سناتورها می گویند کمبود کارکنان بهداشتی برای سازش دو حزبی آماده است


سناتورها به کمبود فزاینده کارکنان مراقبت‌های بهداشتی در ایالات متحده به عنوان یکی از معدود مشکلاتی که در آن جا برای راه‌حل‌های دو حزبی وجود دارد، حتی در کنگره‌ای که عمیقاً دچار اختلاف شده است که برای چرخه انتخابات ریاست‌جمهوری آماده می‌شود، نگاه می‌کنند.

سناتور برنی سندرز (I-Vt.)، رئیس جدید کمیته عالی بهداشت سنا، در اولین جلسه استماع کمیته خود در روز پنجشنبه هشدار داد، کمبودی که از زمان همه‌گیری تنها بدتر شده است، نسخه‌ای برای هزینه‌های سرسام‌آور، رنج و مرگ غیرضروری است.

سندرز در یک مصاحبه کوتاه در خلال جلسه استماع گفت: «ما قصد داریم قوانینی را تهیه کنیم و فکر می‌کنم مردم از سطح حامیان دو حزب متعجب خواهند شد. او از کمیته خواست تا “چیزی معنادار تولید کند.”

کمبود کارکنان مراقبت های بهداشتی از هر نوع مشکلی گسترده است، اما به ویژه در مناطق روستایی و جوامع اقلیت شدید است. سندرز برای نشان دادن این موضوع به تعداد شگفت انگیز آمریکایی هایی که در بیابان های مراقبت های پزشکی زندگی می کنند اشاره کرد. سندرز گفت که نزدیک به 100 میلیون نفر دسترسی آسان به پزشک مراقبت های اولیه ندارند، تقریباً 70 میلیون نفر بدون دندانپزشک در دسترس هستند و حدود 158 میلیون نفر وجود دارند که ارائه دهندگان بهداشت روان محلی کمی دارند.

همه‌گیری کووید-19 به کمبود کارگر موجود در کشور کمک کرد، زیرا بسیاری از آنها با بدتر شدن بحران، نیروی کار را ترک کردند. برخی خودشان به این ویروس مبتلا شدند و تعداد زیادی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی جان باختند. تحقیقاتی که توسط KHN و گاردین انجام شد نشان داد که بیش از 3600 کارمند بهداشتی در ایالات متحده تنها در اولین سال شیوع بیماری همه گیر جان خود را از دست دادند. برخی سوختند یا به دنبال مشاغل پردرآمد در جای دیگری رفتند.

سندرز با اشاره به داده‌هایی که نشان می‌دهد کشور با مواجهه با آن مواجه است، گفت: «علی‌رغم تمام هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی‌مان، ما پزشکان، پرستاران، پزشکان پرستار، دندان‌پزشکان، بهداشت دندان‌ها، داروسازان، ارائه‌دهندگان سلامت روان و سایر متخصصان پزشکی کافی نداریم. کمبود حدود 450000 پرستار و 120000 پزشک در سال های آینده و 100000 دندانپزشک در حال حاضر.

در حالی که دموکرات ها و جمهوری خواهان به طور یکسان کمبود مراقبت از صدها میلیون آمریکایی را تأیید کردند، هر راه حل قانونی باید نه تنها به کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا، بلکه از کل سنا و مجلس نمایندگان نیز تصویب شود. جمهوری‌خواهان راست افراطی مجلس نمایندگان آمریکا تهدید کرده‌اند که تا آنجا پیش خواهند رفت که دولت فدرال را مجبور به پرداخت بدهی‌های خود می‌کنند، زیرا آنها خواستار کاهش هزینه‌ها هستند و هزینه‌های بالای دولت برای مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند قوانین جدید را به هدفی رسیده تبدیل کند.

سناتور بیل کسیدی از لوئیزیانا، جمهوریخواه ارشد کمیته که همچنین یک پزشک است، به چند برنامه اشاره کرد که کمیته مسئول به روز رسانی آن در سال جاری است، مانند برنامه ای که در حال انقضا است که بسیاری از پزشکان اطفال کشور را آموزش می دهد. او گفت که بودجه باید منعکس کننده آنچه در سیستم مراقبت های بهداشتی کار می کند و “با جبران هزینه های مناسب” باشد.

او گفت: «ما باید مطمئن شویم که پولی را که می‌خواهیم به‌طور مولد خرج کنیم هدر نمی‌دهیم.

هیچ یک از سناتورهای حاضر در اتاق شنوایی مملو با این مشکل اساسی که تعداد زیادی از متخصصان پزشکی رشته های خود را ترک می کنند و موسسات آموزشی به اندازه کافی افراد جدید برای جایگزینی آنها و رفع نیازهای روزافزون جمعیت سالخورده فارغ التحصیل نمی شوند، مخالفت نکردند.

اعضای هر دو طرف راهرو سطوح رو به رشد فرسودگی شغلی را در حرفه های پزشکی تشخیص دادند. افزایش تهدیدهایی که کارکنان مراقبت های بهداشتی با آن مواجه هستند. هزینه ها و چالش های کار در مناطق محروم؛ و مشوق‌های مالی که متخصصان جوان‌تر را به سمت تخصص‌های پرسودتر و مناطق با درآمد بالاتر هدایت می‌کند.

سناتورها در مورد برخی از استراتژی‌ها برای افزایش تعداد کارکنان بهداشت، مانند تشویق گزینه‌های آموزشی کم‌هزینه‌تر مانند کالج محلی و اطمینان از تمدید برنامه‌های موجود در سال جاری، مانند سپاه خدمات بهداشت ملی که پزشکان را برای مناطق محروم آموزش می‌دهد و تحصیلات تکمیلی، موافقت کردند. برنامه ها.

بویی از تفکرات حزبی به این گفتگو کشیده شد و برخی از جمهوری خواهان بیشتر بر نکوهش دخالت دولت در مراقبت های بهداشتی تمرکز کردند. سناتور میت رامنی (رامنی از یوتا) پیشنهاد کرد که وزارت امور خارجه باید کار بهتری را برای پاکسازی دانشجویان و شاغلین خارجی برای مهاجرت به اینجا انجام دهد. کسیدی الزامات سوابق الکترونیکی سلامت را به عنوان یکی از عوامل فرسودگی شغلی پزشک مطرح کرد و گفت که آنها زمان زیادی را مصرف می کنند. حتی در آن مناطق، نشانه هایی وجود داشت که قانونگذاران می توانستند موافق باشند. سناتور تیم کین (D-Va.) نیز ایده رفع انباشته مهاجران را مطرح کرد.

سناتور رند پل (R-Ky.) گفت که الزامات واکسن مانعی است. سناتور راجر مارشال (R-Kan.) مقرراتی را وضع کرد که برخی از صورت‌حساب‌های پزشکی غافلگیرکننده را به عنوان مضر برای پزشکان ممنوع می‌کرد.

«من فکر می‌کنم این واقعیت که کمیته این جلسه را اولین جلسه استماع کرده است به این معنی است که تعدادی از ما لایحه‌هایی داریم. ما ممکن است سعی کنیم دسته ای از آنها را با هم جمع کنیم و ببینیم که آیا می توانیم آنها را در چیزی ترکیب کنیم یا خیر.” من فکر می کنم چشم اندازهای بزرگی برای پیشرفت هر دو حزب در این زمینه وجود دارد.»

سناتورها پیشرفت اولیه به سوی مصالحه را به سندرز نسبت دادند. او اولین هفته‌های خود را در جلسه‌ای با اعضای کمیته هر دو حزب گذراند تا زمینه‌های توافق دو حزب را شناسایی کند.

سناتور لیزا مورکوفسکی (آلاسکا) گفت سندرز برای ملاقات با او و بحث در مورد اولویت‌هایش تماس گرفت. او گفت که هر دوی آنها کمبود نیروی کار را به عنوان یک مشکل اصلی نامیدند و افزود: “ما چیزهای خوبی برای کار داریم.”

در گفتگوی من با او همین هفته در زمین، در مورد آنچه که ممکن است بتوانیم با مسئله نیروی کار انجام دهیم، فکر می‌کنم او به نوعی در حال بررسی بود تا ببیند آیا می‌توانیم تلاش‌هایی را انجام دهیم تا فقط روی کمبود نیروی کار تمرکز کنیم. مورکوفسکی به KHN گفت. علاقه زیادی به قانونگذاری در این زمینه وجود دارد.»

او اضافه کرد: “این چه شکلی خواهد بود، هنوز نمی توانم به شما بگویم.” سندرز پس از پایان جلسه گفت: «ما قصد داریم قانون وضع کنیم. “من جلسات شنیداری را به خاطر شنیدن انجام نمی دهم.”

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان