پس از دور ماندن در طول همه گیری، پزشکان به کنگره لابی بازگشتند


واشنگتن – دکتر تیموتی مک آووی، متخصص داخلی از واوکشا، ویسکانسین، نوه نوزاد خود را روز سه شنبه در حالی که در ساختمان اداری خانه لانگ ورث ایستاده بود، در آغوش گرفت و منتظر صحبت با یک دستیار کنگره در مورد افزایش دستمزد مدیکر برای پزشکان بود.

مک‌آوی در مواجهه با کنگره‌ای که در آن جمهوری‌خواهان متعهد شده‌اند هزینه‌های فدرال را کاهش دهند، بسیار حزبی است، امیدوار بود که جذابیت او در غرب میانه، همراه با مقداری از داده‌های پشتیبان، اعضا را وادار کند تا هدف پزشکان را به خاطر بسپارند.

مک‌آوی که در سال 1973 از دانشکده پزشکی فارغ‌التحصیل شد، گفت: «Wisconsin nice» یک چیز واقعی است.

مک آووی یکی از حدود 350 پزشکی بود که این هفته برای لابی کردن کنگره از طرف انجمن پزشکی آمریکا به کاپیتول هیل آمد. اگرچه آنها کت سفید خود را در خانه گذاشته بودند، اما همچنان به عنوان پزشک آنجا بودند. هدف آنها ایجاد پشتیبانی برای “طرح بهبودی برای پزشکان آمریکایی” سازمان بود – لیست آرزوهایی که شامل افزایش حقوق، تسکین درخواست‌های مجوز قبلی شرکت بیمه، و فرصت‌های اقامت بیشتر با بودجه فدرال برای آموزش پزشکان بیشتر است.

شعار کمپین برای این پزشکان حرفه‌ای ضربه‌ای به پشت می‌زند: «شما از ملت مراقبت کردید. وقت آن رسیده که ملت از شما مراقبت کنند.»

AMA نماینده حدود 250000 پزشک است که تقریباً یک چهارم نیروی کار پزشکان ایالات متحده است. و فرستادن دسته دسته اعضای خود به واشنگتن برای طرح موضوع چیز جدیدی نیست. اما این اولین تلاش گروهی سازمان‌یافته در بیش از سه سال گذشته به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ بود.

در آن زمان، بسیاری از دفاتر کنگره توسط اعضای جدید با دستیاران مختلف قانونگذاری ادعا شده است. در نتیجه، پزشکان می گویند، آنها باید زمانی را به صورت حضوری صرف آموزش آنها در مورد پیچیدگی قوانین پرداخت مدیکر و سایر موضوعات مهم برای عمل پزشکی کنند.

در حالی که AMA کارکنان کاملی از لابی‌گران در واشنگتن دارد، مقامات انجمن می‌گویند که بهترین سلاح آنها اغلب خود پزشکان هستند که هر روز با تشریفات اداری شرکت بیمه و قوانین بازپرداخت بوروکراتیک دست و پنجه نرم می‌کنند. دکتر جک رزنک جونیور، رئیس AMA و متخصص پوست در دانشگاه کالیفرنیا-سانفرانسیسکو، گفت: «هیچ چیزی مثل این نیست که به اعضای کنگره بگویید کارها در منطقه آنها چگونه کار می کند.

کارمندان AMA قبل از اینکه با اعضای مجلس و سنا و دستیارانشان ملاقات کنند، پزشکان هتلی در مرکز شهر را در مورد نحوه ارائه پیام خود برای حداکثر تأثیرگذاری توضیح دادند. درس اصلی: نشان دهید که این تغییرات چگونه به بیمارانشان کمک می کند، نه فقط به شیوه های تجاری آنها.

نحوه مواجهه بیماران با تأخیر در دریافت دارو و خدمات را شرح دهید زیرا ابتدا تأیید بیمه‌گر لازم است. از پزشکانی که پیش از موعد بازنشسته می‌شوند، خدمات خود را به بیمارستان‌ها یا شرکت‌های سهامی خاص می‌فروشند، و اینکه چگونه این امر یافتن پزشک را برای بیماران دشوار می‌کند، ذکر کنید. یک لابی‌گر رسمی AMA به آنها گفت: «ما سیاست‌ها و داده‌ها را داریم، اما این داستان‌ها هستند که در سرشان باقی می‌ماند.

همچنین به آنها توصیه شد که گوش فرا دهند و به دنبال زمینه مشترک با اعضای کنگره باشند.

یکی از کارکنان AMA گفت: «وقتی روی تپه بالا می‌روید، به آن نمایندگان کنگره اطلاع دهید که چقدر به بیماران خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید به کار خود ادامه دهید. اجازه دهید آنها بدانند که ما چگونه به بیماران خود اهمیت می دهیم و می خواهیم سلامت کشور را بهبود بخشیم.

اما این موضوع در مورد پول نیز بود که از سوی برخی از درآمدهای متوسط ​​کشور به دست می آمد. (یک تخمین دولتی برای دسته «پزشکان و جراحان» میانگین درآمد سالانه 2021 را 208000 دلار تعیین کرده است.) از پزشکان خواسته شد به کنگره بگویید که با پرداخت های بالاتر از مدیکر، آنها می توانند مراقبت و خدمات بهتری را به بیماران ارائه دهند. یکی از کارکنان AMA گفت: “هیچ کس سیستمی را نمی خواهد که از نظر مالی پایدار نباشد، و هیچ کس نمی خواهد ببیند که پزشکان مشغول تکمیل مدارک برای مبارزه با انکار شرکت های بیمه هستند.”

همچنین به آنها گفته شد که به کنگره یادآوری کنند که پرداخت‌های مدیکر به پزشکان شامل تنظیم‌کننده خودکار تورم نمی‌شود، حتی اگر بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان آن را دریافت کنند. Resneck گفت: “ذینفعان Medicare در معرض خطر واقعی عدم مراقبت هستند.”

در حالی که پرداخت‌های Medicare هنوز برای بسیاری از پزشکان یک موضوع حیاتی است، اکثر پزشکان امروزه به عنوان کارمند بیمارستان‌ها، بیمه‌گران و سایر نهادهای شرکتی کار می‌کنند و اغلب به‌جای هزینه‌ای برای هر خدمات بیمار، حقوق دریافت می‌کنند.

لابی‌های AMA به آنها هشدار دادند که درخواست دستمزد بالاتر در سال‌های اخیر با مخالفت مواجه شده است. این عمدتا به این دلیل است که کمیسیون مشاوره پرداخت مدیکر، که به کنگره مشاوره می دهد، بارها گفته است که نرخ های مدیکر به اندازه کافی بالا است و هیچ نشانه ای وجود ندارد که بیماران مدیکر در یافتن پزشک با مشکل گسترده ای روبرو هستند.

در واقع، در آخرین گزارش خود، در مارس 2022، MedPAC نوشت: “تحلیل های کمیسیون نشان می دهد که مجموع پرداخت های Medicare برای خدمات پزشک کافی است.” با این حال، در جلسه ژانویه خود، اعضای MedPAC با تأیید توصیه‌هایی مبنی بر مرتبط کردن پرداخت‌های پزشکان به 50 درصد از شاخص اقتصادی مدیکر، که معیاری برای تورم هزینه عمل است، تغییر در این موضع را نشان دادند.

در گزارش 2022، MedPAC همچنین خاطرنشان کرد که کنگره در طول همه‌گیری، ده‌ها میلیارد دلار کمک مالی به پزشکان ارائه کرد و پیش‌بینی کرد که تقاضا برای خدمات آنها تا سال 2023 به سطح قبل از همه‌گیری برسد یا از آن فراتر رود.

دکتر توشا وترنک، متخصص داخلی از مدیسون، ویسکانسین، که در جلسه روز سه‌شنبه به مک‌آوی پیوست، پس از جلسه‌ای با معاون قانونگذاری مایک گالاگر، نماینده جمهوری‌خواه ویسکانسین، گفت که از شنیدن پیام آنها در مورد نیاز به کمک برای باز نگه داشتن مطب‌های پزشک احساس رضایت می‌کند. به طور کامل پرسنل او تاکید کرد که پزشکان برای پرداخت حقوق پرستاران، دستیاران پزشکی و پذیرش، زمانی که با دستمزدهای بالاتر از سایر کارفرمایان فریب می‌خورند، به پول بیشتری نیاز دارند.

انجمن پزشکی آمریکا اسباب‌بازی‌های ضد استرس فوم را به شکل تلفن‌های همراه عرضه کرد تا به اعضای کنگره یادآوری کند که نگه داشتن پزشکان و کارکنان آن‌ها با بیمه‌گران در حالی که منتظر مجوز درمان هستند، چگونه است. (فیل گالویتز/KHN)

او در مورد لابی این هفته گفت: «این یک مورد یکبار نیست. «این در مورد ایجاد روابط است. ما برای درازمدت در آن هستیم.»

وترنک گفت که دستیار به گروهش گفته است که گالاگر از تغییرات قوانین مجوز قبلی بیمه گر حمایت می کند. او در پاسخ به این سوال که آیا از پرداخت‌های بالاتر به پزشکان حمایت می‌کند، گفت: «همه از ما حمایت می‌کنند تا چراغ‌ها را روشن نگه داریم، اما همه چیز به نحوه تهیه سوسیس بستگی دارد.»

وترنک گفت که این دستیار در مورد لایحه گالاگر برای توقف تاکتیک های ضدرقابتی که استفاده کارفرمایان از بندهای غیررقابتی در قراردادها را محدود می کند، به پزشکان گفت که به گفته پزشکان در هنگام تغییر شرکت به آنها کمک می کند.

در طی دو روز، پزشکان ویسکانسین با 9 عضو کنگره از ایالت خود ملاقات کردند، هرچند که اکثراً دستیاران مجلس بودند، زیرا اتاق پایین در تعطیلات بود.

آنها با سناتور ویسکانسین، ران جانسون، یکی از محافظه کارترین اعضای کنگره، که اغلب از افزایش مداخله و هزینه های دولت انتقاد می کند، ملاقات کردند.

وترنک گفت که جانسون نزدیک به یک ساعت را با آنها سپری کرد و در طی آن توضیح داد که می‌خواهد پزشکان دوباره حرفه‌ای مورد اعتماد باشند نه اینکه توسط قوانین و تشریفات اداری له شوند. سناتور به آنها گفت که می‌داند که پزشکان برای پرداخت حقوق کارکنان و مراقبت از بیماران به پول نیاز دارند. او گفت، اما این تضمین نمی کند که او به افزایش رای خواهد داد.

دکتر ملیسا گرتسون، متخصص طب اورژانس اطفال فورت ورث، تگزاس، هنگام خروج از کافه تریا و رفتن به پنجمین جلسه از هشت جلسه خود در مجلس و سنا، یک کوکای رژیمی مصرف کرد.

او گفت که موضوع پرداخت در میان اعضای کنگره طنین انداز شد، به ویژه زمانی که این پیام بر کمک به پزشکان برای باز نگه داشتن پزشکان در مناطق روستایی تگزاس متمرکز بود.

او با داستانی از همین هفته گذشته آماده بود: یک بیمه‌گر از پرداخت یک داروی مایع برای بیمار 4 ساله‌اش امتناع کرد و فقط برای قرصی که آنقدر بزرگ بود که کودک نتواند آن را ببلعد، پرداخت می‌کرد. او گفت: “مجوز قبلی مانعی برای مراقبت از بیمار است.”

در حالی که درمان بیماران اورژانسی کار او است، او لابی کردن کنگره را به عنوان گسترش نقش خود می بیند.

گرتسون هنگام ورود به دفتر یکی از اعضای مجلس تگزاس گفت: «بیماران ما به مراقبتی نیاز دارند که در مواقع نیاز به آن نیاز دارند، و حمایت نکردن از این امر به این معناست که کار من به عنوان یک پزشک را انجام ندهم.

[Update: This article was updated at 4:45 p.m. ET on Feb. 17, 2023, to include recommendations on physician payment approved in January by the Medicare Payment Advisory Commission.]

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان