کاهش احتمالی مزایای اضطراری اسنپ امنیت غذایی در روستاهای آمریکا را تهدید می کند


الکو، شمال – در یک صبح سرد در اوایل فوریه، تامی کینگ جعبه‌ها و کیسه‌هایی از سبزیجات، میوه‌ها، شیر، گوشت منجمد، و تنقلات را آماده و در ماشین‌هایی که در خارج از انبار غذای دوستان در خدمت کمک، معروف در شمال شرقی روستایی قرار داشتند، آماده کرد. نوادا به عنوان ماهی.

کینگ گفت که آغاز ماه برای انبار غذا شلوغ است، زیرا افرادی که از برنامه کمک تغذیه مکمل فدرال، معروف به اسنپ، مزایای دریافت می‌کنند، می‌آیند تا مواد غذایی رایگانی را ذخیره کنند که به آنها کمک می‌کند سهم ماهانه خود را افزایش دهند. او گفت که انبار مواد غذایی، یکی از معدود انبارهای این شهر با حدود 20000 نفر جمعیت، اکنون بیش از هر زمان دیگری در 20 سال کار کینگ در آنجا به خانواده ها خدمات می دهد. در ماه ژانویه، FISH جعبه های غذا را برای نزدیک به 790 نفر فراهم کرد.

اما کینگ و سایر مدیران بانک مواد غذایی نگرانند که تقاضا در ماه مارس افزایش یابد، زمانی که مقامات افزایش دوره همه گیری را به مزایای اسنپ بازگردانند. این برنامه که توسط وزارت کشاورزی اداره می شود، به افراد با درآمد پایین کمک هزینه ماهانه ارائه می کند تا برای غذا خرج کنند. قبل از سال 2020، این پرداخت ها به طور متوسط ​​کمی بیش از 200 دلار بود و در طول همه گیری حداقل 95 دلار افزایش یافت.

مقامات تخمین می‌زنند خانواده‌هایی که کینگ با آنها کار می‌کند، با کاهش 30 تا 40 درصدی پرداخت‌های اسنپ به دلیل توقف اضطراری اضطراری بهداشت عمومی در 32 ایالت، از جمله نوادا، مواجه خواهند شد. سایر ایالت ها مانند جورجیا، ایندیانا، مونتانا و داکوتای جنوبی قبلاً به تخصیص اضطراری پایان داده اند.

اندرو شین، مدیر سیاست عمومی GRACE، یک موسسه غیرانتفاعی که توسط دختران خیریه سنت وینسنت دو پل با تمرکز بر کاهش گرسنگی دوران کودکی اداره می شود، گفت: کاهش مزایای SNAP به طور منحصر به فردی به مردم ساکن در مناطق روستایی آمریکا آسیب می رساند. درصد بیشتری از مردم در مناطق روستایی در مقایسه با مناطق مترو به SNAP وابسته هستند. و آن مناطق در حال حاضر نرخ بالاتری از ناامنی غذایی و فقر دارند.

Cheyne گفت: “ما خانواده های زیادی داریم که به سادگی نمی دانند که این اتفاق می افتد.” آنها به خواربارفروشی می روند و انتظار دارند که پول در حساب خود داشته باشند و نتوانند غذای مورد نیاز برای تغذیه خانواده خود را بخرند.

و با رسیدن پیامدهای آن کاهش، مدیران انبار مواد غذایی در مناطق روستایی خود را در خط مقدم می‌بینند و تلاش می‌کنند شکاف‌های موجود در جوامع خود را پر کنند. آنها و کارشناسان سیاست غذایی نگرانند که کافی نباشد. به ازای هر دلار خوارباری که یک بانک مواد غذایی بین یک جامعه توزیع می کند، اسنپ 9 دلار تحویل می دهد.

Cheyne گفت: «مقیاس SNAP با بخش غذای خیریه قابل مقایسه نیست. جبران این تفاوت به سادگی امکان پذیر نیست.

طبق مرکز اولویت‌های بودجه و سیاست، مزایای هر خانوار حداقل 95 دلار در ماه کاهش می‌یابد و برخی از خانوارها تا 250 دلار کاهش می‌یابند.

الن وولینگر، مدیر SNAP مرکز تحقیقات و اقدام غذا، یک سازمان غیرانتفاعی ضد گرسنگی در واشنگتن، گفت: «به نظر من هیچ راهی وجود ندارد که ما چیزی را که از دست رفته به طور کامل جبران کنیم.

وولینگر گفت که این کاهش پرداخت ها به خانوارهایی را که به ازای هر نفر در روز کمک دریافت می کنند به طور متوسط ​​6 دلار کاهش می دهد و افزود که 2 دلار در هر وعده غذایی برای تغذیه یک فرد کافی نیست، به ویژه با توجه به عوامل دیگری مانند افزایش سوخت، اجاره، و قیمت مواد غذایی او گفت که برخی از افراد مسن تر، شدیدترین کاهش مزایا را خواهند دید که از 280 دلار در ماه به 23 دلار می رسد.

چسیتی هریس، 42 ساله، گفت که 519 دلار مزایایی که از ماه اکتبر دریافت کرده است، تفاوت بزرگی برای او و نوه اش ایجاد می کند. او گفت که وقتی سهم اضطراری قطع شد، می‌داند که می‌تواند کارهای لازم را انجام دهد تا مطمئن شود روی میز خانه‌اش غذا وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که کار آسانی خواهد بود.

هریس گفت: “شما نمی توانید بدون داشتن بودجه کمی سالم غذا بخورید.” «غذای بد ارزان است. فقط به این دلیل که می توانم مدیریت کنم به این معنی نیست که همه چیزهایی را که نیاز داریم دریافت می کنم. ارزان‌ترین چیزها را می‌خرم.»

یک مطالعه منتشر شده توسط موسسه Urban تخمین زده است که تخصیص اضطراری SNAP به بیش از 4 میلیون نفر کمک کرد تا در اواخر سال 2021 بالای خط فقر بمانند. طبق این مطالعه، سیاهپوستان و اسپانیایی تبارهای غیر اسپانیایی بیشترین کاهش را در سطح فقر داشتند.

در مونتانا، مزایای گسترش یافته SNAP در تابستان 2021 کاهش یافت. برنت ویزگرام، معاون رئیس جمهور و مدیر عملیات شبکه بانک غذای مونتانا، گفت که گزارش شرکای این شبکه نشان دهنده افزایش 24 درصدی تعداد خانوارهایی است که به دنبال کمک از اورژانس هستند. انبارهای غذا از ژوئیه 2021 تا ژوئیه 2022.

ویزگرام گفت انبارهای مواد غذایی برای جذب تأثیر کاهش بزرگترین برنامه کمک تغذیه فدرال آماده نیستند و صرفاً یک منبع مکمل هستند.

چین گفت که بانک های مواد غذایی در سراسر کشور همچنان با افزایش تقاضا که از سال 2020 آغاز شده است، مقابله می کنند. این نیاز دائمی ناشی از همه‌گیری، همراه با تورم قیمت مواد غذایی، انبارهای مواد غذایی را برای تقاضای ناشی از کاهش تخصیص اضطراری اسنپ، کمتر آماده می‌کند.

کینگ گفت، در حالی که انبار غذای FISH اکنون گوشت کافی برای خانواده ها دارد، او نگران است که آیا شش ماه دیگر کافی باشد یا خیر. کینگ گفت که در مقیاس 1 تا 10، سطح نگرانی او در مورد عواقب کاهش احتمالی اسنپ 9 است.

اگر سابقه نشانه ای باشد، نگرانی های او معتبر است.

در سال 2009، دریافت کنندگان اسنپ به طور متوسط ​​حدود 15 تا 20 درصد بیشتر در مزایا دریافت کردند زیرا دولت فدرال به چالش های رکود بزرگ پاسخ داد. یک خانواده چهار نفره ماهانه 80 دلار بیشتر به عنوان مزایا دریافت می کردند. در سال 2013، دولت مزایای افزایش یافته را پس گرفت و به طور متوسط ​​7 درصد کاهش را برای خانوارها کاهش داد. Cheyne گفت که اثرات آنی و بلندمدت بود، از جمله افزایش قابل توجهی در ناامنی غذایی و گرسنگی مرتبط با فقر که برای نزدیک به یک دهه ادامه داشت.

کاهش‌ها این بار بسیار بیشتر از سال 2013 است و زمان بسیار کمتری برای آماده‌سازی ایالت‌ها وجود دارد، که اطمینان از آگاهی دریافت‌کنندگان SNAP از مزایایی که قرار است از دست بدهند را دشوارتر می‌کند.

در حالی که انتظار می رود خانواده ها و افراد به جاهای دیگری مانند بانک های مواد غذایی مراجعه کنند، سایر سازمان های کمک رسان با چالش هایی مواجه هستند که ناشی از تورم و افزایش هزینه های غذا است.

جوسلین لانتریپ، مدیر بازاریابی و ارتباطات بانک غذا، گفت: بانک غذای نوادای شمالی، که به تامین انبارهای غذا در جوامع کوچکتر از جمله FISH کمک می کند، طی شش ماه گذشته شاهد کاهش اهدای غذا بوده است. او گفت که کارکنان برای تامین و خرید غذای کافی برای برآورده کردن افزایش مورد انتظار در تقاضا، “در تلاشند”.

کینگ گفت انبار غذای FISH به کمک های مالی بستگی دارد زیرا دلارهای کمک مالی آن به دلیل تورم به اندازه گذشته افزایش نمی یابد. اما آنها هر کاری که می توانند برای رفع نیازهای جامعه خود انجام می دهند، که بسیار فراتر از کمک های غذایی است. جعبه‌های غذا فقط یک پره روی چرخ خدماتی هستند که FISH و سایر انبارهای مواد غذایی ارائه می‌دهند، مانند کمک به ثبت نام در SNAP و سایر برنامه‌های مزایا، مسکن و ارجاع به ارائه‌دهندگان بهداشت روان.

با وجود جاده چالش برانگیز پیش رو برای انبار کوچک غذا، کینگ امیدوار است.

او گفت: “من احساس می کنم هر کسی که قدرت کمک را دارد، هر کاری که می تواند برای کمک به ما انجام می دهد.” فقط باید به غذای خود نگاه کنید و بگویید: “خوب، تا کی می توانم این کار را دوام بیاورم و در زندگی کسی تغییر ایجاد کنم؟”

KHN (خبر سلامت قیصر) یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند. همراه با تجزیه و تحلیل سیاست و نظرسنجی، KHN یکی از سه برنامه عملیاتی اصلی در KFF (بنیاد خانواده قیصر) است. KFF یک سازمان غیرانتفاعی وقفی است که اطلاعات مربوط به مسائل بهداشتی را به ملت ارائه می دهد.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).