بایدن قول داد که با جمهوری خواهان در مدیکید “Gutting” مبارزه کند. صحبت‌های مربوط به بودجه داستان دیگری به نظر می‌رسد.


اکثر قانونگذاران – جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها – برنامه‌های شبکه ایمنی مدیکر و تامین اجتماعی را برای کاهش محدودیت‌ها ممنوع اعلام کرده‌اند، در حالی که واشنگتن دوپاره به سمت رویارویی بر سر بدهی ملی و هزینه‌های دولت پیش می‌رود. با این حال، برنامه‌های بهداشتی برای آمریکایی‌های کم‌درآمد چنین تضمین‌های دو حزبی را دریافت نکرده است.

بیش از 20 میلیون نفر در سه سال گذشته پس از گسترش دسترسی کنگره به برنامه استحقاق در طول همه‌گیری کووید-19، تحت پوشش Medicaid قرار گرفتند و جمعیت Medicaid را حدود 30 درصد افزایش داد. اما ثبت نام از آوریل کاهش می یابد، زمانی که تغییرات دوران همه گیری به پایان می رسد و ایالت ها شروع به کاهش پوشش برای آمریکایی هایی می کنند که دیگر واجد شرایط نیستند.

روز سه‌شنبه، جو بایدن، رئیس‌جمهور جمهوری‌خواهان را تحت فشار قرار داد تا برنامه‌های حزب برای کاهش هزینه‌های دولتی را منتشر کنند، که انتظار می‌رود کاهش‌های عمیق‌تر در مدیکید باشد – و در صورت کسب قدرت کامل حزب در انتخابات ۲۰۲۴، می‌تواند پیش‌نمایش فهرست خواسته‌های جمهوری‌خواهان را به آمریکایی‌ها ارائه دهد. .

بایدن گفت: اگر جمهوری‌خواهان راست افراطی «سعی کنند مراقبت‌های بهداشتی مردم را با حذف Medicaid و قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه از بین ببرند، من آنها را متوقف خواهم کرد».

بایدن و دیگر رهبران دموکرات گفته‌اند که می‌خواهند Medicaid را گسترش دهند، هدفی که احتمالاً در پیشنهاد بودجه رئیس‌جمهور هفته آینده منعکس خواهد شد. اما در حالی که دموکرات‌های ارشد می‌گویند زمانی که جمهوری‌خواهان از افزایش سقف بدهی خودداری می‌کنند، درباره هزینه‌های دولت با جمهوری‌خواهان مذاکره نخواهند کرد، آنها احتمال مذاکره در مورد هزینه‌های Medicaid را در تاریخ بعدی باز گذاشته‌اند.

نماینده حکیم جفریس از نیویورک، رهبر جدید دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا در ژانویه گفت که دموکرات‌ها آماده «گفتگو» با جمهوری‌خواهان جدا از بحث سقف بدهی هستند.

جفریس در پاسخ به سوال KHN گفت: «یک فرآیند بودجه وجود دارد و یک فرآیند تخصیصی وجود دارد.» ما حاضریم با طرف مقابل در مورد چگونگی سرمایه‌گذاری برای بهتر کردن زندگی برای آمریکایی‌های روزمره، نحوه سرمایه‌گذاری در طبقه متوسط، نحوه سرمایه‌گذاری روی همه آمریکایی‌هایی که آرزو دارند بخشی از میانه باشند، گفتگو کنیم. کلاس.”

برخی از جمهوری خواهان امیدوارند با محدود کردن مزایا، از جمله اجازه دادن به ایالت های بیشتری برای تحمیل الزامات کاری بر ذینفعان Medicaid – طرحی که توسط دولت ترامپ اجرا شد، اما تا حد زیادی توسط دادگاه ها شکست خورد، با دموکرات ها امتیاز بگیرند تا برنامه را کاهش دهند. جمهوری‌خواهان همچنین می‌توانند مالیات ارائه‌دهندگان Medicaid را هدف قرار دهند، به این معنی که مالیات‌هایی مانند خدمات بیمارستانی بستری یا تخت‌های تسهیلات پرستاری اعمال می‌شود.

دموکرات‌های مترقی موضع سختی را اتخاذ کرده‌اند و امیدوارند که رشد این برنامه، قطع کردن Medicaid را به یک ایده سیاسی خطرناک‌تر از گذشته تبدیل کند. بیش از 1 نفر از هر 4 آمریکایی در حال حاضر از طریق Medicaid یا برنامه بیمه سلامت کودکان تحت پوشش هستند، از جمله کودکان، افراد باردار، افراد دارای معلولیت و افرادی که با درآمد کمتری زندگی می کنند.

سناتور برنی سندرز (I-Vt.)، رئیس کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی، به KHN گفت: “به نظر من، Medicaid باید از میز خارج شود.” “ایده سنگین کردن افرادی که درآمد پایینی دارند، ظالمانه خواهد بود، و من احساس می کنم این چیزی است که جمهوری خواهان در ذهن دارند.”

انتظار می رود دولت بایدن طرح بودجه سالانه خود را در 9 مارس به کنگره ارسال کند که در آن اولویت های هزینه های رئیس جمهور برای برنامه های فدرال، از جمله برای Medicaid مشخص شده است.

بایدن در طول سخنرانی خود در 28 فوریه به پیشنهادهای اخیر جمهوری خواهان برای قطع Medicaid و لغو قانون مراقبت مقرون به صرفه اشاره کرد. و او پیامدهای احتمالی این پیشنهادها را فهرست کرد – مانند از دست دادن مراقبت های بهداشت روانی برای میلیون ها کودک تحت ضمانت Medicaid برای پوشش جامع سلامت – و از آمریکایی ها خواست کاهش های هنوز ناشناخته مورد نظر جمهوری خواهان را با پیشنهاد بودجه او مقایسه کنند.

احتمالا بایدن هر گونه مذاکره ای را با استدلال برای هزینه های بیشتر آغاز کند. او از ایالت‌های محافظه‌کاری که در برابر گسترش پوشش Medicaid مقاومت کرده‌اند، به فلوریدا سفر کرد تا پس از سخنرانی‌اش در ایالت اتحادیه، نزدیک به دوازده ایالت را که هنوز برنامه را تحت ACA گسترش نداده‌اند، مجازات کند. او تلاش کرد تا یارانه های ACA را در طول همه گیری گسترش دهد و اخیراً آنها را دائمی کند.

جمهوری‌خواهان مجلس می‌گویند که می‌خواهند بودجه فدرال را طی 10 سال بدون افزایش مالیات و بدون کاهش هزینه‌های پزشکی، تامین اجتماعی یا نظامی متعادل کنند – شاهکاری که برخی تحلیل‌گران آن را «غیر ممکن» می‌خوانند. Medicaid، Medicare و Social Security، همراه با بودجه برای قانون مراقبت مقرون به صرفه و برنامه بیمه سلامت کودکان، تقریباً نیمی از بودجه فدرال را به تنهایی تشکیل می دهند.

واشنگتن پست اخیراً گزارش داد که یکی از مقامات سابق دولت ترامپ قانونگذاران را در مورد یک پیشنهاد بودجه متوازن که شامل کاهش 2 تریلیون دلاری مدیکید است، به قانونگذاران اطلاع داده است. یک پیشنهاد جداگانه از سوی جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان در سال گذشته، کل هزینه‌های یارانه‌های بازار فدرال Medicaid، CHIP و ACA را تقریباً به نصف در دهه آینده کاهش می‌دهد.

ادوین پارک، استاد پژوهشی در مرکز مدرسه سیاست عمومی کودکان و خانواده‌ها در دانشگاه جرج تاون مک کورت، نوشت که این پیشنهاد مجلس «احتمالاً ده‌ها میلیون نفر را به صفوف بیمه‌شدگان سوق می‌دهد و دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی و درازمدت را به شدت کاهش می‌دهد. خدمات و حمایت های مورد نیاز کودکان کم درآمد، خانواده ها، سالمندان، افراد دارای معلولیت و سایر بزرگسالان.

پارک افزود، از آنجایی که Medicaid بزرگترین منبع بودجه فدرال برای ایالت ها است، دلار نیز ممکن است برای اولویت هایی مانند آموزش و پرورش خشک شود.

تلاش طولانی مدت محافظه کاران کاهش Medicaid با افزودن محدودیت های واجد شرایط بودن مانند الزامات کاری یا تأییدیه های دقیق تر بوده است. جمهوری خواهان در لغو شکست خورده ACA در سال 2017 تلاش کردند تا این کار را انجام دهند. همین طرح شامل پیشنهادی برای تبدیل بودجه ایالتی Medicaid به سرانه تخصیص به جای اینکه دولت فدرال با درصدی از هر ایالت خرج می کند، بود.

جمهوری‌خواهان همچنین می‌توانند درصد کمک پزشکی فدرال را که ایالت‌ها برای Medicaid دریافت می‌کنند، مهار کنند. در حال حاضر، این درصد مطابقت تحت شرایط اضطراری بهداشت عمومی افزایش یافته است. ایوت فونتنوت، مشاور ارشد سیاستگذاری و امور قانونگذاری در لیبرال گرایش گفت، حداقل یکی از جمهوری خواهان ارشد ابراز علاقه کرده است تا تغییراتی در نحوه دریافت خدمات مراقبتی مبتنی بر خانه و اجتماع افراد معلول ایجاد کند که به آنها اجازه می دهد در خانه های خود بمانند. از مراقبت ما محافظت کنید.

Fontenot گفت جمهوری خواهان می توانند بر تقلب به عنوان بهانه ای برای پیشنهادات خود تمرکز کنند و سوالات نظارتی را در مورد اینکه چه تعداد از افراد به طور نادرست مزایای دریافت کرده اند و چه تعداد از آنها تحت قوانین همه گیر که ایالت ها را ملزم می کند ثبت نام خود را حفظ کنند، ایجاد کند. او گفت: «من فکر می‌کنم این تنها زیربنای همه سیاست‌های بالقوه مختلف در اینجا می‌شود.

برایان بلیز، مشاور اقتصادی سابق دولت ترامپ که اکنون رئیس مؤسسه بهداشتی Paragon است، به KHN گفت که تردید دارد جمهوری‌خواهان پس از مدیکید به موفقیت زیادی دست یابند – به خصوص پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده، زمانی که دموکرات‌ها کمتر احتمال می‌دهند که در مقابل هر چیزی تسلیم شوند. حقوق

اما او به بحث‌های بالقوه امیدوارکننده در کاپیتول هیل برای برخی از اهداف حزب جمهوری‌خواه اشاره کرد – به‌ویژه، کاهش مالیات ارائه‌دهندگان Medicaid یا پیشبرد الزامات کاری جدید، ایده‌ای که برخی از دموکرات‌های محافظه‌کار مانند سناتور جو منچین از ویرجینیای غربی وجود دارد. سیگنال داده اند آنها باز هستند.

محافظه‌کاران مالیات‌هایی را که ایالت‌ها از ارائه‌دهندگان Medicaid وضع می‌کنند، به‌عنوان روشی در پشتی برای تقویت آنچه که دولت فدرال به ایالت‌ها ارسال می‌کند، می‌دانند، زیرا ایالت‌ها از این مالیات‌ها برای تأمین سهم خود از بودجه Medicaid تحت FMAP استفاده می‌کنند.

بلز به گزارش‌هایی از رویارویی‌های بزرگ بودجه در سال‌های 2011 و 2013 اشاره کرد که نشان می‌دهد بایدن، که در آن زمان معاون رئیس‌جمهور بود، ممکن است آماده کاهش بودجه باشد.

او گفت: «این واقعیت که بایدن سابقه دارد آنها را «کلاهبرداری» می‌خواند که باید از بین برود، فکر می‌کنم این موضوع را برای جمهوری‌خواهان کنگره کمی آسان‌تر می‌کند که استدلال کنند که باید روی میز باشند.

دعوا بر سر مخارج دولت به نقطه عطف نزدیک شده است. دفتر بودجه کنگره غیرحزبی اخیراً تخمین زده است که ایالات متحده از ژوئیه تا سپتامبر به سقف بدهی خود خواهد رسید، به این معنی که توانایی وزارت خزانه داری برای پرداخت صورت حساب های کشور و جلوگیری از نکول بدهی های خود می تواند در تابستان امسال بدون اقدام کنگره به پایان برسد.

نظرسنجی اخیر NPR-PBS NewsHour-Marist نشان داد که در حالی که اکثریت رای دهندگان از افزایش سقف بدهی حمایت می کنند، آنها در مورد نحوه رسیدگی قانونگذاران به بدهی کشور اختلاف نظر دارند. تقریباً سه چهارم جمهوری خواهان و اکثریت رأی دهندگان مستقل گفتند که کنگره باید به جای افزایش مالیات و سایر درآمدها، برنامه ها و خدمات را کاهش دهد.

اگرچه جمهوری خواهان هنوز کاهش خاصی را پیشنهاد نکرده اند، دموکرات ها شرط می بندند که اگر رأی دهندگان تأثیر آن بر زندگی بسیاری از آمریکایی ها را درک کنند، هدف گذاری Medicaid و سایر حقوق به همان اندازه مشکل تأمین اجتماعی و مدیکر خواهد بود.

الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده مجلس نمایندگان (DN.Y.) به KHN گفت: “من فکر می کنم در حال حاضر برای جمهوری خواهان سخت خواهد بود.” اگر حزب جمهوری‌خواه می‌خواهد مزایای خانواده‌های کم‌درآمد را کاهش دهد، «در زمانی که تخم‌مرغ گران است و خواربار و مواد غذایی برای مردم عادی گران شده است، آن‌وقت باید جلوی چشم مردم بروند. مردم آمریکا و این موضوع را مطرح کنید که چرا می خواهند توانایی مردم برای تغذیه خود و فرزندانشان را کاهش دهند.

KHN (خبر سلامت قیصر) یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند. همراه با تجزیه و تحلیل سیاست و نظرسنجی، KHN یکی از سه برنامه عملیاتی اصلی در KFF (بنیاد خانواده قیصر) است. KFF یک سازمان غیرانتفاعی وقفی است که اطلاعات مربوط به مسائل بهداشتی را به ملت ارائه می دهد.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).