همه چیز قدیمی دوباره جدید است؟ آخرین دور پیشنهادات خط مشی سلامت ایده های موجود را تکرار می کند


«لغو و جایگزینی» را فراموش کنید، شعاری که اغلب تکرار می شود جمهوری خواهان علیه قانون مراقبت مقرون به صرفه.

جمهوری خواهان مجلس نمایندگان بسته ای از لوایح را ارائه کرده اند که می تواند هزینه های بیمه درمانی را برای برخی مشاغل و مصرف کنندگان کاهش دهد، تا حدی با لغو برخی از حمایت های مصرف کننده. با این حال، به جای لغو کامل، تلاش زیرکانه‌تر می‌تواند به کارفرمایان بیشتری اجازه دهد تا از الزامات اساسی بازنگری بیمه درمانی و اکثر استانداردهای ایالتی عبور کنند.

در همان زمان، دولت بایدن به دنبال لغو برخی از قوانین بیمه درمانی دولت قبلی است و پیشنهاد می‌کند مقررات برای برنامه‌های کوتاه‌مدت دوباره سخت‌تر شود.

کارشناسان سیاست بهداشتی تعجب نمی کنند. اکثر ایده‌های سیاست جمهوری‌خواهان مدت‌هاست که مورد حمایت جمهوری‌خواهان قرار گرفته‌اند، نگرانی دموکرات‌ها را در مورد کاهش حمایت از مصرف‌کننده برانگیخته‌اند، و ممکن است تحت این مضمون قرار گیرند: همه چیز قدیمی دوباره جدید است.

طرح های سلامت انجمن خودبیمه. پول دادن به کارگران برای خرید پوشش فردی خود به جای ارائه یک طرح گروهی. جوزف آنتوس، کارشناس ارشد مؤسسه امریکن انترپرایز، یک اندیشکده مستقر در واشنگتن، گفت: اینها کلمات کلیدی هستند و در نهایت حول یک موضوع می چرخند. مشکل واقعی افزایش هزینه مراقبت های بهداشتی است. همیشه بوده است.» او افزود که این مشکل بزرگتر از راه حل های پیشنهادی است.

آنتوس گفت: «معلوم نیست که این نوع رویکرد به طور اساسی به افراد زیادی کمک کند.

آخرین دور از قوانین و قوانین در حالی است که ACA – که در سال 2010 تصویب شد – اکنون در سیستم تثبیت شده است. بیش از 16 میلیون نفر در برنامه های خود در سال جاری ثبت نام کردند و میلیون ها نفر دیگر از طریق Medicaid گسترده در همه ایالت ها به جز 10 ایالت تحت پوشش قرار می گیرند که منجر به نرخ بی بیمه نشده بی سابقه ای می شود.

اما حتی با وجود یارانه‌های افزایش‌یافته برای برنامه‌های سلامت ACA، که ابتدا در طرح نجات آمریکا تصویب شد و تا سال 2025 توسط قانون کاهش تورم تمدید شد، برخی از مردم هنوز برای پرداخت هزینه‌های فرانشیز یا سایر هزینه‌ها تلاش می‌کنند و کارفرمایان – به ویژه آن‌های کوچک – مدت‌هاست که با افزایش هزینه‌های بیمه و توانایی ارائه پوشش‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

بنابراین، چه چیزی روی میز واشنگتن وجود دارد؟ اول، یک هشدار: احتمال وقوع کمی در سال انتخابات وجود دارد.

در حالی که مقررات پیشنهادی دولت بایدن در مورد برنامه‌های کوتاه‌مدت احتمالاً امسال یا اوایل سال آینده اجرایی می‌شود، لایحه‌ای که توسط مجلس نمایندگان جمهوری‌خواه تصویب شد – که قانون ترتیب انتخاب، برای گزینه‌های بهداشتی سفارشی و هزینه‌های مراقبت فردی نامیده می‌شود – بعید است که در سنای تحت کنترل دموکرات‌ها مورد پسند قرار گیرد. با این حال، اگر جمهوری‌خواهان سنا و کاخ سفید را بازپس بگیرند، نشان‌دهنده جهت‌گیری سیاست‌های بهداشتی است که می‌توانستند اتخاذ کنند.

در اینجا مسائل کلی در مورد رادار وجود دارد:

از میز رئیس جمهور: محدودیت در سیاست های کوتاه مدت

این نوع طرح‌ها برای دهه‌ها فروخته می‌شوند، اغلب به عنوان یک معیار توقف برای افراد بین مشاغل.

لوئیز نوریس، کارگزار بیمه ای که به طور مرتب در مورد خط مشی سلامت می نویسد، گفت: آنها می توانند بسیار ارزان تر از پوشش های سنتی تر باشند زیرا برنامه های کوتاه مدت بسیار متفاوت هستند و “از سیاست های جامع تا سیاست های نسبتاً حداقلی را شامل می شود.”

به عنوان مثال، این طرح ها مجبور نیستند تمام مزایای مورد نیاز برنامه های ACA را پوشش دهند، و می توانند شرایط پزشکی قبلی را پوشش دهند، می توانند محدودیت های سالانه یا مادام العمر را تعیین کنند و اغلب شامل مراقبت های زایمان یا داروهای تجویزی نمی شوند. علیرغم هشدارهایی که در مورد محدودیت‌های چنین خط‌مشی‌هایی هشدار می‌دهند، مصرف‌کنندگان ممکن است تا زمانی که سعی در استفاده از این طرح نداشته باشند متوجه مواردی که تحت پوشش قرار نمی‌گیرد، نباشند.

دولت پرزیدنت باراک اوباما با نگرانی از اینکه مردم این گزینه را به جای بیمه جامع تر و گران تر ارائه شده از طریق ACA انتخاب کنند، قوانینی را وضع کرد که شرایط بیمه نامه را به سه ماه محدود می کند.

دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا این قوانین را کاهش داد و اجازه داد برنامه‌ها دوباره به عنوان بیمه‌نامه‌های 364 روزه فروخته شوند و امکان تمدید آنها تا سه سال به بیمه‌گران اضافه شد. اکنون، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، که نمایندگانش چنین طرح هایی را «بیمه ناخواسته» نامیده اند، پیشنهاد می کند که دوباره این طرح ها را محدود کرده و سیاست ها را حداکثر تا چهار ماه محدود کند.

در پیشنهاد بایدن به برآوردهای دفتر بودجه کنگره و کمیته مشترک مالیات اشاره شده است که حدود 1.5 میلیون نفر در چنین طرح هایی ثبت نام کرده اند.

مایکل کانن، مدیر مطالعات سیاست سلامت در مؤسسه کاتو، یک اندیشکده آزادیخواه مستقر در واشنگتن دی سی، در یک مقاله نظری که توسط The Hill منتشر شد، قانون پیشنهادی را محکوم کرد. او نوشت که پیشنهاد بایدن یک جایگزین مهم کم‌هزینه را حذف می‌کند و می‌تواند برخی از مصرف‌کنندگان را تا یک سال با «قبض‌های پزشکی بسیار بالا» مواجه کند، اگر خط‌مشی‌هایشان بین دوره‌های ثبت‌نام آزاد برای برنامه‌های ACA منقضی شود.

جان مک‌دوناف، استاد بهداشت عمومی در دانشکده بهداشت عمومی هاروارد تی چان در بوستون، که روی قانون اصلی ACA کار می‌کرد، گفت: مبارزه واقعی به تعریف «کوتاه‌مدت» ختم می‌شود.

او گفت که مترقی‌ها و دموکرات‌ها از این دیدگاه حمایت می‌کنند که «کوتاه‌مدت» باید پس از چهار ماه به پایان برسد و «سپس مردم وارد یک طرح ACA یا Medicaid شوند». جمهوری‌خواهان و محافظه‌کاران دوست دارند این یک مدل پوشش دائمی جایگزین برای مردمی باشد، که برخی از آنها به طور قانونی می‌دانند چه چیزی به دست می‌آورند و مایلند تاس بیندازند.»

طرح های سلامت انجمن، بیمه خود و سایر مسائل محل کار

در همین حال، قانون تنظیم انتخاب که توسط مجلس تصویب شد، در میان چیزهای دیگر، به افراد و مشاغل خوداشتغال بیشتری اجازه می‌دهد تا برای خرید طرح‌های سلامت انجمن، که اساساً طرح‌های گروهی بزرگی هستند که توسط کارفرمایان متعدد خریداری می‌شوند، متحد شوند.

اینها ممکن است هزینه کمتری داشته باشند زیرا مجبور نیستند تمام الزامات ACA را برآورده کنند، مانند پوشش مجموعه مشخصی از مزایا که شامل بستری شدن در بیمارستان، داروهای تجویزی و مراقبت های بهداشت روانی است. از لحاظ تاریخی، برخی نیز مشکلات پرداخت بدهی داشته اند و تنظیم کننده های ایالتی ادعاهایی مبنی بر تبلیغات نادرست توسط برنامه های انجمن خاص را بررسی کرده اند.

بخش دیگری از این قانون به کارفرمایان کوچک کمک می کند تا خود بیمه شوند، که همچنین به آنها اجازه می دهد بسیاری از الزامات ACA و اکثر قوانین بیمه ایالتی را دور بزنند.

مک‌دوناف گفت، هر دو پیشنهاد نشان‌دهنده «خراشی در لبه‌های پایه ساختار ACA» است.

این بسته همچنین مقررات دوران ترامپ را تدوین می‌کند که به کارفرمایان اجازه می‌دهد به کارگران کمک‌های معاف از مالیات را برای خرید بیمه خود ارائه کنند، تا زمانی که این یک طرح واجد شرایط ACA باشد، مزیتی که به عنوان یک حساب بازپرداخت سلامت با پوشش فردی شناخته می‌شود.

نماینده تام کول (R-Okla.) در اظهارات آماده شده در حالی که این لایحه به کمیته قوانین مجلس در ژوئن ارائه شد، گفت: “قانون ترتیب انتخاب راه طولانی به سمت کاهش هزینه های بیمه برای کارفرمایان پیش خواهد رفت و تضمین می کند که کارگران همچنان به مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه دسترسی دارند.”

به گفته حامیان، دادن مقدار مشخصی پول به کارگران برای خرید پوشش خود، به کارمندان این امکان را می دهد که بهترین کار را برای آنها انتخاب کنند. منتقدان هشدار می دهند که بسیاری از کارگران ممکن است برای خرید آماده نباشند و تلاش برخی کارفرمایان ممکن است تبعیض آمیز باشد.

بر اساس پست وبلاگ مرکز اولویت‌های بودجه و سیاست، «شرکت‌ها ممکن است استراتژی‌هایی را برای انتقال کارگران بیمار به HRA پیدا کنند، حتی اگر نرده‌های محافظ در قانون برای جلوگیری از این امر باشد».

رابین پائولی، مدیر اجرایی شورای HRA، یک سازمان حمایت غیرانتفاعی که اعضای آن شامل بیمه‌گران، کارفرمایان و سایر سازمان‌هایی هستند که از چنین حساب‌های فردی پشتیبانی می‌کنند، گفت که اینطور نیست.

پائولی گفت، کارفرمایان در انتخاب گروه‌هایی از کارمندان که چنین حساب‌هایی را به آنها پیشنهاد می‌کنند، صلاحدید دارند، اغلب براساس جغرافیا، اما نمی‌توانند گروهی متشکل از “افراد بالای 65 سال یا طبقه‌ای از افراد بیمار” ایجاد کنند. “قوانین مطلقاً تبعیض بر اساس سن یا وضعیت سلامتی را ممنوع می کند.”

دو ایده دیگر – انجمن‌ها و پیشنهاد خودبیمه‌شده – با مخالفت انجمن ملی کمیسیون‌های بیمه مواجه شده‌اند، که به رهبران مجلس نامه نوشت که این بسته «قدرت دولت‌ها را برای حمایت از مصرف‌کنندگان و بازارها تهدید می‌کند» زیرا بر توانایی ایالت‌ها برای تنظیم چنین طرح‌هایی تأثیر می‌گذارد.

قانون فعلی به مشاغل در همان صنعت اجازه می دهد تا برای خرید پوشش با هم متحد شوند و اساساً یک استخر بزرگتر ایجاد کنند که از نظر تئوری می تواند نفوذ بیشتری در مذاکره داشته باشد و نرخ های بهتری را دریافت کند.

قانون مجلس تغییراتی را ایجاد می‌کند تا به افراد خوداشتغال و مشاغلی که در همان صنعت نیستند، اجازه دهد همین کار را انجام دهند.

برخی از کارشناسان سیاست‌گذاری می‌گویند که گسترش دسترسی به طرح‌های انجمن و خودبیمه‌سازی برای کسب‌وکارهای کوچکتر ممکن است با بیرون کشیدن افراد سالم‌تر از بازار کلی بیمه گروه‌های کوچک و افزایش بالقوه حق بیمه برای کسانی که باقی می‌مانند، بر برخی از کارگران تأثیر منفی بگذارد.

«تصویر بزرگ کاری که این صورت‌حساب‌ها انجام می‌دهند این است که اجازه می‌دهند [employers and] سابرینا کورلت، محقق و یکی از مدیران مرکز اصلاحات بیمه سلامت در دانشگاه جورج تاون، گفت: شرکت‌های بیمه از استانداردها و حمایت‌های ACA خارج شده و بیمه ارزان‌تری را به گروه‌های کارمند جوان‌تر و سالم‌تر ارائه می‌کنند.

اما وکیل کریستوفر کوندلوسی، که با قانونگذاران جمهوری خواه در تهیه پیش نویس این قانون کار کرد، دیدگاه متفاوتی دارد. او گفت که کل بسته GOP نشان‌دهنده «بهبود وضعیت موجود» است که مورد نیاز است زیرا مشاغل کوچک و افراد با «هزینه‌های بهداشتی رو به افزایش است» و «هزینه‌های خارج از جیب همچنان در حال افزایش است».

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان