چرا ما برای مراقبت های بهداشتی بسیار بی ارزش هزینه می کنیم؟


پیشرفت های پزشکی گران است. Wegovy را مصرف کنید، داروی فوق العاده موفق چاقی که ما آموختیم هفته گذشته همچنین ممکن است خطر بیماری قلبی را کاهش دهد. اگر فقط 10 درصد از بین ذینفعان Medicare شروع به مصرف دارو می کنند، مالیات دهندگان می توانند تقریباً برای مدت طولانی درگیر باشند 27 میلیارد دلار یک سال.

پس چگونه کشور می تواند جدیدترین و بهترین پزشکی را بخرد؟ یک احتمال: از پرداخت میلیاردها دلار در سال برای چیزهایی که به بیماران کمک نمی کند و حتی ممکن است به آنها آسیب برساند، دست بردارید. به اندازه 30 درصد از 3 تریلیون دلار همانطور که در گزارش کردم، سالانه برای مراقبت های بهداشتی هزینه می کنیم، به چنین مراقبت های کم ارزشی می رود این داستان.

چند نمونه: پزشکان همچنان به تجویز مواد افیونی یا داروهای ضد روان پریشی غیر ضروری ادامه می دهند، به طور معمول کمبود ویتامین D را غربالگری می کنند و آزمایش های غربالگری سرطان را در اواخر عمر، زمانی که بعید به نظر می رسد فایده زیادی داشته باشند، سفارش می دهند. چنین درمان هایی هزینه ها را افزایش می دهند، منجر به عوارض سلامتی می شوند و در ارائه مراقبت های مناسب تر اختلال ایجاد می کنند.

اما سیستم بهداشتی هزینه‌ای برای خدمات در ایالات متحده به پزشکان برای ارائه مراقبت‌های بیشتر به جای مراقبت صحیح پاداش می‌دهد، و همین امر متوقف کردن چنین ضایعاتی را به طرز دیوانه‌کننده‌ای دشوار کرده است. و حتی زمانی که پزشکان انگیزه مالی برای سفارش آزمایش‌ها یا خدمات اضافی ندارند، مراقبت‌های کم‌ارزش به سختی از بین می‌رود.

آ تحلیل اخیر که در کلرادوبه عنوان مثال، متوجه شد که بیماران و پرداخت کنندگان خصوصی و دولتی در دولت هزینه می کنند 134 میلیون دلار در مورد مراقبت های غیر ضروری در سال 2021. و علیرغم یک کمپین بیش از یک دهه به نام انتخاب عاقلانه برای شناسایی خدمات غیر ضروری، هزینه های مراقبت های کم ارزش به سختی کاهش یافته است.

در برخی مکان‌ها، پزشکی دفاعی نقش مهمی را ایفا می‌کند، زیرا پزشکان در ایالت‌های شدیداً دعوا، آزمایش‌های آزمایشگاهی یا تصویربرداری اضافی را از ترس کت و شلوارهای قصور درخواست می‌کنند. و گاهی اوقات، خدمات کم ارزش فقط در فرهنگ جا افتاده و حذف آنها تقریبا غیرممکن می شود.

مانند مارک فندریک، مدیر مرکز طراحی بیمه مبتنی بر ارزش دانشگاه میشیگانآن را بیان کنید، «فرهنگی وجود دارد که بیشتر بهتر است. و غلبه بر “بیشتر بهتر است” بسیار سخت است.”

برخی از مؤسسات فردی توانسته اند مراقبت های کم ارزش را کاهش دهند. بیمارستان کودکان کلرادو با مراجعه جراحان به اورژانس و کمک به تخمین میزان احتمال ابتلای آنها به آپاندیسیت، تعداد سی تی اسکن های شکمی در کودکان را کاهش داد. و یک سیستم بهداشتی شبکه ایمنی لس آنجلس که با بودجه ثابتی کار می کرد، توانست آن را حذف کند تست غیر ضروری قبل از جراحی های آب مروارید اما این تلاش ها بیشتر استثنا هستند تا قاعده.

فندریک بر طبل این موضوع می کوبد که حذف خدمات کم ارزش تنها راه قابل قبول برای پرداخت تمام پیشرفت های پزشکی، مانند داروهای جدید ضد چاقی مانند Wegovy است. یک ماده در قانون مراقبت مقرون به صرفه در حال حاضر ابزاری برای انجام آن فراهم می کند. در اعماق قانون مدفون شده است، بند 4105 (که فندریک به شوخی فقط هشت نفر در مورد آن می دانند) می دهد دبیر بهداشت و خدمات انسانی اختیاری برای پوشش دادن هیچ خدماتی که گروه ویژه خدمات پیشگیرانه ایالات متحده الف را اختصاص می دهد رتبه D، به این معنی که فواید کمی دارد یا هیچ سودی ندارد و توصیه نمی شود.

چند سال پیش، بنا به درخواست کارمندان رهبری دموکرات مجلس نمایندگان، فندریک محاسبه کرد که مدیکر می تواند پس انداز کند. 5 میلیارد دلار بیش از 10 سال با پرداخت نکردن هفت سرویس رایج با رتبه D. و این فقط خود خدمات را منعکس می‌کند، نه آبشار مراقبت‌های غیرضروری که اغلب ایجاد می‌کنند.

هشدار اسپویلر: مدیکر همچنان هزینه آنها را پرداخت می کند.

شما می توانید انسولین را پوشش دهید. فندریک به من گفت که می‌توانی داروهای چاقی زیادی بخری. “این کافی نیست – شاید یک ماه داروهای چاقی – اما می دانید منظور من چیست.”


این مقاله به دلیل محدودیت های بازنشر برای انتشار در دسترس نیست. اگر در مورد در دسترس بودن این یا محتوای دیگر برای انتشار مجدد سؤالی دارید، لطفاً با NewsWeb@kff.org تماس بگیرید.


مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان