آیا کمبود مراقبت های اولیه کشور به همان اندازه بد است که داده های فدرال نشان می دهد؟


سیاستگذاران فدرال برای مدت طولانی در تلاش بوده اند تا ارائه دهندگان مراقبت های اولیه بیشتری را به سمت افراد کم کار جذب کنند مناطق. دولت بایدن افزایش بودجه در سال 2022 برای رفع کمبودها و سن. برنی سندرز (I-Vt.) قوانین جامع مراقبت های اولیه را تحت فشار قرار داد در سال 2023

اما زمانی که KFF Health News سال گذشته نقشه‌کشی کرد که واقعاً کمبود نیروی کار مراقبت‌های اولیه کجاست – و کجا نیستند – ما با داده‌های نادری مواجه شدیم و بسیاری از مردم که به ما می‌گویند نبود اطلاعات بهتر، تشخیص اینکه کدام یک را سخت می‌کند. سیاست ها کار می کنند به نظر می رسد، داده های ملی ثابت یک رویا است.

ما داده های عمومی موجود را تجزیه و تحلیل کردیم: دولت فدرال لیست رسمی “مناطق کمبود” متخصص بهداشت مراقبت های اولیه، ایجاد شده برای کمک به ارائه دهندگان قیف در جایی که آنها بیشتر مورد نیاز هستند. ما دریافتیم که بیش از 180 منطقه حداقل برای 40 سال در لیست کمبود مراقبت های اولیه گیر کرده اند.

این یک نقشه است:

هیچ سازمان دولتی وجود ندارد که ردیابی کند: چه کسی در چه چیزی، کجا و کجا هستند و در حال حاضر چه چیزی را تمرین می کنند؟ گفت آلیسون هافستلر، مدیر پزشکی مرکز رابرت گراهام، یک اتاق فکر در واشنگتن که بر مراقبت های اولیه تمرکز دارد. “اگر ما ندانیم چه کسی چه نوع مراقبتی را انجام می دهد – و کجا – پس هیچ راهی برای مدیریت عادلانه نسبت بیمار به پزشک در هر ایالت وجود ندارد.”

مناطق کمبود یک دسته هویج برای جذب ارائه دهندگان پزشکی، از جمله بازپرداخت وام های دانشجویی فدرال، دریافت می کنند. پاداش پرداخت های مدیکر و ویزای تسریع شده برای پزشکان خارجی.

این واقعیت که مناطقی که در لیست کمبود قرار دارند به دلیل کمبود پزشک نیست. بر اساس فدراسیون هیئت های پزشکی دولتیتعداد پزشکان دارای مجوز ایالات متحده از سال 1990 تا 2022 بیش از دو برابر شد و به بیش از 1 میلیون نفر رسید که از رشد کلی جمعیت پیشی گرفت.

آ امور بهداشتی مطالعه منتشر شده در نوامبر نشان می دهد نامگذاری فدرال، که به تخصیص تخمینی کمک می کند 1 میلیارد دلار در بودجه سالانه از طریق حداقل 20 برنامه فدرال با هدف افزایش ظرفیت مراقبت های اولیه، نسبت ارائه دهنده به جمعیت به طور معناداری افزایش نیافته است.

یک توضیح احتمالی برای تداوم مناطق کمبود این است که انگیزه ها بسیار کوچک یا زودگذر هستند. جاستین مارکوفسکی، آ دانشکده بهداشت عمومی ییل دانشجوی دکترا، که یکی از نویسندگان مطالعه امور بهداشت و درمان است.

اما مسئله مهم دیگر این است که کمبودها چگونه اندازه گیری می شوند.

این به مقامات بهداشتی ایالتی بستگی دارد شناسایی جمعیت ها و مکان ها که ممکن است به عنوان مناطق کمبود و آنها را ارسال کنید به مدیریت منابع و خدمات سلامت، که سپس امتیاز می گیردمیزان هر گونه کمبود بودجه و نیروی کار برای آن ادارات دولتی متفاوت است و یک پایه ناهموار ایجاد می کند.

علاوه بر این، معیار اصلی برای شناسایی مناطق کمبود، یعنی نسبت پزشک به جمعیت، دارای یک ضعف آشکار است. این فقط پزشکان را در نظر می گیرد، نه تعداد بیشماری دیگر از متخصصان مراقبت های بهداشتی، مانند دستیاران پزشک و پزشکان پرستار، که فراهم کند بسیاری از مراقبت های اولیه کشور ما.

شهرستان کوستیلا در جنوب کلرادو را در نظر بگیرید. این منطقه در سال 1978 به عنوان یک منطقه کمبود مراقبت های اولیه در نظر گرفته شد و از آن زمان تاکنون از لیست خارج نشده است. درست است که این منطقه می تواند از پزشکان بیشتری استفاده کند. اما این نیز درست است که داده های فدرال ارائه دهندگانی را نادیده گرفته است هستند در آنجا، مانند پرستاری که هفته‌ای یک‌بار از نزدیک‌ترین شهر برای دیدن بیماران وارد می‌شود، یا دستیار پزشکی که به تازگی از تگزاس نقل مکان کرده است تا شکاف را برای همیشه پر کند.

از سال 1998، مقامات فدرال سه تلاش برای به روز رسانی قوانین دوران دهه 1970 که مناطق کمبود را تعریف می کنند، انجام داده اند. اخیراً، نویسندگان قانون مراقبت مقرون به صرفه کمیته ای متشکل از کارشناسان را برای کشف آن ایجاد کردند.

زمانی که آن شکست خورد، کلرادو به آن رسید تعیین منطقه کمبود متخصص بهداشتیکه در پرستاران و دستیاران پزشک نقش دارد.

گفت: “برای کشور بسیار مهم است که منابع خود را برای جوامعی که بیشترین نیاز را دارند، هدف قرار دهند.” اد سالسبرگ، که نماینده اصلی دولت فدرال در کمیته ایجاد شده توسط ACA بود و ریاست HRSA را بر عهده داشت مرکز ملی تجزیه و تحلیل نیروی کار سلامت. “دوباره زمان آن فرا رسیده است که یک بار دیگر برای ایجاد یک روش بهبود یافته تلاش کنیم.”


این مقاله به دلیل محدودیت های بازنشر برای انتشار در دسترس نیست. اگر در مورد در دسترس بودن این یا محتوای دیگر برای انتشار مجدد سؤالی دارید، لطفاً با NewsWeb@kff.org تماس بگیرید.


مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان