صورتحساب های بیمارستان او را پیدا نکردند، اما یک دعوی حقوقی پیدا کرد – به علاوه سود


بتانی برچ در سال 2016 به مدت هشت ماه در دیافراگم خود درد داشت.

او می‌دانست که با غذا تحریک می‌شود، بنابراین گفت که سعی کرده یک آنتی اسید مصرف کند. این کمی کمک کرد، اما، در نهایت، او به طور کلی از خوردن اجتناب کرد. او تخمین زد که در این مدت 25 پوند از دست داده است.

یک شب آن شهریور، درد ساعت ها از بین نمی رفت. آنقدر شدید بود که او به اورژانس بیمارستان جامعه راه هند در کینگ اسپورت، تنسی، جایی که زندگی می کند، رفت. سونوگرافی نشان داد که او نیاز به برداشتن فوری کیسه صفرا دارد. او توانست به سرعت تحت عمل جراحی قرار گیرد زیرا بیش از 12 ساعت بود که به دلیل پرهیز از غذا چیزی نخورده بود.

در آن زمان، برچ 23 ساله بود و بیمه نبود. با این حال، هنگامی که او از بیمارستان مرخص شد، مسکن خود را از دست داد و ماه ها را بدون آدرس پستی دائمی گذراند و در حالی که با خانواده تصادف کرد.

برچ گفت: «وضعیت بسیار سختی بود، زیرا در آن زمان، نه شغلی داشتم، نه گواهینامه رانندگی یا چیزی دیگر».

او گفت که از ترس صورت‌حساب‌هایی که نمی‌توانست بپردازد، اغلب از مراجعه به مراقبت‌های اضطراری، از جمله شکستگی انگشت، حملات آسم و رگ به رگ شدن مچ پا اجتناب کرده است. او انتظار نداشت جراحی کیسه صفرا – که درد او را درمان کرد – رایگان باشد.

اما او گفت که هرگز صورتحساب دریافت نکرده است. او پس از ازدواج در پایان سال 2017 نامزد کرد و با شوهرش نقل مکان کرد. سپس در سال 2018 در خانه او را زدند و یک دادخواست به او ابلاغ شد.

بیمار: بتانی برچ – خواهرزاده بتانی آلیسون – اکنون 30 ساله است، مادری که در خانه می ماند. او در زمان جراحی فاقد پوشش بهداشتی بود.

خدمات درمانی: برداشتن اورژانس کیسه صفرا در سال 2016، به علاوه بازدید قبلی از اورژانس در همان بیمارستان در همان سال. صورت حسابی که بعداً برای آن ویزیت به دست آمد نشان داد که او درمان‌هایی مطابق با حمله آسم دریافت کرده است، و در حالی که برچ گفت نمی‌تواند آن ملاقات خاص را به خاطر بیاورد، او اضافه کرد که بارها برای حملات آسم به اورژانس مراجعه کرده است که نگه‌داشتن آن برایش سخت است. مسیر.

ارائه دهنده خدمات: بیمارستان جامعه راه هند، که در سال 2018 بخشی از بلاد هلث، یک سیستم بهداشتی در تنسی و ویرجینیا شد.

کل صورت حساب: 11,749.60 دلار به اضافه سود، برای دو بازدید از بیمارستان و هزینه های دادگاه اضافی مرتبط با دعوی Ballad Health علیه برچ. طبق قولنامه بدهی، او 9986.40 دلار برای جراحی برداشتن کیسه صفرا و 1603.70 دلار برای ویزیت قبلی به بیمارستان بدهکار است. حکم دادگاه در نهایت 159.50 دلار در هزینه های دادگاه و نرخ بهره 7 درصد تعیین شد. از می 2023، او 2715.97 دلار سود جمع کرده بود.

آنچه می دهد: در اکتبر 2018، به توس اوراقی در خانه اش در کینگ اسپورت تحویل داده شد که به او اطلاع داده شده بود که بالاد هلث از او برای 11590.10 دلار برای دو قبض بیمارستانی پرداخت نشده از سال 2016 شکایت کرده است – شامل 9986.40 دلار برای برداشتن کیسه صفرا.

بعداً یکی از مدیران سیستم بهداشت گفت که بیمارستان تلاش کرد برای پرداخت پول با او تماس بگیرد و در مورد مراقبت های خیریه صحبت کند. اما برچ – که در آن زمان نه آدرس پستی دائمی داشت و نه خدمات تلفنی قابل اعتمادی داشت و نمی توانست به خاطر بیاورد که آیا آدرس ایمیل خود را به بیمارستان ارائه کرده است یا خیر – گفت که هرگز ارتباطات آنها را دریافت نکرده است.

بر اساس قانون مراقبت مقرون به صرفه، بیمارستان ها باید اقدامات خاصی را برای اطلاع بیماران از صورتحساب معوقه قبل از پیگیری «اقدامات جمع آوری فوق العاده»، مانند طرح دعوی، انجام دهند. اما کارشناسان گفتند که قانون شرایط فردی را که می تواند دریافت صورت حساب توسط بیمار را پیچیده کند، در نظر نمی گیرد.

و هنگامی که سود به طرح بازپرداخت اضافه شود، بدهی های پزشکی می تواند حتی بیشتر شود. بر اساس تحلیل نیویورک تایمز، Ballad Health از بیش از 6700 بیمار به دلیل بدهی پزشکی در سال 2018 شکایت کرد.

برچ زمانی که او در نوامبر در تاریخ دادگاه حضور یافت، پدرش را برای حمایت به همراه آورد، اما وکیلی نداشت.

برچ گفت: «من هرگز قادر به خرید آن نیستم.

او گفت که در دادگاه با نماینده ای از Wakefield & Associates – که اکنون به سادگی به عنوان Wakefield شناخته می شود – شرکت جمع آوری بدهی و درآمد که نماینده سیستم بهداشتی است، ملاقات کرد. برچ قراردادی را امضا کرد که 11590.10 دلار به اضافه 159.50 دلار هزینه دادگاه را در اقساط ماهانه 100 دلاری از ژانویه 2019 پرداخت کند.

دادگاه نرخ بهره 7 درصدی را تعیین کرد، نرخ بهره پیش فرض طبق قانون تنسی در زمان صدور حکم.

Karen Scheibe Eliason، مشاور عمومی Wakefield، علیرغم پیشنهاد Birch برای اجازه دادن به نماینده شرکت برای صحبت با KFF Health News در مورد پرونده او، درخواست های مصاحبه را رد کرد.

آنتونی کک، معاون اجرایی بالاد هلث، پس از امضای انتشار نامه ای مبنی بر چشم پوشی از حفاظت از حریم خصوصی فدرال، پرونده Birch را با اخبار سلامت KFF بررسی کرد. جدول زمانی سیستم بهداشت نشان می دهد که غربالگری توس نشان می دهد که او در زمان ملاقات مجرد، بیمه نشده و بیکار بوده است.

با توجه به آن شرایط، برچ در صورت درخواست، ممکن است واجد شرایط مراقبت رایگان یا کم هزینه تحت سیاست کمک مالی بیمارستان برای بیماران کم‌درآمد باشد.

کک گفت که اطلاعات مربوط به گزینه کمک مالی در صورت‌حساب‌هایی که بیمارستان در سپتامبر، اکتبر و دسامبر 2016 پست کرده بود، گنجانده شده است.

اما برچ گفت که هرگز اسکناس ها را دریافت نکرده است، احتمالاً به این دلیل که به آدرسی فرستاده شده است که او دیگر در آن زندگی نمی کند. او گفت که در سال 2017 فرم تغییر آدرس را به اداره پست ارائه کرده است و فهرستی از خانه مادربزرگش که در آن اقامت داشته است، اما این تغییر پس از اینکه بیمارستان گفته صورت‌حساب‌هایش را ارسال کرده است، رخ می‌دهد. او گفت که در ابتدا آدرس خود را به روز نکرد، زیرا مکان دائمی برای زندگی نداشت.

جدول زمانی بالاد هلث همچنین نشان می‌دهد که یک مشاور مالی بلافاصله پس از خروج او از بیمارستان، یک پیام صوتی برای برچ گذاشته است، که برچ گفت که او نیز دریافت نکرده است، احتمالاً به این دلیل که برنامه تلفن پرداختی او در آن زمان پرداخت نشده است.

Keck گفت که Ballad Health از آن زمان برنامه کمک مالی خود را برای غربالگری و کمک به افرادی مانند Birch تغییر داده است که موانعی در زندگی دارند که می‌تواند مانع از درخواست کمک مالی آنها شود، مانند ناامنی مالی، مسکن و غذایی.

کک گفت: «اگر آن سیستم را در زمانی که توس تحت درمان قرار می‌گرفت، برقرار می‌کردیم، این اتفاق نمی‌افتاد».

بیمارستانی که توس در آن تحت درمان قرار گرفت، در سال 2018، زمانی که دو سیستم بیمارستانی رقیب در شرق تنسی با هم ادغام شدند و یکی از بزرگترین سیستم های بهداشتی در کشور را ایجاد کردند، به بخشی از Ballad Health تبدیل شد. طبق پرونده های عمومی اخیر، بالاد هلث در سال 2022 درآمد عملیاتی 2.3 میلیارد دلاری داشت و در سال 2021 به مدیر عامل خود 2.8 میلیون دلار پرداخت کرد.

دقت تصویر: توس در ابتدا برای 11590.10 دلار شکایت کرد. از زمانی که برنامه پرداخت او به دستور دادگاه شروع شد، برچ تا ماه می 5270.20 دلار پرداخت کرده بود.

اما موجودی او هنوز 9299.82 دلار بود – 6583.85 دلار از مبلغ اصلی، برای بدهی بیمارستان و هزینه های دادگاه، به اضافه 2715.97 دلار سود تعلق گرفته. پس از بیش از چهار سال پرداخت، او به سختی در بدهی خود فرو رفت.

تحقیقات KFF Health News-NPR نشان داد که اکنون بسیاری از بیمارستان‌ها معمولاً از تاکتیک‌های جمع‌آوری تهاجمی استفاده می‌کنند، از جمله فروش بدهی‌های پزشکی پرداخت نشده به شرکت‌های شخص ثالث که مجموعه‌ها را مدیریت می‌کنند، مانند Wakefield، و پیگیری شکایت علیه بیماران.

کک گفت Ballad Health پرداخت های بهره را دریافت نمی کند. او گفت: «بهره از سوی دادگاه تعیین می‌شود و به سمت هزینه‌های قانونی متحمل شده توسط آژانس وصول بدهی پرداخت نشده بیمار است.»

در فوریه، برچ شروع به دریافت کمک از اشلی بیزلی، یک مدافع بیمار کرد که مادربزرگش از کلیسا می‌شناخت. بیزلی موافقت کرد که به برچ کمک کند و به او پیشنهاد داد با NPR و KFF Health News تماس بگیرد.

برچ و بیزلی گفتند که دو بار در آن ماه از Ballad Health خواستند تا بدهی او را تسویه کند، اما نمایندگان به آنها گفتند که برچ باید با ویکفیلد، جمع کننده بدهی، کار کند. وقتی با ویکفیلد تماس گرفتند، گفتند به آنها گفته شده که برچ باید با Ballad Health کار کند.

در ماه مه، در یک تماس تلفنی با نماینده Wakefield آنا الریک، برچ و بیزلی مجدداً خواستار تسویه بدهی شدند و پیشنهاد پرداخت 500 دلار اضافی بر مبلغی را که Birch قبلاً پرداخت کرده بود، کردند. الریک گفت که این پیشنهاد را به Ballad Health خواهد برد. بیزلی گفت، سه روز بعد، الریک با بیزلی تماس گرفت تا بگوید پیشنهاد آنها پذیرفته شده است. از آن زمان، برچ 500 دلار را پرداخت کرد و نامه ای از ویکفیلد دریافت کرد که در آن تأیید می کرد حساب او به طور کامل پرداخت شده است.

توس محل سکونت خود را “تلخ شیرین” نامید. او گفت که از یک طرف احساس آرامش می کند.

او گفت: “اما تلخ است زیرا می دانم که من تنها کسی نیستم که طعمه این موضوع شده ام.” من فراموش نمی کنم که افراد دیگری نیز در موقعیت من هستند.

عکسی از بتانی توس که بیرون کنار درخت ایستاده است.
بتانی برچ پس از شکایت توسط Ballad Health در سال 2018، بیش از 5200 دلار به عنوان بدهی پزشکی خود پرداخت کرد. به دلیل حکم دادگاه تنسی، او در این مدت 2700 دلار سود اضافی دریافت کرد.(مدی الوین برای اخبار سلامت KFF)

غذای آماده: ACA بیمارستان ها را ملزم می کند تا قبل از مراجعه به دادگاه، “تلاش های معقول” برای تعیین اینکه آیا بیمار واجد شرایط کمک مالی است یا خیر، انجام دهند. برای مثال، این تلاش‌ها به‌طور خاص شامل اطلاع‌رسانی به بیمار در مورد خط‌مشی کمک مالی و انتظار حداقل ۱۲۰ روز پس از ارائه اولین صورت‌حساب قبل از شروع فرآیند قانونی است. جدول زمانی بالاد هلث از پرونده برچ نشان می دهد که سیستم بهداشتی آن مراحل را دنبال کرده است.

زاک باک، دانشیار دانشگاه تنسی که در قانون بهداشت تخصص دارد، گفت که استانداردهای ACA شکاف هایی را ایجاد می کند که بیمارانی که در شرایط ناپایدار زندگی می کنند می توانند از آن عبور کنند.

«اگر شخصی باشد که به راحتی قابل دسترسی نیست و خانه ندارد، ارائه صورت حساب به چه معناست؟» او گفت. “تقریباً انگار مقررات حتی به این امکان فکر نمی کنند.”

برنتا هاینز، وکیل ارشد مرکز ملی حقوق مصرف کننده، گفت که برخی از ایالت ها اقدام به محدود کردن یا حتی ممنوعیت برخی هزینه های بهره در بدهی های پزشکی کرده اند. برای مثال، در آریزونا، رای دهندگان سال گذشته سقف 3 درصدی برای بدهی های پزشکی را تصویب کردند. یک قانون مریلند که در سال 2021 تصویب شد، بیمارستان ها را از پرداخت بهره برای بیمارانی که واجد شرایط مراقبت رایگان یا تخفیف هستند، منع می کند.

اما هاینز گفت که ابتکارات سیاستی همچنین باید در وهله اول بر نحوه جلوگیری از بدهی های پزشکی متمرکز شود.

هاینز گفت: «زیرا زمانی که این اتفاق می‌افتد، به نظر می‌رسد که شرایط پیچیده‌تر و پیچیده‌تر می‌شود و مردم در این شکاف‌ها رها می‌شوند.

Bill of the Month یک تحقیق جمع‌سپاری شده توسط اخبار سلامت KFF و NPR که صورتحساب های پزشکی را تشریح و توضیح می دهد. آیا صورت حساب پزشکی جالبی دارید که می خواهید با ما در میان بگذارید؟ درمورد آن به ما بگو!

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان