برای پایان دادن به تیراندازی در مدرسه، فعالان یک مقصر جدید را در نظر می گیرند: والدین


میزبان

برای اولین بار، هیئت منصفه والدینی را به اتهامات مربوط به جنایت تیراندازی دسته جمعی فرزندشان محکوم کرد: یک مادر تیرانداز مدرسه ای در میشیگان به قتل غیرعمد مجرم شناخته شد. چیزی که هنوز مشخص نیست این است که آیا این پرونده به دلیل شواهد قانع کننده ای مبنی بر سهل انگاری مادر تیرانداز موفق بوده است یا اینکه این می تواند راهی جدید برای پیگیری مدافعان کنترل اسلحه شود.

در همین حال، یک ناشر برجسته مجلات پزشکی دو مقاله را که قضات دادگاه بدوی در تصمیم گیری در مورد محدود کردن قرص سقط جنین میفپریستون از آنها استفاده کردند، پس گرفت. این پرونده در دیوان عالی کشور است و استدلال شفاهی آن برای 26 مارس برنامه ریزی شده است.

میزگردهای این هفته جولی روونر از اخبار سلامت KFF، سارا کارلین اسمیت از صفحه صورتی، آلیس میراندا اولشتاین از پولیتیکو و راچانا پرادان از اخبار سلامت KFF هستند.

از جمله نکات مهم اپیزود این هفته:

  • ساج ژورنال، یک ناشر بزرگ پزشکی، دو مطالعه را که در مورد استدلال مخالفان سقط جنین در یک پرونده دادگاه فدرال در مورد دسترسی به قرص سقط جنین میفپریستون متمرکز بود، پس گرفت. اگرچه این انصراف قبل از جلسه دادگاه عالی در ماه آینده در مورد این پرونده صورت گرفت، اما مطالعات بی اعتبار شده در بحث عمومی در مورد میفپریستون نفوذ کرده است.
  • دادگاه عالی فلوریدا تا 1 آوریل فرصت دارد تا مانع از حضور یک اقدام در مورد در دسترس بودن سقط جنین در برگه رای نوامبر شود. این تصمیم می‌تواند در تعیین دسترسی به سقط جنین در جنوب مهم باشد، زیرا ممنوعیت 15 هفته‌ای فعلی فلوریدا (در مقایسه با ممنوعیت‌های تقریباً کلی در ایالت‌های اطراف) آن را به یک مقصد منطقه‌ای برای مراقبت از سقط جنین تبدیل کرده است.
  • در اخبار Medicaid، کشور تقریباً در نیمه راه “باز شدن” است، فرآیند تعیین مجدد ایالت ها برای حذف ذینفعان واجد شرایط از فهرست برنامه ها انجام می شود. اگرچه این فرآیند به بزرگترین پاکسازی برنامه بیمه درمانی Medicaid و کودکان در یک دوره یک ساله خواهد بود، انتظار می‌رود که وقتی همه چیز گفته شود و انجام شود، ثبت‌نام کلی شبیه قبل از همه‌گیری خواهد بود – هرچند. باید دید که چند نفر بدون بیمه مانده اند.
  • در ایالت ها، جورجیا از دولت بایدن برای تمدید برنامه کار مورد نیاز مدیکید شکایت می کند. در همین حال، برخی از ایالت ها از بودجه Medicaid برای رسیدگی به مسائل مسکن استفاده می کنند. با وجود شواهدی مبنی بر اینکه پرداختن به ناامنی مسکن می‌تواند سلامت را بهبود بخشد، همچنین واضح است که بودجه‌های دولتی باید برای رفع این نیازها تعدیل شوند.
  • و در «این هفته در اطلاعات نادرست سلامت»، پولیتی فکت جایزه «شلوار در آتش!» را اعطا کرد. رتبه بندی به این ادعا – در یک تبلیغ جمع آوری کمک مالی برای نماینده مت روزندل (R-Mont.) – که آنتونی فائوچی، مدیر سابق موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی، یک سال قبل از انتشار کووید در مونتانا، “کووید را به مونتانا آورد” ایالات متحده، در میان سایر ادعاهای جعلی.

به‌علاوه، برای «اعتبار اضافی»، اعضای پانل داستان‌های مربوط به سیاست‌های بهداشتی را که این هفته خوانده‌اند پیشنهاد می‌کنند که فکر می‌کنند شما نیز باید بخوانید:

جولی روونر: اخبار روزانه آلاباما “قانونگذاران آلاباما در مورد طرح جدید گسترش پوشش بیمه “همه سلامت” توسط الکساندر ویلیس توضیح داده شدند.

آلیس میراندا اولشتاین: از سازمان غذا و داروی Stat خواسته شده است که سریعتر حرکت کند تا پالس اکسیمترها را برای بیماران با پوست تیره تر اصلاح کند، توسط Usha Lee McFarling.

سارا کارلین اسمیت: «GoFundMe اکنون یک ابزار مراقبت بهداشتی است» آتلانتیک توسط الیزابت روزنتال.

راچانا پرادان: اخبار بهداشت کارولینای شمالی» «سلامت دهلیز: واحدی از «حکومت محلی» شبیه به هیچ، توسط میشل کراچ و شارلوت لجر.

همچنین در پادکست این هفته ذکر شده است:


برای شنیدن همه پادکست های ما، اینجا کلیک کنید.

و در «سلامت چیست؟» در KFF Health News مشترک شوید. بر Spotify، پادکست های اپل، قالب های جیبی، یا هر جا که به پادکست گوش می دهید.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان