باشگاه قرص به مبلغ 18.3 میلیون دلار تقلب با Medicaid با کالیفرنیا رسید


Pill Club، یک داروخانه آنلاین زنانه، به توافقی 18.3 میلیون دلاری با مقامات کالیفرنیا دست یافته است که ادعا می کند با تجویز قرص های ضد بارداری بدون مشورت کافی و ارسال ده ها هزار کاندوم زنانه به مشتریانی که آنها را نمی خواستند، برنامه Medicaid ایالتی را فریب داده است. .

راب بونتا، دادستان کل، این توافق را روز سه شنبه اعلام کرد، یک روز پس از آن که دادگاه ایالتی یک شکایت افشاگر علیه The Pill Club را که خدمات بهداشتی باروری مناسبی را برای زنان در سراسر کشور عرضه می کند، افشا کرد. شکایت افشاگران حاکی از آن است که شرکت سیلیکون ولی همچنین از بیمه‌های خصوصی بهداشتی در حداقل 38 ایالت، از جمله کالیفرنیا خبر داده است.

باشگاه قرص با پرداخت 15 میلیون دلار به وزارت دادگستری ایالتی و 3.3 میلیون دلار به وزارت بیمه موافقت کرد. مقامات کالیفرنیا گفتند که معتقدند این اولین اقدام اجرایی علیه این شرکت است. Pill Club در سال 2016 به عنوان یک داروخانه فقط آنلاین که قرص های ضد بارداری و سایر داروهای ضد بارداری توزیع می کند تشکیل شد. طبق وب سایت آن، به بیش از 3 میلیون مشتری در سراسر کشور خدمات ارائه می دهد.

لیز میردیرک، مدیر عامل باشگاه قرص، در بیانیه‌ای گفت: «خوشحال است که فرصتی برای حل این مشکلات و تمرکز کامل خود بر گسترش دسترسی به مراقبت‌های پیشگیری از بارداری برای همه کسانی که به آن نیاز دارند، به دست آورد.» این شرکت که تخلف را رد کرد، خاطرنشان کرد که کالیفرنیا از آن ملزم به تغییر رویه های تجاری خود نیست. با این حال، این شرکت اعلام کرد که صورتحساب خود را بهبود بخشیده و اقداماتی را انجام داده است تا مطمئن شود مشتریان فقط محصولاتی را که درخواست می کنند دریافت می کنند.

شکایت افشاگر در سال 2019 توسط دو تن از پرستاران سابق این شرکت، Happy Baumann و Cindy Swintelski ثبت شد. آنها ادعا کردند که پرستاران شرکت قرص‌های ضدبارداری و محصولات مرتبط را بدون نظارت مناسب توسط پزشکان تجویز می‌کردند، که برخلاف قوانین کالیفرنیا است، زیرا باشگاه قرص “سود خود را افزایش داد و سلامت زنان را به خطر انداخت.”

محققان همچنین دریافتند که این شرکت «مقدار انبوهی» از کاندوم‌های زنانه را به مشتریان ارسال می‌کند، گاهی اوقات یک جعبه کامل حاوی 96 مانع، که برای یک بار تحویل تا 2253.80 دلار به شرکت بازپرداخت می‌شود.

افشاگران و وکلای آنها نزدیک به 4.6 میلیون دلار از شهرک های دو ایالتی دریافت خواهند کرد. مقامات وزارت دادگستری گفتند که این تسویه حساب تمام خسارات وارده به برنامه Medicaid کالیفرنیا، Medi-Cal را پوشش می دهد.

شکایت افشاگر حاکی از آن است که پزشکان پرستار نسخه‌های کنترل بارداری «مهر لاستیکی» دارند و برای هر مورد از 15 ثانیه تا چند دقیقه وقت صرف کرده‌اند.

این شرکت برای چندین جلسه مشاوره زنده یا از راه دور نیم ساعته به مالیات دهندگان صورتحساب می داد، اما در حقیقت، بازرسان و افشاگران گفتند، پرستاران شرکت چنین تعاملی با مشتریان نداشتند. در عوض، مشتریان یک پرسشنامه تاریخچه سلامتی 23 سوالی یا “ابزار خود غربالگری” را در وب سایت خود پر کردند. پرستاران به پرسشنامه نگاه کردند، نسخه ای نوشتند، محصولات برای مشتری ارسال شد و Medi-Cal صورتحساب دریافت کرد.

وزارت دادگستری در به اشتراک گذاشتن جزئیات تحقیقات سه ساله خود به طور انحصاری با KHN گفت، اما بیشترین سود این شرکت از کاندوم های زنانه به دست آمد. محققین دریافتند که نه تنها نرخ بازپرداخت بالایی را به همراه دارند، بلکه شرکت به طور متوسط ​​بیش از 250 درصد از قیمت خرده فروشی را برای Medi-Cal قبض می کند.

مشکل باشگاه قرص این بود که تعداد کمی از مشتریان آن علاقه ای به کاندوم زنانه داشتند.

به گفته محققان، یک کادر از پیش علامت‌گذاری شده در پایین صفحه ورود به وب‌سایت شرکت، می‌گوید که مشتریان اقلام اضافی – از جمله کاندوم – را در صورتی که تحت پوشش بیمه باشند، رایگان دریافت خواهند کرد. شکایت افشاگر می‌گوید که تحویل‌ها همراه با «شکلات و نمونه اقلام هدیه» است.

علاوه بر این، محققان گفتند، این شرکت کاندوم ها را با محموله های مشتریان از قرص های کنترل بارداری هورمونی ماهانه و هرگونه سفارش برای پیشگیری از بارداری اضطراری، که اغلب به عنوان “قرص صبح بعد از ظهر” شناخته می شود، بسته بندی می کند، که هر دو دارای حاشیه سود و نرخ بازپرداخت پایین هستند.

اما شرکت آنها را به هر حال، ده ها نفر، با دشوار یا غیرممکن ساختن انصراف مشتریان، فرستاد، بازرسان ایالتی با بخش کلاهبرداری مدی کال و سوء استفاده از سالمندان کشف کردند. در مجموع، بازرسان نزدیک به 37000 ادعای کاندوم را پیدا کردند که برای بازپرداخت از طریق Medi-Cal ثبت شده است.

“لمائو باشگاه قرص فکر می کند من کی هستم؟ نیمفو؟» یکی از مشتریان گفت یک مکالمه توییتری بحث در مورد انعام محصولات ناخواسته

یکی دیگر از مشتریان ناآگاه اضافه کرد: «کلوپ قرص‌ها برایم کاندوم‌های زنانه فرستاد… من یکی را باز کردم و بمیرم».

کلوپ قرص برام کاندوم زنانه فرستاد… یکی رو باز کردم و بوت مرد 😂😅

— Caitlin🌞 (@caitliinpascal) 20 آوریل 2020

به گفته محققان، حتی پس از اینکه مشتریان به شرکت گفتند متوقف شود، کاندوم‌ها را ارسال می‌کرد – و برای آنها صورتحساب Medi-Cal را دریافت می‌کرد. توافقنامه می‌گوید این شرکت همچنین برای داروهای ضدبارداری اورژانسی «به مقدار بیش از نیاز پزشکی» و نسخه‌هایی که توسط یک داروخانه مستقر در تگزاس برای مشتریان کالیفرنیا ارسال می‌شد که مجوز ارائه آن‌ها را به بیماران کالیفرنیایی نداشت، به Medi-Cal پرداخت می‌کرد.

Bonta، دادستان کل ایالت، گفت که این شرکت “بودجه Medi-Cal را که برای کمک به جوامع آسیب‌پذیر برای دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی ضروری بود، حذف کرد.”

این داستان توسط KHN تهیه شده است، که نشریه سلامت کالیفرنیا، یک سرویس مستقل از بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا است.

KHN (خبر سلامت قیصر) یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند. همراه با تجزیه و تحلیل سیاست و نظرسنجی، KHN یکی از سه برنامه عملیاتی اصلی در KFF (بنیاد خانواده قیصر) است. KFF یک سازمان غیرانتفاعی وقفی است که اطلاعات مربوط به مسائل بهداشتی را به ملت ارائه می دهد.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).