت­انگیز است! تزریق فیلر برای زاویه­سازی و کانتورینگ صورت، برجسته­کردن­ لب­ها، رفع چین­وچروک پوست، لیفت صورت، رفع سیاهی دور چشم استفاده می­شود. شما در زمانی کوتاه (بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه) با تزریق فیلر می­توانید زیباتر و جوان­تر شوید. در این مقاله، می­خواهیم به بررسی تزریق فیلر و نتایج این روش محبوب برای زیبایی و جوانی پوست بپردازیم.

فیلر چیست؟

فیلر پوست، ماده­ای با بافت لطیف برای پر کردن نواحی مختلف پوست است. از فیلر پوست برای پر کردن گونه، لب و چانه استفاده می­شود. ممکن است بعد از لاغرشدن یا با افزایش سن مشاهده کنید پوستتان افتاده شده است، نگران نباشید با تزریق فیلر می­توانید به­سادگی همه چیز را مثل روز اول و حتی بهتر کنید! یا اگر از نامتقارنی صورت خود ناراحت هستید، مراجعه به پزشک متخصص و تزریق فیلر را از دست ندهید!

برای چه مواردی تزریق فیلر مناسب است؟

  • زاویه­سازی صورت و کانتورینگ
  • بزرگ­کردن لب­ها
  • پرُ کردن نواحی خالی پوست
  • رفع چین­وچروک پوست
  • بهبود خط خنده
  • لیفت صورت
  • اصلاح چانه
  • لیفت شقیقه و صورت

موارد تزریق فیلر

به­هرحال، پوست به دلایل مختلف مثل کاهش وزن یا افزایش سن، افتاده می­شود یا میزان چربی پوست کاهش می­یابد. همچنین، چروک­های پوستی ایجاد می­شود. دراین­صورت، توصیه می­کنیم تزریق فیلر انجام دهید و از نتایج واقعی و اثربخش فیلر در زیبایی و جوانی برخوردار شوید!

آیا فیلرها مؤثرند؟

فیلرهای پوستی بسیار اثربخش هستند. البته میزان تأثیر فیلر به نوع فیلر نیز بستگی دارد. اگر تزریق فیلر را نزد متخصص پوست انجام دهید و فیلر مناسب را با مشورت پزشک انتخاب نمایید، می­توانید از نتیجه و میزان مؤثربودن فیلر مطمئن شوید. همچنین، نگران عوارض تزریق فیلر نباشید.

چه کسانی می­توانند فیلر تزریق کنند؟

  • افرادی که سیگار و سایر دخانیات را مصرف نمی­کنند.
  • در دوران شیردهی و بارداری نیستند.
  • تا دو هفته پیش از تزریق فیلر، داروهای رقیق­کننده خون مصرف نکرده­اند.

مزایای تزریق فیلر

تزریق فیلر نسبت به دیگر روش­های زیبایی و درمانی مزیت­هایی دارد؛ برای مثال، فیلرها، در مقایسه با روش­های درمانی دیگر، کمتر تهاجمی هستند، تزریق فیلر بدون بخیه و جای زخم صورت می­گیرد، به دوران نقاهت و استراحت نیاز ندارد، نتیجه را می­توانید به­طور آنی مشاهده کنید و اگر عیبی مشاهده کردید، از پزشکتان بخواهید برطرف کند. البته بلافاصله بعد از تزریق فیلر اغلب بافت پوست ورم می­کند؛ بنابراین، بهتر است نتیجه تزریق را بعد از برطرف­شدن تورم بررسی کنید.

عوارض فیلر چیست؟

تزریق فیلر هیچ­گونه عارضه­ای ندارد، مگراینکه از فیلر بی­کیفیت استفاده نمایید و تزریق را فرد غیرمتخصص انجام دهد. متأسفانه برخی از افراد برای تزریق فیلر به آرایشگران مراجعه می­کنند و دچار عارضه­هایی مثل عفونت و زخم در محل تزریق می­شوند که گاهی جبران­ناپذیر است. درکل، برخی عوارض جانبی مثل سوزش جای تزریق، کبودی و زخم، بعد از تزریق فیلر، گزارش شده است. باید توجه داشت اگر فرد غیرمتخصص تزریق فیلر را انجام دهد، ممکن است عوارض جدی­تر و نادرتر داشته باشد. این عارضه­ها شامل موارد زیر است:

  • آسیب به بافت و خون­مردگی
  • ایجاد عفونت در محل تزریق
  • ناهمواری بافت پوست و گلوله­گلوله­ شدن
  • آسیب به عروق خونی
  • خارج شدن فیلر از محل تزریق

توصیه می‌کنیم قبل از خرید فیلر تحقیقات گسترده‌ای در رابطه با انواع ژل و برندهای مختلف موجود در بازار انجام داده و برای تزریق آن حتما به پزشکان مراجعه کنید.

انواع فیلر براساس میزان ماندگاری

فیلرها از نظر مدت­زمان ماندگاری در سه گروه قرار می­گیرند که در ادامه به آنها می­پردازیم.

فیلرهای دائمی

این نوع از فیلر به­طور دائمی در بدن باقی می­ماند؛ چراکه بدن نمی­تواند فیلرهای دائمی را تجزیه کند؛ برای مثال، پلی آکریل آمید از فیلرهای دائمی است. چربی هم از فیلرهای دائمی است که اگر با تکنیک درست و به­دست متخصص پوست تزریق شود، سالیان طولانی باقی می­ماند و تحقیقات نشان داده بدون عارضه است.

فیلرهای نیمه­دائمی

این نوع فیلر نسبت به دیگر نمونه­های فیلر تنوع بیشتری دارد و شامل پلی­کپرولاکتون، هیدروکسیل آپاتیت و پلی­ال­لاکتیک اسید است. ماندگاری فیلرهای نیمه­دائمی حدود ۲ تا ۴ سال است. تزریقات این فیلرها به مهارت تخصص نیاز دارد و ملاحظات مهم دارد.

فیلرهای موقتی

این نوع از فیلر انواع گوناگون دارد. یکی از پرکاربردترین نوع فیلرهای موقتی، فیلر هیالورونیک است. فیلر هیالورونیک اسید نسبت به فیلرهای دیگر، بسیار کاربردی و اثربخش است. این نمونه از فیلرها بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند و پس از آن لازم است دوباره تزریق شوند.

فیلرهای موقتی

سخن آخر، با پزشک متخصص مشورت نمایید!

تزریق فیلر از روش­های مؤثر و پرکاربرد زیبایی و درمانی است. اما برای رسیدن به نتیجه دلخواه حتماً لازم است با پزشک متخصص و آشنا با آناتومی صورت مشورت نمایید. انتخاب نوع فیلر مناسب پوست شما و تزریق درست فیلر به مهارت و تجربه نیاز دارد. تزریق فیلر نسبت به سایر روش­ها برای زیبایی، مزیت­هایی دارد؛ مزایایی مثل اثربخشی سریع و آنی و کمتر تهاجمی بودن. شما می­توانید برای کانتورینگ صورت، برجسته­کردن لب­ها، رفع چین­وچروک و لیفت صورت فیلر تزریق کنید و نتیجه واقعی تزریق فیلر را مشاهده نمایید!

نظر شما راجع به این محتوا چیست؟



Source link