لس آنجلس کانتی سرمایه گذاری بزرگی در درمان رایگان سلامت روان مجازی برای دانش آموزان K-12 انجام می دهد


لس آنجلس – مدارس دولتی شهرستان لس آنجلس تلاش های بلندپروازانه ای را برای ارائه خدمات بهداشت روانی رایگان به 1.3 میلیون دانش آموز K-12 خود انجام می دهند، این آزمایشی کلیدی برای برنامه گسترده فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام با دلار 4.7 میلیارد دلاری برای رسیدگی به بحران سلامت روان جوانان است. .

برنامه مدرسه لس‌آنجلس که توسط برنامه‌های Medi-Cal شهرستان – که بیمه سلامت را برای ساکنان کم درآمد ارائه می‌کند – با همکاری دفتر آموزش و بخش بهداشت روانی آن، رهبری می‌کند، بر خدمات تله‌تراپی که توسط Hazel Health ارائه می‌شود، متکی است. شرکت‌هایی که برای رفع کمبود خدمات بهداشت روان در سراسر کشور ایجاد شده‌اند که در طول همه‌گیری کووید-19 بسیار بدتر شد.

تلاش از راه دور یکی از چهار پروژه لس آنجلس کانتی است که مجموعاً تا 83 میلیون دلار از برنامه تشویقی سلامت رفتاری دانش‌آموزان این ایالت، یکی از اجزای «طرح اصلی» فرماندار دموکرات برای رسیدگی به شکاف‌های دسترسی به مراقبت‌های بهداشت روانی جوانان، دریافت می‌کند.

هدف قرارداد هیزل هلث لس‌آنجلس کمک به مدارس پربار برای مقابله با افزایش تقاضا برای خدمات بهداشت روان است. این نوید می دهد که یک مطالعه موردی گویا هم در اثربخشی درمان مجازی برای دانش آموزان و هم در توانایی مربیان و مدیران برای مدیریت موثر یک برنامه گسترده و حساس در مشارکت با یک شرکت انتفاعی باشد.

برای برخی از مربیان و خانواده های لس آنجلس، نتایج اولیه امیدوارکننده است.

آنجله سالازار، 10 ساله، گفت که پزشک بالینی هیزل به او کمک کرده تا احساس بهتری داشته باشد. پس از این که دانش آموز کلاس پنجم امسال به مدرسه ای جدید، یعنی استنتون ابتدایی در گلندورا رفت، هر روز شروع به حملات پانیک کرد.

مادرش، روزانا چاویرا، گفت که نمی‌دانست چه باید بکند – حتی اگر او هماهنگ‌کننده بالینی شرکتی است که بیماری‌های روانی را درمان می‌کند – و نگران است که نتواند یک درمانگر مقرون‌به‌صرفه پیدا کند که بیمه آنها را بپذیرد. هنگامی که چاویرا از هیزل مطلع شد، از فرصت استفاده کرد.

چاویرا گفت: «این رایگان بودن و داشتن یک حرفه‌ای دارای مجوز که مهارت‌های مقابله‌ای را به او آموزش می‌دهد، فقط به معنای جهان است. “شما از قبل می توانید تغییرات را ببینید.”

آنژلا سالازار روی تختش در کنار مادرش روزانا چاویرا نشسته است.
آنژلا سالازار با مادرش روزانا چاویرا. (Molly Castle Work/KFF Health News)

سالازار گفت که تاکنون پنج بار با درمانگر مجازی خود ملاقات کرده است. یکی از تکنیک های مقابله ای که او به ویژه از آن استقبال می کند، تمرین ضربه زدن است: هر شب قبل از خواب، او به چشم ها، گونه ها، سینه و زانوهایش ضربه می زند. با هر ضربه، او همان تصدیق را می‌خواند: «من شجاع هستم».

کریستین کرون، والدین بردی، دانش‌آموز کلاس هفتم، گفت که او هنوز نمی‌داند که آیا این جلسات برای پسرش، که در Arroyo Seco Junior High در سانتا کلاریتا شرکت می‌کند، مؤثر بوده است یا خیر، اما او می‌داند که او از آنها لذت می‌برد.

کرون گفت: “او به طور معمول با به موقع بودن و آماده شدن مشکل دارد، اما با این جلسات، او همیشه کاری را که انجام می دهد متوقف می کند و مطمئن می شود که به موقع وارد سیستم شده است.” او می گوید که درمانگر او خوب، سرگرم کننده است و به راحتی می توان با او صحبت کرد.

جنیفر مویا، مشاور بهداشت روان در مدرسه ابتدایی مارتا بالدوین در الحمرا، شهری در شرق لس‌آنجلس، گفت که دانش‌آموزانش انعطاف‌پذیری از راه دور درمانی را دوست دارند که به آنها اجازه می‌دهد در هر زمان بین ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر با پزشکان ملاقات کنند.

مویا که مسئول ارجاع دانش آموزان به هازل در مدرسه اش است، گفت: «این نسل از بچه ها دیجیتالی بزرگ شده اند. “آنها دوست دارند که این آسان است.”

پابلو ایسایس، مشاور بهداشت روان در مدرسه ابتدایی گرانادا الحمرا، گفت که این خدمات همچنین می تواند در زمانی که دانش آموز منتظر یک قرار حضوری است که شش تا هشت هفته طول می کشد، یک توقف باشد.

مویا گفت: “این که بتوانیم به آنها اطلاع دهیم که خدماتی در دسترس هستند که می توانند در هفته آینده به آنها دسترسی داشته باشند شگفت انگیز است.”

آلیسیا گاروپا، رئیس بخش رفاه و خدمات پشتیبانی دفتر آموزش، گفت تا کنون، در اوایل راه اندازی، تنها 607 دانش آموز شهرستان لس آنجلس از زمانی که برای اولین بار در کامپتون در دسامبر 2022 ارائه شد، در جلسات هیزل شرکت کرده اند. او برخی برآمدگی‌ها در عرضه را تصدیق کرد، اما گفت که هازل «ابزار دیگری در جعبه ابزار ما است».

دولت به سرمایه گذاری های انتفاعی متکی است

از راه دور نقش مهمی را در مدارس سراسر کشور ایفا می کند زیرا مربیان و مددکاران اجتماعی برای رسیدگی به مسائل رو به رشد سلامت روان تحت فشار هستند. طبق گزارش آوریل Chalkbeat، 13 منطقه از 20 مدرسه بزرگ کشور، از جمله Los Angeles Unified، از زمان شروع همه‌گیری، راه دور درمانی را اضافه کرده‌اند.

قرارداد لس‌آنجلس با هیزل مستلزم پرداخت 20 میلیون دلار به این شرکت تا پایان سال 2024 است.

این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو که در سال 2015 تأسیس شد، 112.5 میلیون دلار از سرمایه گذاران جذب کرده و در 15 ایالت مختلف قرارداد دارد. شرکت‌های دیگری که به دنبال دلارهای سلامت روان جوانان هستند عبارتند از استارت‌آپ دیگری از سانفرانسیسکو، Daybreak Health، فارغ‌التحصیل انکوباتور فناوری معتبر Y Combinator، همراه با BeMe، Brightline و Kooth.

کالیفرنیا Brightline و Kooth را برای یک ابتکار 532 میلیون دلاری در سراسر ایالت در سال 2024 در زمینه خدمات رفتاری مجازی جوانان، یکی دیگر از اجزای مهم طرح جامع Newsom انتخاب کرد. نائومی آلن، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Brightline اذعان کرد که بین برنامه های ایالتی و محلی همپوشانی وجود دارد، اما او گفت که پیشنهاد برایت لاین گسترده تر از کاری است که هیزل در مدارس انجام می دهد، با خدماتی که شامل همه چیز از جلسات مربیگری برای مراقبین گرفته تا منابع مراقبه می شود.

آلن گفت: «دولت دسترسی رایگان به خدمات را برای هر کودک در ایالت تأمین می کند، که فقط یک برنامه جاه طلبانه است.

با این حال، سوالات زیادی در مورد اثربخشی از راه دور برای دانش آموزان باقی مانده است. همچنین ثابت شده است که تاکنون هیچ پولساز مطمئنی برای شرکت ها نبوده است: برایت لاین بهار گذشته 20 درصد از کارکنان خود را اخراج کرد، دور دوم اخراج در شش ماه.

مکمل نه راه حل

چلسی دافر دانبار، که در آن زمان برای لس آنجلس یونیفید به عنوان مددکار اجتماعی روانپزشکی کار می کرد، در ماه اکتبر به KFF Health News گفت که هنوز با هیزل کار نکرده است، اما خاطرنشان کرد که شهرستان می خواهد که یکی از کارکنان در حد بینایی باشد. دانش آموز در طول قرار ملاقات هایشان و در صورت بروز مشکلات فنی کمک کنند.

دافر دانبار گفت: «هنوز وقت کارکنان را می گیرد. “روز من در حال حاضر بسیار پر استرس است. من نمی توانم تصور کنم که در محل کار خود یک ارزیابی تهدید و ارزیابی خودکشی داشته باشم و بعد سعی کنم کسی را پیدا کنم که در این جلسه درمانی با کودک و آی پد او بنشیند.

دافر-دانبار گفت که او می‌خواهد که منطقه به پزشکان حضوری که در جامعه محلی غوطه‌ور هستند، به ویژه برای بچه‌های کوچک‌تر که در ارتباط با دور درمانی مشکل دارند، اولویت دهد.

آنجله سالازار، دختری جوان، پشت کامپیوترش پشت میز می نشیند.  آینه ای روی میز مادرش را منعکس می کند که پشت سر او ایستاده و لبخند می زند.
آنژلا سالازار با کمک مادرش، روزانا چاویرا، وارد جلسات هفتگی درمان مجازی خود می شود. (Molly Castle Work/KFF Health News)

دافر-دانبار از آن زمان در پاسخ به کاهش بودجه که او را مجبور به ایفای نقش سنگین‌تری کرد، منطقه را ترک کرد.

هزل تاکید کرد که تله درمانی راه حلی برای همه نیست.

اندرو پست، رئیس نوآوری در این شرکت گفت: “این فرصتی برای گسترش دسترسی است.”

آموزش و مراقبت های بهداشتی با هم کار می کنند

برای راه‌اندازی برنامه مدرسه درمانی، همکاری پیچیده‌ای بین مناطق مدرسه، آژانس‌های شهرستان، و دو طرح Medi-Cal، LA Care Health Plan و Health Net صورت گرفت. قوانین بودجه دولتی برای تشویق نهادها به همکاری با یکدیگر طراحی شده است.

مایکل برادسکی، مدیر ارشد پزشکی برای سلامت جامعه در LA Care Health Plan، گفت: “این برنامه به ما کمک کرد تا به مناطق مدرسه نزدیکتر شویم.” “اگر بتوانیم بچه ها را در حالی که در مدرسه هستند بگیریم و آنها را برای درمان در مدرسه ارجاع دهیم، خوب است.”

هیزل عمدتاً جلسات درمانی کوتاه مدت یک به یک را با مددکاران اجتماعی بالینی یا سایر مشاوران دارای مجوز، که 40 درصد از آنها دو زبانه هستند، ارائه می دهد. آنها برای ارائه پشتیبانی موقت به کسانی که نیازهای خفیف تا متوسط ​​دارند، مانند دانش آموزانی که با استرس تحصیلی دست و پنجه نرم می کنند یا در مدرسه ای جدید شروع می کنند، مناسب هستند، اما آنها همچنین می توانند برای مراقبت طولانی مدت ارجاع دهند.

بزرگترین منطقه ثبت نام شده در این برنامه، لس آنجلس متحد، 41 درصد از دانش آموزان شهرستان را تشکیل می دهد، اما همه مناطق آماده جهش نیستند. از هر 10 منطقه، چهار منطقه ترجیح داده‌اند که خدمات Hazel را ارائه ندهند، که Garoupa آن را تا حدی به نگرانی‌های اشتراک‌گذاری داده نسبت می‌دهد.

قرارداد با هیزل در دسامبر 2024 به پایان می رسد، اما گاروپا گفت که دفتر آموزش و شرکای آن قصد دارند خدمات را تا ژوئن 2025 حفظ کنند. هر گونه تمدید فراتر از آن به نتایج بستگی دارد.

سونیا اسمیت، یکی از همکاران گاروپا، گفت که دفتر آموزش به طور مستمر اثربخشی هازل را از طریق یک نظرسنجی سالانه، گزارش‌های ماهانه تأثیرات و جلسات هفتگی ارزیابی خواهد کرد.

اسمیت گفت: «تعداد دانش‌آموزانی که از Hazel استفاده می‌کنند به وضوح یک معیار کلیدی خواهد بود. نرخ بهره برداری تاریخی هیزل 3 تا 8 درصد است. ما ارزیابی می‌کنیم که آیا این اعداد باقی می‌مانند، آیا دانش‌آموزان به موقع به مراقبت‌ها دسترسی پیدا می‌کنند یا خیر، و آیا باری را برای کارکنان مدرسه و ارائه‌دهندگان جامعه‌محور کم می‌کند.»

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که منتشر می کند خط سلامت کالیفرنیا، یک سرویس مستقل از سرمقاله بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان