در تنسی، ممکن است یک اختلاط Medicaid شما را در فهرست «تحت تعقیب‌ها» قرار دهد.


زندگی برای لاشونیا اینگرام در طول یک سال گذشته تغییر کرده بود و هنوز سایه ای او را دنبال می کند.

نام او را به صورت آنلاین جستجو کنید، و اولین نتیجه شامل کلمات «تقلب» و «تحت تعقیب» است.

“این وحشتناک بود. من نتوانستم شغلی پیدا کنم. “همه درها به روی من بسته شده بودند.”

اینگرام برای حمایت از خانواده اش به فروش کیف هایی از صندوق عقب خود متوسل شد. او گفت که حتی DoorDash و Uber به او اجازه نمی دهند با اتهام جنایت کار کند. جرم ادعایی او؟ تقلب

ایالت تنسی اینگرام را متهم کرد که در حوالی دریاچه هورن، می سی سی پی زندگی می کند، در حالی که هنوز در برنامه مدیکید این ایالت، معروف به TennCare ثبت نام کرده است. معلوم شد که همه چیز به هم ریخته است، اما به اعتبار و مالی او آسیب وارد شده است.

هر ایالت دارای دفتری برای بررسی کلاهبرداری در Medicaid است که توسط پزشکان و سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی انجام شده است، زیرا معمولاً در آنجا بیشترین پول قابل بازیابی است. تعداد کمی از ایالت ها مانند تنسی با بیماران برخورد می کنند. تنسی اسامی و عکس های افرادی که به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده اند را در یک وب سایت دولتی و رسانه های اجتماعی منتشر می کند. حتی برخی از آنها در لیست “بیشترین افراد تحت تعقیب” قرار می گیرند.

این فهرست توسط دفتر بازرس کل تنسی نگهداری می شود. این دفتر در سال 2005 راه اندازی شد، زمانی که بیشتر موارد مربوط به انحراف مواد مخدر بود: افراد متهم به استفاده از مزایای TennCare برای به دست آوردن مقادیر زیادی مواد مخدر برای فروش در خیابان بودند. اما از آنجایی که قوانین فدرال بازار داروهای تجویزی غیرقانونی را کند کرده است، دستگیری‌های مرتبط با Medicaid در عوض افرادی را که متهم به مهاجرت به خارج از ایالت – اغلب در همان جامعه – بدون لغو مزایای آنها هستند، جذب می‌کند.

طبق گزارش OIG تنسی، اینگرام یکی از 28 ذینفع Medicaid در تنسی بود که در سال 2022 متهم شدند. بیش از یک سوم از آنها متهم شدند که ساکن تنسی نیستند، و بسیاری از پرونده ها در منطقه ممفیس، جایی که حومه آن تا می سی سی پی امتداد دارد، سرچشمه می گیرد.

در مورد اینگرام، تنسی در یک بیانیه مطبوعاتی دستگیری خود را اعلام کرد و گفت که او نزدیک به یک سال از مقامات فرار کرده است. اینگرام گفت که تا زمانی که بلیتی برای نبستن کمربند ایمنی نگرفته بود، سرنخی از اتهاماتش نداشت.

“آنها من را کشیدند، و گفتند، “تو حکم جنایت دارید.” او به خاطر می آورد و من گفتم: «دروغگویی را رها کن». “من هیچ روز در زندگی ام با مشکل مواجه نشده ام.”

2000 دلار برای خروج از زندان و حتی بیشتر از آن برای استخدام وکیل لازم بود. بیش از شش ماه بعد، دادستان ها شواهدی را به او نشان دادند تا بتواند اتهامات را رد کند و نام خود را پاک کند.

توضیح در نهایت بسیار ساده بود. در طول مدتی که او در برنامه Medicaid تنسی بود و در ممفیس زندگی می کرد، از شوهرش که در نزدیکی می سی سی پی زندگی می کرد درخواست طلاق داد. اینگرام گفت که آنها سال ها از هم جدا شده بودند، اما گواهینامه رانندگی او هنوز آدرس می سی سی پی قدیمی بود.

پس از دستگیری، اینگرام اجاره نامه و قبوض برق تنسی خود را نشان داد و دادستان منطقه شلبی از اتهامات جنایت صرف نظر کرد.

چاد هولمن، که رهبری TennCare OIG را بر عهده دارد، به KHN گفت: «ما سعی می کنیم قانون را دلسوزانه اعمال کنیم.

سایر ایالت‌ها واحدهای تحقیق در مورد کلاهبرداری متمرکز بر بیماران دارند، اما آنها لزوماً نام متهم را علنی نمی‌کنند، که در تنسی اتفاق می‌افتد. به عنوان مثال، کارولینای جنوبی متهم را حتی پس از اینکه با بازپرداخت هزینه به ایالت موافقت کردند، ناشناس نگه می دارد.

هولمن از رویه تنسی مبنی بر ارسال لیست “بیشترین افراد تحت تعقیب” برای برنامه Medicaid خود دفاع می کند. او گفت که قرار است یک عامل بازدارنده باشد: «این نیست که کسی را منفجر کنید یا کسی را بدنام کنید. این به سادگی مراقبت از تجارتی است که در دست است، مردم را پاسخگو می‌دانیم و کاری را که برای انجام آن اینجا هستیم انجام دهیم.»

عکسی چاد هولمن را نشان می دهد که در یک اتاق اداری ایستاده است.
چاد هولمن بازرس کل تنسی است. هولمن رویه ایالتی را برای ارسال لیست “متقاضیان” برای برنامه Medicaid خود به عنوان یک عامل بازدارنده می بیند. او می‌گوید: «این به این نیست که کسی را منفجر کنید یا کسی را بدنام کنید. “این به سادگی مراقبت از کسب و کار در دسترس است، مردم را مسئول نگه می دارد، و کاری را که ما اینجا هستیم انجام دهیم.”(بلیک کشاورز برای KHN)

همانطور که موارد مرتبط با مواد مخدر کاهش یافته است، اجرای قانون به طور فزاینده ای بر اطمینان از اینکه افرادی که در TennCare ثبت نام کرده اند در ایالت زندگی می کنند متمرکز شده است. به گفته دادستان منطقه شلبی، در ممفیس، 20 مورد از 27 پرونده کلاهبرداری Medicaid از سال 2019 شامل سؤالات مربوط به اقامت ایالتی بود. و دادستان ها حداقل 12 مورد از این پرونده ها را رد کرده اند زیرا شواهد بسیار ضعیف بودند.

هولمن گفت که دفتر او تخلفات سطح پایین را نادیده نخواهد گرفت.

او گفت: «این قتل نیست. اما قانونگذار آن را به عنوان یک جنایت طبقه بندی کرد و این قانونی است که من اینجا هستم تا آن را اجرا کنم.

هولمن اذعان داشت که اداره واحد کلاهبرداری TennCare بسیار بیشتر از هزینه ای است که دفتر تا به حال از افرادی که در Medicaid هستند، که معمولاً کم درآمد هستند، جبران می کند. حتی اگر ایالت هر دلار را از اتهامات وارده علیه ذینفعان در سال 2022 بازیابی کند، مجموع آن کمتر از 900000 دلار خواهد بود. بودجه این دفتر 6.4 میلیون دلار در سال است. طبق بیانیه های مطبوعاتی OIG از زمان تأسیس در سال 2005، OIG کمتر از 10 میلیون دلار درآمد داشته است و نزدیک به 3200 نفر را به اتهام کلاهبرداری متهم کرده است.

میزان دستگیری ها به طور چشمگیری کاهش یافته است. اکنون تعداد افراد کمتری را در یک سال نسبت به گذشته در یک ماه دستگیر می کند.

حدود 1 نفر از هر 4 آمریکایی از Medicaid یا CHIP – برنامه بیمه سلامت کودکان استفاده می کنند. تعداد افرادی که ثبت نام کرده اند از اوایل سال 2020 بیش از 20 میلیون نفر افزایش یافته است. و برای اولین بار از زمان شروع همه گیری، ایالت ها بررسی درآمد و آدرس ها را در سال آینده از سر می گیرند. در نتیجه میلیون ها آمریکایی ممکن است پوشش Medicaid خود را از دست بدهند. این به هر ایالت بستگی دارد که تعیین کند چه کسی واجد شرایط است و چگونه با تقلب احتمالی در برنامه مقابله کند.

میشل جانسون، مدیر اجرایی مرکز دادگستری تنسی، گفت که کلاهبرداری پلیسی در بین ذینفعان TennCare به زمان و هزینه می‌طلبد که در غیر این صورت می‌توان آن را صرف چیز مفیدتری کرد.

او گفت: “اگر رهبران ما از “بازی گوچا” خارج شوند و وارد “بازی سالم کردن مردم شوند” عالی خواهد بود.

جانسون گفت، از آنجایی که برنامه‌های Medicaid بررسی‌های واجد شرایط بودن را دوباره آغاز می‌کنند، دریافت‌کنندگان نباید نگران باشند که اشتباهی در نهایت باعث دستگیری آنها شود.

علیرغم سختی‌هایش، اینگرام در حال بازگشت است. با این حال، او باید صورتحساب های قانونی بپردازد و از اینکه در دام شبکه مدیکید ایالت گرفتار شده است، ناامیدتر شده است.

او گفت: «آنها اشتباه بزرگی مرتکب شدند.

این داستان بخشی از مشارکتی است که شامل WPLN، NPR و KHN است.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان