بایدن یکی از پیشنهادهای ایمنی اسلحه خود را قبول کند: کالیفرنیا


کالیفرنیا می تواند بدهد رئیس جمهور بایدن یک پیروزی سیاسی در سال جاری در مورد خشونت با اسلحه.

سناتورهای ایالتی تصویب کردند وسیع قانونی در ژانویه که الزامات نگهداری اسلحه را تشدید می کند و اولویت کاخ سفید را که در کنگره از بین رفته است، در بر می گیرد.

بسیاری از ایالت‌ها، از جمله کالیفرنیا، قوانینی وضع کرده‌اند که دارندگان اسلحه را ملزم می‌کنند در صورت حضور کودکان، اسلحه‌های گرم خود را به طور ایمن نگهداری کنند. دولت بایدن می‌خواهد با ملزم کردن صاحبان اسلحه به حفاظت از سلاح گرم در بیشتر مواقع، فراتر از این عمل کند.

سلاح گرم بودند علت اصلی مرگ برای کودکان 1 تا 17 ساله در 2020، 2021 و 2022، طبق تجزیه و تحلیل می کند از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری داده های KFF در سال 2022، روزانه به طور متوسط ​​هفت کودک بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست می دادند.

این وزارت دادگستری رونمایی کرد قانون نگهداری اسلحه مدل در دسامبر، به عنوان بخشی از دولت بایدن استراتژی چند وجهی برای تشویق ایالت ها به رهبری در زمینه ایمنی اسلحه. این همچنین تصدیق ضمنی این است که کنگره، جایی که جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان را کنترل می‌کنند و می‌توانند جلوی عبور اکثر لوایح را در مجلس سنا بگیرند، اقدامی نمی‌کند.

قانونگذاران در آریزونا، ایلینوی، کنتاکی، مینه سوتا، نیوجرسی و یوتا اقداماتی مشابه لایحه نگهداری اسلحه در کالیفرنیا ارائه کرده اند، اما هنوز پیشرفت نکرده اند. آ داکوتای جنوبی قانونگذار نیز این کار را کرد، اما قانونگذار تحت کنترل جمهوری خواهان تقریباً بلافاصله در اواسط فوریه آن را کشت. اورگان و ماساچوست قبلاً مقررات مشابهی را اجرا کرده اند.

نماینده ایالت داکوتای جنوبی گفت: “اگر شما از ایالت قرمز هستید، تقریبا غیرممکن است که چیزی را تصویب کنید.” لیندا دوبا، یک دموکرات، که همکاران خود را در جمهوری خواهان وابسته به حزب جمهوری اسلامی خواند انجمن ملی تفنگ. “آنها آنقدر نگران رتبه NRA و انتخاب مجدد خود هستند که نمی توانند فراتر از آن را ببینند.”

جمهوری خواهان کالیفرنیا و NRA لایحه کالیفرنیا را بیش از حد توصیف می کنند و می گویند که این لایحه حقوق متمم دوم را نقض می کند.

NRA از “توانمندسازی افراد برای انتخاب های مسئولانه، به جای از بین بردن آزادی های آنها با کنترل اسلحه معمولی به سبک کالیفرنیا” حمایت می کند. دنیل رید از موسسه NRA برای اقدام قانونی.

حتی اگر تصویب شود، اقدام کالیفرنیا احتمالاً در برابر چالش‌های قانونی آسیب‌پذیر خواهد بود.

این لایحه قوانین نگهداری اسلحه را به همه اقامتگاه ها تعمیم می دهد، دستوری مشابه پیشنهاد دولت بایدن، و مالکان را ملزم می کند اسلحه های گرم را در جعبه قفل یا گاوصندوق ایمن کنند. پیشنهاد کاخ سفید به صاحبان اسلحه امکان استفاده از قفل ماشه را می دهد. سناتور ایالت کالیفرنیا آنتونی پورتانتینو (د) که در مورد او صحبت کرد لایحه در یک رویداد کاخ سفید در ژانویه، از طریق ویدئو کنفرانس، به من گفت که معتقد است این قانون شانس بیشتری برای تصویب در مجلس قانونگذاری کالیفرنیا تحت کنترل دموکرات ها نسبت به کنگره دارد.

مشخص نیست که آیا فرماندار کالیفرنیا. گاوین نیوسام آن را امضا خواهد کرد این دموکرات که اغلب به عنوان نامزد ریاست جمهوری آینده از آن یاد می شود، چندین قانون ایمنی اسلحه را امضا کرده است، اما او از طریق یک سخنگوی از اظهار نظر در مورد این قانون خودداری کرد.


این مقاله به دلیل محدودیت های بازنشر برای انتشار در دسترس نیست. اگر در مورد در دسترس بودن این یا محتوای دیگر برای انتشار مجدد سؤالی دارید، لطفاً با NewsWeb@kff.org تماس بگیرید.


مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان